quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:13 schreef Ahura het volgende:
Ze zullen er vast wel geil van worden maar durven het niet omdat ze (denken) dat ze te ervaren zijn en het idee niet zo geweldig vinden dat die sletjes door iedereen gepaalt wordt
Tja... het grote nadeel van 'echte' sletten is dat iedereen zijn volvo in haar altotje parkeerd...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:26 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
Is er iets...?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:26 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
Nou ik dus juist nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Mee eens? Ik wel: volgens mij houden alle mannen van sletjes, zelfs de netse mannen kunnen niet ontkennen geil te worden bij de gedachte aan lekker sletterige meiden die ongegeneerd geil zijn en zich ook zo kleden.
Zo denk ik er ook ongeveer over. Een relatie zal ik er nooit mee beginnen, het wekt alleen maar vage lustgevoelens op waar je niks mee kan. Soms zou je als vrijgezel bijna willen dat de burqa in Nederland verplichte kost wordt voor alle vrouwen..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:07 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb schijt, ik zal nooit iets serieus beginnen bij zo'n ordinaire slet, maar als er de hele tijd van die wijven rondlopen zonder BH en alleen een stukje rubber voor hun tieten en van die grote ring oorbellen wordt ik daar echt wel geil van. Ik vind ze niet mooi, of aantrekkelijk maar gewoon puur geil.
Jij lust geen donuts?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef dj_ko het volgende:
Oneens! licht dr aan... Zie foto
[afbeelding]
Gatverdamme
Misschien is het de fysieke onderwerping datgene wat die prikkel veroorzaakt bij mannen? Omdat het allesbehalve selectieve onderwerping is, is de interesse bij praktisch alle mannen dan ook van korte duur en alleen maar seksueel getint. Er is niks exclusiefs aan en heeft enkel lustbevrediging als doel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Mee eens? Ik wel: volgens mij houden alle mannen van sletjes, zelfs de netse mannen kunnen niet ontkennen geil te worden bij de gedachte aan lekker sletterige meiden die ongegeneerd geil zijn en zich ook zo kleden.
Nou als ik dat wijf ze zo zie etenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Jij lust geen donuts?
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:38 schreef merry77 het volgende:
sletjes ... EEEW
No way dat ik daar geil van wordt. Dat vind ik zo heroine hoertjes achtig lijken.
Geef mij maar een mooi meid. Met een slank lichaam en leuk gezichtje. Daar wordt ik warmer van.
ben bang van welquote:Op maandag 14 juni 2004 09:44 schreef Ingridh007 het volgende:
mag hopen van niet :/
bahquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef dj_ko het volgende:
[afbeelding]
Gatverdamme
jij bent ook een sletje, maar bedoel dat wel in positieve zinquote:Op zondag 13 juni 2004 19:59 schreef erodome het volgende:
Ken anders zat sletjes die al heeeeeeeeeeel wat jaren getrouwd zijn
En dat iemand van het goede leven houdt betekend niet dat dat persoon verder geen inhoudt heeft...
Maar wat is een sletje, is dat iemand die er bij wijze van spreken 5 op een avond pakt, of is het een meisje dat zich uitdagend kleed en uitdagend gedraagt, of is het een meisje die meer als 5 jongens heeft gehad, of weer iets anders?????
Volgens mijn man ben ik een sletje en heerlijk dat hij dat vind
Tu quoque brute.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:14 schreef Aurelium het volgende:
Ik iig wel....
Speak for your self. Ik word in de regel niet van sletjes met een brede riem ipv een rokje, een topje waar haar tieten in uitpuilen, een blubberende buik boven de brede riem enz enz. Ook wanneer het sletje een goed figuur heeft, word ik er niet geil van. Ik val meer op stijlvollere vrouwen.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:07 schreef BAC het volgende:
ja duh, net als alle echte mannen houden van bier!
WTF wat is dat nou weer voor ietsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef dj_ko het volgende:
[afbeelding]
Gatverdamme
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
jij bent ook een sletje, maar bedoel dat wel in positieve zinzoals jouw mogen er meer sletjes zijn
![]()
Wil je nog ergens heen met dit verhaal?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Uitgerekend die twee linkse meiden met de dikste kont en de meeste putjes en strepen lopen er zo bloot bij. Die rechter zou het waarschijnlijk nog wel kunnen hebbenquote:
Wat doet dat er nou toequote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
die middelste zou ik het ook op kunnen, denk ik. hangt van de voorkant af
Misschien kijkt ze om...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe![]()
Dan neem je haar toch gewoon van achter
Ben al 12 jaar samen en bijna 10 jaar met zo'n sletje getrouwdquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Sletjes moet je niet trouwen, die moet je neukenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:00 schreef Creative1972 het volgende:
Ben al 12 jaar samen en bijna 10 jaar met zo'n sletje getrouwd![]()
Tuurlijk moet je sletjes wel trouwen, dan kan je ze altijd en overal neuken waar je maar wil, verzekerd van een leven met seks ipv een leven waar je na een paar jaar op een houtje mag bijten sexueel gezienquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Sletjes moet je niet trouwen, die moet je neuken![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:12 schreef Roellio het volgende:
Voor korte tijd, ja. Voor langere tijd, nee.
Daarom zijn sletjes ook zo kansloos. Iedereen wil ze, maar na 1 of 2 keer neuken worden ze weer bij 't oud vuil gegooid.
En of er geneukt wordtquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Sletjes moet je niet trouwen, die moet je neuken![]()
Mijn vrouw is overdag op haar werk en wanneer dat verder nodig is, gewoon een dame met klasse, zoals jij dat zo netjes omschrijft.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:20 schreef R81 het volgende:
Soms leuk om naar te kijken, meer niet. Aantrekkelijk vind ik ze in ieder geval niet.
Echt geil word ik er ook niet van, geef mij maar een dame met klasse....
niet alle sletjes worden geil van alle mannen en nou jij weer!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
Jij begrijpt het nog niet helemaal. Komt later als je groot bent misschien nog welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:52 schreef Hypnotick het volgende:
-onzin-
Dude, ik heb al een papa en mama, die geprobeerd hebben mij enigzins fatsoen bij te brengenquote:Op zondag 21 mei 2006 20:16 schreef Hekje_ het volgende:
BTW er word hier veel te veel bot gesproken over het vrouwlijke geslacht. Wees eens normaal en vervang Wijf door vrouw, Slet door knappe dame e.d.
Metroman zekerquote:Op zondag 21 mei 2006 21:59 schreef Hekje_ het volgende:
Who cares, ik durf wedden dat ik jonger ben als u ! Maar ik ben tenminste zo gene boer !
Je hebt ook lekkere sletjes.quote:Op maandag 14 juni 2004 15:12 schreef Aneurism het volgende:
Ligt er aan wat, je hebt mooie en lelijke vrouwen. En gezien ik geen paal krijg van lelijke vrouwen, zal ik ook geen paal krijgen van lelijke sletjes.
Ik word honderdduizend keer liever sletje genoemd (ik geef toe, het ligt eraan door wiequote:Op zondag 21 mei 2006 20:16 schreef Hekje_ het volgende:
Als je er niet geil van word ben je denk ik homo.
Maar heb toch liever mijn eigen vriendin, dan een "sletje"
BTW er word hier veel te veel bot gesproken over het vrouwlijke geslacht. Wees eens normaal en vervang Wijf door vrouw, Slet door knappe dame e.d.
*checkt fotoboek*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:34 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik word honderdduizend keer liever sletje genoemd (ik geef toe, het ligt eraan door wie) dan
knappe dame
Gadver, als iemand mij dame noemt dan vergaat me werkelijk alle interesse.![]()
van de term 'wijf' ben ook ik minder gecharmeerd
Maar als ze niet met veel verschillende jongens naar bed is geweest, dan is het toch ook geen sletje?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hangt van het type "sletje" af. Ik heb het niet zo op van die 'neuk maar raak voor een knaak' meiden. Maar een leuk koppie en niet te veel verschillende jongens waarmee ze naar bed is geweest doet al een hoop goed.
Haha, dat kan weer net wel. Weet je, alles is beter dan dame. Echt, ik vind dat zo'n kutwoord. Helemaal in het meervoud, dat je over straat loopt met een vriendin en dan zo'n kansloos figuur begint met "Zo, dames". Ril.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
en de term 'geil wijf'?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:34 schreef Melusine het volgende:
[..]
Ik word honderdduizend keer liever sletje genoemd (ik geef toe, het ligt eraan door wie) dan
knappe dame
Gadver, als iemand mij dame noemt dan vergaat me werkelijk alle interesse.![]()
van de term 'wijf' ben ook ik minder gecharmeerd
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:14 schreef UltraR het volgende:
Slettjes: enorme afknapper voor mij.
Stelling onjuist.
Tja, ik val op intelligente vrouwen met een hoge eigenwaarde. 2 dingen die vaak niet samen gaan met sletterigheid (lees: totaal geen zelfrespect).quote:
Ja maar ergens op vallen en geil van worden zijn voor mij wel twee verschillende dingen. Een relatie met een sletje zie ik ook niet zitten nee.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef UltraR het volgende:
[..]
Tja, ik val op intelligente vrouwen met een hoge eigenwaarde. 2 dingen die vaak niet samen gaan met sletterigheid (lees: totaal geen zelfrespect).
Het is natuurlijk onzinnig om te denken dat de slet uithangen hand in hand gaat met domheid en geen eigenwaarde...quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef UltraR het volgende:
Tja, ik val op intelligente vrouwen met een hoge eigenwaarde. 2 dingen die vaak niet samen gaan met sletterigheid (lees: totaal geen zelfrespect).
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:28 schreef Schnupske het volgende:
ikzelf ben echt geen sletje als ik gewoon op een doordeweekse dag naar school ga, maar ik zou best een keer voor mijn vriend me als een slet willen gedragen 'in private'. gewoon om hem op te geilen ofzo
quote:geslacht: Man
Een relaties met meerderen sletjes wel goed dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar ergens op vallen en geil van worden zijn voor mij wel twee verschillende dingen. Een relatie met een sletje zie ik ook niet zitten nee.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar ergens op vallen en geil van worden zijn voor mij wel twee verschillende dingen. Een relatie met een sletje zie ik ook niet zitten nee.
leerzaam......quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:35 schreef Melusine het volgende:
[..]
Haha, dat kan weer net wel. Weet je, alles is beter dan dame. Echt, ik vind dat zo'n kutwoord. Helemaal in het meervoud, dat je over straat loopt met een vriendin en dan zo'n kansloos figuur begint met "Zo, dames". Ril.
Nee, daar komt veel meer bij kijken. Het maakt mij helemaal niet uit of een onenightstand een ''slet'' is. Het belangrijkste is of ze aantrekkelijk is. Als ze er uitziet als een gedrocht én elke nacht seks heeft met verscheidene mannen dan heeft dat alleen maar een libido verlagend effect op mij.quote:Mee eens? Ik wel: volgens mij houden alle mannen van sletjes, zelfs de netse mannen kunnen niet ontkennen geil te worden bij de gedachte aan lekker sletterige meiden die ongegeneerd geil zijn en zich ook zo kleden.
Nee, dat is een fabeltje.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:59 schreef Luxuria het volgende:
Is het niet vooral het idee dat sletjes waarschijnlijk wat wilder in bed zijn en minder remmingen hebben?
Ik denk wel dat veel mannen dat idee onbewust in hun achterhoofd hebben en daarom geil worden. Wat is anders de reden dat ze geil worden van sletjes?quote:
Is een"sletje " iemand die zich uitdagend kleedt? Ik denk dat dat ook meespeelt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel mannen dat idee onbewust in hun achterhoofd hebben en daarom geil worden. Wat is anders de reden dat ze geil worden van sletjes?
Nee, mannen worden niet geil van sletjes. Mannen worden geil van mooie vrouwen.. dát is dan ook de reden waarom jij zo weinig 'positieve' aandacht en geile blikken van mannen krijgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 13:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk wel dat veel mannen dat idee onbewust in hun achterhoofd hebben en daarom geil worden. Wat is anders de reden dat ze geil worden van sletjes?
Hahaha...quote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:38 schreef Hitz0r het volgende:
[..]
Nee, mannen worden niet geil van sletjes. Mannen worden geil van mooie vrouwen.. dát is dan ook de reden waarom jij zo weinig 'positieve' aandacht en geile blikken van mannen krijgt.![]()
Til er niet te zwaar aan. Het was niet serieus bedoeldquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hahaha...Er zitten niet alleen maar lelijkerds op Fok
![]()
Hangt ervan af; Paris Hilton sletterig mag mijn deur overslaan.... en ook dat kreunende volk van die TV reclames na 23.00 uur. Maar een goed uitziende exhibitioniste wijs ik niet snel de deur.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:08 schreef Dr.Dre het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |