Wie?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Dat Unearthed is best ok Dante, ik mis alleen een beetje de thrash van Iced Earth. Dan vind ik hem toch beter zingen.
Ondertussen heeft bijna iedereen hier wel de nieuwe Therion-cd's?
Alle Ex'en van Jon Schaffer die samen spelen.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:26 schreef Graveland het volgende:
[..]
Wie?
Jon Schaffer?quote:Op zondag 13 juni 2004 02:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Alle Ex'en van Jon Schaffer die samen spelen.
Ze staan in de bestelling, ik geef 't toe.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:33 schreef Seborik het volgende:
Oh, ik merk geen verschil met normaal.
Heb jij Lemuria en Sirius B al?
Ja het is wel leuk, het valt me trouwens op dat als Adams rustig probeert te zingen dat het dan niet zo vals klinkt, jammer genoeg doet hij dat hier niet zo veel.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Dat Unearthed is best ok Dante, ik mis alleen een beetje de thrash van Iced Earth. Dan vind ik hem toch beter zingen.
Dat is een goed nummer jaquote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Dat Son of The Sun is wel heel pakkend zeg (op Sirius B). Het is bijna een soundtrack voor een spannende tocht waarin een groep helden de heilige graal vindt bij een stinkende mummy.
Same here. "Typhon" en "Three Ships of Berik" zijn nummers die erboven uit steken.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:56 schreef OProg het volgende:
Op de 1 of andere manier draai ik tot op heden Lemuria meer. Die valt als geheel toch iets beter
Hoe waren Priest en Alice?quote:Op zondag 13 juni 2004 14:21 schreef Kipman het volgende:
Had hier nog iemand Judas Priest gezien gisteravond? Ik wel namelijk.
Ik neig zelf ook wat meer naar Lemuria, op één nummer na dan, daar word ik echt gestoord van. Dacht dat het de vierde track was. Met grunts (die zijn cool), maar dan zo'n ontzettend slecht orkestraal stuk erbij.quote:Op zondag 13 juni 2004 10:56 schreef OProg het volgende:
Op de 1 of andere manier draai ik tot op heden Lemuria meer. Die valt als geheel toch iets beter
quote:DIO ON SAME SEX MARRIAGE
Our opponents claim Dio is soft on the issues, and the campaign headquarters is buzzing with Ronnie James' recent straight-ahead approach to one of the thorniest issues of this campaign: Gay Marriage. While most candidates won't touch it with a ten-foot pole, Dio gave a press conference today to make his stance on the issue clear:
"Rob Halford wants it, so it's cool with me."
Jaaaa.... erg catchy nummer. Geweldigquote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Dat Son of The Sun is wel heel pakkend zeg (op Sirius B). Het is bijna een soundtrack voor een spannende tocht waarin een groep helden de heilige graal vindt bij een stinkende mummy.
Bedoel je 'Three ships of Berik'? Die vind ik eigenlijk best gaaf, inclusief het einde (het zijn twee nummers).quote:Op zondag 13 juni 2004 15:22 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik neig zelf ook wat meer naar Lemuria, op één nummer na dan, daar word ik echt gestoord van. Dacht dat het de vierde track was. Met grunts (die zijn cool), maar dan zo'n ontzettend slecht orkestraal stuk erbij.
Het is ook meer Purgatory met een doom inslag dan Iced Earth.Het is voornamelijk ook trager en Doomy dan Iced Earth.Ik vind het vooral een erg gave sfeer hebben.Nieuwe nummers schijnen trouwens harder te zijn.quote:Op zondag 13 juni 2004 02:25 schreef Seborik het volgende:
Nee man, ongelovigequote:Op maandag 14 juni 2004 00:56 schreef Summoner het volgende:
Edguy likt toch aars?
Dan moet die Ed gast eens gaan afvallen.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:03 schreef Graveland het volgende:
[..]
Nee man, ongelovige
Edguy is vet
Maar Ed is al zo mager..quote:Op maandag 14 juni 2004 01:06 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dan moet die Ed gast eens gaan afvallen.
Volgens Graveland niet he.Maarja,wie weet wat hij onder mager verstaat.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar Ed is al zo mager..
Laat die Velvet Revolver lekker liggen en koop de Blind Guardian DVD.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:10 schreef Mr. Orange het volgende:
Kijk is aan wie daar is: Kipman
Ook een tijd geleden
De nieuwe van motorhead een aanrader???
Zo ja dan ga ik hem samen met de nieuwe cd van velvet revoler halen![]()
We komen er wel. Nog even en Summoner heeft ook minstens 1 Edguy CD in huis.quote:Op maandag 14 juni 2004 00:51 schreef Graveland het volgende:
Mag ik even melding maken van 't feit dat Edguy stevig aars schopt?
Hoe hard ga je hem daarvoor tegen z'n kop rammen?quote:Op maandag 14 juni 2004 07:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We komen er wel. Nog even en Summoner heeft ook minstens 1 Edguy CD in huis.
Gelukkig want deze twee nummers klinken soms gewoon saai.quote:Op maandag 14 juni 2004 01:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het is ook meer Purgatory met een doom inslag dan Iced Earth.Het is voornamelijk ook trager en Doomy dan Iced Earth.Ik vind het vooral een erg gave sfeer hebben.Nieuwe nummers schijnen trouwens harder te zijn.
Geen geweld gebruiken is de oplossing. Vastbinden op een stoel en 24 uur lang Edguy draaien tot ie er gek van wordt.quote:Op maandag 14 juni 2004 08:27 schreef Seborik het volgende:
[..]
Hoe hard ga je hem daarvoor tegen z'n kop rammen?
Ah dezelfde truuk die de Amerikanen op de Irakezen toepasten om ze tot MetallicA te bekeren.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen geweld gebruiken is de oplossing. Vastbinden op een stoel en 24 uur lang Edguy draaien tot ie er gek van wordt.
quote:Op maandag 14 juni 2004 01:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Volgens Graveland niet he.Maarja,wie weet wat hij onder mager verstaat.
Death by Edguy... no thanx.quote:Op maandag 14 juni 2004 09:02 schreef Anthraxx het volgende:
Geen geweld gebruiken is de oplossing. Vastbinden op een stoel en 24 uur lang Edguy draaien tot ie er gek van wordt.
Edguy heerst Summo..accepteer dit simpele feitquote:Op maandag 14 juni 2004 13:31 schreef Summoner het volgende:
[..]
Death by Edguy... no thanx.
Ik stond wel even verbaasd dat ik het juist uit jou mond hoordequote:Op maandag 14 juni 2004 13:44 schreef Graveland het volgende:
[..]
Edguy heerst Summo..accepteer dit simpele feit
Ja, maarquote:Op maandag 14 juni 2004 13:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik stond wel even verbaasd dat ik het juist uit jou mond hoorde
Beetje laat,maar goed. Alice begon goed. De show was die kale show zoals vorig jaar,dus geen extra atributen.Ik kon alleen het begin zien,want ikwilde vroeg bij Judas Priest zijn. En ja, die waren gigantisch goed!quote:Op zondag 13 juni 2004 15:12 schreef Djaser het volgende:
[..]
Hoe waren Priest en Alice?
Gefeliciteerd, maar gvd wat had ik nu ook graag mn diploma gehad en gemaakt dat ik hier wegkwamquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:02 schreef Yokozuna het volgende:
Geslaagd whoa, eindelijk van de middelbare school af! Is het leven dan toch net niet compleet nutteloos
[afbeelding]
Ja na die foto's gezien te hebben krijg ik er echt zin in, Alice schijnt in een een of ander interview gezegd te hebben graspop wel een grote show te geven dus ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:18 schreef Kipman het volgende:
[..]
Beetje laat,maar goed. Alice begon goed. De show was die kale show zoals vorig jaar,dus geen extra atributen.Ik kon alleen het begin zien,want ikwilde vroeg bij Judas Priest zijn. En ja, die waren gigantisch goed!
Gefeli Yoko, waar ga je nu rondzwalken?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:02 schreef Yokozuna het volgende:
Geslaagd whoa, eindelijk van de middelbare school af! Is het leven dan toch net niet compleet nutteloos
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:02 schreef Yokozuna het volgende:
Summoner is de metal scene in Groningen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:39 schreef Yokozuna het volgende:
Gruningn! Aan de andere kant van 't land. M'n zus is ook in hongarije op vakantie geweest, met zo'n werk-vakantie. Gratis onderdak en eten etc. en dan helpen met bouwen (ofzo). Goedkoop landje, net als Tjechië. Dure reis, goedkoop verblijf denk ik (vooral alcohol).
Is daar nog een metalscene trouwens?
quote:
Jij ook gefeliciteerd Yoko! Nu ben je ook ex-norbertaanquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:39 schreef Yokozuna het volgende:
Gruningn! Aan de andere kant van 't land. M'n zus is ook in hongarije op vakantie geweest, met zo'n werk-vakantie. Gratis onderdak en eten etc. en dan helpen met bouwen (ofzo). Goedkoop landje, net als Tjechië. Dure reis, goedkoop verblijf denk ik (vooral alcohol).
Is daar nog een metalscene trouwens?
*pets*quote:Op maandag 14 juni 2004 01:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar Ed is al zo mager..
ik ben wel erg benieuwd voor graspop!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:18 schreef Kipman het volgende:
[..]
Beetje laat,maar goed. Alice begon goed. De show was die kale show zoals vorig jaar,dus geen extra atributen.Ik kon alleen het begin zien,want ikwilde vroeg bij Judas Priest zijn. En ja, die waren gigantisch goed!
Nooit meer.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:32 schreef Summoner het volgende:
Reis gerust het halve land door voor deze zaak.![]()
Ik ben er weleens geweest met een overstroming, overal stilstaand water in poelen enzo. Sindsdien ben in immuun, alleen dat gezoemquote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Oh ja, Hongarije.Als je 2 seconden niet oplet zitten er 20 muggen op je (zonder te overdrijven).
Gefeliciteerd Yoko.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Oh ja, Hongarije.Als je 2 seconden niet oplet zitten er 20 muggen op je (zonder te overdrijven).
Behalve dna die ene keer heb ik er nooit buitensporig last van gehad, dus het zal verder hoop ik best meevallen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:45 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]![]()
Nee. Ook bands niet als MayheM.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:44 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat voor bands komen er in de Vera? Niet slechts bands als Mayhem, hoop ik?
Dat hoop ik dan maarquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Behalve dna die ene keer heb ik er nooit buitensporig last van gehad, dus het zal verder hoop ik best meevallen hoor.
Mooi.. *wat gerustgesteld is*quote:Nee. Ook bands niet als MayheM.
Ook gefeliciteerd Tulipquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:30 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik ook! [afbeelding]
Jij ook gefeliciteerd he
*feestje bouwt*
Oh ja, zo'n ding, wij hebben er eentje waarmee we vliegen doodmepten, maar het werkt ook op muggen natuurlijk... Niet vergeten mee te nemen dusquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:32 schreef Yokozuna het volgende:
Zo'n electrische muggenslapper kopen! Soort mini tennis racket met electrische spanning erop, gekregen van iemand voor de zomervakantie+geslaagd, lang geleden dat ik zo speels ben geweest!
Leuke dag.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:59 schreef ThE_ED het volgende:
Vrijdag 25/6: Agent Steel + After Forever
Mja, ik had Agent Steel wel willen horen idd, maar volgens mij zijn we dan aan het kamperen ergens in Belgie...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leuke dag.
En om dat tijdstip zit ik al onderuit met een wijntje, een worstje en een kaasje.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Mja, ik had Agent Steel wel willen horen idd, maar volgens mij zijn we dan aan het kamperen ergens in Belgie...
Wat is hij dik geworden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:34 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Blaze is alweer helemaal blij dat we hem 9 september gaan zien in de Biebob.
bij het schijnsel van een knapperend haardvuur.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En om dat tijdstip zit ik al onderuit met een wijntje, een worstje en een kaasje.
Jammer 9 September dan heb ik mn rijbewijs net nog niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:34 schreef Seborik het volgende:
[afbeelding]
Blaze is alweer helemaal blij dat we hem 9 september gaan zien in de Biebob.
Meer Blaze om van te houden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is hij dik geworden.
ook zonder kan je rijden.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jammer 9 September dan heb ik mn rijbewijs net nog niet.
Dat is waar. Jij wilt me een auto lenen?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
ook zonder kan je rijden.
dat zal niet gaan, ik heb 'm dan zelf nodig.quote:Op zondag 20 juni 2004 10:07 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dat is waar. Jij wilt me een auto lenen?
The Trooper van CoBquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:06 schreef Witchfynder het volgende:
CoB heeft ook leuke covers
Als je goed kijkt zie je verschilquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:06 schreef Witchfynder het volgende:
Jaaaaa, vier keer dezelfde reaperquote:Op donderdag 24 juni 2004 08:06 schreef Witchfynder het volgende:
Abigor hadden ze niet?quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:54 schreef Seborik het volgende:
Ik kon niet meer op de metalmarkt wachten en heb nu alvast maar de nieuwe Motörhead en Nightwish gekocht.
Nee.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:07 schreef Summoner het volgende:
[..]
Abigor hadden ze niet?![]()
De echte ex-bassisten zijn: George Robb en Michael Zapitulquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:28 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Nu je het toch over Agent Steel hebt; ex Agent Steel bassist Richard Bateman gaat nu ook bij Unearthed bassen, naast Nasty Savage dus.
Weet ik. Hij speelde alleen live mee, in de periode dat Murphy ook bij AS zat.( Schaffer had destijds een aanbod om in AS te spelen afgewezen.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:27 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De echte ex-bassisten zijn: George Robb en Michael Zapitul
Ik heb hem als mp3quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Leuke dag.
Heh ik merkte het... maar ehm.. van de.. ramones?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:37 schreef Tokus het volgende:
ja is een cover, van de Ramones. Maar het ging over albumcovers. voorkanten dus.
wat probeer je nou duidelijk te maken met die smiley?quote:Op maandag 28 juni 2004 23:56 schreef dunc het volgende:
[..]
Heh ik merkte het... maar ehm.. van de.. ramones?![]()
och ik meen me vaag te herinneren dat the trooper een van de beste nummers van Iron Maiden wasquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat probeer je nou duidelijk te maken met die smiley?
Dat zeg je tegen een van Nederlands grootste Iron Maiden fans. Het gaat natuurlijk over dat andere nummer. Somebody Put Something in My Drink.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:07 schreef dunc het volgende:
[..]
och ik meen me vaag te herinneren dat the trooper een van de beste nummers van Iron Maiden was![]()
Het zou leuk zijn als je 's wat beter oplet.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:07 schreef dunc het volgende:
[..]
och ik meen me vaag te herinneren dat the trooper een van de beste nummers van Iron Maiden was![]()
Cool!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:06 schreef Seborik het volgende:
Yadda yadda yadda
quote:Op maandag 28 juni 2004 23:46 schreef Seborik het volgende:
Then we race together. We can ride forever
Nou, de blazers weet ik niet, het filmpje erbij is niet zo heel duidelijk dat je dat kunt zien, maar dat zal zich snel genoeg doen blijken op het album. Op de mini-cd staat niet echt veel voor blazers.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool!
Rhapsody werkte voorheen met een klein strijkensemble en nam het allemaal gewoon op in meerdere sessies en plakte het over elkaar denk ik. Na wat puzzelen kun je dat wel uit de boekjes halen.
Hebben ze nu een geheel orkest joh? Dus ook blazers? Voorheen was dat altijd uit keyboards.![]()
*toet*
Okee sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:01 schreef Tokus het volgende:
[..]
[knip
goh, en de cover heeft Judas Priest gejat voor hun Screaming For Vengeance album zeker.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:03 schreef dunc het volgende:
Hatebeakik dacht eerst even date er hatebreed stond. Die hebben ook nog eens het zelfde logo:
[afbeelding]
Lijkt wel HEEL erg op mekaar ?
Hahaha!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:35 schreef Tokus het volgende:
Immortal gaat door, met nieuwe zanger!
[afbeelding]
En die lijers van Carcass hebben de titel gejat voor hun debuut van '88!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:05 schreef Tokus het volgende:
goh, en de cover heeft Judas Priest gejat voor hun Screaming For Vengeance album zeker.
Respect voor Carcass, lijer dat je bent.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:53 schreef Summoner het volgende:
[..]
En die lijers van Carcass hebben de titel gejat voor hun debuut van '88!
Dat beest is trui, wat wil je dan ookquote:Op woensdag 30 juni 2004 00:02 schreef Seborik het volgende:
Haha, dat beest kijkt ook enorm stoer.
Je schijnt nogal verstand te hebben van vogels. Je ziet ze iig geval wel vliegen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:03 schreef dunc het volgende:
Hatebeakik dacht eerst even date er hatebreed stond. Die hebben ook nog eens het zelfde logo:
[afbeelding]
Lijkt wel HEEL erg op mekaar ?
* dunc duikt weg in schaamtequote:Op woensdag 30 juni 2004 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je schijnt nogal verstand te hebben van vogels. Je ziet ze iig geval wel vliegen.
Ik vind het zelf een erg gaaf album... Wat is jouw favoriet van Nightwish dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:59 schreef Seborik het volgende:
Nightwish - Once heeft de tweede luisterbeurt niet overleefd en gaat nu stof vangen in de kast.
Ik vind er echt niks aan.
wil je er vanaf voor een leuk prijsje?quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:59 schreef Seborik het volgende:
Nightwish - Once heeft de tweede luisterbeurt niet overleefd en gaat nu stof vangen in de kast.
Ik vind er echt niks aan.
tenzij je veel Maiden klassiekers wil horen, dan moet je namelijk naar Di'Anno. Blaze speelt gelukkig maar 2 of 3 nummers van Maiden, en de rest eigen werk en soms nog wat van Wolfsbane.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:00 schreef Seborik het volgende:
Oh ja, cool! Het is wel leuk om Di'Anno een keertje te zien Djaser. Hij treedt regelmatig op. Blaze is ook heel tof live, maar wel van een andere orde dan Di'Anno, want Blaze is ook echt heel goed.
Wat is dat? Altijd als jij er eenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:00 schreef Seborik het volgende:
Zoek ook eens wat Excel.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:07 schreef Kipman het volgende:
Ik luister lekker veel Motley Crue de laatste tijd.
Het is ook speed/thrash. Ik kreeg het getipt van iemand die ook van Overkill houdt.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is dat? Altijd als jij er eenbij zet vertrouw ik het gelijk niet meer.
Een mordred kloon?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is dat? Altijd als jij er eenbij zet vertrouw ik het gelijk niet meer.
Wie kent hier " Psycho Surgery" van Tourniquet? Het is echt een geweldig album. Naast Thrash zit er ook wat funk enzo in. Heel divers. Het album is een grote rits aan heerlijk geluid. Het enige minpuntje is het nummer "Spineless" waarin je aan het begin ineens draaitafels en een rapper hoort.Tuurlijk, het is vooruitstrevend voor 1990 maar toch... sheesh!
Tegenwoordig is de band meer van de progressieve power thrash-dingus.
Poison, every rose has a thorn! Ik zal eens op zoek gaan naar een verzamelcd'tje. Motley kende ik vooral van hun boek The Dirt. Heb je die al gelezen? Echt een meesterlijke biografie! Echt als wat die gasten hebben geflikt, wordt uit de doeken gdaan.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
![]()
Doe er ook wat Poison bij. Als je dan niet geen zomers gevoel hebt...
Tourniquet is ook al een erg oude band, maar wellicht nooit zo doorgebroken doordat ze toch uit de White Metalhoek komen. Mensen gooien alles wat White Metal is al snel op een hoop met Stryper, maar zeer onterecht. Er zijn ook gewoon goede Heavy Metalbands (Sacred Warrior, Barren Cross), Thrash Metalbands (Deliverance, Vengeance Rising (de Christelijke Possessed!!!), Tourniquet), Doom Metalbands (Veni Domine) en zelfs ranzige, brute Death Metal (Mortification).quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik heb het alleen op mp3 gehad(albums zijn niet aan te komen blijkbaar) maar het klonk zeer goed! Met name de superfreak cover. Mordred maakte in de jaren 80 al funk-thrash metal met af en toe een dj en rap er tussen.
Wat is Nocturnus toch goed eigenlijk(net zoals vele andere metalbands uit Florida).
Hmm laat maar, het staat letterlijk in deze tekst die boven de lyrics stond van het nummer van Therion. Thanks Witchfynderquote:1. Ginnungagap
[The Black hole]
[In the beginning there was a void, a big gap of darkness, filled with the primal forces of creation. The heat of Muspel and the ice of Nifel made the essence of life come forth from the void. The first living being, The Giant Ymer, was born out of darkness and he is the ancestor of the creatures of the universe. The world was formed from his slaughtered body. Ginnungagap is the black hole from which everything came out and into which everything will return in the end.
ik vind net nog deze omschrijving...quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:01 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Hmm laat maar, het staat letterlijk in deze tekst die boven de lyrics stond van het nummer van Therion. Thanks Witchfynder
Ymer! Aha.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik vind net nog deze omschrijving...
Ginnungagap
- ("seeming emptiness"), in the cosmology of Norse mythology, is the primordial void separating Niflheim and Muspell, the land of eternal ice and snow and the land of eternal heat and flame. Here life began, and the first living thing was the frost giant Ymer.
Gefeliciteerd met je aankoop! Ik had het al gelezen in het Ulver topic.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:27 schreef Pietjuh het volgende:
Blijheid ten top!!
Heb vandaag de 2 silence EP's van Ulver binnengehad![]()
![]()
Ik ben blij dat ik het nog niet gezien heb. Het is idd aan meneer Simons, de rest van zijn solo plaat schijnt ook kut te zijn.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:06 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg eh. ik zag net een enorm vage dance, zomerhit achtige versie van het Prodigy nummer "Fire Starter".
De uitvoerende artiest: Gene Simmons..!!
oh is hij weer bezigquote:Op zondag 18 juli 2004 09:55 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het nog niet gezien heb. Het is idd aan meneer Simons, de rest van zijn solo plaat schijnt ook kut te zijn.
Gelukkig is het geen Duitse site.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:56 schreef Seborik het volgende:
Lekker op tijd weer Ed.
Geweldig dat de cd een userrating van 2 krijgt op Blabbermouth.
En van de reviewer zelf een 3. Hij neemt zelf trouwens toch niet eens de moeite om een promotie tour te doen?quote:Op zondag 18 juli 2004 15:56 schreef Seborik het volgende:
Lekker op tijd weer Ed.
Geweldig dat de cd een userrating van 2 krijgt op Blabbermouth.
Lees het Megadeth topic eens.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:54 schreef Witchfynder het volgende:
De nieuwe Megadeth wordt zooooooooooooooooooooo gaaf! Ik heb de nieuwe..uh..preview ook ff geluisterd! Damn!*kwijl*
Ik vind hem gaver dan de vorige 3 bij elkaar.![]()
Hij had eigenljk gewoon beter het Kiss logo op die solo cd kunnen plakken, dan had hij nog meer verdient.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:13 schreef Seborik het volgende:
Natuurlijk niet, daarmee verdient hij niet wat hij met het zoveelste KISS-reünie concert kan verdienen.
Staat oook op Electric Eye.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik heb bij toeval op eMule een clip gevonden van Evening Star, live bij de BBC in 1979. Man, dat toen niemand kon raden dat hij homofiel was. hehe
hmmm jammer ... mij ook totaal niet, volgens mij is het ook een Duiste band want de uitspraak van de tekst is nu ook niet echt vloeiend te noemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:07 schreef Tokus het volgende:
je sample doet het niet toch wel
ff luisteren.
edit: nee, komt me niet bekend voor.
ff op de viva site gekekenmisschienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:04 schreef GhostMan84 het volgende:
oke, nu zal ik hier maar eens posten, misschien dat ik hier meer succes heb dan in het centrale topic.
zat gisteren viva plus te kijken (duitse muziekzender op schotelantenne) en toen kwam er opeens een geweldig vet nummer! dus, ikke geduldig wachten op dat schermpje wat dan in beeld moet komen waarin staat welke band het is. maar, wat gebeurt er? niks! krijg verdomme helemaal geen schermpje!!
wat doe ik dan? vlug ff opnemen en dan ff op de computer als *.wavje opnemen en aan de lieve mensen van fok! vragen of zij misschien weten wat het is!![]()
http://home.planet.nl/~voge0688/muziekje/unknown.wav (is bagger kwaliteit, maarjah, het komt dan ook van een baggere videoband.
zit een rustiger stukje in het nummer, en daaruit had ik wat lyrics kunnen ontrafelen maar daarmee kwam ik geen steek verder op internet: "love, just a satisfying word, just a line, just a satisfying lie" haalde ik eruit, maar misschien wel verkeerd gehoord.
en het genre ligt ergens in de buurt van metalcore
alvast bedankt!
euh, ik weet niet of je die sample van mij hebt geluisterd, maar dat lijkt in de verre verste nog niet op Swosh ... heb net de site van Swosh bekeken, en das toch ff helemaal iets andersquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:02 schreef diedlaughing het volgende:
[..]
ff op de viva site gekekenmisschien
Featured Clips
Diese Woche: Swosh! mit ''Spin Around''
dat zou um wel eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:08 schreef dunc het volgende:
Results 1 - 1 of 1 for 'lyrics "just a satisfying word"'. (0.16 seconds)
http://stickpin.de/songtexte/textausgabe.php?intid=6443&id=73674
Ik zie net staan dat zelfs Paul Stanley het album slecht vind:quote:Op zondag 18 juli 2004 00:06 schreef ThE_ED het volgende:
Zeg eh. ik zag net een enorm vage dance, zomerhit achtige versie van het Prodigy nummer "Fire Starter".
De uitvoerende artiest: Gene Simmons..!!
quote:Q: What do you think about Gene's new solo album?
Paul Stanley: (long pause) "No comment. Let's just say, I hope it's what he wanted to do. He reaps the benefits or takes the ... criticism. If this is the album he chose to make, then he deserves what he gets, either way."
Het hele stukje is wel een beetje een Gene Simmons afzeikstuk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik zie net staan dat zelfs Paul Stanley het album slecht vind:
[..]
KISS begint steeds meer op Venom te lijken. hehehe.quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:42 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het hele stukje is wel een beetje een Gene Simmons afzeikstuk.
Heathen, Agent Steel, Deliverance.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:53 schreef Balthar het volgende:
Ik zit net even naar oude THRASH METAL te luisteren -Artillery.
Zijn er nog mensen die naar dit soort bands luisteren?
Zoals Artillery, Destruction, Exciter enz???
Heathen ken ik niet. Misschien toch eens luisteren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heathen, Agent Steel, Deliverance.
Oh gaaf!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 08:06 schreef Balthar het volgende:
[..]
Heathen ken ik niet. Misschien toch eens luisteren.
Exciter komt in oktober trouwens in 013.
Ik ben weer terug bekeerd tot christen.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:27 schreef Yokozuna het volgende:
Het is behoorlijk dood hier he, waar zijn jullie metalheads tegenwoordig? Gewoon minder op fora, of op andere fora/ topic categoriën?
Agent Steel (olv John Cyriis)quote:Op vrijdag 23 juli 2004 00:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heathen, Agent Steel, Deliverance.
Nee, nooit van gehoord. Klinkt als???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:48 schreef Seborik het volgende:
Ken je de band Excel, Balthar?
Tsja als je het zo bekijkt maar toch is het ook rond deze bands ook weer eventjes stil.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:40 schreef Kipman het volgende:
Binnenkort nieuwe Rhapsody, Saxon, Sonata Arctica, Judas Priest........ nee hoor, daar heb ik helemaal geen last van.
Een nieuwe Saxonquote:Op zondag 25 juli 2004 20:40 schreef Kipman het volgende:
Binnenkort nieuwe Rhapsody, Saxon, Sonata Arctica, Judas Priest........ nee hoor, daar heb ik helemaal geen last van.
Nouja, het is vakantie natuurlijk, en ik kom nog wel, maar er is vaak geen post om op te reageren en.. nouja ik weetniet.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:27 schreef Yokozuna het volgende:
Het is behoorlijk dood hier he, waar zijn jullie metalheads tegenwoordig? Gewoon minder op fora, of op andere fora/ topic categoriën?
Het wordt een cd vol muziek.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:16 schreef dunc het volgende:
[..]
Een nieuwe Saxon? Heb je daar info over?
en waarschijnlijk precies hetzelfde als de cd's daarvoorquote:Op zondag 25 juli 2004 22:17 schreef Kipman het volgende:
[..]
Het wordt een cd vol muziek.
Overkill., Voivodquote:Op zondag 25 juli 2004 20:56 schreef Balthar het volgende:
[..]
Nee, nooit van gehoord. Klinkt als???
Dankquote:Op zondag 25 juli 2004 21:19 schreef Djaser het volgende:
Hier staat de tracklist cover etc.
The Eagle Has Landed: Saxon !
quote:KISS' July 24 performance at the Nissan Pavilion in Washington, D.C. was filmed for future DVD release, frontman Paul Stanley announced during the gig.
Dit doet me een beetje aan St Anger denken maar misschien hebben zij het wel goed gedaan.quote:SAXON frontman frontman Biff Byford recently spoke to the U.K.'s long-running magazine Terrorizer about the group's brand-new album, "Lionheart", due on September 20 through SPV Records. The follow-up to 2001's "Killing Ground" was completed at Gems24 studio near Boston, Lincolnshire, England with producer Charlie Bauerfeind and features artwork by Paul R. Gregory, who had previously worked with the group on the now classic "Crusader" album.
"It's more powerful," Biff said of the new album, "We wanted it to be a rawer album because a lot of people say 'you're fantastic live, but on album you're a bit, er, 'reverby'!' (laughs). So we went for an album that is right in your face, vocally and guitar-wise. . . On this album, it's a very strong mixture of early and new SAXON influences. We've cut out a lot of the bullshit and got down to the nitty gritty of what really makes a great metal sound. It's SAXON 2004 basically!"
Regarding the band's longevity, Biff said, "We're really passionate about what we do, and that shows through in the songs. We don't follow trends.
"Metal has become young people's music again," he explained, "It tends to go in cycles and people rebel against manufactured music. They want something raunchy and rebellious where you can identify with the members rather than them just looking beautiful. Age doesn't matter. It doesn't matter to some 15-year-old kid who likes the music that I'm the same age as his father!"
Waarom zou je het nou weer over mij hebben?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nouja, het is vakantie natuurlijk, en ik kom nog wel, maar er is vaak geen post om op te reageren en.. nouja ik weetniet.
Stelt het je gerust als ik zeg dat we het gister nog over je hadden?
Anders nog iets?! Ja!quote:Verder nog iets?
Dat vond ik ook. De nieuwe is wat meer basic, klinkt soms wat meer als de oude platen Wel erg afwisselende vocals, maar dat maakt niet meer dan aardig. Waking the Fury vond ik ook nog wel beter, die klonk tenminste nog apart. Mike Mangini (heeft alleen studio drums opgenomen) drumt ook niet echt interessant, zal wel weinig ruimte hebben gekregen van Waters. Tis allemaal meer van hetzelfde, stoere speedmetal riffs (met rauwe vocals) afgewisseld met cleane chrorus-gitaargeluid stukken (met gevoelige cleane vocals), en dat telkens weer. Paar typische ballads tussendoor, allemaal gewoon meer van hetzelfde. En de gitaarsolo's voegen niet echt veel toe, op Carnival Diablos wel.quote:En de laatste Annihilator is kut. Waarom kunnen ze niet in de lijn van ' Carnival Diablos' blijven? Die was geweldig!
Kiss speelt op deze tour veel nummers die lang niet meer op de setlist stonden. Toch nog een beetje interessant.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:26 schreef Djaser het volgende:
Kiss gaat weer een dvd maken in de trend van we hebben er nog laaang niet genoeg
Oke, deze albums gaan er in als koek. Oktober is echter nog te ver weg om nu al enthousiast te worden.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:09 schreef Yokozuna het volgende:
Amon Amarth - Fate of Norns 6 september
Anorexia Nervosa - Redemption Process Oktober
Mastodon - Leviathan 31 Augustus (@#$^)
Zoals welke?quote:Op maandag 26 juli 2004 13:42 schreef Kipman het volgende:
[..]
Kiss speelt op deze tour veel nummers die lang niet meer op de setlist stonden. Toch nog een beetje interessant.
Ehm, zo uit m'n hoofd, in ieder geval War Machine.quote:Op maandag 26 juli 2004 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zoals welke?
Vast wel. 600 mensen op een kwart voetbalveld.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:06 schreef Kipman het volgende:
Inderdaad, er komen alleen maar death metal bands dit jaar. Helemaal niet mijn smaak! Maar ach, het wordt vast wel gezellig.
ik vind Dismember niet zo... heb er maar één cd van, maar dan wel één van de, heb ik wel eens gelezen, cd's die je minstens zou moeten hebben, nl. 'Indescent & Obscene'quote:Op maandag 26 juli 2004 23:12 schreef Tokus het volgende:
ach, Dismember komt. en die zijn goed.
State of Euphoria.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:16 schreef Seborik het volgende:
Vandaag toch ook maar de eigenlijk wel klassiek zijnde cd's Among The Living en Feel Euphoria van Anthrax gekocht.
Oh dat zegt al veel. Dat is het enige nummer van ze dat ik echt goed vindquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je, ik vind dat nummer helemaal niet zo geweldig zoals velen. Niet in de laatste plaats omdat het een cover is. Ik zou veel liever hebben dat ze in plaats daarvan live I Am The Law of iets van Fistful of Metal zouden spelen.
Van mij mogen ze het nummer "Armed and Dangerous" wel vaak spelen en "A.I.R." nouja, lijkt me duidelijk welk album ik het beste vind.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je, ik vind dat nummer helemaal niet zo geweldig zoals velen. Niet in de laatste plaats omdat het een cover is. Ik zou veel liever hebben dat ze in plaats daarvan live I Am The Law of iets van Fistful of Metal zouden spelen.
Heb je Fistful of Metal dan al?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:42 schreef Seborik het volgende:
Ik ga die best of niet kopen. Ik vind eigenlijk alleen de hele thrashy dingen heel leuk van Anthrax en dan Antisocial en dergelijke. Het beeld van de band is een beetje verkeerd begonnen toen ze met allemaal gare hiphopmetaltrack aankwamen tijdens een concertl.
Yup en is zeker een van de beste van hunquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je Fistful of Metal dan al?
Regel dat dan eens.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:20 schreef Seborik het volgende:
Nee.
Oh, ik vond Damnation best goed eigenlijk. Wel erg afwisselend en ik hoor ook steeds wat meer andere genres terug, thrashmetal en melodic deathmetal. Ik vind dat CoF nooit met meer van hetzelfde aan komt zetten, dus ben altijd wel geīnteresseerd. Alleen Midian vond ik niet zo goed, maar dat is het enige album. Damnation vond ik wel een vooruitgang. Er komen alleen steeds meer van die "blije" stukjes op de albums en steeds minder tragiek, dat vind ik wel de grootste achteruitgang van CoF.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:59 schreef Summoner het volgende:
Die heb ik al lang opgegeven, "Damnation and a Day" heb ik uit nieuwsgierigheid nog wel gekocht maar ik heb hem inmiddels ook alweer verkocht. Wat een saaie plaat. Wat mij betreft was "Cruelty and the Beast" de laatste plaat van COF. Al kan ik er tegenwoordig niet meer naar luisteren.
Das vaak het bij old school deathmetalquote:Ja, verrek. DIsmember klinkt toch niet slecht. Lekker gitaarwerk, alleen jammer dat die zanger z'n bek moet opentrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |