Ik voorspel een R&P topic.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:44 schreef Insomaniac het volgende:
IK BEN HOTFR MÉÉR DAN ALLEEN EEN STEL TIETEN!
much, many, het zal me aan m'n derriere roesten. Jij bent een sneue stakker die gaat terug lezen en er dan een taalfout uit pikt. Ze hebben bij jouw geboorte de placenta in een wiegje gelegd en de foetus weggegooid. Maar dat geeft verder niks. :') .quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:44 schreef jadoei het volgende:
[..]
en zover de kennis van de engelse taal bij de crew.![]()
![]()
![]()
En ik maar denken dat jullie daar niets nuttigs leerden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, voor het University College vak "Natuurrampen nabootsen"..
Jij begint er steeds over.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:45 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Vestig er dan niet telkens de aandacht op..
*staart.
vicieuze cirkel!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij begint er steeds over..
No way. Ik begin telkens over tieten in het algemeen. Niet over die van jou in het bijzonder.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij begint er steeds over..
ZIJN MIJN TIETEN TE MIN?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
No way. Ik begin telkens over tieten in het algemeen. Niet over die van jou in het bijzonder..
.
I rest my case. JE DOET HET WEER!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
ZIJN MIJN TIETEN TE MIN?!
En daar dan twee van. Sort of.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
vicieuze cirkel!
JIJ ZEGT DAT WIJ (*naar boezem wijst) NIET BIJZONDER ZIJN!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
I rest my case. JE DOET HET WEER!
TELKENS ALS HET OVER TIETEN GAAT VOELEN JULLIE (*wijst naar tieten) JE AANGESPROKEN!!!!!
Lief van je! Ik zal het zo even goed doornemen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:52 schreef Qwea het volgende:
http://dierenklinieken.boogolinks.nl/ Kweenie of je er iets aan hebt insoZie maar ff
Paralel of serie geschakeld?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
En daar dan twee van. Sort of.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Lief van je! Ik zal het zo even goed doornemen..
Dat is per vrouw verschillend. Ze doen het gewoon expresquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef Maud_Dib het volgende:
Paralel of serie geschakeld?
Kom eens op de koffie.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:21 schreef U-lerZzZ het volgende:
[..]
Ik heb je NAW-gegevens..
Nou ja, ik bedoel. Het is niet alsof je de énige bent met tieten.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JIJ ZEGT DAT WIJ (*naar boezem wijst) NIET BIJZONDER ZIJN!!
Jij kickt er echt op om mij omlaag te halen he.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel. Het is niet alsof je de énige bent met tieten..
Als je maar geen hangtieten krijgtquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij kickt er echt op om mij omlaag te halen he..
Nog zo'n bijdehandje.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Als je maar geen hangtieten krijgt.
Jij kickt er echt op om al mijn posts zó uit te leggen dat jij er zelf kut uitkomt hè?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij kickt er echt op om mij omlaag te halen he..
Dat zullen ze tof vinden.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:40 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb die oranje-poster uit Sp!ts van vandaag met die naakte vrouw opgehangen.
Op m'n werk.
En dadelijk komen er klanten van Vodafone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |