55quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:55 schreef kirpeknots het volgende:
Yep. Maar 55 serie is nog niet helemaal gemeen goed.
dat weet ik!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:01 schreef kirpeknots het volgende:
195/55R15 houdt in dat de hoogte van de wang van de band 55% van de breedte (195cm) is. Dus hoe lager dit getal hoe platter band om de velg zit (Als de breedte hetzelfde blijft).
Als je dus een bredere band neemt zal dit getal nog lager moeten worden anders verandert de diameter van het wiel.
stoer... beetje bentley continental trekjes aan de voorkantquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:11 schreef kirpeknots het volgende:
Hahaha. De 55 zal de Rover RD60 wel zijn.
Ik hoop dat hij op deze artist impression gaat lijken.
[afbeelding]
[afbeelding]
275 achterbanden heeftquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
wat rijdt er tegenwoordig niet op 195 banden standaard...
Maar leuke SC...
netjes... wat voor wagen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:17 schreef GWD het volgende:
[..]
275 achterbanden heeft![]()
Altijd lekker...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:03 schreef Fugie het volgende:
* hermandeperman 205 bande heeft onder de vectra
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:11 schreef Ultimora het volgende:
* hermandeperman 2 banden op fiets heeften dat is zat
over zat gesprokenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 02:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Jammer.. hij moet wegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:42 schreef BazzoS het volgende:
nee ik niet
ijsmeis hallo![]()
kopen danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:44 schreef carfreak het volgende:
Hallo![]()
Ben er weer eens!!
Hoor net van een vriendin, dat zij gewoon al een aantal jaren een oude Mercedes in de garage heeft staan die ze gaan verkopen![]()
Zoeen dus:
[afbeelding]
Ga zo even bij haar langs, even kijken
![]()
hoest daar in arnhem?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer.. hij moet weg..
En hallo![]()
Ik ben thuis.. voelde me vanmorgen niet zo lekker..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
hoest daar in arnhem?
strartprijs 4000 euro, daarbij komt dan nog de restauratie enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kopen dan
beterschap danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben thuis.. voelde me vanmorgen niet zo lekker..
Ik vraag me af waar me vader is eigenlijk.
Me ouders weten nog niet dat ik thuis ben gebleven.
Want ik sta altijd eerder op dan hun.. dus ze merken ook niet dat ik wegga of thuisblijf..
eet smakelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:57 schreef LWaS het volgende:
zo, ff trug naar bedje geweest...nu koffie en broodje
En ik moet nog ongeveer een maandquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
beterschap dan
ik zit nu wel op school, laaste lesdag
gheghequote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik moet nog ongeveer een maand.
haa zoepertquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:11 schreef Fugie het volgende:
hoi
* BazzoS met verkapte kater
flugelspelletjes zijn zo not done
Om even op die maten terug te komen. Zoals jij het zegt heb ik het ook geleerd op school en zo staat het ook overal in de boekjes.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:01 schreef kirpeknots het volgende:
195/55R15 houdt in dat de hoogte van de wang van de band 55% van de breedte (195cm) is. Dus hoe lager dit getal hoe platter band om de velg zit (Als de breedte hetzelfde blijft).
Als je dus een bredere band neemt zal dit getal nog lager moeten worden anders verandert de diameter van het wiel.
Zeurpietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:42 schreef LWaS het volgende:
school is goed voor je
idd... maar op een gegeven moment is het GENOEGquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:42 schreef LWaS het volgende:
school is goed voor je
en dat zijn de betere berichten!!!!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:44 schreef ThaFreak het volgende:
krijg net te horen dat ik volgende week de hele week vrij ben![]()
![]()
![]()
ruilen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:44 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
alleen als jij ook de hele week vrij bentquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
ruilen?
bijnaquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alleen als jij ook de hele week vrij bent![]()
whahaha... niet duur voor een eiland.. MET 2 BOTEN ERBIJ!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:00 schreef ThaFreak het volgende:
iemand nog een eiland kopen??
http://cgi.ebay.com/ws/eB(...)0&photoDisplayType=2
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:44 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
mogguh !!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mogguh trouwens...
Er is hier toch wel iemand die zeker weet hoe het zit?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:22 schreef Gerako het volgende:
[..]
Om even op die maten terug te komen. Zoals jij het zegt heb ik het ook geleerd op school en zo staat het ook overal in de boekjes.
Maar stel je heb een band van 200/50, om het makkelijk te houden. Dan zou de hoogte van de band 100mm moeten zijn, maar is dit de hoogte vanaf de velg, of de hoogte van de band zelf. Als je band om de velg zit zit er namelijk ook nog een stukje in de velg.
Ik ging het gisteren namelijk uitleggen aan iemand, maar die wou het niet geloven en pakte zijn duimstok erbij en als je het nameet vanaf de velgrand en dan klopt het ook inderdaad niet, daarom dachten wij dat het de hoogte van de band zelf is.
zo dat doe je snelquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:49 schreef PeuRac het volgende:Ga ik ff 10min naar de stad, kom ik bij de auto, parkeer bon (¤ 46,50)
Kom ik thuis, bezwaarschrift afgewezen ![]()
welk bezwaarschrift ?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:49 schreef PeuRac het volgende:
Zo, had wel ff een vaag ochtendje.Kom ik thuis, bezwaarschrift afgewezen ![]()
Dat bezwaarschrift was van 135km/h op een lege snelwegquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zo dat doe je snel![]()
maar verders wel klote ja.... Maar rlxt van je toets en de ALFA!!!![]()
achja... uitstellen van executie zullen we maar zeggen hè...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bezwaarschrift was van 135km/h op een lege snelweg(130 na correctie)
Duurde wel lang btw, de boete was al uit Maart oid. Ik zal zo eens kijken
Zal mn broertje ff vragen om em te scannen, heb zelf nl geen scanner.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:16 schreef Ultimora het volgende:
pleur es ff online dan?
wat gaat die gein kosten dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:25 schreef PeuRac het volgende:
Nog niet, maar zo op het oog klopt die. En hij heeft de scanner in Utrecht staanHet is een super scherpe foto, waarop duidelijk te zien is dat er absoluut geen bezwaar gemaakt kan worden
30 euro voor te snel rijden, en ¤ 46.50 voor het parkeren (maar heb connecties bij de gemeentequote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat gaat die gein kosten dan?
ga je voor 30 euro al dat gezeik van een bezwaarschrift enzo doen??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
30 euro voor te snel rijden, en ¤ 46.50 voor het parkeren (maar heb connecties bij de gemeente)
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga je voor 30 euro al dat gezeik van een bezwaarschrift enzo doen??
Of heb je gewoon een standaard bezwaarschrift gepakt?
ahhh.. ok dan is het begrijpelijk... dacht dat je het serieus meende... maar wel jammer dat je goed op de foto staat... het gaat zoooo vaak fout nl... en dan krijg je toch een boete!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee
Ja
Ik deed het voor de lol, en uitstel van betaling, ik had nl geen geld en had niet zo'n zin en een verhoging
Joquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:49 schreef MutZ het volgende:
Hoi
ze hebben 16 weken de tijd tussen het ontvangen en afwijzen van het bezwaarschriftquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Boete ontvangen : 10 April
Bezwaarschrift opgestuurd: 13 April
Ontvangstbevestiging: 27 April
Afwijzing: 10 Juni
Gewoon 2 MAANDEN tussen de boete en het afwijzen van het bezwaar.![]()
Maar wel een mooie foto
van R'dam naar?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:20 schreef hermandeperman het volgende:
Mensen, ik ga maar ff mijn ouders opzoeken!!
1,5 uur reizen
Tot vanavond
welke onderdelen?!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:39 schreef Fugie het volgende:
mijn onderdelen zijn er, en ze sturen ze morge op. Dus dan zijn ze er maandagEindelijk, alleen is me auto dan naar de schadehersteller @$^%@$
nix boeiends, cockpitstyling zoals het met een mooi woord heetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:04 schreef Xtreem het volgende:
[..]
welke onderdelen?!
*duimt dat het geen autostyle is*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
nix boeiends, cockpitstyling zoals het met een mooi woord heet
quote:VINCENT
You know what some fucker did to it
the other day?
LANCE
What?
VINCENT
Fuckin' keyed it.
LANCE
Oh man, that's fucked up.
VINCENT
Tell me about it. I had the goddamn
thing in storage three years. It's
out five fuckin' days – five days,
and some dickless piece of shit fucks
with it.
LANCE
They should be fuckin' killed. No
trial, no jury, straight to execution.
VINCENT
I just wish I caught 'em doin' it,
ya know? Oh man, I'd give anything
to catch 'em doin' it. It'a been
worth his doin' it, if I coulda just
caught 'em, you know what I mean?
LANCE
It's chicken shit. You don't fuck
another man's vehicle.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*duimt dat het geen autostyle is*
wat versta jij onder cockpitstyling? een nieuwe gulp?
ziet er netjes uit..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
verwacht ook nog witte tellerplaten, en dan moet ik de hoezen van me handrem en versnellingsppook ook nog ff vervangen want die zijn versleten. Een andere handrem ding apparaat heb ik nog niet gevonde.
carbonquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ziet er netjes uit..wat voor 'n materiaal is de pookknop?
ziet er puik uitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
carbon
tjah, helemaal naar wens. Kben niet van plan om uiterlijk te veranderen want dat is beetje dom bij een auto van 11 jaar oud. Denk dat het hier wel bij blijft, beetje die versleten dingetjes vernieuwen. Misschien een open lucht filter erop, puur voor geluid dan. Enja geluid he, veeeeeel geluid (watts) moet erin, maar dat kost veeeel geld, en ik ben een aaaaarme studentquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ziet er puik uitvoor carbon dan
![]()
maar hoe lang nog voor -ie helemaal (....) naar wens is?
veel poetsenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
tjah, helemaal naar wens. Kben niet van plan om uiterlijk te veranderen want dat is beetje dom bij een auto van 11 jaar oud. Denk dat het hier wel bij blijft, beetje die versleten dingetjes vernieuwen. Misschien een open lucht filter erop, puur voor geluid dan. Enja geluid he, veeeeeel geluid (watts) moet erin, maar dat kost veeeel geld, en ik ben een aaaaarme student
Oja onder de motorkap is het nogal een roestig en vieze aangelegendheid, hoe krijg je dat een beetje netjes ?
Maandag moet ik hem brengen naar iemand die in zijn vrije tijd auto's repareert etc, dan gaat de achterkant dus ff eraf en moet ie nog ff kijken hoelang het duurt, tevens wordt mijn losse stootstrip vervangen. De schaaf die ik op me voorbumper blijft denk ik gewoon lekkerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:33 schreef Xtreem het volgende:
Geen idee![]()
Ik bedoelde ook meer voor je 'm weer schadevrij hebt en deze dingetjes erin'k zou ook niet gaan beginnen aan dingen die je niet evt. mee kunt nemen naar een nieuwe/volgende auto... (zoals uiterlijk...)
of doe als t0n... haal het luchtfilter eraf
vette Avatarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:05 schreef PeuRac het volgende:
LWaS?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:13 schreef MutZ het volgende:
Ik ga morgen een PTA-er meeten...
Nee, niet eens...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:16 schreef BazzoS het volgende:
[..]
LWaS?
PTA-er is leuker...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:15 schreef Ultimora het volgende:
ik ga morgen een V&A er meeten
Nieuwsgierig??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wie wie wie
ik denk dat ik het wel weet... bij jou..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
PTA-er is leuker...
Nee, niet bij mij... Maar wie denk je dan??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:21 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ik denk dat ik het wel weet... bij jou..
Waarheen??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:22 schreef Ultimora het volgende:
gaan jullie een stukkie vliegen?
o..quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het, ik weet het.
Geil hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:00 schreef BazzoS het volgende:
Peu, wat een zenuwachtige avatar![]()
Het kan beroerder, in maart dit jaar reed bij ons in Hardenberg een BMW 850i uit 91 een pand naast de kroeg Brinkman in Hardenberg in. Die bak heeft de stoep een hek en een paar struiken platgewalst, de auto staat momenteel bij de mercedes/bmw garage naast mn werk. Van die bak was echt helemaal niks meer heel.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:31 schreef -Eddow- het volgende:
[afbeelding]
Bij de 112 alarmcentrale kwamen diverse meldingen binnen dat op de Statenlaan in Den Haag een auto met hoge snelheid een woning binnen zou zijn gereden. Samen met de politie en de GGD werd ook de brandweer met groot materiaal naar de plek van het ongeval gevraagd.
Ooggetuige verklaarde dat het voertuig met grote snelheid door de Statenlaan reed waarna hij de macht over het stuur kwijtraakte. De auto raakte van de weg ramde drie geparkeerde voertuigen en kwam daarna tegen de gevel van een woonhuis tot stilstand. Beide inzittende zaten na het ongeval bekneld in het voertuig en diende door de brandweer uit het voertuig geknipt te worden. Beide slachtoffers zijn vervoerd naar het ziekenhuis met nog onbekende verwondingen. De politie is nog op zoek naar de vermoedelijke veroorzaker van het ongeval deze heeft de komst van de hulpdiensten niet afgewacht en is na het ongeval weggereden.
Zonde van de Celica..
ik zie alles behalve een geil ietsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geil he
Je weet maar nooit...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:50 schreef PeuRac het volgende:
En nee, ze gaan niet vliegen(misschien die ene wel, die doet aan laagvliegen
)
Io sono anche kapoetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:40 schreef ThaFreak het volgende:
hoooooooooooi,
je suis kapoet
Je bent de eerste die op mij reageert sinds de eerste pagina van de vorige SC, ik dacht eerst dat jullie een geintje met me aan het uithalen warenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:57 schreef Fugie het volgende:
wie gaat er dan ook in een renoud rijde...
my bad, ik had het niet tegen jou, was in het algemeen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je bent de eerste die op mij reageert sinds de eerste pagina van de vorige SC, ik dacht eerst dat jullie een geintje met me aan het uithalen waren![]()
not funnyquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
my bad, ik had het niet tegen jou, was in het algemeen.
HOWLY FUCK die auto heb ik wel eens ingezeten hij heeft die auto betaald van een scooterongeluk waarbij hij verlamd ofzo is geraaktquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:03 schreef MRPhone het volgende:
[..]
Het kan beroerder, in maart dit jaar reed bij ons in Hardenberg een BMW 850i uit 91 een pand naast de kroeg Brinkman in Hardenberg in. Die bak heeft de stoep een hek en een paar struiken platgewalst, de auto staat momenteel bij de mercedes/bmw garage naast mn werk. Van die bak was echt helemaal niks meer heel.
Voor foto's verwijs ik naar www.ammo.nl, kies daar archieven 2003/2004 kies daar Maart 2004-2 en kijk helemaal onderaan. Let op, niet gaan hyperlinken ofzo, die foto's hebben copyright.
Doeiiiquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:09 schreef MutZ het volgende:
Ik ben er vandoor... Ben er morgen niet...
wel op het weblogquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:16 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem je mag je collum best hier zetten hoor. Want op de FP komt die niet
Linkje?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:41 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wel op het weblog![]()
Die velgen zijn wel mooiquote:
Nee jou smaak is feestquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:20 schreef ook_gek het volgende:
Jij bent niet goed met je mooi![]()
hij komt er nog op te staan, met een dag of tweequote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Linkje?
Voordat ik naar bed ga, om morgen de hele dag pleitte te zijn
is het iemand van de vaste kern???quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:54 schreef PeuRac het volgende:
Weten jullie al met wie MutZ gaat meeten dan? (wel 2keer deze zomer zelfs)
Anders vertel ik t morgen avond wel als ik weer thuis ben. Ik ga nu slapen
you gotta be kidding mequote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:08 schreef ook_gek het volgende:
het hele gebeuren duurt ook maar 7 uur. Dit omdat god de aarde in 7 dagen gemaakt heeft
Nee echt. Alles wat ik zeg is waar.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
you gotta be kidding me![]()
OMGquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee echt. Alles wat ik zeg is waar.
Gasten ik lig hier gekke bewegingen te maken en te piepen. Want ik kom niet meer bij.
PeuRac naar de EO fucking jongeren dag.
Mutz meeten(arme mutz)
En dan droog zeggen dat het allemaal niet zo erg is
Er komen goddelijke concerten
en het duurt 7 uur omdat god de hele teringzooi gemaakt heeft in 7 dagen
En wat is dat goed mislukt zeg. Hij was op zerk lid van de jostiband. Want hij heeft duidelijk te kort geschoten in z,n ontwerp
Ik zeg tegen PeuRac,quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
OMG
ik ben eve sprakeloos![]()
![]()
![]()
god tochquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:20 schreef ook_gek het volgende:
PFFFF ik zit weer.
Hoi
Jezus als ik er alleen al aan denk
met PeuRacquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:25 schreef LWaS het volgende:
zo, met wie gaat MutZ meeten?
Moet je lezen lul.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:25 schreef LWaS het volgende:
zo, met wie gaat MutZ meeten?
En jij gaat morgen naar een of ander gayfest?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet je lezen lul.
Met PeuRac op de EO fucking jongeren dag
Nee ik nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:30 schreef LWaS het volgende:
[..]
En jij gaat morgen naar een of ander gayfest?
Ik had wel willen komen jhaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:31 schreef PeuRac het volgende:
Gaat m'n kans om jullie te bekeren![]()
VERDOMME ook_gek ik had je toch gezegd je KOLERE bek te houden![]()
Nu verpest je alles weer
en zeg maar niks trouwens, je wou zelf ook dolgraag komen, alleen hadden ze geen plek meer.
Geen enkel meisje bij ons in de groep is nog maagd (7 meisjes, op 3 jongensquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had wel willen komen jha
Dan had het erg druk geweest in de kerk zondag. Alle meisjes moeten dan biechten dat ze geen maagd meer zijn
Hoezo, omdat ik me doodschrik?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik niet
Als PeuRac en Mutz elkaar zien zijn ze in de hemel
Dat zeggen ze allemaal om stoer mee te doenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen enkel meisje bij ons in de groep is nog maagd (7 meisjes, op 3 jongens) En geen een heeft een vaste vriend.
Eindelijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga nu slapen
Ga lekker een appel eten joquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ik me doodschrik?
het nieuwe pta koppelquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo, omdat ik me doodschrik?
Je moet je lul ook niet in een puntenslijper stoppenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal om stoer mee te doen
Wedden dat het bloeden geblazen word als ik klaar met ze ben
Adam en evaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het nieuwe pta koppel![]()
whwhahhahahahahahhahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee echt. Alles wat ik zeg is waar.
Gasten ik lig hier gekke bewegingen te maken en te piepen. Want ik kom niet meer bij.
PeuRac naar de EO fucking jongeren dag.
Mutz meeten(arme mutz)
En dan droog zeggen dat het allemaal niet zo erg is
Er komen goddelijke concerten
en het duurt 7 uur omdat god de hele teringzooi gemaakt heeft in 7 dagen
En wat is dat goed mislukt zeg. Hij was op zerk lid van de jostiband. Want hij heeft duidelijk te kort geschoten in z,n ontwerp
Je moet dan ook aan die meisjes vertellen dat ze een tampon moeten gebruiken IPV een puntenslijperquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet je lul ook niet in een puntenslijper stoppen
ja maar, jezus wou het zoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet dan ook aan die meisjes vertellen dat ze een tampon moeten gebruiken IPV een puntenslijper![]()
Ja SSSTquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:37 schreef LWaS het volgende:
Is ook_gek, onze PTA-maagd, weer aan het opscheoppen over dingen die ie ergens gelezen heeft?
Doei. wees gerust. PeuRac gaat bidden voor onsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:45 schreef LWaS het volgende:
ik gadoei!
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doei. wees gerust. PeuRac gaat bidden voor ons
Lol dat vroeg PeuRac ook al.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:51 schreef Ultimora het volgende:
wat heb je op eigenlijk?
Ergens tijdens sinterklaas was ik zo dronken als een hoerentoeter en dat was erg jha.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:56 schreef Ultimora het volgende:
ja dat zal dan best triest zijn
Er is 1 die alles ziet he! Binnen of buiten. En dat is godquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:04 schreef Ultimora het volgende:
whehe lol
ik ga ff buiten spelen (joint roken)
waaahahahhahahhaaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er is 1 die alles ziet he! Binnen of buiten. En dat is god
nieuw hier?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:53 schreef BoJo het volgende:
doei
Ik moet nu weg om te werken, vanavond in Noordwijk Palace Hotel , kijken of er leuke auto's komenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nieuw hier?
komende weken rij ik weer die laguna 1.8 op lpg
is dit iets ergsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:59 schreef Fugie het volgende:
ik ben overtuigd van ook_gek zijn gekheid
nee, een open deur.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is dit iets ergs
den uwen aarsch?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:09 schreef ook_gek het volgende:
oh dacht al waar komt die tocht vandaan
ohquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:14 schreef ook_gek het volgende:
nee die deur
hou ze dan ook dicht.......quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:31 schreef ook_gek het volgende:
kut deuren
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:24 schreef Steve-O het volgende:
Heb wat gemist
okquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Sorry, meer kon ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ok
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:35 schreef Steve-O het volgende:
Pff 2 bioscoop films zonder reclame kijken is best vermoeiend
jij niet (meer)?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:38 schreef Steve-O het volgende:
nee maar autorijden is leuk
Al je een rijbewijs heb.
Nope moet nog beginnenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
jij niet (meer)?
* Steve-O nietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:40 schreef Ultimora het volgende:
wie gaat er vannavond allemaal bbqen ?
* Steve-O steekt hand op
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:40 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Nope moet nog beginnen![]()
.
Van de week rijschool bellenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]tss....
wanneer?
* Steve-O gaat ook maar niet bbq'en....
Whahaahahahquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:39 schreef ook_gek het volgende:
http://tykke.dk/index.php?location=Film&index=2&dir=idiotdat stukje gabber
Aantal posts: 25971 (gemiddeld 31 per dag)quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:24 schreef Steve-O het volgende:
Heb wat gemist
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Aantal posts: 25971 (gemiddeld 31 per dag)
Ik zit op de 26.000+
quote:De EO Jongerendag is net als vorig jaar nagenoeg uitverkocht. Ongeveer 32.000 mensen zijn vandaag vanaf 09:30 uur in het stadion Gelredome in Arnhem aanwezig.
PeuRac doe je best m,n zoonquote:Verder zijn er optredens en is er tijd voor gebed.
Ooooh geweldig ditquote:Dit jaar werd er ook een record verbroken. Ruim 25.000 verbraken het record bellen blazen.
Fietserquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef Steve-O het volgende:
Newbie
verdrink.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:49 schreef ook_gek het volgende:
Steve-o is beter dan dat jij dat bent Xtreem
whahahhahahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:39 schreef ook_gek het volgende:
http://tykke.dk/index.php?location=Film&index=2&dir=idiotdat stukje gabber
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Fietser
Ja las het al echt onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
PeuRac doe je best m,n zoon
[..]
Ooooh geweldig dit
En het mooiste is dat je daar niet mag drinken en aan elkaar mag zitten
met jou ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:51 schreef LWaS het volgende:
weten we nu al met wie MutZ een date had?
Peuracquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:51 schreef LWaS het volgende:
weten we nu al met wie MutZ een date had?
* ook_gek zet K3 aan met Blub ik ben een visquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
verdrink.
goedzo!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Xtreem zet K3 aan met Blub ik ben een vis
ligt aan jouquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:55 schreef Steve-O het volgende:
Ook gek ligt het nou aan mij of beweegt je icon niet meer
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Peurac
*ril*quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:56 schreef LWaS het volgende:
[..]
dus er is nu een pta-koppel?
Bahquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*ril*
ja... maar voorlopig wel seksloos
hoezo? mag peurac dat niet van zijn moederquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*ril*
ja... maar voorlopig wel seksloos
Ze daten bij de EOjongeren dagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:01 schreef LWaS het volgende:
[..]
hoezo? mag peurac dat niet van zijn moeder
Waarom denk je dat ze toevallig weg zij op de EO jongeren dagquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:01 schreef LWaS het volgende:
[..]
hoezo? mag peurac dat niet van zijn moeder
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ze daten bij de EOjongeren dag
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:03 schreef ook_gek het volgende:
Whahah ja PeuRac had helemaal geen vriendin in polen.
Hij was al langer uit op Mutz. En god heeft ze zamen gebracht
Deze man krijg te horen dat hij EO jongeren kaartjes gewonnen hadquote:Tijdens een rondvlucht boven de Grand Canyon heeft een Amerikaanse man zich van het leven beroofd. De man sprong tijdens de vlucht uit de helikopter.
De man had een plaatsje gereserveerd naast de deur. Terwijl de helikopter boven de zuidrand van de Grand Canyon vloog maakte hij zijn veiligheidsgordel los, opende de deur en sprong naar beneden. Meer dan 1000 meter in de diepte sloeg de man te pletter. De piloot en vier andere passagiers kwamen met de schrik vrij.
ja, straksquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:14 schreef Steve-O het volgende:![]()
Gaat er iemand nog voetbal kijken () ?
duh.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ow ja... gelezen in de vorige SC:
ik heet geen nick, BazzoS, ik heet tommy..
<Moet zeker van je moederquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:08 schreef ook_gek het volgende:
kamer schoon maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |