dat is zo'n beetje waar de wet voor is ja...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij houdt je oogkleppen op en doet puur wat je gezegd wordt.
Prima, dat is je goedrecht, maar is het dan, gezien je kleurtje, handig om te provoceren?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zit helemaal niet te wachten op commentaar van de zoveelste crybaby die wel mans genoeg is om het gas in te trappen maar huilt om een bekeuring. Wees een vent.
Dat lijkt me niet verstandig met de gemiddelde Nederlandse automobilist in het achterhoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Pas de regel dan aan aan de situatie, dan hoeft de kudden nog steeds niet na te denken.
Leg uit?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig met de gemiddelde Nederlandse automobilist in het achterhoofd.
ja sterk punt... op het moment dat er echt link weer is gaan die bordjes boven de weg wel aan hoor...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het gaat om het eerste punt dat gemaakt wordt. 120 in storm mag, maar 125 in perfecte omstandigheden mag niet.
Dan begrijp je nu dus waarop de snelheidslimiet is gebaseer. Toedels, en tot de volgende bekeuringquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Poeh... daar had ik niet eens aan gedacht. Volgens mij is er een compleet regenwoud afgestorven na de bewuste zondagmiddag. Ik bedoel... zo'n enorme vervuiling... eigenlijk is het schandalig!
De snelheidsverschillen worden dan nog groter en een groot deel van de automobilisten heeft nu al moeite om normaal te rijden. Zelf rij ik meestal boven de toegstane snelheid maar heb ook een stukje rijervaring. Een boel broodmongolen die ik tegenkom op de snelweg kunnen wel hard rijden maar hebben het verkeersinzicht van een baksteen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Leg uit?
Oh, nu ben jij opeens de genie te mdiden van alle domme Nederlandersquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kudde kán niet nadenken. Die volgens immers blindelings de wet. Je moet niet gaan verwachten dat ze zelf nog gaan bedenken wat de omstandigheden zijn hè. De kudde rijdt gewoon constant 110 - 120... wat voor omstandigheden het ook zijn.
Nogmaals, als je tien kilometer harder gaat ga je niet lineair ook nog eens zoveel brandstof verbruiken, maar een aantal procenten te veel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar waarom worden ze dan alleen aangepast als het superslecht weer is? Hevige storm enzo. Dán gaan de snelheidslimieten wel naar beneden. Maar ze mogen niet omhoog als er geen kip op de weg isAls je richting de ene kant flexibel bent, moet je dat richting de andere kant ook zijn.
klopt, maar daarmee staat het je echter nog niet vrij om ze naar eigen inzicht aan te passenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
het staat je echter vrij om het niet met die grenzen eens te zijn of er kritiek op de hebben.
ga de politiek in. democratisch gezien kan het!quote:En gezien het feit dat er héél veel mensen zijn die kritiek hebben op de wegenverkeerswet.. kun je je afvragen of die wet wel zo democratisch in elkaar zit. Schijnbaar dus niet.
Juist.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar waarom worden ze dan alleen aangepast als het superslecht weer is? Hevige storm enzo. Dán gaan de snelheidslimieten wel naar beneden. Maar ze mogen niet omhoog als er geen kip op de weg isAls je richting de ene kant flexibel bent, moet je dat richting de andere kant ook zijn.
Wat kan dat brandstof verbruik me nou boeienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:41 schreef Youssef het volgende:
[..]
Nogmaals, als je tien kilometer harder gaat ga je niet lineair ook nog eens zoveel brandstof verbruiken, maar een aantal procenten te veel.
pfffquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
wijsneus lijkt me meer een kuddedier dan hè. Ik denk na over dingen en over het nut van dingen. Jij houdt je oogkleppen op en doet puur wat je gezegd wordt. Als in de wet staat dat je tien minuten op je hoofd moet gaan staan als je een scheet hebt gelaten... zou je dat dan ook doen?
Onzin... Die limieten staan er naast voor veiligheid ook voor het milieu... kan je wel leuk zeggen dat jouw 7 kilometer nog geen boom doodmaken... als elke automobilist in nederland zo denkt....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar waarom worden ze dan alleen aangepast als het superslecht weer is? Hevige storm enzo. Dán gaan de snelheidslimieten wel naar beneden. Maar ze mogen niet omhoog als er geen kip op de weg isAls je richting de ene kant flexibel bent, moet je dat richting de andere kant ook zijn.
Domme, domme doos. Kun je met je blonde hoofd misschien begrijpen dat als iedereen 150 km/h gaat rijden, dat er per jaar minstens 1 compleet regenwoud afsterft???????quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Poeh... daar had ik niet eens aan gedacht. Volgens mij is er een compleet regenwoud afgestorven na de bewuste zondagmiddag. Ik bedoel... zo'n enorme vervuiling... eigenlijk is het schandalig!
Flitspalen merken geen verschil tussen storm of mooi weer.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar gaat het nu niet over. Dat is zo'n loos argument. Het gaat om het eerste punt dat gemaakt wordt. 120 in storm mag, maar 125 in perfecte omstandigheden mag niet. Verantwoord dat maar eens. De discussie over verhoging van de maximumsnelheid is weer wat anders. (hoewel die van mij wel naar 180 of 200 ofzo mag)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |