Daarom, hier doe ik actief en bij Hools onderuit zakken aan de bar!quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:57 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Da's goed voor je conditie, dus sportief
Die vent van Iepie Poepjes hebben we ook nooit meer teruggezienquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:00 schreef tong80 het volgende:
Iemand zin om te dammen ?
Nee, jammer zou wel lachen zijn geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:01 schreef mitt het volgende:
[..]
Die vent van Iepie Poepjes hebben we ook nooit meer teruggezien
Schaken dan nog altijd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:00 schreef tong80 het volgende:
Iemand zin om te dammen ?
mitt kennende ververst hij het frituurvet 1x per half jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:10 schreef zjroentje het volgende:
De frituur pruttelt hier toch wel non-stop mag ik hopen.
Tis verdomme een sport kantinequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
mitt kennende ververst hij het frituurvet 1x per half jaar.
En koopt ie ook 1 groot blok kaas, eens in het jaar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
mitt kennende ververst hij het frituurvet 1x per half jaar.
Hmm, ik meen toch echt een bordje met "Verboden voor Belgen" aan de ingang gezien te hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:42 schreef placebeau het volgende:
Hebben jullie ook isostar ipv van extran?
Met HBO als er niks interessants op is natuurlijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef zjroentje het volgende:
Non-stop ESPN hier.
Toch mitt?
Tja, als iedereen zijn eigen bordjes gaat meebrengen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hmm, ik meen toch echt een bordje met "Verboden voor Belgen" aan de ingang gezien te hebben.
Of kom je ons Sporza brengen, dan krijg je een tree Isostar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |