abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:15:42 #1
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_19786601
Vandaag had mijn vriendin een examen dat ze overdeed omdat ze niet de juiste uitgave van een boek had.
Dat boek is echter niet meer te kop.
Dus staat de helft er niet meer in.

Alleen is het dus zo'n leraar van ik ben geweldig maar ben te laf om aan te tonen dat het examen niet klopt.
Het is ROC schipluidenlaan zoveel maar daar worden schijnbaar examens speciaal gemaakt voor leerlingen. Omdat het ds GEEN officieele examens zijn, soort van SO's maar dan groter,
worden de examens zelf gemaakt.
Omdat veel leerlingen GEEN zin hebben in gezeur kunnen ze dus doen wat ze willen daar.
Mensen die andere leerlingen helpen TIJDENS het examen en zo is daar meer regel dan uitzondering.
En dat word dus toegestaan omdat het regelmatig dom volk is uit achterbuurten.

Dat had ze van te voren kunnen weten kan je natuurlijk als argument geven maar omdat ze zelf destijds te lui was om een ECHTE school te zoeken en niet zo het advies van mijn en haar vorige school op te volgen (ze stuurden mij naar diemen....) kwam ze hier.
Domme zet dus maar dan nog, je moet toch kunnen verwachten van een school dat ze gehoor geven aan dingen? Toen ze de vorige keer met een grote brief aankwam waar alle leerlingen dingen in hadden gezet werd dat gewoon genegeerd.
Dan heb je toch wel eens zin om zo'n leraar op te wachten en hem eens goed duidelijk te maken dat er dingen gaan veranderen daar.
Ze zit gelukkig ook in een leerlingen raad daar en zou dus dingen moeten kunnen regelen.

Tot zover mijn topic over een ROC......

morgen effe naar mijn oude school om me eindelijk eens uit te laten schrijven zodat dat gezeik met IBG stopt. desnoods trutje achter balie vandaan trekken en het zelf deleten.
  Spellchecker donderdag 10 juni 2004 @ 16:19:34 #2
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_19786695
ten eerste wil ik je er even op wijzen dat schelden met "kanker" zielig is

ten tweede loopt er al een topic over ROC in het algemeen, waar je je ei kwijt had gekund: WAS IS HET ROC KUT
Tevens -purist.
pi_19786891
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:19 schreef NoBody122 het volgende:
schelden met "kanker" is zielig
idd... mijn halve familie is overleden aan kanker...
pi_19786918
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Vandaag had mijn vriendin een examen dat ze overdeed omdat ze niet de juiste uitgave van een boek had.

Alleen is het dus zo'n leraar van ik ben geweldig maar ben te laf om aan te tonen dat het examen niet klopt.
Het is ROC schipluidenlaan zoveel maar daar worden schijnbaar examens speciaal gemaakt voor leerlingen. Omdat het ds GEEN officieele examens zijn, soort van SO's maar dan groter,
Omdat veel leerlingen GEEN zin hebben in gezeur kunnen ze dus doen wat ze willen daar.
Mensen die andere leerlingen helpen TIJDENS het examen en zo is daar meer regel dan uitzondering.

Dat had ze van te voren kunnen weten kan je natuurlijk als argument geven maar omdat ze zelf destijds te lui was om een ECHTE school te zoeken en niet zo het advies van mijn en haar vorige school op te volgen (ze stuurden mij naar diemen....) kwam ze hier.
Domme zet dus maar dan nog, je moet toch kunnen verwachten van een school dat ze gehoor geven aan dingen? Toen ze de vorige keer met een grote brief aankwam waar alle leerlingen dingen in hadden gezet werd dat gewoon genegeerd.
Dan heb je toch wel eens zin om zo'n leraar op te wachten en hem eens goed duidelijk te maken dat er dingen gaan veranderen daar.
Ze zit gelukkig ook in een leerlingen raad daar en zou dus dingen moeten kunnen regelen.

morgen effe naar mijn oude school om me eindelijk eens uit te laten schrijven zodat dat gezeik met IBG stopt. desnoods trutje achter balie vandaan trekken en het zelf deleten.
ehm
mensen op een ROC moeten hier zelf de boeken die ze nodig hebben aankruizen op zo'n boekenlijst.
als ze de verkeerde kreeg had ze een heel fuckin schooljaar om te zeiken.
pi_19786929
ja zo'n leraar opwachten lijkt me inderdaad de meest geschoolde optie
pi_19786964
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef speedfreakssj het volgende:

Ik snap dat niet.
Als het zo'n slechte school is waarom is ze er dan in de eerste instantie heen gegaan??? Daarvoor zijn toch open dagen voor uitgevonden, daarom heb je toch altijd de kans om een keer mee te lopen een dag? Dan kun je toch vragen wat er speelt?
En als ze tegen beter weten in toch naar die school is gegaan, dan moet ze achteraf niet piepen.

En geen ziektes erbij halen want dat maakt het hele verhaal ontzettend zielig en je zult niet snel serieus geworden hier.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_19786979
slotje.!
pi_19786995
Onsamenhangend verhaal.. snap er geen reet van
pi_19786999
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ehm
mensen op een ROC moeten hier zelf de boeken die ze nodig hebben aankruizen op zo'n boekenlijst.
Ja, je vriendin moet niet zeiken en jij ook niet, je moet gewoon je zaken op orde hebben en dat kan best als je er een beetje vaart enzo achter zet... 3/4 jaar later is het te laat jah..

Jammer voor je meisje, maar tis toch echt der eigen schuld.. iemand zei ooit ook tegen mij dat ik van die basisschool mentaliteit af moest, die wereld van het ROC is gewoon kut geregeld..
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:30:58 #11
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_19787034
grr krijg je dat gekanker weer over kanker.

ik heb dit keer geen zin om mijn standaard weerwoord weer eens op te zoeken.
kennelijk zijn er veel mensen leesblind en kunnen ze het onderscheid tussen het scheldwoord en de ziekte niet maken!!
pi_19787058
Nou niet allemaal gaan vallen over z'n woordkeuze. Er zijn wel ergere manieren van doodgaan op deze wereld en die worden ook door iedereen op FoK! geroepen als het hun uitkomt.

Als die leraar of de school verantwoordelijk is voor de aanschaf van dat boek, dan zou ik er idd werk van maken. Als je er zelf verantwoordelijk voor bent en je hebt de verkeerde druk besteld ofzo (wat nou niet echt duidelijk is na het lezen van je verhaal), dan heb je geen recht van spreken.
pi_19787089
daar is je vriendin mooi laat mee dan, ze had een heel schooljaar om te ijlen tjeez!
Every culture is different. Respect and try to learn it.
pi_19787092
wanneer komt dat slotje nou dan

pi_19787109
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:32 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
wanneer komt dat slotje nou dan

[afbeelding]
Je post editen is ook een kunst.
pi_19787130
Kan de topictitel niet even veranderd worden?
pi_19787140
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:33 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Je post editen is ook een kunst.
wat wil je nou dan
pi_19787180
Ik snap werkelijk waar geen fuck van dit verhaal Ze kwamen met een brief met dingen???? Wat is nou eigenlijk het probleem???
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_19787181
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Kan de topictitel niet even veranderd worden?
gewoon slot erop...

ik vraag me af waar ie blijft...
pi_19787202
slotje graag

enne euhhh... de groeten aan mijn oma
pi_19787225
Doe es niet met kanker schelden
pi_19787233
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

wat wil je nou dan
Een broodje shoarma graag. Maar zonder knoflook. Dat vertrouw ik niet zo bij jou.
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:37:42 #23
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_19787253
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:

[..]

wat wil je nou dan
sex .. bier .. zonnig eiland .. en alle afleveringen van monty python op dvd
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
pi_19787299
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:37 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:

[..]

sex .. bier .. zonnig eiland .. en alle afleveringen van monty python op dvd
das idd wel een goed plan
pi_19787417
quote:
[b]morgen effe naar mijn oude school om me eindelijk eens uit te laten schrijven zodat dat gezeik met IBG stopt. desnoods trutje achter balie vandaan trekken en het zelf deleten.
Dus je bent zelf net zo een lakse hond als je vriendin?
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:43:36 #26
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_19787448
Ja het leed is weer groot en het niveau laag. En geen mod te zien.
Nou doe je het weer!
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:46:51 #27
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:56:09 #28
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19787870
Dat heb je met die LOMscholen he, Fliebersjfreak.
Ik ga naar huis.
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:56:15 #29
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19787875
Dat dikke kalf wat je vriendin moet voorstellen heeft een heel schooljaar de tijd gehad om orde op zaken te stellen. Dat geen van jullie genetische paria's erop is gekomen om VOOR de toets je boeken te updaten is niet te weiten aan de leraar van die LOM school waar je vriendin zit maar aan jou.
Hou op met zeiken en get with the program, je bent niet speciaal, het is je eigen stomme schuld.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_19788089
Die dikke zeug kan zelfs terwijl overleg en hulp is toegestaan haar toetsen niet halen?
Dude, geef haar een triangel en hoop er het beste van .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:05:30 #31
24184 speedfreakssj
pi_19788155
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ehm
Als dat boek nu eens niet te krijgen is?

Sorry voor het taalgebruik en zo maar ik word hier gewoon erg pissig over.
Het is een kutschool, dat wist ik van te voren maar de relatie met mijn scoonouders was dermate erg dat ik iets had van stik maar, vind het zelf maar uit.
Verder is het heus niet erg om een leraar op te wachten, zoals ik al zei zou dat soms wel handig zijn om eens verbaal duidelijk te maken dat er wat gedaan moet worden omdat anders de hogere instanties ingeschakeld worden voor oa niet zo heel legale dingen daar zoals fraude aan het licht te brengen. maar nogmaals, alle leerlingen zijn daar geindoctrineerd dat homo's vuil zijn, wij stukken stront en dat fraude door school helemaal conform god en alla hun wil is.
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:07:17 #32
24184 speedfreakssj
pi_19788193
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:29 schreef kLowJow het volgende:
Onsamenhangend verhaal.. snap er geen reet van
vriendin moet boek hebben voor school, er ziojn 2 uitgaves maar 1 uitgave is niet te krijgen.
examen word gehouden OVER het boek dat niet te krijgen is (open boek examen).
vriendin en ik boos.

school kut omdat dit al de 2e keer is.
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:09:06 #33
24184 speedfreakssj
pi_19788232
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:31 schreef GoodspeeD het volgende:
Nou niet allemaal gaan vallen over z'n woordkeuze. Er zijn wel ergere manieren van doodgaan op deze wereld en die worden ook door iedereen op FoK! geroepen als het hun uitkomt.

Als die leraar of de school verantwoordelijk is voor de aanschaf van dat boek, dan zou ik er idd werk van maken. Als je er zelf verantwoordelijk voor bent en je hebt de verkeerde druk besteld ofzo (wat nou niet echt duidelijk is na het lezen van je verhaal), dan heb je geen recht van spreken.
Het boek is niet te koop, ze probeerd al van alles.
en herdrukken is schijnbaar te duur....

Tha Dijkstra: dit was een herkansing, je kan niet van te voren zien dat het WEER over het verkeerde boek gaat toch?
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:11:01 #34
24184 speedfreakssj
pi_19788288
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:42 schreef Illigit het volgende:

[..]

Dus je bent zelf net zo een lakse hond als je vriendin?
Ik kreeg van de week pas een brief van IBG dat ik op die school was ingeschreven en ik iets fout had gedaan ofzo.
Ik nam aan dat het allang geregeld was. Ik heb notabene met de mensen daar gebeld en alles zou in orde zijn, 2 jaar geleden.
pi_19788325
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:03 schreef kastanova het volgende:
Die dikke zeug kan zelfs terwijl overleg en hulp is toegestaan haar toetsen niet halen?
Dude, geef haar een triangel en hoop er het beste van .
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_19788348
Ik heb 5 semesters lang "Niet Officiele Toetsen gemaakt "
Kreeg ik dit semester te horen dat alles neit meetelt voor je diploma .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:14:37 #37
24184 speedfreakssj
pi_19788386
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:56 schreef Piro het volgende:
Dat dikke kalf wat je vriendin moet voorstellen heeft een heel schooljaar de tijd gehad om orde op zaken te stellen. Dat geen van jullie genetische paria's erop is gekomen om VOOR de toets je boeken te updaten is niet te weiten aan de leraar van die LOM school waar je vriendin zit maar aan jou.
Hou op met zeiken en get with the program, je bent niet speciaal, het is je eigen stomme schuld.
Nogmaals dan maar: Ze heeft alle boeken, op 1 na, dat boek is namelijk NIET MER TE KOOP.
En dan het dan nog niet lukt tja, er zijn nu eenmaal verschillen in uitgaven van boeken. het is een wetsboek en die worden nu eenmaal wel eens veranderd.

Verder is het GEEN lomschool. het is een MBO opleiding van ROC schipluidenlaan zoveel. Dat is bij lelylaan.
En brieven sturen aan het bestuur heeft daar geen zin. Bedenk dat het een soort van Chello/UPC is piro, misschien begrijp je het dan.
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:17:17 #38
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_19788456
Waarom is die smerige TT nog niet aangepast? Ik ben geen huilie, maar een hoop mensen trekken dat niet erg...
pi_19788475
Dan leen je het toch van een klasgenoot die de eerste keer wel dat tentamen gehaald heeft.

Stelletje intellectuelen...
pi_19788482
Done.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:21:57 #41
24184 speedfreakssj
pi_19788581
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:17 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dan leen je het toch van een klasgenoot die de eerste keer wel dat tentamen gehaald heeft.

Stelletje intellectuelen...
tja, dat zei ik ook al maar niemand schijnt hem te hebben. boeken waren ook weer uitzonderlijk laat dit jaar. zal al wel uitverkocht zijn dan. heb ik ook gehad
pi_19788733
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:18 schreef shmoopy het volgende:
Done.
gooi gewoon dicht
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:27:38 #43
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_19788748
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:14 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Nogmaals dan maar: Ze heeft alle boeken, op 1 na, dat boek is namelijk NIET MER TE KOOP.
En dan het dan nog niet lukt tja, er zijn nu eenmaal verschillen in uitgaven van boeken. het is een wetsboek en die worden nu eenmaal wel eens veranderd.
En jij wil mij wijsmaken dat er in een overgangsfase van wetboek 1 naar wetboek 2 wetboek 1 niet meer beschikbaar is in de veronderstelling dat men in allerijl de examens maar aanpast?
Pu-lease. .
quote:
Verder is het GEEN lomschool. het is een MBO opleiding van ROC schipluidenlaan zoveel. Dat is bij lelylaan.
En brieven sturen aan het bestuur heeft daar geen zin. Bedenk dat het een soort van Chello/UPC is piro, misschien begrijp je het dan.
Het is duidelijk wel een LOMschool als al die Newtons en Avogadros niet even kunnen bedenken dat er misschien wel eens een nieuwe uitgave zou kunnen zijn? En dat ze die dan niet even halen?
Is een beetje zelfstandigheid zelfs op de LOMschool teveel gevraagd?

Overigens slaat je Chello vergelijking als een tang op een varken, ik zit hier in Amsterdam nooit langer dan 5 minuten aan de telefoon.
Face it: een LOMschool is veel te hoog gegrepen, verwijs haar door naar een inrichting, misschien dat daar passende hulp gezocht kan worden voor bedenkelijke individuen die niet zelfstandig genoeg zijn om te kunnen functioneren in een onderwijs instelling.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:38:11 #44
24184 speedfreakssj
pi_19789054
je hebt helemaal gelijk prio. ja.

ROC's zijn allemaa geweldig en zo.
nee, ze passen daar geen examens aan.
enne, zal wel stom zijn maar wie is avogadros?
pi_19789294
Pak je pistool en ga het even persoonlijk regelen voor die herkauwer voor je .
Eventueel Murat D. bellen voor tips .
I was an atheist until I realized I was God
pi_19789487
Het ROC is kut ja. Vindt mijn moeder die er werkt ook.
pi_19790558
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:19 schreef NoBody122 het volgende:
ten eerste wil ik je er even op wijzen dat schelden met "kanker" zielig is

ten tweede loopt er al een topic over ROC in het algemeen, waar je je ei kwijt had gekund: WAS IS HET ROC KUT
Idd. Slotteke dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')