als je op tijd bent met alles is er nix aan de handquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:23 schreef RDC het volgende:
echt wat een klote instelling is dat![]()
![]()
ALTIJD HETZEFLDE GEZEIK nooit iets geregeld damn wat een klere lijers!!!
Of Universiteitenquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:27 schreef QyRoZ het volgende:
Oh, als je denkt dat ROC's het slecht hebben geregeld, wacht dan maar tot je op het HBO komt..
Dat is ook overal. Gewoon door blijven drammen totdat je voor elkaar hebt wat je wiltquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:32 schreef RDC het volgende:
Dat snap ik wel lieve schat. Het gaat erom dat er dingen ontregeld worden. Dat je strucutreel teegen gewerkt word. Dat er dingen worden beloofd die niet worden na gekomen. Dat je dingen niet krijgt waar je wel voor betaald heb. DAAR GAAT HET OM!
Ik weet zelf ook wel hoe het daar isquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:33 schreef RDC het volgende:
Sorry sjaak ben lomp boos hier
het is kutnewbie voor jouquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:26 schreef RDC het volgende:
Dat is bullshit ze nemen je dingen af die ze beloven en komen afspraken niks na. Als je denkt dat het met huiswerk te maken heeft ziot je duidelijk niet op het roc!!
(dit was een reply op Newbie, maar het loopt lekker stom)
Dat is eingelijk de zin die alles doet en alle omschrijft. Deheer van Miltenburg valt inderdaad mee te praten inderdaad, maar goed er klopt toch al iets niet in de school als je regelmatig met de directeur moet praten.quote:Ik begrijp je inderdaad heel goed jhae, die organisatie is daar echt slecht en de leraren zijn allemaal mensen die gefaald hebben in het zakenleven zonder enige lesbevoegdheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |