idd... mijn halve familie is overleden aan kanker...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:19 schreef NoBody122 het volgende:
schelden met "kanker" is zielig
ehmquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Vandaag had mijn vriendin een examen dat ze overdeed omdat ze niet de juiste uitgave van een boek had.
Dat boek is echter niet meer te kop.
Dus staat de helft er niet meer in.
Alleen is het dus zo'n leraar van ik ben geweldig maar ben te laf om aan te tonen dat het examen niet klopt.
Het is ROC schipluidenlaan zoveel maar daar worden schijnbaar examens speciaal gemaakt voor leerlingen. Omdat het ds GEEN officieele examens zijn, soort van SO's maar dan groter,
worden de examens zelf gemaakt.
Omdat veel leerlingen GEEN zin hebben in gezeur kunnen ze dus doen wat ze willen daar.
Mensen die andere leerlingen helpen TIJDENS het examen en zo is daar meer regel dan uitzondering.
En dat word dus toegestaan omdat het regelmatig dom volk is uit achterbuurten.
Dat had ze van te voren kunnen weten kan je natuurlijk als argument geven maar omdat ze zelf destijds te lui was om een ECHTE school te zoeken en niet zo het advies van mijn en haar vorige school op te volgen (ze stuurden mij naar diemen....) kwam ze hier.
Domme zet dus maar dan nog, je moet toch kunnen verwachten van een school dat ze gehoor geven aan dingen? Toen ze de vorige keer met een grote brief aankwam waar alle leerlingen dingen in hadden gezet werd dat gewoon genegeerd.
Dan heb je toch wel eens zin om zo'n leraar op te wachten en hem eens goed duidelijk te maken dat er dingen gaan veranderen daar.
Ze zit gelukkig ook in een leerlingen raad daar en zou dus dingen moeten kunnen regelen.
Tot zover mijn topic over een ROC......
morgen effe naar mijn oude school om me eindelijk eens uit te laten schrijven zodat dat gezeik met IBG stopt. desnoods trutje achter balie vandaan trekken en het zelf deleten.
Ik snap dat niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:15 schreef speedfreakssj het volgende:
Vandaag had mijn vriendin een examen dat ze overdeed omdat ze niet de juiste uitgave van een boek had.
Dat boek is echter niet meer te kop.
Dus staat de helft er niet meer in.
Alleen is het dus zo'n leraar van ik ben geweldig maar ben te laf om aan te tonen dat het examen niet klopt.
Het is ROC schipluidenlaan zoveel maar daar worden schijnbaar examens speciaal gemaakt voor leerlingen. Omdat het ds GEEN officieele examens zijn, soort van SO's maar dan groter,
worden de examens zelf gemaakt.
Omdat veel leerlingen GEEN zin hebben in gezeur kunnen ze dus doen wat ze willen daar.
Mensen die andere leerlingen helpen TIJDENS het examen en zo is daar meer regel dan uitzondering.
En dat word dus toegestaan omdat het regelmatig dom volk is uit achterbuurten.
Dat had ze van te voren kunnen weten kan je natuurlijk als argument geven maar omdat ze zelf destijds te lui was om een ECHTE school te zoeken en niet zo het advies van mijn en haar vorige school op te volgen (ze stuurden mij naar diemen....) kwam ze hier.
Domme zet dus maar dan nog, je moet toch kunnen verwachten van een school dat ze gehoor geven aan dingen? Toen ze de vorige keer met een grote brief aankwam waar alle leerlingen dingen in hadden gezet werd dat gewoon genegeerd.
Dan heb je toch wel eens zin om zo'n leraar op te wachten en hem eens goed duidelijk te maken dat er dingen gaan veranderen daar.
Ze zit gelukkig ook in een leerlingen raad daar en zou dus dingen moeten kunnen regelen.
Tot zover mijn topic over een ROC......
morgen effe naar mijn oude school om me eindelijk eens uit te laten schrijven zodat dat gezeik met IBG stopt. desnoods trutje achter balie vandaan trekken en het zelf deleten.
Ja, je vriendin moet niet zeiken en jij ook niet, je moet gewoon je zaken op orde hebben en dat kan best als je er een beetje vaart enzo achter zet... 3/4 jaar later is het te laat jah..quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ehm
mensen op een ROC moeten hier zelf de boeken die ze nodig hebben aankruizen op zo'n boekenlijst.
als ze de verkeerde kreeg had ze een heel fuckin schooljaar om te zeiken.
Je post editen is ook een kunst.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:32 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
wanneer komt dat slotje nou dan
[afbeelding]
wat wil je nou danquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:33 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Je post editen is ook een kunst.
gewoon slot erop...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Kan de topictitel niet even veranderd worden?
Een broodje shoarma graag. Maar zonder knoflook. Dat vertrouw ik niet zo bij jou.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat wil je nou dan
sex .. bier .. zonnig eiland .. en alle afleveringen van monty python op dvdquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:34 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
[..]
wat wil je nou dan
das idd wel een goed planquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:37 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
[..]
sex .. bier .. zonnig eiland .. en alle afleveringen van monty python op dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |