ik ben een vrouwquote:Niet doen!.. je krijgt er spijt van
*ondanks de aandacht van vele vrouwen
Be a man.. en laat je haar gewoon staan
k*t , sorry... overheen gelezen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
er staat ook openingspost volgt
Dat was een hond met dreads.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:20 schreef r00d het volgende:
Was was trouwens die alien in het einde van het vorige topic???
ik heb de foto,s wat verkleindquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:49 schreef MadGuy het volgende:
Hallo Donkere Marc...![]()
MadGuy gaat ook nog steeds voor Jonathan Jackson haar hoor!
Edit: Dank u!
er staat een kruisje bij je foto lacoste kijk maar een paar topics terugquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:49 schreef 205_Lacoste het volgende:
G*dver de g*dver... je bent me vergeten Donkere Marc
je staat e bijquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dan zet ik er zelf nog even een recente bij (van na de kapper afgelopen week, na een dag werken)
[afbeelding]
daar word je mee geboren spethquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:35 schreef Speth het volgende:
Mijne zit echt zo onwijs slecht nu :/
Hebben jullie ook van die irritante 'kruinen'? Dus punten waar je haar in omgekeerde richting/in elkaar groeit? Ik heb aan de achterkant een kruin, waardoor ik aan 1 kant een vleugel krijg, en aan de andere kant juist niet. Aan de voorkant heb ik er nog een, waardoor het daar ook in elkaar draait. Iemand enig idee wat je daar tegen kan doen?
Ja, weet ik, op oude foto's van me zie je ook dat 't exact hetzelfde zit, best grappigquote:daar word je mee geboren speth
denk dat dat van mij nou ongeveer net zo lang is, zal binnekort echt maar eens een foto posten...quote:
Ik? Nee? Is foto van net....quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
zware nacht gehad op die foto, aardige wallen volgens mij
Hee Dub, waar koop je dat spul?, het klinkt precies als wat ik zoekquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:56 schreef DubManiac het volgende:
Gebruik sinds kort deze..
[afbeelding]
American Crew Texture Creme 118ml (Contol & Shine)
The Texture Creme by American Crew provides light hold, body and fullness to the hair. Apply pea sized amount to towel dried hair and distribute evenly. Blow dry the hair if you have time but don't worry if you dont have time as it is equally as effective when the hair dries naturally. Furthermore it is water based and remains pliable so if you make a mess of the style you are not stuck with it all day!
Best duur,maar ben er erg tevreden mee....Haar ziet er uit alsof er niks inzit,maar zit toch super..
Grappig Speth, ik heb precies hetzelfde "probleem" Vooral achter valt het op, daar draait het aan een kant echt meer naar binnen dan naar de andere kant, ook door zon k.... kruin, geen idee wat je daar aan kunt doenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:35 schreef Speth het volgende:
Mijne zit echt zo onwijs slecht nu :/
Hebben jullie ook van die irritante 'kruinen'? Dus punten waar je haar in omgekeerde richting/in elkaar groeit? Ik heb aan de achterkant een kruin, waardoor ik aan 1 kant een vleugel krijg, en aan de andere kant juist niet. Aan de voorkant heb ik er nog een, waardoor het daar ook in elkaar draait. Iemand enig idee wat je daar tegen kan doen?
Ik koop het bij sjenkels&sjenkels ze hebben winkels in Leiden,Delft,Rotterdam,Scheveningen en voorburg....quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Hee Dub, waar koop je dat spul?, het klinkt precies als wat ik zoek![]()
uhm.. ik weet het nog niet echt... eerst wou ik zoiets als Robert Pires, vind ik nou nog steeds wel cool, maar doe het mayb ook gewoon in scheiding en dan langer... is nog ff afwachten wat ik wil als het weer wat langer is, verschil bij mij meestal wel van maand tot maand....quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
en hoelang wil je het hebben?
Damn, ik ga wel ns googlen dan, want ik woon net boven A'dam dus niet echt bij die plaatsen in de buurt, hopelijk verkopen z t ook ergens anders, toch bedankt!quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:24 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Ik koop het bij sjenkels&sjenkels ze hebben winkels in Leiden,Delft,Rotterdam,Scheveningen en voorburg....
In Ieder geval hier : http://www.cutsandcurls.nlquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:27 schreef Samson het volgende:
[..]
Damn, ik ga wel ns googlen dan, want ik woon net boven A'dam dus niet echt bij die plaatsen in de buurt, hopelijk verkopen z t ook ergens anders, toch bedankt!
thanksquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:46 schreef DubManiac het volgende:
[..]
In Ieder geval hier : http://www.cutsandcurls.nl
Zeker nog niet naar de kapper, als je nu al zou gaan is direct het beetje winst wat je hebt (zo lang is het idd nog niet) er meteen weer af. Vooral als het nog niet zo lang is halen kappers er toch altijd teveel vanaf en kun je eigenlijk weer helemaal opnieuw beginnen. Niet gaan dusquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:26 schreef Enemyforce het volgende:
Zoals jullie weten ben ik nog niet zo lang begonnen, zonder gel (balkelende look) is het zo lang :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu begint als ik mijn haar boven op in de gel gooi en me zijkanten naar achterkant de zijkanten onwijs te "pluizen" en je ziet dat sommige haren langer zijn...armoedig dus... maar moet ik nu al naar de kaper gaan om het wat netter te maken, of gewoon doorbijten?
Gaaf manquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Dan zet ik er zelf nog even een recente bij (van na de kapper afgelopen week, na een dag werken)
[afbeelding]
perfect lacostequote:
als ik het naar voren hang zie ik niets meerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:50 schreef r00d het volgende:
En trouwens, ik doe nog steeds nix in m'n haar behalve 's ochtends een plons waterIk ben trouwens ook 1 van de weinigen die z'n haar niet constant achterover gooit maar lekker naar voren laat vallen. ff nog een mooi plaatje van zoeken, wat is afstuderen toch leuk
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:53 schreef super-muffin het volgende:
[..]
als ik het naar voren hang zie ik niets meer
Da's eigenlijk wel mooi zo.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:31 schreef DarcMarc het volgende:
super muffin[afbeelding] [afbeelding] gaat voor kurt cobain
rOOd [afbeelding][afbeelding]ashton kutcher
speth[afbeelding]lucske[afbeelding]
joranjoran[afbeelding]weirdmicky[afbeelding]dj/maurits[afbeelding]
twztldlacoste[afbeelding]
/madguy[afbeelding] jonathan jackson
roGue[afbeelding][[url=tom cruise[IMG]http://uploadedimages.unit-x.nl/tol.JPG]afbeelding[/url]]
DarcMarc[afbeelding][afbeelding]agim kaba
alone[afbeelding][afbeelding]TimoBasso
samson [afbeelding]roger howarth.credence[afbeelding]anthony keidis
vorig deel [Centraal]Ik wil mijn haar (half)lang laten groeien #8
jij reageert ook vaak in deze topic,s dus heb ik jou erbij gezetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef _Alone het volgende:
o god je hebt mij daarine gezet.... wil je me dwingen om een nieuwe foto the maken... ik moet vandaag maar weer eens me vader webcam "lenen"... en een paar goede.... nou beter foto's maken want die kan echt niet meer... en ze zijn al wat langer
Mij mag je er ook bij zetten hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:00 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
jij reageert ook vaak in deze topic,s dus heb ik jou erbij gezet![]()
Als je voor half 4 wat leuks voor mij kan postenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:30 schreef 205_Lacoste het volgende:
Vooral dat plaatje van Tom op de motor is erg gaaf maar ik denk niet dat je het haar voor één van deze foto's hebt rog :'( Dit is allemaal goed stijl haar en dat heb ik niet kunnen ontdekken bij je
De kapper kan wel zien of het mogelijk is of niet aan de hand van je huidige kapsel.
alleen als ik bij me ouders thuis ben (heb geen föhn op me kamer) en ik me gedouched heb EN als ik's avonds piekfijn uit moet zien, maar anders, erm neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:31 schreef saaw het volgende:
ieww
mn haar krult naar buiten vandaag
gene gezicht
en er zijn serieus mensen die hier moeite voor doen 's ochtends met en fohn enzo
*hoofd onder kraan houdend*
yep flink nat maken, handoekdroog maken, beetje wax erdoorheen en daarna fohnen dan blijft het iets beter zitten... en druip me haar nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:31 schreef saaw het volgende:
ieww
mn haar krult naar buiten vandaag
gene gezicht
en er zijn serieus mensen die hier moeite voor doen 's ochtends met en fohn enzo
*hoofd onder kraan houdend*
Uh, uitkammen??? Dreads tot op de schouders uitkammen? Het waren 'echte' dreads en geloof me, om de stukjes meegedread haar uit te kammen heeft me al veel pijn gekost, auw. Maar ik houd moed. Nog 1,5 jaartje :')quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:04 schreef _Alone het volgende:
je had ze er ook uit kunnen kammen..... nu kun je weer opnieuw beginnen
Foto...*)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:06 schreef DarcMarc het volgende:
ik ben vanmiddag ook naar de kapper geweestmaar het zit nu dus echt verneukt
![]()
niet zoveel is er van af hoorgelukkig en nee ik ga geen foto plaatsen
want het ziet er nu niet
uit. morgen denk ik![]()
zucht oke danquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:45 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Foto...*)
Zo gek zit het niet hoor, ik wou dat ik al zover was...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:28 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
zucht oke dan[afbeelding]
binnen een maand zal het wel weer wat langer zijn
offtopic:, wat had ik een lekkere kapster
hoe ver ben jij dan samson?heb je het zo lang als lucskequote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Zo gek zit het niet hoor, ik wou dat ik al zover was...
waar blijft de foto TimoBasso?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:54 schreef TimoBasso het volgende:
ik zal morgen wel weer een foto maken
Je hebt gewoon fucking tophaar, man!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
je hebt echt wel gelijk met het groeit als koolquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:08 schreef DJ-Maurits het volgende:
Maar even een foto'tje om de vorderingen te demonstreren... zet deze maar niet in de openingspost... daar maak ik nog wel eens een betere voor...
[afbeelding]
Moeilijk te zien op die foto van lucske, ik heb zowiezo nogal slag in mn haar dus kan t moeilijk vergelijken, qua type haar lijkt het meer op dat van Lacoste geloof ik, ik heb iig nog een heel eind te gaan...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:44 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
hoe ver ben jij dan samson?heb je het zo lang als lucske
[..]
Hoe kort was t toen je begon? en hoe vaak heb je t laten bijknippen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:01 schreef Cazman het volgende:
Ik ben nu een jaar bezig met laten groeien. 'Tis al aardig lang maar nog niet lang genoeg. Me haar is licht krullend dus eigenlijk is het nog iets langer
[afbeelding]
Ach man, zit toch prima. én een leuke kapster én een goed kapsel, wat wil je nog meer?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:28 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
zucht oke dan[afbeelding]
binnen een maand zal het wel weer wat langer zijn
offtopic:, wat had ik een lekkere kapster
thanx! nou die kapster zou ik ook wel willenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:29 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Ach man, zit toch prima. én een leuke kapster én een goed kapsel, wat wil je nog meer?
oke! zal niet meer zeurenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:47 schreef MadGuy het volgende:
Niet zo zeuren, Donkere Marc, iedereen zou jouw haar willen!
Heb 't 1 keer laten bijknippen 4 maanden geleden dit was het vroeger:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe kort was t toen je begon? en hoe vaak heb je t laten bijknippen?
*samson is helemaaaal niet nieuwsgierig of zo*
Toch maar lang, dat staat je denk ik gewoon beterquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
Heb 't 1 keer laten bijknippen 4 maanden geleden dit was het vroeger:
[afbeelding]
Idd, grappig om te zien hoe je er toch van verandert, door een andere haarstijl, dat is dan ook wel weer het leuke van het laten groeien, je krijgt echt een heel andere "look"quote:Op zaterdag 12 juni 2004 09:10 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Toch maar lang, dat staat je denk ik gewoon beter
Maar dat zeg ik tegen iedereen hoor.
vind dit echt een strak kapsel!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:01 schreef Cazman het volgende:
Ik ben nu een jaar bezig met laten groeien. 'Tis al aardig lang maar nog niet lang genoeg. Me haar is licht krullend dus eigenlijk is het nog iets langer
[afbeelding]
anders verneuk je de layout evenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:05 schreef -roGue- het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest"
[afbeelding]
Deze foto heb ik meegenomen naar de kapper + de foto's van Orlando Bloom die ik eerder had gepost, en ik heb nog enkele adviezen gekregen:
1) Ik heb superdure gel meegekregen , echt stugge gel, volgens mij een beetje zoals de klei die lacoste gebruiktmaar iig, super duur
![]()
2) Mijn haar heeft te weinig slag voor de kapsels van Orlando, dat van Tom Cruise kon wel het zat zelfs ongeveer op de goeie lengte
Ik heb gevraagd of ze een wat vlotter model er in wilde knippen, dat heeft ze gedaan, maar er is daardoor wel 4/5 centimeter af
Als ik het uittrek zit het nu nog 1 cm onder me ogen, als ik het 'in model' heb net boven me oren, dus wel redelijk kort. Maar om mijn haar goed te laten vallen, moet ik het zo nu en dan ff uit me gezicht naar achteren rammen, zodat het op een gegeven moment standaard zo valt
Ik hoef iig de eerste 6 maanden niet meer naar de kapper
Waarom doe jij je kraag omhoog?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[afbeelding]
Had je al eens een foto geplaatst?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:57 schreef MadGuy het volgende:
DJ Maurits, gezien je foto hebben wij ongeveer hetzelfde soort haar. Jij bent echter veeeeel verder! Ik ga echt een veto leggen op het knippen van mijn haar...
Wampiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:57 schreef Wampi het volgende:
Wampi is benieuwd hoe ze roGue maandagochtend aan zal treffen![]()
Je weet niet wat je zietquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:25 schreef Wampi het volgende:
haaaiiiiiii![]()
![]()
slaap je steeds op dezelfde zij misschien? Ja, mousse, maar helaas is na een paar ur de stevigheid er weer uit. Maar ja, wie mooi wil zijn, moet er wat voor over hebbenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:25 schreef Speth het volgende:
Vraag ik me dus ook af, ik heb het aan 1 kant waardoor ik daar een vleugel van hier tot tokyo ontwikkel, terwijl het aan de andere kant normaal zit, super irritant. Enige dat echt helpt is gewoon een grote hoeveelheid mousse erin doen en het in de juiste vorm trekken...
Op zich hoeft een mat niet lelijk te zijn , als ie goed aansluit bij je haar, wat je er verder aan kan doen?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:16 schreef Infinity123 het volgende:
Het enige nadeel aan het laten groeien is die mat die dan zo irri naar buiten krult, af-schu-we-lijk. Wat is daar aan te doen?
Voor zover ik weet niet, maar eigenlijk nooit aan gedacht, ga ik eens op lettenquote:slaap je steeds op dezelfde zij misschien?
Dat is fou-hooouuutquote:2) Staartje
Waarom zou dat fou-hooouuut zijn? Omdat speth dat niks vindt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:36 schreef Speth het volgende:
Dat is fou-hooouuut
Omdata ik dat wel mooi vind staan... waarom doe jij het ook/niet?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:52 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Waarom doe jij je kraag omhoog?
Nee, maar op aandringen van sommige mensen doe ik dat maar eens ja...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:58 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Had je al eens een foto geplaatst?. Maar ik was echt veel verder hoor, maar ben een paar weken geleden naar de kapper geweest..
.
Serieus... omdat ik een lange nek heb, 'breekt' dat wel. Ik doe het eigenlijk nooit, maar ik merk wel dat overhemden met een bredere kraag beter staan bij me dan normale shirts... Mijn haar lijkt dan ook iets langer achter, omdat het over mijn boordje valt...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Omdata ik dat wel mooi vind staan... waarom doe jij het ook/niet?
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Lucske het volgende:
[..]
Waarom zou dat fou-hooouuut zijn? Omdat speth dat niks vindt?
Omdat ik een fucking hekel aan strijken heb...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Omdata ik dat wel mooi vind staan... waarom doe jij het ook/niet?
Hoe denk je dat al die topics zo snel volkomenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:59 schreef MadGuy het volgende:
Jongens!
.... HAAR!![]()
Ja, dat zit er nog..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:59 schreef MadGuy het volgende:
.... HAAR!![]()
Als mijn haar nu eens zo snel groeide als het aantal topics dat we al bij elkaar verzameld hebben...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:13 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Hoe denk je dat al die topics zo snel volkomen![]()
Maar hij heeft wel gelijk![]()
Ik vraag me af waarop jij beoordeelt dat ik 'wannabe'kakker wil zijn ook eigenlijk. Misschien kom ik wel uit een omgeving waar de echte 'kakkers', zoals men ze bedoelt, vandaan komen. Sterker nog ik weet het wel zeker, of dat mij een kakker maakt is een tweede. Kraagje omhoog heb ik niet zelf bedacht nee maar ik vind het wel mooi afkleden.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:59 schreef EmPulSe het volgende:
Ok we gaan offtopic, mede door mij. Maar ik speel ook hockey, dus te ''hockey'' kan het niet zijn. Want zoals bleek, ik doe het niet.
Ik vind het overkomen als ''ik wil er bij horen en wil wannabe kakker zijn''. Dat vind ik allemaal nogal triest hoor... leipe capsones van sommige knakkers. Maar goed als je het mooi vindt is het een ander verhaal natuurlijk.
Moet ik je gelijk in geven!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:16 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Kraagje omhoog heb ik niet zelf bedacht nee maar ik vind het wel mooi afkleden.
Als ik nu plechtig beloof 'deze week'. En dan niet halfzacht zoals de vorige 6 topics, maar deze keer ECHT?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:15 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ja, dat zit er nog...
Maar om even ontopic te blijven... gooi er eens een foto'tje tegenaan...
ja, ik wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:15 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Btw, heeft een ieder van jullie ook al 's ochtends voor de spiegel het gevoel of het een good or bad hair day wordt?![]()
geen genoegen meequote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Als ik nu plechtig beloof 'deze week'. En dan niet halfzacht zoals de vorige 6 topics, maar deze keer ECHT?![]()
ha haquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Als ik nu plechtig beloof 'deze week'. En dan niet halfzacht zoals de vorige 6 topics, maar deze keer ECHT?![]()
Je hoort het...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:20 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
geen genoegen meeNU!!
ja dat denk ik ook, anderen vinden dan juist weer dat je haar goedzit terwijl je het zelf dan er ruk uit vind zienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:21 schreef MadGuy het volgende:
@ Darcmarc, dat is echt een raar soort iets hè? het zit volgens mij dan ook meer tussen de oren.
Punten bij laten knippen, doe ik ook werkt perfect.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:16 schreef Infinity123 het volgende:
Het enige nadeel aan het laten groeien is die mat die dan zo irri naar buiten krult, af-schu-we-lijk. Wat is daar aan te doen?
Oh je trekt er een hele dag voor uit? Dan wil ik ook wel resultaten zien! Compositie, achtergrond, belichting... you name it!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:21 schreef MadGuy het volgende:
@ Darcmarc, dat is echt een raar soort iets hè? het zit volgens mij dan ook meer tussen de oren.
@Infinity123, dan moeten wel eerst de batterijtjes van mijn digitale camera opgeladen worden. Deze week dus.Ik gok overigens een dinsdag omdat ik dan vrij ben...
Ik heb mijn haar(alles) altijd losjes achterover gekamd dus echt veel kan er niet mis gaan, hoogstens dat het in de loop van de dag in een scheiding valt, ook niet heel ergquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:15 schreef MadGuy het volgende:
Btw, heeft een ieder van jullie ook al 's ochtends voor de spiegel het gevoel of het een good or bad hair day wordt?![]()
Niks fout aanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:36 schreef Speth het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar eigenlijk nooit aan gedacht, ga ik eens op letten
[..]
Dat is fou-hooouuut
Oke dan, mijn zegen heb je m'n zoonquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:21 schreef MadGuy het volgende:
@Infinity123, dan moeten wel eerst de batterijtjes van mijn digitale camera opgeladen worden. Deze week dus.Ik gok overigens een dinsdag omdat ik dan vrij ben...
Ach jongen toch, ooit......quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:31 schreef Speth het volgende:
Had 't net goed zitten, ging ik iets te rigoreus met de gel in de weer, nu is 't weer bagger![]()
....zal het goed zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:34 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
, ooit......
Ach kom kom, wax erin en hoppa! Ff headbangen met die kop haar en dan valt alles lekker los op de plaatsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:36 schreef Speth het volgende:
Als pinksteren en pasen op 1 dag vallen...
Tis je geluktquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:45 schreef Speth het volgende:
Weet ik, ik probeerde alleen een dramatisch effect te creeren
Je bent een vrouw, die weten wat ze met haar aanmoeten... dat zit in de genen gebakken.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:24 schreef saaw het volgende:
mn haar wordt een beetje te lang om gewoon te laten hangen ivm voor mn ogen enzo maar ik wil ook weer geen scheiding
help!
als het 100% aan mij lag zou ik het zo weer kort knippenquote:Op zondag 13 juni 2004 11:54 schreef DJ-Maurits het volgende:
Je bent een vrouw, die weten wat ze met haar aanmoeten... dat zit in de genen gebakken.
Dus niet zeuren....
Even zonder gekheid... gewoon doorzetten natuurlijk!quote:Op zondag 13 juni 2004 12:14 schreef saaw het volgende:
[..]
als het 100% aan mij lag zou ik het zo weer kort knippen
geen enkel probleem
maar kheb n afspraak dat ik het lang laat groeien en kijk hoe ik het dan vind, als ik het iet mooi vind knip ik het weer kort [daar gaat al die moeite]
mja komt wel goed, even doorbijten
straks is het vakantie en dan ga ik toch elke dag zwemmen enzo dus dan ga ik al helemaal geen moeite meer doen om mn haar enigzins vorm te geven
jaa i zet het ook wel door, maar zeker niet voor die redenquote:Op zondag 13 juni 2004 12:34 schreef DJ-Maurits het volgende:
Even zonder gekheid... gewoon doorzetten natuurlijk!.
Lang haar maakt een vrouw vele malen aantrekkelijker... en ik ben vast niet de enige die er zo over denkt....
Wat heel is kan kapot...quote:Op zondag 13 juni 2004 13:15 schreef saaw het volgende:
[..]
verder heb ik een vriendje en die vind het allebei wel best
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Wat heel is kan kapot....
Ik wacht nog wel 6 topics, mijn haar is echt nog niet lang genoeg, nog maar een 4 a 5 cm, dus nog even geduldquote:Op zondag 13 juni 2004 13:20 schreef _Alone het volgende:
ik kan nu de webcam van me pa lenen..... maar ik heb me haar nog niet goed gedaan...... dus ik wacht denk ik nog eens 1 of 2 topics
Mijn haar is alweer een centimertje of 12 a 13... terwijl ik net bij de kapper ben geweest. Ik snap er echt niks van, mijn haar groeit echt veel sneller dan normaal. En voor zover ik weet eet ik vrij normaal enzo..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:44 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel 6 topics, mijn haar is echt nog niet lang genoeg, nog maar een 4 a 5 cm, dus nog even geduld
Maar... ik heb het normaal gesproken op een redelijk korte lengte, en laat het nog maar een paar weken groeien, daarom...quote:Op zondag 13 juni 2004 13:56 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Mijn haar is alweer een centimertje of 12 a 13... terwijl ik net bij de kapper ben geweest. Ik snap er echt niks van, mijn haar groeit echt veel sneller dan normaal. En voor zover ik weet eet ik vrij normaal enzo...
alles kan kapotquote:Op zondag 13 juni 2004 13:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
Wat heel is kan kapot....
4) je propt het achter je oren!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:34 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Op zich hoeft een mat niet lelijk te zijn , als ie goed aansluit bij je haar, wat je er verder aan kan doen?
1) Kapper
2) Staartje
3) Heel veel troep erin zooien zodat je uhm 'binnenboord' houdt
wel nietquote:Op zondag 13 juni 2004 17:28 schreef knup het volgende:
die van mij groeien vanaf ongeveer december 2003![]()
mijn haren zijn wel niet gekamt trouwens
[afbeelding]
leuke woordenkeuze toch?quote:Op zondag 13 juni 2004 17:30 schreef super-muffin het volgende:
wel niet![]()
Probeer eens de Gliss-kur shampoo + conditioner, dan klit je haar nooit meer, superspul. Je kan het zelfs twee dagen overslaan, dan nog is het effect grotendeels aanwezigquote:Op zondag 13 juni 2004 17:00 schreef super-muffin het volgende:
mijn haar zit vandaag erg in de klit, heb het niet geborsteld vanmorgen.
Post dan eens een foto, wij als haarbewonderaars moeten dat wel even zien...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:13 schreef saaw het volgende:
mijn haar klit eigenlijk nooit
is het ook nog een beetje kort voor denk ik
Jij wilt te graag!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:25 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Oh je trekt er een hele dag voor uit? Dan wil ik ook wel resultaten zien! Compositie, achtergrond, belichting... you name it!
zal het proberen, mn shampoo is toevallig net opquote:Op zondag 13 juni 2004 18:32 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Probeer eens de Gliss-kur shampoo + conditioner, dan klit je haar nooit meer, superspul. Je kan het zelfs twee dagen overslaan, dan nog is het effect grotendeels aanwezig
Je had het in je haar moeten smerenquote:Op maandag 14 juni 2004 00:46 schreef Enemyforce het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen veel bier gedronken, dus kijken of het een beetje snel wilt groeien
eigenlijk niet.. iedereen wil foto's gaan maken... maar als mede "ik ga een foto maken" figuur kan ik met zekerheid zeggen dat we dit topic geen foto's zullen zien van de mensen die zeggen dat ze een foto gaan makenquote:Op maandag 14 juni 2004 00:38 schreef Speth het volgende:
Wat gaat deze topic weer snel trouwens, waren we de afgelopen week extra ijdel ofzo?
quote:Op maandag 14 juni 2004 09:36 schreef -roGue- het volgende:
kuthaar
Ik ben vrijdag naar de kapper geweest, en me haar moet nog ff 'acclimatiseren' ofzo, volgens mijquote:Op maandag 14 juni 2004 09:43 schreef Infinity123 het volgende:
[..], vertel....
en dat wil zeggen.... kan haar dat doen dan?quote:Op maandag 14 juni 2004 09:51 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag naar de kapper geweest, en me haar moet nog ff 'acclimatiseren' ofzo, volgens mij
ok, thxquote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef _Alone het volgende:
dat will zeggen dat het neppe model haar achtige gevoel eruit moet.. het valt nu nog niet echt. natuurlijk
Ah, mensen met verstand van zakenquote:Op maandag 14 juni 2004 10:11 schreef MadGuy het volgende:
Na een kappersbezoek moet het haar even een periode 'wennen' zeg maar. Ik denk dat RoGue dat bedoelt. Even ingroeien, zeg maar...
Hetzelfde geldt voor als je je haar een hele tijd op een bepaalde manier draagt, het gaat eraan wennen...
nee ben 15 euro kwijtquote:Op maandag 14 juni 2004 11:24 schreef DennisMoore het volgende:
'k Neem aan dat jullie bij de kapper nu ook het vrouwen-tarief betalen?.
Toen ik de eerste keer mijn haar liet groeien, ben ik gewoon 2 jaar niet naar de kapper geweest. Daarna heb ik ze 1 keer op gelijke lengte laten knippen. Ik kon me alleen ontzettend ergeren aan een aar buiten krullende mat.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:26 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
nee ben 15 euro kwijt![]()
Hoe heb je het nu?quote:Op maandag 14 juni 2004 11:33 schreef DennisMoore het volgende:
Even uit een ander topic, misschien valt dit nog onder 'half-lang'?
[afbeelding]
Zo zou ik het eigenlijk wel willen...
nou er zat al wekenlang geen model meer inquote:Op maandag 14 juni 2004 11:30 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Ga jij erheen om er model in te houden, of om het groeiproces te bevorderen?
http://www.jan-pieter.nl/albums/jprecent/Image1.jpgquote:Op maandag 14 juni 2004 11:34 schreef Infinity123 het volgende:
Hoe heb je het nu?
You would know, you've had both.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:44 schreef Kreator het volgende:
Kort is beter, DM..
Ben pas donderdag weer online. Dus we bellen.quote:Ik las je icq trouwens. Dus. Als ik vanavond tijd heb (blergh) dan reageer ik ff.
meening?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:16 schreef _Alone het volgende:
ik denk dat verschilt per persoon dus ik ben het niet eens met je meening....
quote:Op maandag 14 juni 2004 15:59 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
meening?![]()
Sport een beetje lastig met je haar los denk ik...quote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef S-Two het volgende:
Italië is nu aan het voetballen, Totti heeft zn haar in een staartje , vind het los toch stukken beter staan... Vieri heeft ook wel een strak kapsel nu
Totti heeft allemaal vreemde dreadlocks er tussenin :/quote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef S-Two het volgende:
Italië is nu aan het voetballen, Totti heeft zn haar in een staartje , vind het los toch stukken beter staan... Vieri heeft ook wel een strak kapsel nu
ja, is wel het geval denk ik, maar je zag ook bij bijvoorbeeld veel portugezen een haarband i.p.v. het haar in een staartjequote:Op maandag 14 juni 2004 18:55 schreef Samson het volgende:
[..]
Sport een beetje lastig met je haar los denk ik...
is ook een optiequote:Op maandag 14 juni 2004 18:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja, is wel het geval denk ik, maar je zag ook bij bijvoorbeeld veel portugezen een haarband i.p.v. het haar in een staartje
Ja hij heeft vlechtjes, vind het wel cool staan.quote:Op maandag 14 juni 2004 18:56 schreef EmPulSe het volgende:
[..]
Totti heeft allemaal vreemde dreadlocks er tussenin :/
Bij voetballers misschien, maar in de hockeyteams zitten ook van die knakkers, die denken daar mee de ''man'' te zijn. Ik vind het maar beetje trieste zaakquote:Op maandag 14 juni 2004 19:41 schreef Infinity123 het volgende:
Een haarband is leuk
whehehe.....quote:Op maandag 14 juni 2004 21:30 schreef saaw het volgende:
voor een staartje is mijn haar nog te kort
nouja
ik kan best een staartje maken
maar het heeft geen zin want het haar dat voor mn ogen hangt is niet lang genoeg om weg te stoppen in het staartje
of ik moet zo een baby-staartje fontijn ding boven op mn hoofd doen![]()
ja, schattigquote:Op maandag 14 juni 2004 21:30 schreef saaw het volgende:
blablabla
baby-staartje fontijn ding boven op mn hoofd![]()
al was je kaaalquote:Op zondag 13 juni 2004 14:20 schreef saaw het volgende:
er kan meer kapot dan je op het eerste moment zou denken
maar iig
mn vriend gaat het toch echt niet uitmaken alleen omdat mn haar anders zit hoor
Nee, maar ik neem aan dat ik dat in de eerstvolgende post van jou ga zien?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
heb je wel eens een foto gezien van mij met een staartje![]()
ik kan hem jammer genoeg niet meer in de openings post -plaatsen want de maximale edit duur is verstrekenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat ik dat in de eerstvolgende post van jou ga zien?
Annie wees, belofte is nu wel degelijk echt belofte. Foto's van mezelf maken is nooit echt mijn grootste hobby geweest en zal het ook nooit echt worden, maar goed, het moet er toch maar een keer van komen.
Wat wel opviel is dat mijn haar eigenlijk veel korter is dan ik eigenlijk had gedacht, of misschien lijkt dat zo op de foto. Ik heb in ieder geval voorzichtig besloten om de kapster er maar niet meer af te laten knippen. Toedeledokie met je schaar!Ook zit het nu wat ruk, meestal komt dat naarmate de dag vordert wel weer goed.
![]()
Wel, without further ado, de foto's van Boos Meneertje Voor in uw plakboeken of OP's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze laatste is dus gewoon voor de fun omdat ik het wel een komisch effect vond...
![]()
Ik vind het je leuk staan, vooral die mat staat je goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat ik dat in de eerstvolgende post van jou ga zien?
Annie wees, belofte is nu wel degelijk echt belofte. Foto's van mezelf maken is nooit echt mijn grootste hobby geweest en zal het ook nooit echt worden, maar goed, het moet er toch maar een keer van komen.
Wat wel opviel is dat mijn haar eigenlijk veel korter is dan ik eigenlijk had gedacht, of misschien lijkt dat zo op de foto. Ik heb in ieder geval voorzichtig besloten om de kapster er maar niet meer af te laten knippen. Toedeledokie met je schaar!Ook zit het nu wat ruk, meestal komt dat naarmate de dag vordert wel weer goed.
![]()
Wel, without further ado, de foto's van Boos Meneertje Voor in uw plakboeken of OP's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze laatste is dus gewoon voor de fun omdat ik het wel een komisch effect vond...
![]()
Leuk man, kan nog wel centimeter of 20 bijquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef saaw het volgende:
ook eens foto van mijn haar momenteel
[afbeelding]
kom net uit mn bed en mn goeie camera is uitgeleend dus hier moeten jullie het maar mee doen
zekers goedquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
kom net uit mn bed en mn goeie camera is uitgeleend dus hier moeten jullie het maar mee doen
quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:25 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
cool kapsel!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:04 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Bla Bla Bla
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik had zoiets maar dan oranje om tijdens Ned - Dui, het staat me niet echt maar dat boeide me geen ene reet natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:59 schreef -roGue- het volgende:
Diadeem a la beckham is ook wel ok bij ut sporten
Is dat een natuurlijke wetlook, een gel met wetlook of is die foto maar zo dat het een wetlook lijkt? Ziet er anders wel 'fris' uit..quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:00 schreef Webby het volgende:
Ook mijn lange haar dan maar even hier dumpen:
[afbeelding]
Jaaaa, staat je goedquote:Op woensdag 16 juni 2004 00:10 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik had zoiets maar dan oranje om tijdens Ned - Dui, het staat me niet echt maar dat boeide me geen ene reet natuurlijk
[afbeelding]
Rechtsonderin voor alle duidelijkheid.
Dat is net uit de douchequote:Op woensdag 16 juni 2004 12:03 schreef Infinity123 het volgende:
Is dat een natuurlijke wetlook, een gel met wetlook of is die foto maar zo dat het een wetlook lijkt? Ziet er anders wel 'fris' uit..
Heb je gelijk in, vooral in lange haren wil nogal eens wat blijven zitten...quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan 'haarprodukten', wordt je haar alleen maar smerig van ...
ik probeer er ook zo min mogelijk in te smeren en soms ook helemaal nietsquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat is net uit de douche
Ik doe er 's ochtends met een plantenspuit water in, aangezien het dan alle kanten opstaat met mijn krullen. Dan schud ik er even door met mijn handen dat het omlaag valt en zit het okay de hele dag.
Om de zoveel tijd even volledig uitkammen, anders worden het vanzelf dreadlocks. Ik heb een hekel aan 'haarprodukten', wordt je haar alleen maar smerig van ...
Niets in je haar is okee!quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:12 schreef Webby het volgende:
[..]
Dat is net uit de douche
Ik doe er 's ochtends met een plantenspuit water in, aangezien het dan alle kanten opstaat met mijn krullen. Dan schud ik er even door met mijn handen dat het omlaag valt en zit het okay de hele dag.
Om de zoveel tijd even volledig uitkammen, anders worden het vanzelf dreadlocks. Ik heb een hekel aan 'haarprodukten', wordt je haar alleen maar smerig van ...
vond het kapsel voor dat je na de kapper bent geweest mooier... waarom ben je heen gegaan?quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef -roGue- het volgende:
Om nog ff de vergelijking voor / na kapper te maken:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Om er een model in te laten knippenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:00 schreef S-Two het volgende:
[..]
vond het kapsel voor dat je na de kapper bent geweest mooier... waarom ben je heen gegaan?
okay, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:04 schreef -roGue- het volgende:
[..]
Om er een model in te laten knippen![]()
Als het goed is wordt het wel beter als het nu doorgroeit...
.voor je kapperbezoek ziet het er idd veel beter uitquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef -roGue- het volgende:
Om nog ff de vergelijking voor / na kapper te maken:
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
GRMBLL, etter!quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
En MadGuy, ziet er prima uit, op de lipgloss nasorry, kon het niet laten
Nou, kersenrood zoals die twee smileys zou je ook goed staan denk ik hoorquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:14 schreef MadGuy het volgende:
[..]
GRMBLL, etter!![]()
Het! Is! Geen! Lipgloss!![]()
Ik zal er aan denken bij de volgende set foto's.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nou, kersenrood zoals die twee smileys zou je ook goed staan denk ik hoor
Dan zal deze (eerder genoemde link) je een groot plezier doen als je naar de kapper gaat:quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:49 schreef DarcMarc het volgende:
of agim
wat heeft die gozer toch fantastisch haar![]()
dan moet ik eerst een nieuwe printer kopen want dan f..ing ding is stukquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dan zal deze (eerder genoemde link) je een groot plezier doen als je naar de kapper gaat:
http://www.galleryofcelebrities.com/kaba.htm
mijn broertje zit rechts van de computer en vraagt: zijn dat foto's van jouquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:49 schreef DarcMarc het volgende:
ik denk dat ik nu meer in de richting gaat voor het haar van robert jensen
[afbeelding]
of agim
[afbeelding]
[afbeelding]
wat heeft die gozer toch fantastisch haar![]()
je broertje is een beetje achter?quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mijn broertje zit rechts van de computer en vraagt: zijn dat foto's van jou![]()
zucht laat maarquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:53 schreef super-muffin het volgende:
hij bedoelde de laatste, en zijn haar is iets langer dan mijn haar
Ik impliceerde dat je broertje niet helemaal lekker is als hij dacht dat jij op vrouwen idool Aqim lijktquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:07 schreef super-muffin het volgende:
wat bedoelde je dan?
jij hebt wel de perfecte lengte van agim,s haarquote:Op donderdag 17 juni 2004 08:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
mijn broertje zit rechts van de computer en vraagt: zijn dat foto's van jou![]()
Oooeeehh,dat is idd erg. Hoezo, bad hair day?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:53 schreef MadGuy het volgende:
Dat is hetzelfde als slapen nadat je net je haar gewassen hebt.
Achjoh, gewoon 's ochtends dan even wat water + een kam erdoorheen en dan zit 't wel weer goedquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:59 schreef Infinity123 het volgende:
[..]
Oooeeehh,dat is idd erg. Hoezo, bad hair day?
ja dan zit je haar gewoon 3 dagen klotequote:Op donderdag 17 juni 2004 22:53 schreef MadGuy het volgende:
Dat is hetzelfde als slapen nadat je net je haar gewassen hebt.
Last van pluis of anderszins?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:07 schreef -roGue- het volgende:
vanochtend gedouched, slecht plan blijkt nu :S
Was het maar zo simpel, mijn haar is nu de hele dag ontzetten slap en plat, ondanks de VEEL TE DURE stugge gel die ik er in smeer... :/quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:11 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Last van pluis of anderszins?
Beetj wax erin of een ander goedje wat je haar een beetje ruwer maakt, laten opdrogen en je haar modelleren en klaar is roGue...![]()
Dit is wel het laatste wat ik verwacht had, waarom ben je nu toch overtstag gegaan om het korter te doen? Ik vond het langere je echt goed staan, of komt het door je sporten en zo dat het niet functioneel is?quote:
You bastard! Maar wel leukquote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Och ik wilde 't topic even leven inblazenHet moge duidelijk zijn dat het hier een photoshop bewerking betreft
![]()
Het is nog steeds als twee weken terug, maar dan zo'n halve centimeter langer
[afbeelding]
Dit had wat bij betreft best wat langer mogen duren hoor...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:52 schreef 205_Lacoste het volgende:
Och ik wilde 't topic even leven inblazenHet moge duidelijk zijn dat het hier een photoshop bewerking betreft
![]()
Het is nog steeds als twee weken terug, maar dan zo'n halve centimeter langer
[afbeelding]
mn foto heeft er nooit gestaan, enkel die foto van wat ik een beetje voor ogen heb, als ik wat tevredener wordt over het behaalde resultaat zal ik er tzt eentje plaatsen, maar in het tempo waarin het nu groeit zal dat nog wel een aantal topics durenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:40 schreef 205_Lacoste het volgende:
Hee Samson, waarom is je foto uit de OP weg? Ik zie dat je naam er namelijk wel staat...
Ah man, gewoon ff posten! Enemyforce heeft ook nog echt kort haarquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:56 schreef Samson het volgende:
[..]
mn foto heeft er nooit gestaan, enkel die foto van wat ik een beetje voor ogen heb, als ik wat tevredener wordt over het behaalde resultaat zal ik er tzt eentje plaatsen, maar in het tempo waarin het nu groeit zal dat nog wel een aantal topics duren![]()
Ongelofelijk ja, dat je jezelf dat aan kon doenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ah man, gewoon ff posten! Enemyforce heeft ook nog echt kort haarEnne, ik durfde die vreselijke geshopte foto ook te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |