quote:Hey hanekammen leven nog
Op donderdag 5 juni 2003 13:05 schreef Sneakie het volgende:
[afbeelding]
^ That's me, en nee ik ben absoluut geen homo! dus mensen met een hanekam wil niet zeggen dat die personen ook homo zijn
quote:Zou dit kapsel ook staan als je een beetje bruin/donkerblond haar hebt? Ik moet binnenkort naar de kapper en denk het erover zo te doen.
Op woensdag 4 juni 2003 23:20 schreef InsomnianDancer het volgende:
quote:Ja ! zeker, ik vind donkerblond/bruin haar nog veel mooier. Juist ook bij dit model, lekker kort aan de zijkanten, en bovenop dat 'warrig' effect..
Op dinsdag 10 juni 2003 08:38 schreef JeroenV het volgende:
Iemand een reactie?
sucess, en wel een foto posten als je terug bent van de kapper
!
Niet meer scheren.
quote:mee eens, Ik denk ook dat dit kapsel nog leuker staat bij bruin/donkerblond haar dus gewoon doen zou ik zeggen!!!
Op dinsdag 10 juni 2003 10:49 schreef janssen15 het volgende:[..]
Ja ! zeker, ik vind donkerblond/bruin haar nog veel mooier. Juist ook bij dit model, lekker kort aan de zijkanten, en bovenop dat 'warrig' effect..
sucess, en wel een foto posten als je terug bent van de kapper
!
quote:Dat is een Hans Teeuwen kapsel
Op donderdag 12 juni 2003 21:28 schreef Jr-Sunsetville het volgende:
http://gratis.fol.nl/kleur1/images/ak7.jpg
is deze ok?
quote:Cool. Kan ik ook, maar dan lijk ik op Andy Garcia
is deze ok?
quote:*iew*
is deze ok?
Nee!
.
quote:Hee dat kapsel heb ik. Ik heb alleen wat donkerder haar.
is deze ok?
Alleen hoe krijgen de mensen dat haar in model, dat vindt ik veel interessanter he

of

deze kan eigenlijk niet, maar toch:
hier dan maar
ik heb een grote bos haar en eh het krult..
nou wil ik mijn haar dus maar anders doen en het liefst iets mafs ![]()
de zeikanten wegscheren ofzo, dan zit ik alleen met het probleem dat mn haar dan niet aan beide kanten omlaag valt maar dat het omhoog krult ![]()
haar is nu zo'n.. *haar uittrekt* *schrikt* toch wel iets van 20 cm.. (maar het krult dus lijkt minder lang
)
quote:Pak een schaar/tondeuse, en doe eens gek.
Op zondag 14 december 2003 14:33 schreef Raz0r81 het volgende:nou wil ik mijn haar dus maar anders doen en het liefst iets mafs
de zeikanten wegscheren ofzo
quote:ik ga mn eigen haar niet kammen
Op zondag 14 december 2003 14:44 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Pak een schaar/tondeuse, en doe eens gek.
.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 22:35 schreef Tjam het volgende:
het zomer komt er weer aan.
quote:? das een bericht van 10 maart.. ?
Op zondag 14 december 2003 14:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
quote:
Op zondag 14 december 2003 14:48 schreef Bluezz het volgende:Zijkanten op laten scheren, achterkant gedekt,bovenlengtes langer, en met styling een klein hane-kammetje erin
.
edit
wil ik btw ook niet ![]()
ik wil dus iets aparts
quote:Eerst een pic van jezelf posten he?
Op zondag 14 december 2003 16:35 schreef Raz0r81 het volgende:het krult dus zegmaar, en dat doet het al best snel.. tenzij ik het verschrikkelijk kort knip doet dat het niet..
die laatste 2 kapsels kunnen volgens mij al nietedit
wil ik btw ook niet
ik wil dus iets aparts
quote:mja zal es kijken wat ik kan doen
Op zondag 14 december 2003 17:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eerst een pic van jezelf posten he?
.
Of iig die kleur dan he. Kapsel vind ik iets minder.
quote:Ik werk tegenwoordig, dus dat laatste is geen optie meer
Op dinsdag 10 juni 2003 11:57 schreef Ultrawuft het volgende:
Ik houd het nog steeds bij gewoon lang laten groeien, tevens om het geheel af te maken.Niet meer scheren.
quote:En nu wil je 't niet meer zo?
Op maandag 15 december 2003 23:53 schreef Ang3l het volgende:Ik wilde het eerst zo:
[afbeelding]Of iig die kleur dan he. Kapsel vind ik iets minder.
quote:Ehm, verschilt nogal.
Op dinsdag 16 december 2003 12:52 schreef Keon het volgende:
Matten uit den boze he?Hmmz....
En dat dan?
edit: vorige zomer had ik t zo:
[afbeelding]
Kom maar op met de kritiek
Boyquote:Op maandag 10 maart 2003 23:56 schreef karoltje het volgende:
En wat vind je nu leuk dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:43 schreef karoltje het volgende:
Boy! Vond ik dat serieus leuk? Dat is zoooo 2003
.
Iets sportiever denk ikquote:Op maandag 7 juni 2004 00:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat vind je nu leuk dan?.
ga je er dan ook zo bij kijken of je elk moment oraal gepenitreerd kan worden?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:00 schreef amokjeeh het volgende:
Ik denk dat ik het deze week maar is zo gaan doen:
http://images.vpro.nl/img.db?17616861+s(400)
Weg met de mat en lekker kort![]()
ben nog op zoek naar een beter plaatjequote:Op maandag 7 juni 2004 01:01 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
ga je er dan ook zo bij kijken of je elk moment oraal gepenitreerd kan worden?
Van Brad Pitt?quote:Op maandag 7 juni 2004 01:03 schreef amokjeeh het volgende:
ben nog op zoek naar een beter plaatje![]()
Nee dat zullen de homo's ook liever niet hebben neequote:Op dinsdag 16 december 2003 08:38 schreef pro_jeex het volgende:
Jezus wat een homo kapsels allemaal zegt, daar ga ik echt niet mee lopen
Dan krijg je heel droog haar.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:13 schreef DennisMoore het volgende:
Kun je dat niet ontkrullendingesen ofzo?
Das een leuk kapsel, vooral als je het 'nonchalant' draagt, beetje speels.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:27 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Mja, maar ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die het zo kunnen kweken.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:28 schreef Infinity123 het volgende:
Das een leuk kapsel, vooral als je het 'nonchalant' draagt, beetje speels.
Zo te zien is hier ook een kapper aan te pas gekomen, tis een professionele foto. Wie is het btw?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar ik denk niet dat er heel veel mensen zijn die het zo kunnen kweken.
Wat is er aan 'gedaan' dan, behalve dat het op een goeie lengte is geknipt, en er vast wat gel-achtigs doorheen zal zitten?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:39 schreef Infinity123 het volgende:
Zo te zien is hier ook een kapper aan te pas gekomen, tis een professionele foto. Wie is het btw?
Dat vind ik dus echt afschúwelijk.quote:Personlijk zie ik liever dit bij een jongen:
[afbeelding]
Het 'zit'. Het is goed gemodelleerd. Althans, dat vind ik. Het voegt een grote waarde toe aan het uiterlijk, tja hoe omschrijf je dat.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is er aan 'gedaan' dan, behalve dat het op een goeie lengte is geknipt, en er vast wat gel-achtigs doorheen zal zitten?
Nouja, niet teveel gel, maar ook niet niets... niet teveel haar voor de ogen, maar verder ziet het er toch best 'verwaaid' uit?quote:Op maandag 14 juni 2004 10:48 schreef Infinity123 het volgende:
Het 'zit'. Het is goed gemodelleerd. Althans, dat vind ik. Het voegt een grote waarde toe aan het uiterlijk, tja hoe omschrijf je dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |