ze waren vroeger juist wel cheap(kheb ze nooit gehad, maar me vrienden welquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:20 schreef Deetch het volgende:
is dat zo'n overprizzzed loooooooozzzzzzer pantzzzzzzzzz?
ja en ook naaktfoto indien ts vrouwelijk isquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:58 schreef kutnewbie het volgende:
euhm, foto ofzo?
oftewel, het drollenvangereffectquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:22 schreef MaRySe het volgende:
Ik prop em meestal in me timba's
Die ene week dat ik em aan gehad heb was ik survivelen,quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:01 schreef moussy het volgende:
[..]
oftewel, het drollenvangereffect
says who?quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:29 schreef ivetje het volgende:
de onderkant hoort juist verrot te zijn
HAHAHAquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:31 schreef jercovski het volgende:
dat zijn die broek waar je drie andere broeken uit kan knippen tog???
Hoe punkquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:23 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb tijdens de les ook wel es uit verveling de onderkant van me broek afgeknipt en nou is de naad tot halverwege me been kapoten al me broeken zijn gerafeld en zitten gaten in enzo
Ik heb het stinkende hiphoppertje er anders af moeten pulken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:35 schreef ivetje het volgende:
overseaz is een merk broeken die wijd zijn of wijd uitlopen. En het heeft nix mer punk of wat dan ook te maken, maar gewoon met je kledingsmaak. Daarnaast staat er geen stinkhiphoppertje op maar gewoon het logo van overseaz
ik heb verschillende overzeas, maar bij geen van mijn broeken staat dit mannetje eropquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:39 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Kijk, het ex stinkhiphoppertje.
Nog bespottelijker!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:06 schreef Sylvana het volgende:
ik heb ook niet zo'n raar mannetje erop staan, ik heb alleen dit:
[afbeelding]
ik heb kisten, en daar blijft hij niet op hangenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:21 schreef saaw het volgende:
na een week over de grond slepen valt de onderkant eraf en is ie op maat, lijkt me
maar ik weet niet watvoor schoenen jij draagt. mijn broek blijft op mn schoenen hangen en raakt de grond nieteens aan
wat doe ik verkeerd danquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:36 schreef saaw het volgende:
maar trouwens bij mij blijft het ook goed hangen op kisten hoor
me broeken zijn veel te lang, ze slepen nou helemaal over de grond heenquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
broek te kort of je draagt ze te hoog?
ach, ik ben maar 1.58 meter, dus ik heb heel vaak dat ze in de breedte wel goed zitten, maar dat ze dan in de lengte veel te lang zitten, maar ik vind het niet echt erg als ze aan de onderkant kapot zijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:57 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
is 6 centimeter over de grond slepen geen synoniem voor 'te groot' ??
probeer dan stuka broeken zit stuk beterquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nog bespottelijker!
Het zuigendste vind ik nog wel die stomme stinklus aan de zijkant van je broek waar je altijd achter blijft haken, maar die er bijna niet af te krijgen is zonder een vrouw met naaimachineervaring te zijn.
Waarom zijn die broeken nergens naturel te krijgen..
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:54 schreef Skatezzz het volgende:
Hey peoplez!!
Ik heb een probleempje en het gaat over mn overzeasbroeken.
ik heb dat model met een lus aan de zijkant en van die drukkers onderaan de pijp om in principe de de broek iets minder wijd mee te maken.
Nou zie ik iedereen die drukkers los doen, maar als ik dat doe dan sleept mn broek wel 6 cm over de grond heen!!!ik zou ze ook graag los willen.afknippen vind ik ook niet mooi.
kortom hoe dragen jullie je broek???????en wat zal ik ermee doen??hebben jullie misschien tips??
mzzzzzls me..
wat doe jij in mijn broekquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:06 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
van die ringetjes op de acherkant heb ik geen last, maar idd die aan de zijkant staan altijd wat vreemd omhoog, rotdingenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
wat doe jij in mijn broek
Deze heb ik dus ook, en die stinklus...nergens last vanHij zit heerlijk, en er zitten iig grote zakken op
alleen 1 nadeel, die ringen met die lusjes aan de achter- en zijkant...die staan altijd omhoog!!. Da's het enige nadeel aan deze broeken, zie het ook op jou foto nl
die ringen aan de achterkant zie je zelf niet nee, maar die aan de zijkant...domme dingen iddquote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:46 schreef Piepje het volgende:
[..]
van die ringetjes op de acherkant heb ik geen last, maar idd die aan de zijkant staan altijd wat vreemd omhoog, rotdingen![]()
Ik heb de halve broek er eens mee kapotgescheurd, en sindsdien...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:52 schreef ivetje het volgende:
Deze heb ik dus ook, en die stinklus...nergens last van![]()
neuh, ik vind het niet moeilijk om ze meteen los te hangen, het boeit mij echt niks als ze aan de onderkant kapot gaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 08:51 schreef Skatezzz het volgende:
Hey thnx alvast voor al jullie reacties!!!! Maare ik heb gewoon DC's of vans eronderaan maar daar blijft hij bij mij niet op liggen hoor!!!!
Het is inderdaad dat het moeilijk is om een nieuwe broek meteen los te laten hangen jah!!!
Doen jullie dat wel?????? By the way, hoe kan je een foto erop zetten??dan kan ik het ff laten zien
Je hebt geen kont en het lijkt net of je in je broekje hebt gepoept. Ga smaak krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:06 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
Het is dan ook een wijd modelquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:12 schreef SEX het volgende:
[..]
Je hebt geen kont en het lijkt net of je in je broekje hebt gepoept. Ga smaak krijgen.
Ga een leven krijgenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:12 schreef SEX het volgende:
[..]
Je hebt geen kont en het lijkt net of je in je broekje hebt gepoept. Ga smaak krijgen.
ja, die knoopjes kletteren dan bij mij over de grond heen, is idd een erg irritant geluidquote:Op zondag 13 juni 2004 01:33 schreef baggyelmo het volgende:
die broek met die knoopjes is echt te irritant... (kheb m nu aan)
Hij hangt bij mij echt op een paar millimeter na niet op de grond, dus wel iets vaal, maar geen grote scheuren eraan..
Maar, als je die knoopjes onderaan los hebt, dan maken ze een irritant geluidje..
ik kan me er behoorlijk aan ergeren.. (maar goed dat heb ik met wel meer dingen)
Nog iemand die dat is opgevallen?
Haha, exact het zelfde bij mij. Die large valt gelukkig niet meer en die broeken zijn inmiddels ook weg. In plaats daarvoor ligt er nu een hele stapel polo's in de kastquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb ook zo'n periode gehad (13-15) ofzo, dat ik mijzelf in kistjes legerbroeken en Offspring/Bad Religion shirts heb gehuld. Ook viel de Large eens per seizoen op de deurmat
Inmiddels is het weer goedgekomen en word ik regelmatig voor ballo uitgemaakt
Je zei dat het was goedgekomen toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik heb ook zo'n periode gehad (13-15) ofzo, dat ik mijzelf in kistjes legerbroeken en Offspring/Bad Religion shirts heb gehuld. Ook viel de Large eens per seizoen op de deurmat
Inmiddels is het weer goedgekomen en word ik regelmatig voor ballo uitgemaakt
Nooooooooooooooooo! The horror!quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:21 schreef MaRySe het volgende:
gewoon omslaan of in je schoenen proppen
beste opmerking uit dit topic tot nu toequote:Op zondag 13 juni 2004 15:15 schreef pinkkashmir het volgende:
euh
misschien iets te logisch maar,als je je irriteert aan dingetjes aan een broek enzo,dan is de beste oplossing toch gewoon om hem niet meer aan te doen?
vind je dit niet mooi staan dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 21:38 schreef Untouchables het volgende:
Jezus, ik draag ze ook, of je draagt een riem, of je koopt hem gewoon een paar maten kleiner.
Tis niet stoer om een te lange broek te dragen die kapot is aan de onderkant.
Nee, ziet er niet uit. Jammer dat het soms lastig te voorkomen is.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef Sylvana het volgende:
vind je dit niet mooi staan dan?
[afbeelding]
sorry maar dat vind ik ook echt lelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
je broek werd dikkerquote:Op maandag 14 juni 2004 07:32 schreef tonks het volgende:
nee dat is niet echt moi wat sylvana heeft..
IK heb ook wel aan de onder kant van die draadjes maar dat komt omdat die broek opeens veel wijder werd en naar beneden zakte.. of ik werd dunner :')
hoe kan da nou weerquote:Op maandag 14 juni 2004 13:17 schreef saaw het volgende:
[..]
je broek werd dikker
mja een paar van die losse draadjes is niet zo erg idd
kan jou broek dat nieteens?quote:Op maandag 14 juni 2004 17:11 schreef tonks het volgende:
[..]
hoe kan da nou weer
ik wil ook een opblaasbare broekquote:Op maandag 14 juni 2004 17:23 schreef saaw het volgende:
[..]
kan jou broek dat nieteens?![]()
![]()
moet je kopenquote:Op maandag 14 juni 2004 17:44 schreef tonks het volgende:
[..]
ik wil ook een opblaasbare broek
Dit vind ik eigenlijk ook niet mooi nee...het is een beetje overdone. Mijn broeken zijn alleen aan de achterkant een klein beetje gerafeld, maar hier hangen hele stukken los aan de voorkant?? Dat is dus handmatig gemaakt neem ik aan, want je broek loop je niet op die manier kapot en volgens mij al helemaal niet aan de voorkant. Een beetje gerafeld is leuk, maar tot halverwege opengeknipt (of stiksel eruit gehaald) is wat overdone naar mijn meningquote:Op zondag 13 juni 2004 21:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
[afbeelding]
overzeas koop ik altijd 1 maat groter dan dat ik normaal heb, en andere broeken koop ik wel gewoon in de goede maatquote:Op maandag 21 juni 2004 13:27 schreef baggyelmo het volgende:
hoe zit dat bij jullie..
kopen jullie je overzeasbroeken ook echt op maat, of koop je hem ook nog es een paar maten groter.. (om het wijde broek effect te vergroten?)
en met jullie andere broeken?
stoer.. ik droeg ze ook.. maar vind ze beetje gaar aan het worden.. heb nu jack jonesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:49 schreef Roellio het volgende:
Ik draag maar 1 soort broek!
[afbeelding]
Overseas is voor wannabe-koters.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:49 schreef Roellio het volgende:
Overseas is voor wannabe-koters.
Overtuigend.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:56 schreef Chanz0r het volgende:
Dickies vind ik trouwens beter als overseaz. *hartje* Dickieeees!. Ojah, m'n overseaz blijft gewoon hangen achter mn schoen, heb ik zown lipje zeg maar zitten..
jij doet zo sneu....quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:19 schreef rwr-xr-x het volgende:
overzeas is zo 1998...
Die plaatjes doen het idd niet meer, me opslagruimte was vol en had ff wat belangrijkere foto's up te loaden, dus heb deze verwijderdquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:35 schreef T-lecom het volgende:
Die plaatjes van Sylvana doen het niet meer?
Hoe dan ook, ik zou van die Overzeas broeken toch zo groot kopen dat ze niet veel te lang zijn.
waar koop jij je overzeas dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 14:11 schreef saaw het volgende:
nee het is niet zo duur maar overzeas kost [hier iig] 40/45, en dan scheelt het wel
en dat is precies de reden waarom veel mensen het niet [meer] kopenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 07:37 schreef tonks het volgende:
Het is eigenlijk best veel geld +/- 100 gulden voor broeken die heel heet zijn en ook nog snel kapot gaan
Alle broeken zijn duurder geworden.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:35 schreef nietzman het volgende:
40 gulden vroeger, verdomme.
Sinds het in is is de prijs behoorlijk gestegen.
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:49 schreef Skatezzz het volgende:
hey,
ik laat nu tegenwoordig ook gewoon die drukkers los, enne het zit veel beter!!!
De broek scheurt toch vanzelf op de juiste lengte!!
enne los staat nog veel stoerder ook.
greeeetzz me
ik heb lange broeken in de kleuren zwart, knalblauw en blauw en korte broek in het rood, maar wil nog wel een gele korte broek voor van de zomer eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2004 08:51 schreef ICTservice het volgende:
Heb inmiddels korte overzeas broeken in alle kleuren![]()
die korte zijn niet te warm hoor, maar zelfs nu heb ik gewoon nog lange overzeasbroeken aan, zo warm vind ik het nietquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:33 schreef saaw het volgende:
in de zomer is n spijkerbroek tog veel te warm?
Moet je eens in slaap vallen met een spijkerbroek aanquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:33 schreef saaw het volgende:
in de zomer is n spijkerbroek tog veel te warm?
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:00 schreef Piepje het volgende:
Ik had in het begin die knoopjes wel vast, want ja als een nieuwe broek meteen stuk gaat is ook niet echt leuk vind ik, nu heb ik ze wel los, dan slepen ze maar over de grond, boeie...
Net als mensen die naar punkrock luisteren!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik zeg NIET dat het een wannabee merk is, maar het valt me gewoon op dat 9 van de 10 wannabees zo'n broek hebben.
Negen van de tien mensen met overseaz trekken als ze op hun kamertje zitten dan zeker ook snel even een strakke spijkerbroek aan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik luister punkrock gewoon omdat ik het goeie muziek vindt, ook op mn kamer als niemand het kan horen behalve ikzelf, dus wat is er wannabee aan?
Nee, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Negen van de tien mensen met overseaz trekken als ze op hun kamertje zitten dan zeker ook snel even een strakke spijkerbroek aan..
hoe bedoel je topickickenquote:Op dinsdag 14 september 2004 09:51 schreef Skatezzz het volgende:
zijn er nog meer mensen die overzeas dragen en zo ja, hoe dan????
Zou je eigenlijk eens van die slet-kleren gaan moeten kopen, waar je veel meer meisjes in ziet lopen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 12:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoe bedoel je topickicken
Ik draag nog steeds overzeasme ouders hadden gehoopt dat ik wanneer ik naar het HBO ging me kledingsmaak zou veranderen, maar dat is niet gebeurd en ik loop nog gewoon lekker in overzeas en bandtruien/shirts
dat doet me zusje al, in slettenkleding lopen en dat vinden ze idd beter dan dat ik met bandshirts loopquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:50 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk eens van die slet-kleren gaan moeten kopen, waar je veel meer meisjes in ziet lopen.
En dan je ouders vragen wat ze nou beter vonden.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dat doet me zusje al, in slettenkleding lopen en dat vinden ze idd beter dan dat ik met bandshirts loop
deed ik idd eerst wel eens, nu te lui voor ofzo. maar k had het zaterdag beter wel kunnen doen, want ik was gevallen met de fiets omdat mn broek om mn trapper bleef haken. boemquote:Op dinsdag 14 september 2004 22:36 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik draag ze ook en ze zitten heerlijkmaar die knoopies zijn voor als je gaat fietsen dat hij dan niet tussen je ketting komt als je geen ketting kast er omheen hebt! Dat heb ik uitgevonden dan er zit een onwijs gat in omdat ie te wijd was en tussen me skapen kwam, maar nu doe ik als ik ga fietsen ff die knoopies vast en hij komt er niet meer tussen handige uitvinding
gister bleef mn broek WEER haken, bijna weer gevallen. Wist helemaal niet dat ik er zulke raffels aan had zitten... Maar kon gelukkig nog met 1 voet goed afstappen. Maar ik heb toen meteen alle raffels er af geknipt, levensgevaarlijk man! Nu heb ik dus die knoopjes er ook niet meer op, hele onderste zoom is dr af...quote:Op woensdag 15 september 2004 17:03 schreef Piepje het volgende:
[..]
deed ik idd eerst wel eens, nu te lui voor ofzo. maar k had het zaterdag beter wel kunnen doen, want ik was gevallen met de fiets omdat mn broek om mn trapper bleef haken. boem
ow, mooie lengte dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:46 schreef saaw het volgende:
ik heb nieuwe broek gehaald
geen overzeas ditkeer maar een supermooie bruinige ribbroek van element
en hij blijft aan de onderkant precies op mn schoen hangen, dus geen gezeur met knoopjes of over de grond slepen
jup, had wat fototjes gemaakt voor 'show hier je nieuwe kleding' topicquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:09 schreef Piepje het volgende:
[..]
ow, mooie lengte dus
heb je ook fotootje ofzo?
en dat ze snel slijten .. en veeel te duur zijnquote:Op maandag 25 oktober 2004 08:50 schreef clowntje het volgende:
Overzeas rulezzzzzz...
Jammer alleen dat die dingen zo vaag worden, niet lekker zitten en iedereen je meteen een wannabe vind en ze eigenlijk ook gewoon veel te wijd zijn. Maar verder zijn ze helemaal geweldig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |