GroenLinks.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef RichardQuest het volgende:
En jij, Dora?
Toch wel voor de Duitse Groenen ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
GroenLinks.
huh? jij?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
GroenLinks.
Projectgroep, piemol.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
typen kun je thuis ook. dat doe je nu ook.![]()
Dus je hebt wel een leven?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Projectgroep, piemol.
En ik ging dus werken
Niet als de Europese VVD iemand als Wilders had.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
huh? jij?![]()
![]()
Wilders had de strijd met Eurlings moeten aangaan. Lekker ravotten in Brussel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet als de Europese VVD iemand als Wilders had.
piemol. moslims.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven....
quote:waarom is zo´n stemburo altijd in een bejaardentehuis? Tegen de tijd dat je al die schuifelende , rolaterende, kwijlende, onzin uitkramende geraamtes aan de kant hebt geduwd weet je niet eens meer wat je van plan was.
Had Wilders vanavond maar Eurlings' rotkop op het menu. Hij zou hem rauw lusten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wilders had de strijd met Eurlings moeten aangaan.
Wilders is een echte vent, die lust alles rauw, goed voor het milieu ook.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Had Wilders vanavond maar Eurlings' rotkop op het menu. Hij zou hem rauw lusten.
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Binnenkort ook in Nederland! Rotterdam!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Moet je niet aan mij vragen, maar hij komt er wel. Naast de kuip weet je wel...met minaretten van 50m... de grootste van Europa!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom?
Nee, Allah mag mijn vloer komen schoonlikken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
Poepen jullie nu al in je broek voor de islam? of moet ik nog meer dingen posten?
Komeet? Oh...wist ik niet!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |