quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef rockstah het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BEN IK GOFTERREDOMME VOOR DE DERDE KEER TE LAAT
die van mij is 1 minuut eerderquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke moet open blijven?
neequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, stop nog even die OP van Rockstah hierin dan
je moet veel gepost hebben om erbij te horenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:53 schreef passie66 het volgende:
moet je gepost hebben om erbij te horen???
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:54 schreef capibar het volgende:
[..]
je moet veel gepost hebben om erbij te horen![]()
het gaat wel....quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
jullie zijn zeker zo'n gesloten kliekje waar je nooit bij kunt
je staat wel in de even voorstellen rijquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:56 schreef Khadgar het volgende:
En wéér mijn avatar niet
Kutkinderen...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:56 schreef capibar het volgende:
[..]
het gaat wel....
als je niet irritant doet....
geen gijsjes iigquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:57 schreef kepler het volgende:
[..]ow
wat
verstaan
jullie
onder
irritant
dan
Kepler, jij zit er al bij, doe nou niet alsof...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:56 schreef kepler het volgende:
[..]
jullie zijn zeker zo'n gesloten kliekje waar je nooit bij kunt
in mijn OP zit hij welquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:56 schreef Khadgar het volgende:
En wéér mijn avatar niet
Kutkinderen...
ik heb hem hier anders nognooit eerder gezienquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kepler, jij zit er al bij, doe nou niet alsof...
ik wil toch wel even uitleg over het plaatje in dit topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef rockstah het volgende:
[..]
in mijn OP zit hij wel![]()
Lees je eens in ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:03 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb hem hier anders nognooit eerder gezien![]()
dat heb ik al gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lees je eens in ofzo![]()
Begin maar met het vergelijken van zijn profiel met het mijne
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:02 schreef capibar het volgende:
[..]
geen gijsjes iig![]()
hij is gewoon gaar....quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef rockstah het volgende:
ff die van mij erbij dan, capibar vond hem blijkbaar te schokkend.
[afbeelding]
HOE VAAK MOET IK NU NOG ZEGGEN DAT WE GEEN KLIEKJE ZIJN!quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:05 schreef capibar het volgende:
[..]
dat heb ik al gedaan
maar hij is de laatste tijd hier niet geweest... dat telt dus niet
hey man, ik probeerde daar vrolijk mee te doen, en ik moest gelijk opflikkerenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef kepler het volgende:
[..]
waar dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef capibar het volgende:
[..]
hij is gewoon gaar....
en er staan avatars tussen van mensen die hier nooit komen![]()
duh, we zijn ook een sektequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef rockstah het volgende:
[..]
HOE VAAK MOET IK NU NOG ZEGGEN DAT WE GEEN KLIEKJE ZIJN!
rechtsonder...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
waar dan?
die rechtsonder was alleen ff om het gat te vullen, net als TA.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
rechtsonder...
en die van together alone post hier ook alleen als tain weer eens te lui is om uit te loggen...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:07 schreef capibar het volgende:
[..]
hey man, ik probeerde daar vrolijk mee te doen, en ik moest gelijk opflikkeren![]()
zeg, even wat anders... wanneer is het schoolfeest preciesquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:09 schreef rockstah het volgende:
[..]
die rechtsonder was alleen ff om het gat te vullen, net als TA.
lekker gastvrij danquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
daar moet je doorheen prikken![]()
Gijsjes zijn cactussen, van buiten prikken ze maar van binnen zit er lekkere melk
zekersquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:10 schreef capibar het volgende:
[..]
lekker gastvrij dan![]()
je doet het gewoon verkeert man. ik observeer de mislukte pogingen al een tijdje.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:10 schreef capibar het volgende:
[..]
lekker gastvrij dan![]()
nee laat maar...quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
je doet het gewoon verkeert man. ik observeer de mislukte pogingen al een tijdje.
ze proberen allemaal een beetje mee te komen in het gesprek en dan zeggen de gijsjes "rot op" ofzo en dan zijn ze meteen beledigd en weg.
je moet een beetje vol houden![]()
jij begrijpt hetquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:12 schreef rockstah het volgende:
[..]
je doet het gewoon verkeert man. ik observeer de mislukte pogingen al een tijdje.
ze proberen allemaal een beetje mee te komen in het gesprek en dan zeggen de gijsjes "rot op" ofzo en dan zijn ze meteen beledigd en weg.
je moet een beetje vol houden![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:13 schreef capibar het volgende:
[..]
nee laat maar...
ik heb nu al een hekel aan die gijsjes![]()
opzouten, jij hebt hier echt niks te zoekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:14 schreef kepler het volgende:
[..]
![]()
dan moet jij ook opkrassenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar, ik ben ook een Gijsje
grappig, als ik het me goed herriner heeft roy het allereerste GAM slowchat topic gesticht.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef capibar het volgende:
[..]
dan moet jij ook opkrassen![]()
Na de tentamensquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef capibar het volgende:
roy, wanneer ga je die camera nou kaufen?
leuk om te lezen, link?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
grappig, als ik het me goed herriner heeft roy het allereerste GAM slowchat topic gesticht.
of nee, dat was khadgar geloof ik. laat maar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:20 schreef capibar het volgende:
[..]
leuk om te lezen, link?
maar hij is nogsteeds een gijsje![]()
khadgar is toch geen gijsje he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef rockstah het volgende:
[..]
of nee, dat was khadgar geloof ik. laat maar.
hij heeft een hekel aan regels??quote:Volgens de regels moet ik me hier voorstellen... Maar dat doe ik dus niet, ik heb een hekel aan regels
niks? Waarom niet dan? Als jij een goede reden hebt dan blijf ik wegquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:15 schreef capibar het volgende:
[..]
opzouten, jij hebt hier echt niks te zoeken![]()
En ikquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Capibar, ik ben ook een Gijsje
Je hóeft hier niet te kijken hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:44 schreef passie66 het volgende:
schoolfeestjes??? tentamens???? waar ben ik nu weer beland????
wat moeten we nou voor jou verzinnen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:52 schreef Lexie het volgende:
Waarom ben ik Tjah.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:54 schreef gieling het volgende:
[..]
Je hóeft hier niet te kijken hoor
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:57 schreef BMH het volgende:
Ik begin nu eindelijk te begrijpen waarom veel mensen Capibar iritant vinden. Damn!
kom op zeg, ik ben hier nu eindelijk algemeen geaccepteerd, ga jij weer terug naar het beginquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Dus? Sommige mensen vinden Enter The Matrix ook cool![]()
Roy bedoelde dus dat het niveau van GAM zo laag is geworden dat jij zelfs dat niveau haalt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:01 schreef capibar het volgende:
[..]
kom op zeg, ik ben hier nu eindelijk algemeen geaccepteerd, ga jij weer terug naar het begin![]()
he, ik heb hem gisteravond wel mooi 60 euro bespaardquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Roy bedoelde dus dat het niveau van GAM zo laag is geworden dat jij zelfs dat niveau haalt.
![]()
Wat, heb je hem verteld dat jij het spel ook speelde?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef capibar het volgende:
[..]
he, ik heb hem gisteravond wel mooi 60 euro bespaard![]()
het gaat nieteens over een spelquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Wat, heb je hem verteld dat jij het spel ook speelde?![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:53 schreef rockstah het volgende:
speciaal voor capibar heb ik de avatar van kepler even toegevoegd
[afbeelding]
dat ben je alquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:38 schreef HomerJ het volgende:
Cap, post is wat minder dan ben je ook minder snel irritant,
En dat plaatje van Rockstah sta ik in dus die is beter
En ik wil geen honkballer zijn
wij hebben voor frans altijd een leestextquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:01 schreef gieling het volgende:
Morgen Frans en Economie, dus ik heb wel ff fokking veel te doen
in het engels klinkt dat nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
potje augurken
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:36 schreef capibar het volgende:
zo mensen, ik heb het nieuwe OP plaatje
[afbeelding]
hier staat een onwaarheid, aangezien mordra bij mij in de klas kwam toen ik was blijven zitten is hij automatisch mijn bitch, bovendien gaat er veel respect van mij uit dus zoiets kan natuurlijk nietquote:jercovski: bitch van mordra die te lui is om te msnnen
Roy?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:54 schreef capibar het volgende:
[..]
wat moeten we nou voor jou verzinnen?
ik ben gewoon goed man.... ik was hier niets voor niets eerder.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:09 schreef jercovski het volgende:
[..]
hier staat een onwaarheid, aangezien mordra bij mij in de klas kwam toen ik was blijven zitten is hij automatisch mijn bitch, bovendien gaat er veel respect van mij uit dus zoiets kan natuurlijk niet
en ik wil niet nu ik mijn hele fok! carriere nog voor me heb te boek staan als "de bitch van''
men avatar werkt nu toch goed??quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:13 schreef mordradead het volgende:
daar ben ik weer mensen, homerj/jercovski hebben jullie de links van avatars al goed?
yo man, rockstah heeft die verzonnen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:09 schreef jercovski het volgende:
[..]
hier staat een onwaarheid, aangezien mordra bij mij in de klas kwam toen ik was blijven zitten is hij automatisch mijn bitch, bovendien gaat er veel respect van mij uit dus zoiets kan natuurlijk niet
en ik wil niet nu ik mijn hele fok! carriere nog voor me heb te boek staan als "de bitch van''
interactie als in ??quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef Lexie het volgende:
Wie kent wie nou eigenlijk? Rockstah & Capibar kennen elkaar, en jercovski & mordadead. Is er ook interactie tussen de koppeltjes?
snieling kent roy toch?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef Lexie het volgende:
Wie kent wie nou eigenlijk? Rockstah & Capibar kennen elkaar, en jercovski & mordadead. Is er ook interactie tussen de koppeltjes?
roy en gieling toch? of was het homerj, of toch die ander......quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef Lexie het volgende:
Ik ken Kepler. Jij kent Fliepke. Allemaal GAM koppelsquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef Lexie het volgende:
goed, ik verander em wel...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:21 schreef jercovski het volgende:
hehe dan moet rockstah maar ff wat verandenbovendien is 't jou OP tog
gammaquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
roy en gieling toch?
waarom maar 6 minuten?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel heb ik pas één keer gezien, 5 minuutjesTis meer mijn MSN bitch
Hij zegt 5.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:25 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom maar 6 minuten?
Op dezelfde school zitten of in dezelfde buurt wonen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:22 schreef jercovski het volgende:
[..]
interactie als in ??
hehe verzin maar wat leuks, newbie is een optie maar dan benk nog liever een bitchquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:23 schreef capibar het volgende:
oh wacht!
slowchatnewbie
oke, waar wonen jullie luitjes, ik woon in leeuwardenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:26 schreef Lexie het volgende:
[..]
Op dezelfde school zitten of in dezelfde buurt wonen?
mijn kat zit op mijn schoot, dus ik kan mijn toetsenbord niet meer zien...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Hij zegt 5.
dat heb je ook niet van jezelfquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:27 schreef jercovski het volgende:
[..]
hehe verzin maar wat leuks, newbie is een optie maar dan benk nog liever een bitch
das zo mooi van fok!, je ziet niet gelijk hoeveel posts iemand heeft, erg handig voor iemand in mijn positie
![]()
Aantal posts: 249 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:27 schreef jercovski het volgende:
[..]
hehe verzin maar wat leuks, newbie is een optie maar dan benk nog liever een bitch
das zo mooi van fok!, je ziet niet gelijk hoeveel posts iemand heeft, erg handig voor iemand in mijn positie
![]()
Heeft ze een hoofddoek?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:27 schreef capibar het volgende:
[..]
mijn kat zit op mijn schoot, dus ik kan mijn toetsenbord niet meer zien...
mijn toetsenbord zit op zon uitschuifbare plank, dus als mijn kat op mijn schoot zit moet die plank onder mijn buro, waardoor ik de toetsen niet meer kan zien...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Heeft ze een hoofddoek?
vlakbij... LOL hij woont in giekerk een of ander gehucht, je kent dat wel... allemaal zelfvoorzienend zonnecollectoren, zonneboilers dat soort shitquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef jercovski het volgende:
ik woon overigens vlakbji leeuwarden
Dat vroeg ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef capibar het volgende:
[..]
mijn toetsenbord zit op zon uitschuifbare plank, dus als mijn kat op mijn schoot zit moet die plank onder mijn buro, waardoor ik de toetsen niet meer kan zien...
ze heet fatima...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.
ooit wel eens een kat met een hoofddoekje gezien?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:32 schreef capibar het volgende:
ik bivakkeer deze week voor gieling's huis,in de bosjes met een night vision goggles en laptop waarin ik al zijn activiteiten noteer...
--17:25 uur. gieling gaat naar beneden voor eten...
Maar je kent Capibar en Rockstah verder niet?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:29 schreef jercovski het volgende:
jaja, sinds dit slowchat gebeuren schieten mijn posts omhoog, ik was al aantal maanden aangemeld zonder ook maar wat te posten
,
ik woon overigens vlakbji leeuwarden en zit bij Morda in de klas,
ik weet niet of dit wat over gieling zegt of over jou sociaal leven??quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:32 schreef capibar het volgende:
ik bivakkeer deze week voor gieling's huis,in de bosjes met een night vision goggles en laptop waarin ik al zijn activiteiten noteer...
bij 1000 ben je n00b afquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:34 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik weet niet of dit wat over gieling zegt of over jou sociaal leven??
overigens ben je tot 250 poste newbie dan niet meer, nu benk een rookie
![]()
waarom denk je datquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar je kent Capibar en Rockstah verder niet?
*kuch* 250 posts geen newbie meer?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:34 schreef jercovski het volgende:
[..]
ik weet niet of dit wat over gieling zegt of over jou sociaal leven??
overigens ben je tot 250 poste newbie dan niet meer, nu benk een rookie
![]()
ah, dan ben ik al 5 dubbel van mijn n00bstatus afquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
bij 1000 ben je n00b af
Stop eens met dat post count gedram. Zegt helemaal niets over iemand. Kijk maar naar jou.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:36 schreef capibar het volgende:
[..]
*kuch* 250 posts geen newbie meer?![]()
goeie grap![]()
nope alleen uit de verderfelijke woorden van mordra (hij die met gespleten tong praat)quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Maar je kent Capibar en Rockstah verder niet?
je begint me eigenlijk best wel te irriterenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Stop eens met dat post count gedram. Zegt helemaal niets over iemand. Kijk maar naar jou.
Leeuwardenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik ken niemand persoonlijk
Ik woon in Raalte (groot dorp/kleine stad) tussen Deventer & Zwolle.
Mijn zus gaat in Leeuwarden studeren dus misschien kom ik een keer langs mordradead
danku BMH, gij zijt een echte vriendquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Stop eens met dat post count gedram. Zegt helemaal niets over iemand. Kijk maar naar jou.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:32 schreef capibar het volgende:
op de een of andere manier moest ik daar hardop om lachenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:42 schreef gieling het volgende:
[..]Ik dacht dat ik een aap door de tuin zag hobbelen
Oké ik heb genoeg cube-games om jullie mee te ownenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
Leeuwarden, oke je hebt hier een media markt/hotbit
/game island maar daar houd het ook mee op.... kom maar eens langs, nodig ik jercovski ook wel uit gaan we ff gamen
Als je eens in Utrecht bent moet je maar eens komen, kan je alles over die 3e Honks technieken vertellenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik ken niemand persoonlijk
Ik woon in Raalte (groot dorp/kleine stad) tussen Deventer & Zwolle.
Mijn zus gaat in Leeuwarden studeren dus misschien kom ik een keer langs mordradead
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:43 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je eens in Utrecht bent moet je maar eens komen, kan je alles over die 3e Honks technieken vertellen
ik woon ook wel vlakbij jou...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:43 schreef gieling het volgende:
[..]
Als je eens in Utrecht bent moet je maar eens komen, kan je alles over die 3e Honks technieken vertellen
Ik ben ook heel grappig enzoquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:42 schreef capibar het volgende:
[..]
op de een of andere manier moest ik daar hardop om lachen![]()
NIET VERTELLLEN! of je wilt een levenslange irritante stalker achter jequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik woon ook wel vlakbij jou...
waar in utrecht precies woon je?
Lijkt me ook, zeker omdat niemand hier aan "ownen" doet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:42 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Oké ik heb genoeg cube-games om jullie mee te ownen(Mario party 4 & 5, Super monkey ball 1&2, Super smash, Pacman VS
, Timesplitters etc )
leukquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:43 schreef HomerJ het volgende:
[..]hou daar nou is mee op
IK ga naar PU game awards denk ik, misschien dan. Of ik kan een keer met de trein komen
Verslaan danquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Lijkt me ook, zeker omdat niemand hier aan "ownen" doet.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:45 schreef HomerJ het volgende:
Waar ligt dat gat van een nieuwegein
Ik had het tegen homer, in het gat nieuwegein wonende gam-slowchatterquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:44 schreef capibar het volgende:
[..]
ik woon ook wel vlakbij jou...
waar in utrecht precies woon je?
duh, maar ik wou gewoon weten waar in utrecht je woondequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:46 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik had het tegen homer, in het gat nieuwegein wonende gam-slowchatter
van kunst word je toch niet rijk?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef rockstah het volgende:
gieling woont zeker in lunettendaar wonen al die rijke stinkerts.
nee...quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:49 schreef jercovski het volgende:
( wacht is dat niet met alle games zo)
wat word je volgende xbox spel?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef BMH het volgende:
Ik ben aardig goed in Four Swords' shadow battle mode.
Lunetten? Dacht het nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef rockstah het volgende:
gieling woont zeker in lunettendaar wonen al die rijke stinkerts.
kan wel hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:49 schreef capibar het volgende:
[..]
van kunst word je toch niet rijk?
waar denk je dat ik op dit moment bivakkeer?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef gieling het volgende:
[..]
Lunetten? Dacht het niet
Dan moet je in Rijnsweerd wezen *hint*
als je je oor eraf snijdt misschien.... en dan is het pas jaren na je doodquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef gieling het volgende:
[..]
kan wel hoor
sudeki,quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat word je volgende xbox spel?
Overvecht?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef capibar het volgende:
[..]
waar denk je dat ik op dit moment bivakkeer?![]()
Rainbow six 3, als ik die op de kop kan tikken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:50 schreef rockstah het volgende:
[..]
wat word je volgende xbox spel?
Waar woon jij dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef BMH het volgende:
Ik ben aardig goed in Four Swords' shadow battle mode.
Ik bied je toch overquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Rainbow six 3, als ik die op de kop kan tikken.
jaquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:49 schreef capibar het volgende:
en rockstah, jij wioonde vroeger toch in zuilen?
Enskedeequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Ik vind Halo niet echt bijzonderquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:51 schreef jercovski het volgende:
maar goed we zullen zien, kan deze vakantie wel een keer, neem ik PS2 mee kunne wel linken, en neem ik men xbox ook wel ffkes mee, ook wel vet, (HALO multiplayer blijft het vetste)
*poef*quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Enskedee
We wonen in dezelfde provinciequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Enskedee
ik zag dat laatst op big pimpin' rtv utrechtquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:53 schreef rockstah het volgende:
[..]
jagezellig in een flat
stinkbuurt is dat. ik durfde daar niet eens naar school te fietsen omdat er dan altijd van die jongens de weg gingen blokkeren en mijn voetbal jatten enzo.
kutspelquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:52 schreef BMH het volgende:
[..]
Rainbow six 3, als ik die op de kop kan tikken.
eindbaasch al verschlagen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
kutspelik zou eerst maar eens ninja gaiden kopen.
HALO is cewl, maar de multiplayer is gewoon super, kan zker competen met party games als smah bros. en dergelijkequote:Op donderdag 10 juni 2004 17:54 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik vind Halo niet echt bijzonder
* HomerJ wacht op scherpe voorwerpen naar zijn voorhoofd
heb ik al. Totaal geen super spel. Wel leukquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:55 schreef rockstah het volgende:
[..]
kutspelik zou eerst maar eens ninja gaiden kopen.
Button bashen en snelle reactie zijn ook kwaliteitenquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:49 schreef jercovski het volgende:
iemand ownen met mario party?? das gwoon spastich op de A knop rammen en heel goed timen, dsa niet een kwestie van ownen maar kwestie van veel geluk en snelle reacties ( wacht is dat niet met alle games zo)
Ben 3 sec. geleden uitgelogd, heeft constant aangestaanquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:57 schreef HomerJ het volgende:
Geilding waarom ben je nooit meer op MSN?
Neen, samen met me pappa, pappa & me 2 broers. De ene is vaak in het rood, en de andere in het groen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:58 schreef capibar het volgende:
[..]
woon je op jezelf?
WIE WAT WAAR?????quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Neger me maar KUTKINDEREN
*HUG*quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je SC2 nu al?quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
GiebelRS3... Ik mis je...
Jij stelde voor om te wachten met kopen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
GiebelRS3... Ik mis je...
jij vergeet dat soort dingen ook altijd hequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:01 schreef gieling het volgende:
[..]
oja
nope, ik ga meestal dood als ik 3/4 van zijn health eraf heb, maar dat maakt niet uit, want het is leuk om met hem te vechten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:57 schreef capibar het volgende:
[..]
eindbaasch al verschlagen?
wat voor een einmdbaas is het?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
nope, ik ga meestal dood als ik 3/4 van zijn health eraf heb, maar dat maakt niet uit, want het is leuk om met hem te vechten.
die weet ik niet..quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:02 schreef Lexie het volgende:
Capibar, maak je eens nuttig
FireFox: Opstarten met meerdere tabs
mee eens. ik heb zojuist een onzichtbare muur in een hoekje ontdekt, dat kan echt niet hoor! luie ontwikkelaars. wat een baggerspelquote:Op donderdag 10 juni 2004 17:58 schreef BMH het volgende:
[..]
heb ik al. Totaal geen super spel. Wel leuk![]()
ali osram!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:06 schreef jercovski het volgende:
tot zinaz mevrouw daag,
zo'n gigantische dikzak met een laserkanonquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:03 schreef capibar het volgende:
[..]
wat voor een einmdbaas is het?
allesj goed??quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:06 schreef capibar het volgende:
[..]
ali osram!
gehoorapperaat is het leukstequote:Op donderdag 10 juni 2004 18:09 schreef jercovski het volgende:
[..]
allesj goed??
oh ik vin mooi,
tjah dat kennen we allemaal wel, blijft ook prachtig trouwens![]()
oh ff wat eten![]()
tot zow mense
hehe moet je NS maar es horen, die is net nieuwquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:11 schreef capibar het volgende:
[..]
gehoorapperaat is het leukste![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt er hier soms een meet afgesproken?
ik neem die 55cm van me wel mee, kunne we linken met ps2quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:39 schreef mordradead het volgende:
[..]ik ga meeten met jercovski in de vakantie
als het lekker weer is plant ik mijn kleine tv buiten (deed i vroegah ook altijd
)
Stemmen is leukquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:21 schreef Lexie het volgende:
Ik moet nog gaan stemmen.
kheb net gestemd, was lekker rustig bij het stembureauquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:21 schreef Lexie het volgende:
Ik moet nog gaan stemmen.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:26 schreef mordradead het volgende:
stem iig niet op cdaof vvd
![]()
op beide niet gestemdquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:26 schreef mordradead het volgende:
stem iig niet op cdaof vvd
![]()
klassequote:Op donderdag 10 juni 2004 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
op beide niet gestemd
en daar loop/fiets/rijd/kruip/vlieg/trein je helemaal naar het stemlokaalquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:38 schreef Tain het volgende:
het meest onzinnige wat ik me kon bedenken:
Partij voor de Dieren
daar heb ik wel 2 minuten fietsen voor overquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
en daar loop/fiets/rijd/kruip/vlieg/trein je helemaal naar het stemlokaal
Daar zou ik op stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:38 schreef Tain het volgende:
het meest onzinnige wat ik me kon bedenken:
Partij voor de Dieren
wat vond je zo goed aan de partij van de dierenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:40 schreef Tain het volgende:
[..]
daar heb ik wel 2 minuten fietsen voor over
Dat ze de subsidies willen stopzetten voor diertransporten van bijv nederland naar italie. Dus levend vervoeren naar Italie, daar slachten en dan het onbewerkte vlees weer terug naar nederland om daar verwerkt te wordenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
wat vond je zo goed aan de partij van de dieren
oprottenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:41 schreef rockstah het volgende:
zeg, als dit topic vol is he? mag mijn oude topic dan weer open?
ik heb nog nooit een GSC topic op mijn naam gehad die niet te laat was
quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ze de subsidies willen stopzetten voor diertransporten van bijv nederland naar italie. Dus levend vervoeren naar Italie, daar slachten en dan het onbewerkte vlees weer terug naar nederland om daar verwerkt te worden
waarom doen ze datquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ze de subsidies willen stopzetten voor diertransporten van bijv nederland naar italie. Dus levend vervoeren naar Italie, daar slachten en dan het onbewerkte vlees weer terug naar nederland om daar verwerkt te worden
subsidie levert dus meer op dan de kosten die ze eraan hebbenquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:57 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom doen ze dathet lijkt me voor die vleesbedrijven niet echt goedkoper om in een ander land te slachten,of niet?
je klinkt poep.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:06 schreef mordradead het volgende:
op school had ik pvda gestemd, waar jullie op stelletje scholieren?
en laat die stinkende kutvarkensslachters die troep zelf maar betalen!!!! (fuck, ik klink vvd ofnie)
jij bent poepquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:08 schreef rockstah het volgende:
[..]
je klinkt poep.
beetje kaal die grote leegte links/midden...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:17 schreef capibar het volgende:
ok mensen, ik heb het nieuwe OP plaatje af...
ik vind deze eerlijk gezegt toch wel erg geslaagt...
[afbeelding]
ik mis gba/ngage/ps2quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:17 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
ik weet ook niet hoe ik dat op moet vullen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:19 schreef Tain het volgende:
[..]
beetje kaal die grote leegte links/midden...
daar praten we nooit overquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik mis gba/ngage/ps2![]()
mjah, dat zou ik kunnen doen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:21 schreef Tain het volgende:
moet het plaatje dan zolang zijn? je kan het toch wat platter maken en wat meer usericons naast elkaar ipv 2
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:17 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
Je staat er toch wel bij?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:27 schreef pkwarts het volgende:
dat ik ziek ben betekend niet dat je me zomaar ongestraft uit ons kliekje kan donderen!
oopsquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:27 schreef pkwarts het volgende:
dat ik ziek ben betekend niet dat je me zomaar ongestraft uit ons kliekje kan donderen!
Waar staat O.C. dan voor?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:33 schreef HomerJ het volgende:
The O.C is zonder twijfel de beste serie ooit
organised crime, het gaat over georganiseerde misdaag... je hebt een paar kerels en een zo'n vet lekker wijf erbij lopen... die blazen de boel een beetje op, schiet wat, stelen wat, roven wat nouja een beetje cliche maar wel een erg vet verhaalquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waar staat O.C. dan voor?
zullen we et even over n-gage ps2 en gba hebbe??quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:20 schreef capibar het volgende:
[..]
daar praten we nooit over
dude, ik dacht altijd dat het voor orange county stondquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
organised crime, het gaat over georganiseerde misdaag... je hebt een paar kerels en een zo'n vet lekker wijf erbij lopen... die blazen de boel een beetje op, schiet wat, stelen wat, roven wat nouja een beetje cliche maar wel een erg vet verhaal
Orange Countyquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waar staat O.C. dan voor?
hehe nej man das O.C.C.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:48 schreef capibar het volgende:
[..]
dude, ik dacht altijd dat het voor orange county stond![]()
STFUquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
organised crime, het gaat over georganiseerde misdaag... je hebt een paar kerels en een zo'n vet lekker wijf erbij lopen... die blazen de boel een beetje op, schiet wat, stelen wat, roven wat nouja een beetje cliche maar wel een erg vet verhaal
en dames en heren, we hebben een titel voor het volgende topicquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:49 schreef Tain het volgende:
Original Capibar
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:52 schreef capibar het volgende:
[..]
en dames en heren, we hebben een titel voor het volgende topic![]()
maar, ik heb het nieuwe deel al klaarquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:56 schreef Tain het volgende:
te vroeg eikel
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:56 schreef capibar het volgende:
[..]
maar, ik heb het nieuwe deel al klaar![]()
ik moet mijn hand weerhouden op de 'invoeren' knop te drukkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:57 schreef Tain het volgende:
[..]
eventjes geduld nog cap
lol, geintje ik lulde maar wat voor iedereen die het niet door hadquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
STFU
Geen slecht woord erover
[CAM slowchat] the OC: original capibar, of orange countyquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:01 schreef jercovski het volgende:
toe nou maar!!
en welke naam??
is toch geen kuttitel?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:03 schreef Lexie het volgende:
Komt weer zo'n kuttitel met zo'n briljante openingspost.
alleen als je er weer [Gam] van maaktquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:03 schreef capibar het volgende:
[..]
[CAM slowchat] the OC: original capibar, of orange county
deze moet eerst vol zijn![]()
kunnen we niet even met z'n allen aftellen?
anders staat het zo spammerig![]()
dat ziet toch niemandquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:05 schreef Tain het volgende:
[..]
alleen als je er weer [Gam] van maakt
ik zag het welquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:06 schreef capibar het volgende:
[..]
dat ziet toch niemand![]()
en dat is je iq? leeftijd?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:09 schreef capibar het volgende:
14
aantal posts tot slotjequote:Op donderdag 10 juni 2004 21:10 schreef Tain het volgende:
[..]
en dat is je iq? leeftijd?
dus toch je iqquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:13 schreef capibar het volgende:
ohnee wacht, ik heb het weer verkeert gezien![]()
waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:14 schreef mordradead het volgende:
volgens mij is capibar lelijk
gevoel.....quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:15 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom?![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef jercovski het volgende:
ik weet niet, zou die een pukkelig karkas zijn met bril en beugel/?
ze kloppen alledrie nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef jercovski het volgende:
ik weet niet, zou die een pukkelig karkas zijn met bril en beugel/?
het zijn er 4 slim;quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:17 schreef capibar het volgende:
[..]
ze kloppen alledrie niet![]()
dan kloppen ze alle 4 nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
het zijn er 4 slim;
-pukkelig
-karkas
-lelijke bril
-beugel
en er kloppe drie nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
het zijn er 4 slim;
-pukkelig
-karkas
-lelijke bril
-beugel
ze kloppen gewoon allemaal nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:22 schreef jercovski het volgende:
[..]
en er kloppe drie niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |