quote:Ik weet niet of dit iets is waar je te koop mee moet lopen
Op dinsdag 9 september 2003 17:32 schreef 2Mini het volgende:
ik had normale gel... maar glitter "verf" (uit een spuitbus) ooit in mn haar.. gecombineerd met oranje
quote:hahah
Op dinsdag 9 september 2003 17:33 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik weet niet of dit iets is waar je te koop mee moet lopen
.
quote:Had ik 15 jaar geleden met carnaval al
Op dinsdag 9 september 2003 16:48 schreef boempa het volgende:
Ik heb ze niet gezien, ben ik de eerste
quote:hoi capibar
Op dinsdag 9 september 2003 19:29 schreef capibar het volgende:
ik heb nog een potje, ben ik nu stoer?
eerste post trouwens
En dan ben ik EN heus wel van deze wereld (dus geen achter de comp wegverpieterende diginerd) EN homo, dus dan zijn die vooroordelen ook weer even uit de lucht, hoop ik. Glitter is zo... zie mij eens populair doen en opvallen, dat iedereen mij aanbidt omdat IK glitters op mijn lijf heb, en ik voel me nu heel stoer omdat ik een van de enige ben die dat doet, en daarom vindt iedereen mij een lefgozer en kijkt iedereen mij aan, en zoooo tof man, drie dagen daarna kom ik ze nog tegen! Zelfs in mijn onderbroek haha, nou, dan ben ik benieuwd wat die meid van eergisteren nog tegenkomt als ze d'r bed veschoont!
Eh, nee, ik ben er dus niet zo voor
quote:ja naja, een voetbalwedstrijdje of koninginnedag a la, maar niet als je "gewoon" op een doorgaande, simpele zaterdag uitgaat
Op dinsdag 9 september 2003 17:33 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Ik weet niet of dit iets is waar je te koop mee moet lopen
.
quote:What he said !!
Op woensdag 10 september 2003 16:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja naja, een voetbalwedstrijdje of koninginnedag a la, maar niet als je "gewoon" op een doorgaande, simpele zaterdag uitgaat
quote:Wat dacht je van een normale maandag.. oei..
Op woensdag 10 september 2003 16:53 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja naja, een voetbalwedstrijdje of koninginnedag a la, maar niet als je "gewoon" op een doorgaande, simpele zaterdag uitgaat
quote:Ja stel je voor, zit je op maandagochtend met een duffe kop in de klas/op je werk, en dan komt er zo'n poi-jopie met glitterhaar "Gooooooodmmmmmooooorrrrrninggggggg!!!!!" de klas binnen. Glitterhaarjongens zijn de types die altijd en eeuwig een grote waffel tegen hun meerdere of in hun ogen enorm mindere hebben, is mijn opinie dan....
Op woensdag 10 september 2003 16:55 schreef Doezelhaar het volgende:[..]
Wat dacht je van een normale maandag.. oei..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |