abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19779281
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef Steve-O het volgende:
Waar is Osama
kan die kennis niet tegen osama gebruikt worden
pi_19779289
maar zo onzinnig is het toch niet, mensen willen wel een beetje zekerheid voordat ze een iets belangrijks gaan vragen. Mijn vraag was best belangrijk en dat had je kunnen weten..... Toch ???
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_19779310
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:13 schreef Steve-O het volgende:
blablabla domme onzin
Wat ben je ook een loser om in onzin net zo'n topic te openen...
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_19779407
Even over die kat he, ik weet dat hij momenteel niet blij is met zijn huidige naam, noem je kat "Flo", daar luistert hij beter naar.
quote:
Mijn vragen dan maar,
1. van wie heb jij deze " gave " gekregen
2. Bestaat God werkelijk
3. Ben jij een soort van God of superman
Aangeboren, ja, nee.
You live in my reality
pi_19779439
en dan die vraag die ik niet heb gestelt??
Tolerantie is een onvolmaakte deugd, omdat één van de centrale kenmerken van tolerantie is het toelaten van iets dat je in feite afkeurt. Omdat hetgeen je afkeurt toch plaatsvindt, kan je over het resultaat niet erg enthousiast worden. Kees Schuit
pi_19779444

[ Bericht 100% gewijzigd door vdo28 op 10-06-2004 12:50:51 ]
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:24:16 #82
75447 sir_Tachyon
46 and 2 Just Ahead of Me
pi_19779447
Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.

Fasten your seatbelt:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle.

Als je dit weet dan geloof ik je en anders zijn de bovenstaande antwoorden en vragen op 1 of andere manier op te zoeken. En het bewijst dan weer dat de gemiddelde mens niet tot staat is om een vraag te stellen die berust is op actuele en veranderlijke feiten. NO OFFENSE naar jouw Jinkens.
"The boy blesses whispers into words,
in the painted valleys they await rain"
pi_19779453
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef emileuitapeldoorn het volgende:

[..]

kan die kennis niet tegen osama gebruikt worden
Kunnen we iets gebruiken tegen iemand die niet bestaat?
You live in my reality
pi_19779484
Wat is het doel van het leven?
pi_19779485
ja ok maar dan was de vraag dus hoe dan ook nutteloos, als die bestaat wordt het tegen hem gebruikt en als die niet bestaat is de vraag niet echt zinnig
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:25:52 #86
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_19779489
De mensheid, zal de redding van de mensheid liggen in spiritualiteit?
Zal jesus -of een andere grote meester, zoals babaji- daadwerkelijk terugkeren?
pi_19779531
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:14 schreef Choices het volgende:
Welk land, moet ik heengaan, om een kluizenaars bestaan tijdelijk te leven?
Is het mogelijk om tijdelijke een boedhistische monnik te worden?
Tibet het land bij uitstek voor kluizenaren, maar je kan geen tijdelijke monnik worden, je moet er echt in geloven.
You live in my reality
pi_19779593
De doel van het leven? Het leven heeft geen algemeen doel, het is maar net wat je er zelf van wilt, dat geldt ook voor godsdiensten.
You live in my reality
pi_19779677
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.
Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.
You live in my reality
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:32:45 #90
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19779703
Ik zou geen echt goede vraag weten. Aangezien je bij een echte goede vraag het antwoord zelf al weet. En de overige vragen zijn nutteloos en verkwisting van energie.

Wat me opvalt is dat de vragen die hier gesteld worden vaak kortzichtig zijn en gebaseerd op een leven dan max 85 jaar duurt. Of vragen over de redding der mensheid. Sinds wanneer moet de mensheid gered worden ?
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_19779711
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:31 schreef Jinkens het volgende:

[..]

Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.
En .
Al heb je zoiets moet je der gebruik van maken .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:33:59 #92
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_19779729
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik zou geen echt goede vraag weten. Aangezien je bij een echte goede vraag het antwoord zelf al weet. En de overige vragen zijn nutteloos en verkwisting van energie.

Wat me opvalt is dat de vragen die hier gesteld worden vaak kortzichtig zijn en gebaseerd op een leven dan max 85 jaar duurt. Of vragen over de redding der mensheid. Sinds wanneer moet de mensheid gered worden ?
Ga je er nu serieus op in?
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_19779757
- Wat is er waar van de samenzweringstheorien die op dit forum voorbij komen?

- Wat is de meisjesnaam van mijn moeder?

Die laatste vraag is relevant omdat ik wel moet weten of je de waarheid spreekt.
pi_19779759
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef Choices het volgende:
De mensheid, zal de redding van de mensheid liggen in spiritualiteit?
Zal jesus -of een andere grote meester, zoals babaji- daadwerkelijk terugkeren?
Nee er zal niemand als hij eenmaal dood is opnieuw op aarden komen. Spiritualiteit zal zeker mee dragen aan het redden van de mensheid. Het zal de mens in laten zien dat wij totaal verkeert omgaan met onze planeet en alles wat daar opleeft. Wij moeten deze spiritualiteit zoeken in een combinatie van het Taoisme en het Boedhisme.
You live in my reality
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:36:38 #95
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_19779790
Reincarnatie, bestaat dat dan niet?
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:37:23 #96
15405 stigchel
Dit is waar!
pi_19779806
goh wat een flauwe vragen zeg. Alwetend en voorspellend zijn twee verschillende dingen hoor.

Pak een boek, zoek een obscuur feitje op en stel dat als vraag. Een alwetende moet alles weten, dus dat ook. Maar niet vragen hoeveel mieren en in de provincie Utrect zijn want dat weet niemand.

Aldus: Wordt de waterstofeconomie actief tegengehouden en zo ja welke partij heeft daar de meeste macht in?
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:37:28 #97
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_19779810
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:31 schreef Jinkens het volgende:

[..]

En als je het niet doet benadeel je de mensen die je ermee zou kunnen helpen, dus waar kies je voor?
'Rijke' mensen af en toe laten verliezen bij een spelletje en mensen die 't nodig hebben helpen, of mensen die 't nodig hebben laten verrekken en 'rijke' mensen laten winnen met een of ander spelletje.

BTW als je zo alwetend ben, los dan ff problemen zoals kanker en aids op. Ik hoor 't wel op 't nieuws vanavond.
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:37:36 #98
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19779813
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:33 schreef Baklap het volgende:

[..]

Ga je er nu serieus op in?
Waarom niet ? ONZIN is drie deuren verder. Als je de ilumminatie / complotten / Ufo's en andere zaken neutraal/serieus neemt en bv ook de paranormale verschijnselen, dan is het niet meer dan normaal dat je dat bij dit ook doet.

Ik vind het eerder een leuke proef, niet om aan te nemen of de TS uit z'n nek lult of niet. maar wel hoe de users reageren op iets wat naar hun waarneming niet waar kan zijn. Erg leuk om te lezen. Maar stap is uit de zeepbel en durf te denken.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 10 juni 2004 @ 12:37:47 #99
42381 CvB
handles your hunger better
pi_19779820
Eén van onze twee katten is al twee weken weg, wat is er met haar gebeurd?
Vind ik
pi_19779867
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
- Wat is er waar van de samenzweringstheorien die op dit forum voorbij komen?
Ik kan onmogelijk hier even vertellen welke er waar zijn en niet waar. Maar ik kan je vertellen dat het overgrote deel fout is. Sommige gedeeltelijk goed. Ik kan het trouwens ook niet zeggen want dat kan tegen de mensen gebruikt worden die in de samenzweringen genoemt worden.
You live in my reality
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')