kan die kennis niet tegen osama gebruikt wordenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:39 schreef Steve-O het volgende:
Waar is Osama
Wat ben je ook een loser om in onzin net zo'n topic te openen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:13 schreef Steve-O het volgende:
blablabla domme onzin
Aangeboren, ja, nee.quote:Mijn vragen dan maar,
1. van wie heb jij deze " gave " gekregen
2. Bestaat God werkelijk
3. Ben jij een soort van God of superman
Kunnen we iets gebruiken tegen iemand die niet bestaat?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
kan die kennis niet tegen osama gebruikt worden![]()
Tibet het land bij uitstek voor kluizenaren, maar je kan geen tijdelijke monnik worden, je moet er echt in geloven.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:14 schreef Choices het volgende:
Welk land, moet ik heengaan, om een kluizenaars bestaan tijdelijk te leven?
Is het mogelijk om tijdelijke een boedhistische monnik te worden?
Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ehm ten eerste: Doe mee aan een quiz ofzoo. En het geld dan weer naar een goed doel.
Enquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:31 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.
Ga je er nu serieus op in?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:32 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik zou geen echt goede vraag weten. Aangezien je bij een echte goede vraag het antwoord zelf al weet. En de overige vragen zijn nutteloos en verkwisting van energie.
Wat me opvalt is dat de vragen die hier gesteld worden vaak kortzichtig zijn en gebaseerd op een leven dan max 85 jaar duurt. Of vragen over de redding der mensheid. Sinds wanneer moet de mensheid gered worden ?
Nee er zal niemand als hij eenmaal dood is opnieuw op aarden komen. Spiritualiteit zal zeker mee dragen aan het redden van de mensheid. Het zal de mens in laten zien dat wij totaal verkeert omgaan met onze planeet en alles wat daar opleeft. Wij moeten deze spiritualiteit zoeken in een combinatie van het Taoisme en het Boedhisme.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:25 schreef Choices het volgende:
De mensheid, zal de redding van de mensheid liggen in spiritualiteit?
Zal jesus -of een andere grote meester, zoals babaji- daadwerkelijk terugkeren?
En als je het niet doet benadeel je de mensen die je ermee zou kunnen helpen, dus waar kies je voor?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:31 schreef Jinkens het volgende:
[..]
Ik mag mijn kennis niet op deze manier gebruiken, want als ik dat wel doe benadeel ik de mensen die op een eerlijke manier ook meedoen aan dezelfde quiz.
Waarom niet ? ONZIN is drie deuren verder. Als je de ilumminatie / complotten / Ufo's en andere zaken neutraal/serieus neemt en bv ook de paranormale verschijnselen, dan is het niet meer dan normaal dat je dat bij dit ook doet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:33 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ga je er nu serieus op in?
Ik kan onmogelijk hier even vertellen welke er waar zijn en niet waar. Maar ik kan je vertellen dat het overgrote deel fout is. Sommige gedeeltelijk goed. Ik kan het trouwens ook niet zeggen want dat kan tegen de mensen gebruikt worden die in de samenzweringen genoemt worden.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
- Wat is er waar van de samenzweringstheorien die op dit forum voorbij komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |