de vragen tot en met 5 (de beetje normale dan)
pompiedom:
1. Zal er binnen nu en een niet onafzienbare tijd een oorlog tussen het moslim en het christendom gaan ontstaan of blijft het slechts bij een confrontatie.
Steve-o:
1.Word het net zo'n warme klote zomer als vorig jaar
Wanneer is mijn Vader ook alweer jarig
Speher:
1. van wie heb jij deze " gave " gekregen
2. Bestaat God werkelijk
3. Ben jij een soort van God of superman
Sir-Tachyon:
Hoeveel medewerkers (incl stagiaires) zijn er op 10-juni, 2004 (12:15) bij het bedrijf TechID Engineering bv te Zwolle.
Choices:
De mensheid, zal de redding van de mensheid liggen in spiritualiteit?
Zal jesus -of een andere grote meester, zoals babaji- daadwerkelijk terugkeren?
Enneacanthus_Obesus:
- Wat is er waar van de samenzweringstheorien die op dit forum voorbij komen?
- Wat is de meisjesnaam van mijn moeder?
Die laatste vraag is relevant omdat ik wel moet weten of je de waarheid spreekt.
stigchel:
Wordt de waterstofeconomie actief tegengehouden en zo ja welke partij heeft daar de meeste macht in?
CvB:
Eén van onze twee katten is al twee weken weg, wat is er met haar gebeurd?
Armanimania:
Wat is het nu van, houden van vrijheid ?
Choices:
1.Zal de val van de Westerse economie , samengaan met een oorlog/chaos?
En zal hieruit dan de werkelijke vrede ontstaan?
2. John titor sprak ook over die oorlog. Was John titor, een Hoax, of niet?
En wanneer zal die oorlog plaatsvinden. Rondom welk jaartal als je het precieze jaartal niet mag zeggen.
En deze oorlog, is er een plekje op aarde waar er weinig tot niets te merken is van die oorlog? -afgezien van de zeëen en oceanen
Zweefvliegje:
Wanneer smelt het ijs van de polen af en stijgt de zeespiegel zo hoog dat er landen verwoest worden?
Havoc:
Maar goed, vertel mij maar eens wat mijn grootste kracht is. En dan niet de ziel maar datgene wat ik alleen weet. welke psychische kracht en niet fysieke kracht bedoel ik.
Neverland:
1. Wat is mijn voornaam?
2. Wat is mijn geboortedatum dan?
3. Waar ga ik na de zomervakantie werken?
Armanimania:
1. Hoeveel woorden beslaan de 3 boeken van JRR Tolkien, Lord of the Rings, de engelse originele versie ?
godard-k:
1. Waar bevindt ik mij op dit moment, het antwoord moet een plaatsnaam bevatten
2. Wat voor een merk broek heb ik nu aan, het antwoord hiervan moet een merknaam dus bevatten
3. Welke radio zender luister ik nu (kan je nog goed gokken) , het antwoord moet een naam bevatten dus, van een radio zender, die overal verkrijgbaar is
neverland:
1. Wat is mijn voornaam! Die hebben de meesten mensen zelfs in hun profiel staan en kun je dus gerust zeggen! En anders denk ik niet dat iemand je nog gelooft jongen...
Aurora025:
1) Wordt Schwarzenegger in 2008 president?
2) Bestaan er reptilian shapeshifters?
3) Veel zeggen dat er een oorlog met China komt, is dat waar, zoja, wanneer?
4) Komt er dit jaar nog een grote aanslag? zoja wanneer, of zeg tenminste welke maand?
5)Heeft David Icke gelijk met zijn theorien, of zit er ook veel onzin tussen?
Nature:
1.Hoe denk je over reincarnatie?
2. Wat is mijn geboortedatum?
3. Hoe heet mijn hond?
djenneke:
1. Hoe is de mens ontstaan (dus geschapen door iets hogers dan wij, of puur natuurkundig?)
2. Wat is de zin van dit leven, is dat strict individueel, of is er een 'higher meaning'?
3. Wat is de oorzaak van ons lijden? (persoonlijk lijd ik niet zo veel, maar je wilde deze vraag graag, dus dan stel ik m wel voor je!)
Yoriz:
1. Wat is er nodig om eden te bereiken?
2. wat voor soort gebeurtenissen kunnen er plaatsvinden om hetgeen te doen plaatsvinden wat nodig is in de vorige vraag?
sir_tachyon:
1. Wat staat er op mijn polsbandje om mijn rechterarm (of moet je weten wie ben)?
2. Wat is de snelheid van een Tachyon?
3. Wat staat er op de stang van mijn 2de fiets. (in volgorde van aankoop)
forum.fok.nl