quote:The-Brahma-Bull - donderdag 10 juni 2004 @ 09:47
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:19 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Heb geen idee welke ingang ik heb. Kaartjes liggen thuis.
Metallica speelt op moment sets van plus minus 2.5 uur. KoRn en Slipknot schat ik op een uur.
Korn 30 mins Slipknot een uur en metallica 2.5 uur.
is overal zo..
same here =\quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:46 schreef MrFl0ppY het volgende:
baal er alleen van dat ik zitplaatsen heb.. was een beetje te laat
Ruilen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef deliberator het volgende:
staanplaatsen
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ruilen?![]()
check eens wat op je kaartje staat: Metallica + sliknot + KoRn...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:40 schreef Mgolovic het volgende:
Ja dat viel mij idd ook al op. Maar hoe komt het dan dat iedereen denkt dat Korn mee komt? Ik heb het wel op verschillende sites gelezen enzo, maar het is dus door niemand bevestigd.
zou toch in de loop van de tijd veranderd kunnen zijnquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:57 schreef metallicattim het volgende:
Nou, als je dat eff had gedaan, was deze hele discussie niet nodig geweest![]()
![]()
BOEJEH!
idd, kaarten zijn half jaar geleden gedrukt, wellicht zijn de plannen nu anders. Maar denk het zo te horen nog niet...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
zou toch in de loop van de tijd veranderd kunnen zijn... you never know.. maar hopen dat het nie zo is..
"All Area" passenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef deliberator het volgende:
staanplaatsen
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
effe een post zodat ie bij me active topics staat
nou, als je een kaartje weet te regelen kom je toch ook gewoon? de hele Fok! bende is ook aanwezig, dus je zult tenminste niet alleen komen te staanquote:Op donderdag 10 juni 2004 18:10 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Ik wil ook gaan!! Alleen is mijn vader de enige die met mij mee wil![]()
pssst kijk eens twee posts boven je!!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:15 schreef Klingon het volgende:
Ben nog ff benieuwd of SKOM nog in Pathé Arena gaat draaien, en zo ja, hoelaat. Als het later wordt als 11.30-12.00 uur ga ik namelijk niet in de bios zitten
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:49 schreef bassieVL het volgende:
mijn moeder is vorig jaar met mij mee geweest naar het Metallica concert in Köln. In 1999 was ze ook al mee naar S&M in Berlin. Dus ga gewoon lekker met je pa.
Met betrekking tot Some Kind of Monster:
Voorlopige speellijst :
Pathé Arena Amsterdam (17 t/m 20 juni) 15.30 uur en 19.00 uur, 21 juni: 11.30 uur en 14.30 uur
Kaarten zijn te reserveren via het reserveringsnummer van Pathé: 0900 1458 of via www.pathe.nl.
Wederom met dank aan www.chapterone.nl
als ik zekerheid had dat die film later nou nog ergens zou draaien was ik er dan wel heengegaanquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:19 schreef metallicattim het volgende:
hmm, ik ga em wel een andere keer bekijken, vind het concert eff belangrijker, maybe draait SKOM nog in heerlen of maastricht, is wat dichterbij
Metallica is toch veel belangrijker joh?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:57 schreef Toadette het volgende:
korn maar 30 minuten....
DAT SUCKT!
PRECIES!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:44 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
check eens wat op je kaartje staat: Metallica + sliknot + KoRn...
lijkt me duidelijk...
Dat wel maar een uurtje KoRn en een uurtje Slipknot mag er heus wel bij.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:58 schreef Credence het volgende:
[..]
Metallica is toch veel belangrijker joh?
Nog 9 dagen..
Mwoah, ik betwijfel sowieso of KoRn en Slipknot me een uur kunnen boeien. Metallica was voor mij toch echt wel de reden om te gaan, dat KoRn en Slipknot ervoor spelen, tja...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:00 schreef Toadette het volgende:
[..]
Dat wel maar een uurtje KoRn en een uurtje Slipknot mag er heus wel bij.
De avond wordt dan alleen maar leuker.
Ze boeien mij alledrie.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:16 schreef Credence het volgende:
[..]
Mwoah, ik betwijfel sowieso of KoRn en Slipknot me een uur kunnen boeien. Metallica was voor mij toch echt wel de reden om te gaan, dat KoRn en Slipknot ervoor spelen, tja...
09:00quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Quickie, hoelaat ga jij in de rij staan?
Oh okee...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:39 schreef metallicattim het volgende:
Je mag geen normaal hoofd trekken joh!
Da's mooi.. kijk, wij gaan zelf nog ff naar die film.. als we daar klaar zijn om ~half2 (met z'n 6en) dan lopen we gewoon naar jullie toe, aangezien jullie al vooraan staanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:44 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
09:00![]()
Als jullie vervolgens de weg voor ons vrijbeuken vind ik het primaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's mooi.. kijk, wij gaan zelf nog ff naar die film.. als we daar klaar zijn om ~half2 (met z'n 6en) dan lopen we gewoon naar jullie toe, aangezien jullie al vooraan staan
Mag wel he..![]()
![]()
gelredome was een ander verhaal.. toen vroor het bijnaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:51 schreef metallicattim het volgende:
maybe valt het allemaal wel mee, en is het net zoals bij het gelredome gewoon rustig tot een uur of 3, en staan we dan ipv in de kou in de ( hopelijk warme ) zon paar uur voor nix...
OF ook weer niet he!
komt in orde, loop maar achter mij aanquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Als jullie vervolgens de weg voor ons vrijbeuken vind ik het prima
Ehm... ik draag een t-shirt met op de voorkant Lquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
komt in orde, loop maar achter mij aan![]()
probleem is alleen, hoe weet ik dat jullie het zijn?
ik denk het welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:21 schreef metallicattim het volgende:
haha, ik geloof dat het voor het optreden ook nog zeer gezellig gaat worden!!
Okee, moet lukken.. als jullie er inderdaad zo vroeg al zijn ben ik ervan overtuigd dat je helemaal vooraan staan!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:16 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ehm... ik draag een t-shirt met op de voorkant Lrs en op de achterkant Fok!
En ik heb een vriendin bij me met zwart krullend haar die een kop groter is dan ik, zij zal een knallende panty met bijpassend rokje aantrekken. Je _kunt_ ons niet missen
lijkt me niet erg hoor, bij de backstage ingang naar binnenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:11 schreef bassieVL het volgende:
als je maar weet dat je niet voor mij in de rij moet gaan voorkruipen![]()
...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:20 schreef deliberator het volgende:
inmiddels nog maar 8 dagen
Ja idd!quote:Op zondag 13 juni 2004 11:26 schreef Metal_drums het volgende:
In Flames komt op de 16e in duitsland ergens ipv Korn
Dat zou ik ook graag willen, dat ze in amsterdam komen
________
In Flames are on the 16:th of June schunduled to once again open up for one of the greatest bands of all time: Metallica !!!
That's right: your read correctly: Weserstadion in Bremen, Germany, 16:th of June: In Flames, Slipknot and Metallica.
_________
ik duim er tegenin!quote:Op zondag 13 juni 2004 13:04 schreef metallicattim het volgende:
Jah ik heb idd ook liever In Flames! nu eff duimen
quote:Op zondag 13 juni 2004 13:07 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik duim er tegenin!
sommige mensen..quote:Op zondag 13 juni 2004 13:13 schreef Credence het volgende:
[..]
Hoe durf je!
ik heb meer plezier bij Kornquote:Op zondag 13 juni 2004 14:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
sommige mensen..![]()
in flames is idd een stuk beter
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 13 juni 2004 15:03 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik heb meer plezier bij Korn
smaken verschillen... hou het daar maar opquote:Op zondag 13 juni 2004 15:03 schreef Toadette het volgende:
[..]
ik heb meer plezier bij Korn
dat geld ook voor slipknot, heb nieuwe album van ze ( nee niet gekochtquote:Op zondag 13 juni 2004 17:47 schreef metallicattim het volgende:
Korn is niet slecht, zolang ze maar de hardere nummers spelen
idd, can't wait...quote:Op maandag 14 juni 2004 08:45 schreef deliberator het volgende:nog maar 7 dagen
k. klinkt goedquote:Op maandag 14 juni 2004 11:37 schreef deliberator het volgende:
voor zover bekend is bij mij komt Korn nog steeds optreden, en wat ik zo gehoord heb is het een optreden die een half uur duurt.
Op 3FM Was NEM in de Woordenbrie in het programma Claudia dr Op.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef CybPraetorian het volgende:
metallica-nothing else matters nu op veronica radio...!!
Op 3FM Was NEM in de Woordenbrei in het programma Claudia dr Op.quote:Op maandag 14 juni 2004 11:49 schreef CybPraetorian het volgende:
metallica-nothing else matters nu op veronica radio...!!
die had ik al besteldquote:Op maandag 14 juni 2004 15:57 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Op 3FM Was NEM in de Woordenbrei in het programma Claudia dr Op.
Heb meteen gebeld als een gek, je kon prijzen winnen wat met desbetreffende band te maken had, mjah niet dorgekomen, waren dus kaartjes voor SKOM.. die had ik wel graag willen winnen
laten we het hopenquote:Op maandag 14 juni 2004 11:32 schreef CybPraetorian het volgende:
kwil niet te veel onrust veroorzaken, en heb totaal ook geen referentie, maar op het forum op de mojo site (een post van een bezoeker) stond dat KoRn niet kwam??
in flames zou echt te geweldig zijn ipv kornquote:Op maandag 14 juni 2004 17:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
laten we het hopen![]()
Hier een damequote:Op maandag 14 juni 2004 17:36 schreef Persephony het volgende:
Komen er ook nog wat dames of ben ik straks de enige?
En als er nog dames gaan: Kom ik jullie straks tegen op het veld?![]()
valt wel meequote:Op maandag 14 juni 2004 11:26 schreef deliberator het volgende:
damn wat gaat deze week lang duren
quote:Op maandag 14 juni 2004 17:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
in flames zou echt te geweldig zijn ipv korn
Dag dame!quote:Op maandag 14 juni 2004 18:08 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hier een dame![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 juni 2004 11:23 schreef Persephony het volgende:
[..]
Dag dame!![]()
Zie ik je straks op het veld?
HEADBANGEN ?? In de pit bedoel je !quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:48 schreef Mgolovic het volgende:
avondvulling? Dat wordt tot diep in de nacht headbangen daar!
kijk dat had ik dus ook al een heel tijdje terug begrepen, kan me alleen niet meer herrineren waar ik het vandaa heb, maar tzou wel perfect zijn!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:12 schreef VisStick het volgende:
nog 1 keer dan: alle bands spelen een VOLWAARDIGE set. dat zal dus altijd langer duren dan een half uur. aangezien metallica de hoofdact is zal die wel langer spelen dan korn en slipknot, dusss...slipknot ruim 1 uur, korn ruim 1 uur en metallica 2 uur. met de pauzes erbij toch een aardige avondvulling dacht ik zo
iddquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:17 schreef metallicattim het volgende:
[..]
kijk dat had ik dus ook al een heel tijdje terug begrepen, kan me alleen niet meer herrineren waar ik het vandaa heb, maar tzou wel perfect zijn!
geen idee, korn is "goed" ofzoquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
elke eerste band speelt een half uur
waarom korn niet ?
quote:Metallica / Mark van Schaik
Aandacht voor een bijzondere documentaire over een van de meest succesvolle rockbands Metallica. In deze rockumentary worden de leden van de band gefilmd tijdens de meest zware periode uit hun carrière. Hoofdredacteur van het muziekblad Oor, Mark van Schaik is fan van de band en heeft naar de documentaire gekeken
De rockumentary "Some kind of monster" is te zien:
Pathé Arena Amsterdam (17 t/m 20 juni)
Pathé Groningen (24 t/m 30 juni)
Pathé de Kuip Rotterdam (1 t/m 7 juli)
Lowlands (20/21/22 augustus)
Tenzij hij dood is: wat kan er belangrijker zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:14 schreef Sm0keZ het volgende:
iemand die eerst mee zou gaan kan nu ineens niet
ja ik begrijp het ook niet helemaal.. stage in het buitenland ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:12 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Tenzij hij dood is: wat kan er belangrijker zijn?![]()
Hij heeft "kansloos zijn" uitgevonden zeker?quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ja ik begrijp het ook niet helemaal.. stage in het buitenland ofzo
nee dat niet, eerder het "genaaid voelen"quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:33 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Hij heeft "kansloos zijn" uitgevonden zeker?![]()
ja eh, luister eens, ik ga me natuurlijk niet aan de complete arena voorstellen.. kost een beetje veel tijd. En aangezien James me vast niet op het podium laat, gaat het op die manier ook niet lukkenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:38 schreef Rensjebree het volgende:
* Sm0keZ is ook van de party
Ik kan niet wachten !
ik sta eerste rang dus voor aan(d0h)
En als je me ziet stel je dan wel ff voor
Nee helaas niet, iedereen die ik vertelde dat ik naar Metallica ging met in het voorprogramma Korn en Slipknot wenste me vaarwel en sterktequote:Op woensdag 16 juni 2004 20:48 schreef Sm0keZ het volgende:
maar eh, Quickie, heb je niet nog een vriendin die mee wil ofzo?
het is wel dezelfde ingang namelijk..
jah, dat ken ik....quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:48 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Nee helaas niet, iedereen die ik vertelde dat ik naar Metallica ging met in het voorprogramma Korn en Slipknot wenste me vaarwel en sterkte![]()
eerder ipv korn hoop ikquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
lost prophets ipv slipkont? cool...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles beter dan Slipknot.. had liever In Flames gehad trouwensquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
lost prophets ipv slipkont? cool...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, ik heb een J kaartje...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:04 schreef jantjezoepenman het volgende:
btw, iedereen komt via de G ingang zeker?![]()
Misschien aan m'n shirt. Ik heb trek m'n te grote Finntroll shirt aanquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef jantjezoepenman het volgende:
Kunnen wij Fok! ers elkaar ook herkennen?
Ja wij zien er allemaal kansloos uitquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:07 schreef jantjezoepenman het volgende:
Kunnen wij Fok! ers elkaar ook herkennen?
Meaning.....?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:14 schreef WarenMeister het volgende:
[..]
Misschien aan m'n shirt. Ik heb trek m'n te grote Finntroll shirt aanmet op de achterkant in oranje de tekst "Försvinn du som lyser över mitt folk". (Redelijk apart dus).
Be gone thou who shed light onto my peoplequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:16 schreef Quickie_Bat het volgende:
Meaning.....?
Ben gisteravond in Bremen geweest, was waanzinnig!quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:04 schreef jantjezoepenman het volgende:
[..]
Alles beter dan Slipknot.. had liever In Flames gehad trouwens
btw, iedereen komt via de G ingang zeker?![]()
helaas wel..quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:47 schreef Rensjebree het volgende:
tja volgens mij kan je daar alleen maar van![]()
In Bremen had je inderdaad een apart gedeelte helemaal vooraan, daar moest je blauwe armbandjes voor hebben, heb alleen geen flauw idee hoe je daaraan kon komen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik zit nu alleen wel met de vraag hoe het veld is ingedeeld...
Is er sowieso nog een afgesloten gedeelte vooraan, waar je alleen naar binnen kan als je als een van de eerste het stadion inloopt, of is nu alles bij elkaar?
okee, als ik dit zo hoor ga ik dit weekend hard trainen op de 200 meter sprintquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:06 schreef bruceLEE het volgende:
[..]
In Bremen had je inderdaad een apart gedeelte helemaal vooraan, daar moest je blauwe armbandjes voor hebben, heb alleen geen flauw idee hoe je daaraan kon komen.
Dat gedeelte was trouwens precies in het midden en niet zo heel groot, dus als je iets meer naar de zijkant van het podium gaat staan sta je nog steeds redelijk dicht bij het midden van het podium.
Als het goed is is er gewoon zo'n afgescheiden deel met een bandje enzo.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik zit nu alleen wel met de vraag hoe het veld is ingedeeld...
Is er sowieso nog een afgesloten gedeelte vooraan, waar je alleen naar binnen kan als je als een van de eerste het stadion inloopt, of is nu alles bij elkaar?
heel goed..quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:12 schreef Cutie het volgende:
[..]
Als het goed is is er gewoon zo'n afgescheiden deel met een bandje enzo.
Maar niet zo'n vet stukje waar maar 20 man in kan wat ze vroeger nog hadden
waar heb je dat gehoord/gelezen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:23 schreef Metal_drums het volgende:
je moet lid van metclub zijn en kaartjes besteld hebben via metclub, als je vooraan wilt staan met die bandjes
ooh, dan zou jij wel gelijk hebben. Ik dacht het een keer op metclub zelf te hebben gelezen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
waar heb je dat gehoord/gelezen?
vorig jaar in Gelredome was het namelijk "wie het eerst komt wie het eerst maalt" met die bandjes. Als je doorliep naar voren kreeg je zo'n bandje, en iedereen die later kwam (toen het dus vol was) kreeg te horen dat hij niet naar binnen mocht.
hey, maak me eens niet bang ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:29 schreef Metal_drums het volgende:
[..]
ooh, dan zou jij wel gelijk hebben. Ik dacht het een keer op metclub zelf te hebben gelezen.
goeie ouwe tijd..quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:59 schreef Cutie het volgende:
die dingen van metclub is misschien die mini pit die ze vroeger hadden, dan had je zo'n uitsparing in het podium zitten waar je in kon, en dan liepen ze dus zeg maar echt om je heen.
gokje hoor.
De snake pitquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:59 schreef Cutie het volgende:
die dingen van metclub is misschien die mini pit die ze vroeger hadden, dan had je zo'n uitsparing in het podium zitten waar je in kon, en dan liepen ze dus zeg maar echt om je heen.
gokje hoor.
dat is niet meer. First comes, first served is het devies.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:23 schreef Metal_drums het volgende:
je moet lid van metclub zijn en kaartjes besteld hebben via metclub, als je vooraan wilt staan met die bandjes
oproep aan alle fokkers!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:40 schreef Klingon het volgende:
In het Gelredome kreeg je een armbandje als je tijdens het concert uit het voorste gedeelte wegliep om bv. wat te drinken te halen of als je naar de wc moest. Opzich ook logisch, anders kan iedereen heen en weer lopen in het voorste gedeelte en loopt het alleen maar voller en voller.
Je hebt geen aparte kaartjes nodig om in het voorste gedeelte te komen, je moet gewoon op tijd zijn en doorlopen/rennen. Vol is vol.
tamelijk koel interesseert me geen moerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:02 schreef Klingon het volgende:
Als het kutweer is dan zal het wel meevallen met de drukte voor het stadion. Voor nu is er 70% kans op regen aanstaande maandag, wisselvallig en tamelijk koel. Maja, ff de komende dagen maar ff in de gaten houden.
ook wel terecht, is gewoon een goeie als intro.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:55 schreef deliberator het volgende:
ecstasy is en blijft de intro
kun je op enkele filmpjes op de metontour site ook zien
Daarom hoop ik op zich ook op een andere opener, Blackened is een enorm vet nummer, maar er zijn zat andere nummers die ook hele mooie openers zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:11 schreef bassieVL het volgende:
tot nu toe was het
-ecstasy of gold
- blackened
behalve in Bremen daar kwam Breadfan na Ecstasy of Gold.
Voor Ecstasy of Gold komt trouwens AC/DC met "It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock 'n' Roll) ". Dus als je die hoort kun je albvast beginnen met de warming up.
ik nietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:02 schreef Persephony het volgende:
Ik mis Fuel in de setlist...![]()
voor de mensen die t niet kennen, ff plaatje gevonden:quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:46 schreef metallicattim het volgende:
[..]
De snake pit
onstaan tijdens de tour met guns 'n roses als ik me niet vergis.
Ah, dan komt het wel goed, ik denkt dat ik m'n Iron Maiden trui maar aan doet, van Out of The Silent Planet, ik weet het, kansloze single, maar wel een leuke trui..quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:15 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja wij zien er allemaal kansloos uit![]()
bij dezequote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:25 schreef Persephony het volgende:
Deze dame gaat met --WhiteWitch-- Zuid J!
Chorzow, Polenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:17 schreef Sm0keZ het volgende:
heerlijk... moet je deze setlist zien! kwam net binnen31 mei in Chorzow (waar dat ook mag liggen)
zorg dan dat je wat afspreekt met metallicattim, die moet ook ergens op een station overnachten.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 02:07 schreef Klingon het volgende:
Ik moet waarschijnlijk blijven overnachten op Utrecht CS, want verder kom ik niet (moet richting Arnhem)
staat nu ook in de lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:26 schreef Dwaashaas het volgende:
* Sm0keZ staat op het veld via ingang Zuid G
een vriend van mij die meegaat is ook de lul, dus we zijn sowieso al met z'n 2en...is voor mij niet de eerste keer, maar op utrecht CS zit ergens een kroeg die 24 uur per dag open is...daar heb ik de vorige keer gezeten, hele nacht koffie gedronkenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 03:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
zorg dan dat je wat afspreekt met metallicattim, die moet ook ergens op een station overnachten.
met z'n 2en geeft toch een veiliger gevoel dan dat je alleen ergens ligt
FUBARquote:Op zaterdag 19 juni 2004 13:31 schreef bassieVL het volgende:
de weersvoorspelling voor maandag ziet er inderdaad niet al te best uit. 70% kans op regen.
Met andere woorden, als je camera toch wordt ingenomen kan je hem naderhand weer ophalenquote:(Het management van een artiest kan op de dag van het concert besluiten dat fotografie door bezoekers niet wordt toegestaan. Houdt u er daarom rekening mee dat u uw fototoestel moet achterlaten bij de ingang. U kunt het toestel dan na het concert weer ophalen.)
natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:59 schreef bassieVL het volgende:
@smokez:
mogen wij er ook bij komen dan![]()
wij zijn rond 02.15 uur in Amsterdam. Vrienden moeten 's morgen nog werken. Daarna als een raket naar Amsterdam.
ik hoop het wel voor jequote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:39 schreef bassieVL het volgende:
inderdaad. Was me even ontschoten!! Ben benieuwd of ik na de Meet&Greet nog een goede plaats krijg. En niet achteraan hoef te sluiten.
ik weet misschien wel iemand, ik zal hem ff dit topic voorschotelen.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef Dwaashaas het volgende:
Wil er nou echt niemand een kaartje overnemen ???
zoals al gezegd, heb er 1tje over, niemand uit mijn vrienden groep kan mee ...
Doe maar, kunnen altijd wat fixen voor het concert ...quote:Op zondag 20 juni 2004 13:59 schreef bassieVL het volgende:
[..]
ik weet misschien wel iemand, ik zal hem ff dit topic voorschotelen.
als je hem nou niet kwijtraakt, neem dat kaartje gewoon mee... er lopen altijd figuren die nog wel een kaartje willen kopen. Je moet alleen ff rondvragenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:02 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Doe maar, kunnen altijd wat fixen voor het concert ...
niks doen met het kaart is
1. zonde van het geld
2. zonde voor degene die op zoek is naar een staanplaats
Winst maken hoef ik niet, het kaartje kost toch al genoeg.....
idd, als laatste redding ....quote:Op zondag 20 juni 2004 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
als je hem nou niet kwijtraakt, neem dat kaartje gewoon mee... er lopen altijd figuren die nog wel een kaartje willen kopen. Je moet alleen ff rondvragen
goeie instellingquote:Op zondag 20 juni 2004 14:23 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
idd, als laatste redding ....
Maar FOK! First !
Dat ben ik!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zuid J
[..]
Theoden + vriendin
[..]
uh..... ze waren 6-december in het Gelredomequote:METALLICA+ KORN+SLIPKNOT
Zoals drummer en oprichter van de band Lars Ulrich zaterdag 10 december 2003 in het volledig uitverkochte Gelredome al aankondigde: op maandag 21 juni komt Metallica terug naar Nederland voor een optreden in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop begint zaterdag 20 december 2003 om 10.00 uur.
Ja, en hij zei alleen "amsterdam", niet "amsterdam arena"..quote:Op zondag 20 juni 2004 15:27 schreef Dwaashaas het volgende:
uh..... ze waren 6-december in het Gelredome
nog even en dan gaan ze gebruikte plectrums verkopen op internet en kan je tegen betaling foto's downloadenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:04 schreef Dwaashaas het volgende:
Gaat iemand trouwens via www.livemetallica.com de show bestellen ??
Heb nl wel interesse, maar geen creditcard......
ik vind het wel een goede actie dat je de shows kunt downloaden.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:26 schreef metalbazzz het volgende:
[..]
nog even en dan gaan ze gebruikte plectrums verkopen op internet en kan je tegen betaling foto's downloaden
Ik ga m wel kopen.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:04 schreef Dwaashaas het volgende:
Gaat iemand trouwens via www.livemetallica.com de show bestellen ??
Heb nl wel interesse, maar geen creditcard......
Leuk, maar wtf is het verschil met een normale bass solo dan?quote:So tonight, the first time Metallica performed in Zaragoza, was also the first time ever, that Rob performed a quick bass solo
normaal spelen ze er geen, nu zoals het er staat. Een korte bass solo.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:23 schreef philipnorth het volgende:
Leuk, maar wtf is het verschil met een normale bass solo dan?
EN ze hebben dyer's eve gespeeld...
Ja die wil ik ook wel eens live horenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:23 schreef philipnorth het volgende:
Call of Ktulu![]()
vroegah deden ze dat nog wel eensquote:Op zondag 20 juni 2004 17:54 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook wel eens live horen![]()
Dat is volgens mij wel lache ja.. Lars wil dan nog wel eens gaan 'spelen' met zijn drumstel, wat andere ritmes etc er doorheen gooien... is leukquote:Op zondag 20 juni 2004 17:54 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja die wil ik ook wel eens live horen![]()
Ieeeeh Larsquote:Op zondag 20 juni 2004 17:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel lache ja.. Lars wil dan nog wel eens gaan 'spelen' met zijn drumstel, wat andere ritmes etc er doorheen gooien... is leuk
Same herequote:Op zondag 20 juni 2004 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Fuel en Blackened moeten gewoon gespeeld worden hoor.. Nothing else matters hoeft niet per se, als ze dan maar wel een heeeeeeele goede vervanger hebben! (and justice for all ofzo.. als ze dat gaan spelen ga ik helemaal uit me dak!
goeie zaak, ik ben niet echt weg van St. Anger. Hoewel ik moet zeggen dat The Unnamed Feeling nog wel aardig is om naar te luisteren. Maar doe mij maar MoP en AJFA inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2004 18:07 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Same here
Maarruh, zo enorm promoten ze t "nieuwe" album niet, want ze spelen er maar 2 nummer svan ofzo.
Ik ben juist blij dat ze voor oudere nummers kiezen.
Va mij mogen ze heel AJFA en RtL spelen
ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik bijna niet bekend met met load/reload... low man's lyric zegt me ook helemaal niksquote:Op zondag 20 juni 2004 18:48 schreef Vivify het volgende:
Verras iedereen, Metallica, speel Low man's lyric! Dat is 1 van de beste nummers maar ze spelen het echt nooit.. Ik zou het graag een keer live willen horen.
hier:quote:Hierbij is het officieel bevestigt dat korn word vervangen door de populaire amerikaanse
band Linkin Park vanwege een conflict met onderhandelingen over de financiën.
De drummer van metallica is nog steeds te zwak om te kunnen komen drummen en zal worden vervangen door niemand anders dan de drummer van linkin park zelf.
Linkin park zal overigens een half uur van de tijd wat voor metallica was bedoelt spelen voor nog onbekende reden.
stond op metontour.comquote:MetOnTour (6/20/2004 6:30 PM)
Hey guys, the crew just arrived in Amsterdam, for a few hours off/work. Some people are out getting coffee in the shops, while others are at the venue.
ingang Zuid G? kijk hier even... http://www.marktplaats.nl(...)php3%3Fq%3Dmetallicaquote:Op zondag 20 juni 2004 20:03 schreef ernie09 het volgende:
Iemand nog een kaartje nodig? Er kan iemand niet, dus hebben er 1 over.
quote:Op zondag 20 juni 2004 20:03 schreef ernie09 het volgende:
Iemand nog een kaartje nodig? Er kan iemand niet, dus hebben er 1 over.
Dat is het zeker... Maar ja, we zoeken even verder...quote:Op zondag 20 juni 2004 20:08 schreef Sm0keZ het volgende:
damn, da's best zonde eigenlijk dat er overal kaartjes overblijven
Heb je dame in je gezelschap mee ? Stop de cam in een zijvak van d'r handtas met een lading tampons en maandverband er over, onder, naast en op et voila... Zodra de deurgorrilla's die zien is het, hier je tas ....quote:Op zondag 20 juni 2004 20:16 schreef Sm0keZ het volgende:
ik vraag me af.. zal ik m'n digicam meenemen?
probleem is, ik wordt werkelijk altijd en overal zo grondig mogelijk gefouilleerd. en mocht ik hem toch mee naar binnen kunnen nemen, als je vooraan staat dan wordt je aan alle kanten platgedrukt. is opzich ook niet zo goed voor me camera
hm nee, dat nietquote:Op zondag 20 juni 2004 20:18 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Heb je dame in je gezelschap mee ? Stop de cam in een zijvak van d'r handtas met een lading tampons en maandverband er over, onder, naast en op et voila... Zodra de deurgorrilla's die zien is het, hier je tas ....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |