ach, ik stond er ook maar 4,5 uurquote:Op woensdag 28 april 2004 19:57 schreef metallicattim het volgende:
Precies
Ik neem alleen mn foon en mn beurs mee,
Gelukkig is het dan zomer en heb je geen jas bij je
of sta je geen 4 uur in de kou zoals op 6 december *ahum*
Ik was om 1300 ongeveer daar ff naar de Mac en daarna in de rij... terwijl het pas rond 3 uur echt druk begon te worden, der zijn in die 2 uur net 20 mensen bijgekomen ofzo, mjah we wilden er zeker van zijn vooraan te staan 3e rij is nog wel redelijk danquote:Op woensdag 28 april 2004 21:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ach, ik stond er ook maar 4,5 uur
stond je trouwens ook bij ingang L ?
de hekken gingen toch pas om 6 uur open? duurde wel erg lang iigquote:Op woensdag 28 april 2004 22:49 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik was om 1300 ongeveer daar ff naar de Mac en daarna in de rij... terwijl het pas rond 3 uur echt druk begon te worden, der zijn in die 2 uur net 20 mensen bijgekomen ofzo, mjah we wilden er zeker van zijn vooraan te staan 3e rij is nog wel redelijk dan
Neej ik stond bij ingang E
jah idd dat was wel balen want we waren echt de secondes af het tellen, het was tering koud in je tshirt....quote:Op woensdag 28 april 2004 22:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
de hekken gingen toch pas om 6 uur open? duurde wel erg lang iigik was er zelf om half2 en was wel behoorlijk koud... gelukkig hadden we een rugtas vol bier, uiteindelijk werd het wel weer wat warmer
ik denk dat iedereen die een kaartje heeft wel zin heeftquote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef ImPrEzA het volgende:
*terugvindpost*
heb er zin in!
ten eerste het zijn 3 volledige concerten, dus vroeg zal het echt niet worden tenzij ze om 2 uur beginnenquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:56 schreef Theoden het volgende:
Ik heb geen idee, maar denk je dat het zo lang gaat duren dat je 's avonds niet meer terug kan dan?
Ik ga namelijk ook treinen en ik ga ervan uit dat ik dezelfde dag nog gewoon naar Nijmegen kan treinen. Anders overnachten we samen op het station
Bij Arnhem concert was het ook redelijk op tijd afgelopen en kon ook gewoon iedereen naar huis treinen als ik me niet vergis.
Fields of Rock liep inderdaad aso uit en het was echt RETE druk op station toen, niet gezond. Stond de trein klaar om in te stappen deden ze de deuren niet open enz. Was echt een bende.quote:Op vrijdag 30 april 2004 12:44 schreef metallicattim het volgende:
[..]
ten eerste het zijn 3 volledige concerten, dus vroeg zal het echt niet worden tenzij ze om 2 uur beginnen
ten tweede ik moet naar kerkrade, dat is 3 uur met de trein, en aangezien de laatste trein van heerlen naar kerkrade om half 12 vertrekt moet ik dus 2:50 uur eerder vertrekken in amsterdam, dat is dus zo rond half 9,
Ik denk dat Metallica zo rond 9 uur begint met spelen, dus dat zit er 100% zeker weten niet in.
In arhnem was het rond 11 afgelopen, de meeste konden ook nog gewoon naar huis, maar ik was die keer met de auto dus ik had dat probleem toen niet.
In Nijmegen Fields of rock was het dus flink uitgelopen ( door ego MM) en was het dus nog best druk voor het station snacht's
dan sta je "redelijk" vooraan denk ik... he t meeste zal om 4 / 5 uur komen denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
hmmm
hoelaat moet je er ongeveer zijn om vooraan te staan ?
3 uur ofzo ?
ik verwacht wel dat ze weer zoiets hebben... alleen het podium staat nu aan de lange zijde dus ik vraag me af hoe ze dat precies gaan doen, die marshalls hebben aardig wat werk om zo'n hek te bewakenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
krijg je ook iets als je vooraan staat bij het hek ?
hoorde iets van bandjes toen op 6 december ofzoiets dat je vooraan stond en dat je even kon pissen en drinken halen en met dat bandje weer terug vooraan kon.Is er zoiets ?
ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst zoveel jaloezie heb gevoeldquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:04 schreef bassieVL het volgende:
Livemetallica.com gaat ook door met het opnemen van de Europese shows!! dus na afloop kun je thuis nog een keer nagenieten.
En ik mag backstage voor het optreden.![]()
kan ik me nog inschrijven?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:50 schreef bassieVL het volgende:
door lid te zijn van de Metclub. Kost een duit, maar dan heb je ook wat.
nee helaas niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
kan ik me nog inschrijven?![]()
zoooo duur is dat toch niet he?quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:50 schreef bassieVL het volgende:
door lid te zijn van de Metclub. Kost een duit, maar dan heb je ook wat.
60 dollar inderdaad voor een international premium membership.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:57 schreef metallicattim het volgende:
[..]
zoooo duur is dat toch niet he?
60 dollar per jaar ofzo?
maakt niet uit welk lidmaatschap je hebt. De kans is altijd even groot. Wordt gewoon geloot. Je kunt maximaal een keer per jaar (365 dagen) een Meet & Greet winnen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 22:54 schreef Sm0keZ het volgende:
hoe groot is de kans dat je backstage mag als je dan zo'n international premium membership heb?
die dvdbox heb ik een paar maanden geleden ook besteld bij bol.com .. kostte me 47 euro, en binnen 48 uur was ie ook bezorgtquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:43 schreef TwztId het volgende:
Net Metallica: Live shit binge & purge bemachtigd
Als het enigsinds zo gaat klinken 21 juni zal ik zeer tevreden zijn
ik ga me ook maar eens aanmelden denk ik...quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:04 schreef bassieVL het volgende:
[..]
maakt niet uit welk lidmaatschap je hebt. De kans is altijd even groot. Wordt gewoon geloot. Je kunt maximaal een keer per jaar (365 dagen) een Meet & Greet winnen.
als je je aanmeldt zou je mij dan als referentie willen opgeven?quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik ga me ook maar eens aanmelden denk ik...
damn, als er iets is wat ik graag zou willen..
willen jullie dan nummer 11443 als referentie willen opgeven!!quote:Op donderdag 20 mei 2004 17:55 schreef metallicattim het volgende:
Ik wil me ook altijd al aanmelden, kdenk dat ik dat toch eens ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |