Als in Jules Maaten wat ?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:19 schreef Tuana het volgende:
Aah: als in Jules Maaten
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:18 schreef RichardQuest het volgende:
TUANA!!
Laat maar, 'links' grapje.. "Maaten-naaier"quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als in Jules Maaten wat ?
Ja, maar dus? Ik heb vandaag doorgenomen waar het EP voor staat, wat het aanbod was en besloten dat het niet de moeite loont. Ik vind het een log bureaucratisch en vaag apparaat en zie er nu geen enkel heil in. De belangrijkste beslissingen worden nog steeds door de EC genomen en onze eigen ministers i.s.m hun internationale collegae.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:19 schreef Tuana het volgende:
Aah: als in Jules Maaten
Ik zeg niet dat het nationaliseren van de NS niet relevant is, maar wel bij een partij als de NR. Ze doen nu net alsof dat hoog op de politieke agenda staat terwijl het gewoon een punt is om erbij te halen zodat ze kunnen verbloemen dat het niet alleen om buitenlanders gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hoezo is het nationaliseren van de NS niet relevant? Als mensen dat willen moeten ze stemmen op NR en dan zal die mening in de TK vertolkt worden.
Weet ik zo niet. Heb het nu niet bij de hand maar het zullen er wel wat zijn.quote:Welke punten van D66 worden verwaarloosd in de praktijk?
Dat wist ik wel. Alleen gruw ik van de stijlfiguur: als in.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:21 schreef Tuana het volgende:
[..]
Laat maar, 'links' grapje.. "Maaten-naaier"
Het is 0.24 uur, ik ben brak.... dus mág ikquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wist ik wel. Alleen gruw ik van de stijlfiguur: als in.
Het is ook altijd wat, he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:25 schreef Tuana het volgende:
[..]
Het is 0.24 uur, ik ben brak.... dus mág ik![]()
Wat nou "het is ook altijd wat"?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is ook altijd wat, he?
indrukwekkendquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Niets. Vergaap je liever aan deze David, die niet stom staat te staan maar HANDELT:
[afbeelding]
I. van Gentquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:31 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
FF een vraagje aan de deskundigen...![]()
Ik ben mijn archief wat aan het bijwerken en ik weet niet meer hoe deze volvette dame heet.
Ik dacht dat ze van GL was..... iemand een idee ?
Ineke van Gent, idd van GroenLinksquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:31 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]
FF een vraagje aan de deskundigen...![]()
Ik ben mijn archief wat aan het bijwerken en ik weet niet meer hoe deze volvette dame heet.
Ik dacht dat ze van GL was..... iemand een idee ?
haring met mayo ..quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:40 schreef Tuana het volgende:
Wat helpt tegen misselijkheid? Iemand een idee??
Paracetamol en gewoon rust nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:40 schreef Tuana het volgende:
Wat helpt tegen misselijkheid? Iemand een idee??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |