wel 180 cm breed toch?quote:
zekerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel 180 cm breed toch?
Bedoel je een slaapfauteuil dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:43 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek nog een mooie slaapbank die je in de lengte kan uitklappen om te slapen IPV de breete![]()
Ik zag dat de Otto wel een paar leuke heeftquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:43 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek nog een mooie slaapbank die je in de lengte kan uitklappen om te slapen IPV de breete![]()
Mag ik vragen waar je de bovenste koopt en hoe duur deze is?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:28 schreef SpaceAce het volgende:
Ik ga voor de Benno's en de Billy's.
Deze hebben wij dus (1 Billy en 4 Benno CD/DVD rekken en 2 Benno wandplanken)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel 180 cm breed toch?
Ik kan niet wachten om het uit te testenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mooi bed!
Je kunt met een metalen middenbalk (genaamd DOKKA) werken, die in de lengte halverwege het bed gemonteerd wordt. Dan heb je dus een steun waarop beide lattenbodems rusten.quote:Op zondag 13 juni 2004 12:47 schreef thomas26 het volgende:
[..]
ik heb nu 2 lattenbodems van elk 90 cm breed. Is het mogelijk om in dit bed 2 éénpersoons-lattenbodems te leggen ? Of heb je eentje van 180 cm breed nodig?
Dank je!quote:Op zondag 13 juni 2004 11:02 schreef Brighteyes het volgende:
Brennie, die bovenste is dus van Ikea... Dat is het Benno CD Rek en kost 45 euro en verkrijgbaar in
Beuken, eiken, donkergrijs-metallic, wit en zilver.
Volgens mij heeft Duiven ze nog welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
Ze hadden de bloembakken niet meer. Want dat is zomercollectie en dan moet je het in maart halen, anders is het uitverkocht!
Wat moet ik daar nou mee???
Huh ? die moet ik hebben !quote:Op zondag 13 juni 2004 13:39 schreef Vava het volgende:
Die appelsnijder is echt handig, gistern gekocht en daarnet getest. In 1 keer klokhuis eruit en de appel in 8 stukjes
laag, lager, laagstquote:Op zondag 13 juni 2004 21:53 schreef nein het volgende:
dat ene zwartwitte, lage bed in de OP, dat ding is LAAG!!!! Opzich wel geinig, maar erg onpraktisch als je met je brakke lijf sochtends op moet staan en van zo laag omhoog moet klauteren, lijkt me!!
*slaapt wegens verhuizing en gebrek aan bed al een maand lang op n origineel aerobed..en weet wat t is om zo laag te slapen (ik slaap trouwens perfect op dat bed..daar niet van)*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |