scheer je wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik baalde dat Duitsland niet gewonnen had...
M'n buurman scheerde idd z'n hoofd kaal.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:47 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
scheer je weg
That's me.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:45 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik baalde dat Engeland niet gewonnen had...
Wat is een vreugde ? En noem me geen scheet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef Alessandro het volgende:
Ik liet een vreugde scheet
Ik heb gewoon meer met Engeland dan met Nederland, sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Legolas en administrator: wat is jullie reden voor jullie voorkeur van duitsland / engeland?
Ik ben hier geboren, maar ik heb de Duitse nationaliteitquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Legolas en administrator: wat is jullie reden voor jullie voorkeur van duitsland / engeland?
Geboorteland gezeik? Zo win je het wel heel makkelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer met Engeland dan met Nederland, sorry.
En kom nu niet aan met het 'het is je geboorteland' gezeik.
Gun ik VBL een leuk topic, is het weer niet goed.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef golfer het volgende:
>>>> EK-2004forum
De keep van Manchester City, naam schiet me even niet te binnen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geboorteland gezeik? Zo win je het wel heel makkelijk.
Wie staat er waarschijnlijk in de goal bij de Engelsen (niet opzoeken)?
De enige echte David James.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De keep van Manchester City, naam schiet me even niet te binnen.
Ik volg ook de topics hier op Fok! hoor.
Ik las het net in het Engeland topic.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De enige echte David James.
Wat een pech had die beste man weer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:00 schreef tong80 het volgende:
Kut dat James al na de eerste wedstijd tegen Frankrijk met een gebroken enkel het veld moest ruimen.
En dat is dus overdreven, om iemand die toevallig voor een ander land is, meteen voor (land)verrader uit te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:02 schreef BaggerUser het volgende:
Legolas_Greenleaf
verrader
biertje dan maar ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
En dat is dus overdreven, om iemand die toevallig voor een ander land is, meteen voor (land)verrader uit te maken.
Tief eens op.
En diemaakt geen ene reet uit.
Nouja, hier komen we toch niet uit. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als Nederland tegen Engeland speelt, je jezelf dan rot gaat voelen als Kluivert er drie inschiet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En dat 'geboorteland' is een non-argument, aangezien ik dan altijd voor NL ploegen etc moet zijn, en dat ben ik dus niet. (Ik zie sommige clubs het liefste in de CL een enkeltje thuis krijgen.)
nederland hoefde niet tegen engeland engeland kwam neit door de poule wedstrijden heenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nouja, hier komen we toch niet uit. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als Nederland tegen Engeland speelt, je jezelf dan rot gaat voelen als Kluivert er drie inschiet.
Nederland ook maar ter nauwer nood.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
nederland hoefde niet tegen engeland engeland kwam neit door de poule wedstrijden heen
idd, maar ik geloof werkelijk waar dat het kwam door seedorf. Wat een lef om hem op 10 te zetten ipv van der vaart.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:07 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de wisselwerking tussen Kluivert en van Nistelrooij is ook geweldig.
Dat we daar ooit aan hebben getwijfeld.
dat kan niet kunnen maar 2 per poule door ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:12 schreef The_Coach het volgende:
Opvallende zaken vond ik overigens ook dat Letland het zelfs tot de have finales schopte
Dat kan toch nooit als de Finale Nederland - Duitsland wasquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:12 schreef The_Coach het volgende:
Opvallende zaken vond ik overigens ook dat Letland het zelfs tot de have finales schopte
Wat een schrikbarend gebrek aan humor heb je toch.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:11 schreef Barca het volgende:
Ben niet in NL geboren, heb wel de NLse nationaliteit. Spanje is een land dat me erg aanspreekt dus daarom is dat een van mijn favorieten. Denemarken en Zweden is de sympathie voor de calimero's. Teams die leuk spelen maar te weinig toppers hebben om ver te komen. Nou ja ... over het algemeen dan. Denemarken werd ooit eens van een camping geplukt om vervolgens Europees kampioen te worden.
Wil je me de volgende keer even laten uitpraten? Dank je!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een schrikbarend gebrek aan humor heb je toch.
Wat ook leuk was was dat van Hanegem de wedstrijdbal ontving van Zenden.
De enige echte leider.
Jammer dat ie niet mee wilde doen aan de rondvaart.
helemaal gelijk heb je..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:16 schreef BaggerUser het volgende:
opvallend dat ik nog niemand heb gehoord over die kopballen van stam
de regenjas had wel degelijk nut
Ja ... JD Tomasson was terecht in tranen. Zijn maatjes bij Feyenoord (Pi-Air en Paultje) moesten hem troosten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
Even zonder dollen... als die scheids het doelpunt tegen het einde van de kwartfinale, Denemarken-Nederland, niet afkeurde wat onterecht was... waren we nooit zover gekomen!
Was het wel onterecht? Hij gaf bouma wel degelijk een duw hoor. Weliswaar een lichte, maar het was een duw. Want bouma speelde die wedstrijd gewoonweg enorm goed. Daar had hij zijn transfer voor 21 miljoen eruo naar Manchester united ook aan te danken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:20 schreef Mar10Segovia het volgende:
Even zonder dollen... als die scheids het doelpunt tegen het einde van de kwartfinale, Denemarken-Nederland, niet afkeurde wat onterecht was... waren we nooit zover gekomen!
Fredje gaf naderhand toch eerlijk toe dat het onterecht was?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Was het wel onterecht? Hij gaf bouma wel degelijk een duw hoor. Weliswaar een lichte, maar het was een duw. Want bouma speelde die wedstrijd gewoonweg enorm goed. Daar had hij zijn transfer voor 21 miljoen eruo naar Manchester united ook aan te danken natuurlijk.
Tijdens de wedstrijd maakte Bouma hierover ruzie met Rommedahl en kreeg daarvoor uiteindelijk rood. Hij greep Rommedahl in diens kruis. Dit zagen de kijkers niet maar de zoals altijd uitstekend fluitende Collina wel. Bouma speelde ipv Van Bronckhorst die helaas met een blessure aan de kant moest blijven.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Fredje gaf naderhand toch eerlijk toe dat het onterecht was?
Hij heeft die duw gefaked.
ja dick advocaat was 'the man' dat tornooi. Er kwamen totaal 1.345 verzoeken binnen bij het gemeente tehuis waarbij mensen hun naam in dick advocaat wilde veranderen..quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:35 schreef Cesarino het volgende:
Ik ben blij dat er geen rellen geweest zijn, al met al was het een geweldig EK, zowel voor de teams als voor het publiek. Owe, ik heb de finale btw ook in de kroeg gezien. Mooiste moment voor mij, Co Adriaanse die bij Studio Sport met tranen in zijn ogen zijn excuses aan Dick Advocaat maakt. Geweldig, zo zie je maar we zijn allemaal mensen. Super kwaliteits televisie!!
en dat is nog alleen maar in nlquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:53 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ja dick advocaat was 'the man' dat tornooi. Er kwamen totaal 1.345 verzoeken binnen bij het gemeente tehuis waarbij mensen hun naam in dick advocaat wilde veranderen..
Dat was in de 23ste minuut, toen kluivert met die onwijze schwalbe een pingel versierden (hij zocht echt 100% zeker Kahn op in zijn val!!... je moet de band nog maar eens terug kijken... of ff wachten op de DVD). Seedorf nam hem... ookal had ie nog voor het EK aangegevenin de VI dat ie geen penalties zou nemen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik leef nog steeds in een soort van roes, ik weet niet eens meer wie de 1-0 heeft gescoord.
Inderdaad ja nu weet ik het weer.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:36 schreef Reano het volgende:
[..]
Dat was in de 23ste minuut, toen kluivert met die onwijze schwalbe een pingel versierden (hij zocht echt 100% zeker Kahn op in zijn val!!... je moet de band nog maar eens terug kijken... of ff wachten op de DVD). Seedorf nam hem... ookal had ie nog voor het EK aangegevenin de VI dat ie geen penalties zou nemen!
Hij zat er trouwens wel strak in. Door het midden, onderkant lat....Kahn zou er makkelijk bijkunnen als ie gewoon was blijven staan... maarja hij koos voor de linkerhoek, voor de kijkers rechts.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:45 schreef My_Way het volgende:
Vergeet niet hoe Rafael zn tweede doelpunt tegen de Tsjechen opdroeg aan Sylvie door naar haar te wijzen en hoe vervolgens zij haar tieten liet zien aan Raffie.
Het was een memorabel toernooi..
Wat een kutzin.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef pfaf het volgende:
Het doelpunt uit een penal in de 92ste minuut tegen Frankrijk door Seedorf zal over 20 jaar ook beter herrinerd worden dan die van Panenka.
inderdaadquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een kutzin.
Hey, niet zo lomp hè.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
inderdaad
Klopt, maar om nou midden op het balkon elkaar in de kont te bonken vond ik wel erg ver gaan. Privacy ok, maar zo vraag je erom. T schaamrood stond Dick overigens wel op de lippen tijdens de persconferentie toen er gevraagd werd of meer mensen betrokken waren bij die zaak.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:45 schreef boomstamp het volgende:
Toch jammer van dat kleine relletje van kluivert en reiziger, nadat ze net die wartfinales hadden gewonnen. Als die jongens het samen willen doen moeten hun het zelf weten.
Ik vond het flauw dat de media hier zo over begon te zeiken
voller wou nog steeds wraak nemen toen rijkaart hem spuugde toen deed hij het bij advocaatquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Völler neemt ontslag omdat hij vindt dat zijn team geen inzet toont
Geweldig EK
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:58 schreef Chen het volgende:
ik was blij dat Nederland van Letland had gewonnen
Ja ook maar met mazzel... Als hun halve selectie niet vlak voor de wedstrijd een voedselvergiftiging opliep was het misschien heel anders afgelopen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:58 schreef Chen het volgende:
ik was blij dat Nederland van Letland had gewonnen
Hmm zou dat misschien de echte reden van zijn ontslag zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voller wou nog steeds wraak nemen toen rijkaart hem spuugde toen deed hij het bij advocaat
die dat niet opzich liet zitten en een goeie rechtse gaf![]()
Ja klopt, hij wou ook de tieten van sylvie zien.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:35 schreef Nikki1806 het volgende:
Het mooiste vond ik toch dat schitterende winnende doelpunt van Zenden (gouden wissel!) in de laatste minuut tegen Tsjechie, van 20 meter afstand in de kruising. Als dat niet gebeurd was dan waren we natuurlijk nooit zover gekomen...
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
voller wou nog steeds wraak nemen toen rijkaart hem spuugde toen deed hij het bij advocaat
die dat niet opzich liet zitten en een goeie rechtse gaf![]()
Hij won de voetbal toto Zwansen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:47 schreef Zwansen het volgende:
Toch snap ik nog steeds niet hoe Esajas topscoorder werd van het toernooi...
Ja he? 11 - 10 in de laatste minuut. Een van de vermakelijkste wedstrijden uit mn leven. Ook 11 maal die memmen van Sylvie kunnen aanschouwen..quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:35 schreef Nikki1806 het volgende:
Het mooiste vond ik toch dat schitterende winnende doelpunt van Zenden (gouden wissel!) in de laatste minuut tegen Tsjechie, van 20 meter afstand in de kruising. Als dat niet gebeurd was dan waren we natuurlijk nooit zover gekomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |