Kijk Greta eens bezig.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:01 schreef sir_dalord het volgende:
ooooooooehh...![]()
zegguh.... doen ze aan aan 'spanking'?![]()
oooooh mijn god...quote:
Ze weten niet wat dat is. Maar zo creatief als ze zijn hebben ze maar bedacht om lekker met hun kontjes langs elkaar te wrijven. En genieten dat ze doen, ze kreunen zo hard, zo hard.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:09 schreef fraubitch het volgende:
en de anazonezit??
Tissues, that is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef PrivateRyan het volgende:
Mag ik nog een doos?
dump je pudding toch in je sok, doe ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tissues, that is..
Wil je je pudding niet in mijn sok dumpen? Dank je.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef PICHT het volgende:
[..]
dump je pudding toch in je sok, doe ik ook.
die van mij stinken zo en ik heb geen zin in een rufteikel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Wil je je pudding niet in mijn sok dumpen? Dank je..
Oplikken, in bed liggen en radiohead opzetten. Welterusten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
zo snel was ik nog nooit klaargekomen:)
kleenex is op ... hoe ruim ik de boel hier nu op :S
Een rufteikel?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef PICHT het volgende:
[..]
die van mij stinken zo en ik heb geen zin in een rufteikel.
wat verwoord je het toch weer heerlijk, ga door en geef me je sok nog eensquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:58 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Een rufteikel?. Is dat niet een eikel die travestieten krijgen nadat ze op vrijdagavond hun lul tussen hun konthelften hebben gelegd en zwaar Mexicaans hebben gegeten?
.
Neeh!! niet op bed, ben morgen vrij dus.. uitslapenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef PICHT het volgende:
[..]
Oplikken, in bed liggen en radiohead opzetten. Welterusten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |