Ja hè. In het hart van Multicultiland. Ik voel me enigszins ervaringsdeskundige op dit terrein van de menswetenschap.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Nee he?
Ik wist niet dat jij uit het jaar 0 kwam.quote:Zegt iemand uit 1976.
Toevallig kom ik ook uit Den Haag, maar ik zou de stad niet betitelen als 'multicultiland'. De Schilderswijk en omringende gebieden zijn namelijk ook gewoon monoculti, islamculti welteverstaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:51 schreef Ringo het volgende:
Ja hè. In het hart van Multicultiland. Ik voel me enigszins ervaringsdeskundige op dit terrein van de menswetenschap.
Ik benquote:Ik wist niet dat jij uit het jaar 0 kwam.
Fout. Het wemelt hier van culturen: Turken, Marokkanen, Pakistanen, Surinamers, Antillianen, waarvan een groot gedeelte moslim maar lang niet allemaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:14 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Toevallig kom ik ook uit Den Haag, maar ik zou de stad niet betitelen als 'multicultiland'. De Schilderswijk en omringende gebieden zijn namelijk ook gewoon monoculti, islamculti welteverstaan.
Waarom staat dat dan in je profiel?quote:Ik benJezus
niet
.
Als ik door de Schilderswijk rijd (hetgeen ik de laatste tijd zoveel mogelijk probeer te vermijden), zie ik niets anders dan verderf: burqa's, dikke vrouwen met hoofddoeken en ongetrimde baarden. De Turkse, Marokkaanse en Pakistaanse cultuur zie ik als 1 pot nat, als een islamitische cultuur, en die bevalt me allerminst. Zelfs mijn geliefde Loosduinen wordt belegerd door de islamitische hordes, steeds vaker zie ik hier vrouwen met hoofddoekenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:32 schreef Ringo het volgende:
Fout. Het wemelt hier van culturen: Turken, Marokkanen, Pakistanen, Surinamers, Antillianen, waarvan een groot gedeelte moslim maar lang niet allemaal.
En bovendien woon ik er nog: het hart van mijn eigen wereldbeeld, geboren uit Hollandse families.
Nu welquote:Waarom staat dat dan in je profiel?
Ik zie vrouwen ook liever niet in die enorme allesbedekkende gewaden lopen, maar wat zou jij eraan willen doen om ze allemaal uit de kleren te praten?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Als ik door de Schilderswijk rijd (hetgeen ik de laatste tijd zoveel mogelijk probeer te vermijden), zie ik niets anders dan verderf: burqa's, dikke vrouwen met hoofddoeken en ongetrimde baarden. De Turkse, Marokkaanse en Pakistaanse cultuur zie ik als 1 pot nat, als een islamitische cultuur, en die bevalt me allerminst. Zelfs mijn geliefde Loosduinen wordt belegerd door de islamitische hordes, steeds vaker zie ik hier vrouwen met hoofddoeken.
Dan is het goed.quote:Nu wel.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
De Turkse, Marokkaanse en Pakistaanse cultuur zie ik als 1 pot nat,
Wat dan?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik weet echter wel wat ik er mee verlies.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:02 schreef schatje het volgende:
Hirsi Ali moet maar eens het RIAGG opzoeken. Ik neem aan dat ze wel weet wat dat precies is.
Zoiets is geen diskwalificatie.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:02 schreef schatje het volgende:
Hirsi Ali moet maar eens het RIAGG opzoeken. Ik neem aan dat ze wel weet wat dat precies is.
Ach bij dat andere fascistische regime, de Sowjet Unie, werden zelfstandig denkenden ook in een psychiatrische inrichting gegooid.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:02 schreef schatje het volgende:
Deze diskwalificatie laat meer op je eigen geestelijke gezondheid dan op die van haar. Als iemand op TV of via elk ander medium dan ook loopt te rappen "DrWolff moet dood, gooi die achterlijke in een sloot" doe ik aangifte van bedreiging. It's plain simple.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:02 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:42 schreef piere het volgende:
aandachtziek wijf...
Echt waar? Waarom dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
Als iemand op TV of via elk ander medium dan ook loopt te rappen "DrWolff moet dood, gooi die achterlijke in een sloot" doe ik aangifte van bedreiging. It's plain simple.![]()
ja en die ookquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zegt ook meer over jou dan over Hirsi Ali
Nee dan die hondskinderen van DHC. Die weten tenminste dat de publiciteit iets is om te vermijden. Ondergronds je platvloerse rommel verspreiden en als je toevallig door zo'n journalist gegrepen wordt en om verantwoording wordt gevraagd, je als een echte Hamas-strijder gaan verdedigen met argumenten die alleen in dat geperverteerde straatmilieu van je als rechtsgeldig worden beschouwd.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:42 schreef piere het volgende:
aandachtziek wijf...
Dat is het precies.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee dan die hondskinderen van DHC. Die weten tenminste dat de publiciteit iets is om te vermijden. Ondergronds je platvloerse rommel verspreiden en als je toevallig door zo'n journalist gegrepen wordt en om verantwoording wordt gevraagd, je als een echte Hamas-strijder gaan verdedigen met argumenten die alleen in dat geperverteerde straatmilieu van je als rechtsgeldig worden beschouwd.
Nogmaals: Hirsi Ali heeft hier zéér goed aan gedaan. Zij heeft de ratten bij de staart gegrepen, dat ziekteverspreidend ongedierte.
Nu nog hopen op iemand met een kooi.
Hé Akkersloot, leuk dat je weer terug bentquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ach bij dat andere fascistische regime, de Sowjet Unie, werden zelfstandig denkenden ook in een psychiatrische inrichting gegooid.
Ze doet goed werk om mensen die haar bedreigen op te laten pakken. Iedereen is niet zo islamofiel.![]()
Natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2004 18:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als iemand op TV of via elk ander medium dan ook loopt te rappen "DrWolff moet dood, gooi die achterlijke in een sloot" doe ik aangifte van bedreiging. It's plain simple.![]()
Dat maakt toch niet uit? Dat geldt voor veel mensen, dus ook voor politici. Ze is nou eenmaal verkozen dus beoordeel haar op haar argumenten en handelswijze. Want dat is al werk genoeg. Als er iemand het troetelkind van de media is momenteel, dan is zij het wel. Ieder ideetje dat ze bij het ontbijt verzint, haalt bijkans NOVA of het Buitenhof. Arme andere VVD-kamerledenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:07 schreef schatje het volgende:
Maar serieus, ik heb het idee dat er bij Hiris Ali veel zaken spelen die niet verwerkt zijn. En dat ze daardoor niet helemaal rationeel kan denken.
Wat gek, die indruk krijg ik ook na het lezen van jouw posts.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:07 schreef schatje het volgende:
Maar serieus, ik heb het idee dat er bij Hiris Ali veel zaken spelen die niet verwerkt zijn. En dat ze daardoor niet helemaal rationeel kan denken.
Je hebt helemaal gelijk, ook al geef ik dat niet graag toequote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Dat geldt voor veel mensen, dus ook voor politici. Ze is nou eenmaal verkozen dus beoordeel haar op haar argumenten en handelswijze. Want dat is al werk genoeg. Als er iemand het troetelkind van de media is momenteel, dan is zij het wel. Ieder ideetje dat ze bij het ontbijt verzint, haalt bijkans NOVA of het Buitenhof. Arme andere VVD-kamerleden![]()
Dat kan allemaal best, ik ben geen psycholoog. Maar daar gaat het hier niet om. Heb jij die raptekst eigenlijk wel gelezen? Die is zo godvergeten honds van toon, ik geloof niet dat je dat op wat voor manier kunt relativeren. Als zoiets over míj zou worden geschreven, hing ik ook in de gordijnen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:07 schreef schatje het volgende:
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:10 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Wat gek, die indruk krijg ik ook na het lezen van jouw posts.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:13 schreef schatje het volgende:
Ook al weet ik zeker dat je duidelijk een denkfout maakt.
Dat is gegeven.quote:Is niet erg hoor, geldt ook van mij kant.
Ja, ik vind die teksten ook strafbaar. Echt te fout voor woorden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat kan allemaal best, ik ben geen psycholoog. Maar daar gaat het hier niet om. Heb jij die raptekst eigenlijk wel gelezen? Die is zo godvergeten honds van toon, ik geloof niet dat je dat op wat voor manier kunt relativeren. Als zoiets over míj zou worden geschreven, hing ik ook in de gordijnen.
Dit zijn echt klanken uit de onderste laag van de maatschappij, niveau smeerpijp.
Ja, dat heb ik ook wel eens hoor. Maar later kom je er dan toch achter dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:15 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[
Dat heb ik nou nooit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:28 schreef schatje het volgende:
Ja, dat heb ik ook wel eens hoor. Maar later kom je er dan toch achter dat het niet klopt.
Het is goed dat je dat argument kenbaar maakt. Want dat is zo wat het enige argument dat ze tegen Hirsi Ali hebben. (Behalve dan die personen die zeggen dat 1400 jaar terug meisjes van 9 wel sexueel volwassen zijn. Ha ha. Mohammed trouwde als 20 jarige met een 40 jarige vrouw. Als 9 jaar toen sexueel volwassen was, zou toen een 40 jarige vrouw bejaard zijn. En ook haar vader vond het maar niets, volgens de overleveringen van de "profeet").quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:07 schreef schatje het volgende:
Ik heb het idee dat er bij Hiris Ali veel zaken spelen die niet verwerkt zijn. En dat ze daardoor niet helemaal rationeel kan denken.
Dat mag in Drie rappers Hirs-Ali Diss minstens drie dagen in celquote:Op zondag 4 juli 2004 14:05 schreef Bard_Yttap het volgende:
Drie Hirsi Ali-rappers gearresteerd
Maak maar een [Centraal] Ayaan Hirsi Ali is geweldig topic aan!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat mag in Drie rappers Hirs-Ali Diss minstens drie dagen in cel
Deze thread gaat over het aanbieden van je mes.
P.S. Waarom verwijs je voor een nieuwsbericht naar POL?quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:32 schreef Bard_Yttap het volgende:
Onderzoek naar bedreiging Hirsi Ali
De Telegraaf, do 1 jul 2004, 16:48
DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie (OM) en de politie onderzoeken een bedreiging aan het adres van Tweede-Kamerlid Hirsi Ali (VVD). Dat zei een woordvoerder van het OM donderdag. De Haagse rapgroep DHC (Den Haag Connection) uit in een songtekst doodsbedreigingen tegen Hirsi Ali.
[afbeelding]
De zegsman van het OM bevestigde dat een aangifte van de politica wegens bedreiging is binnengekomen. Hij kon niets zeggen over de inhoud van het onderzoek of wanneer het klaar is. Hirsi Ali zei dinsdag in NOVA dat ze het in ieders belang vindt dat de makers van het lied worden opgepakt.
De rappers van DHC hebben het er in de 'Hirsi Ali Diss' over dat ze haar nek willen breken en dat ze bezig zijn met "het voorbereiden van een liquidatie bomba aktie", tegen de politica. Ook kleineren ze haar en hebben ze een reeks grove scheldwoorden voor haar uit de kast getrokken.
_ _ _ ______________________________________
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)iging_Hirsi_Ali.html
¯ ¯ ¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
NOVA is onderdeel van de DHC mafia.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:13 schreef lionsguy18 het volgende:
NOVA heeft een vies spelletje gespeeld.
Strak plan..wie weet..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:28 schreef Bard_Yttap het volgende:
[..]
Maak maar een [Centraal] Ayaan Hirsi Ali is geweldig topic aan!![]()
Omdat er *toevallig* over deze politicus een thread loopt in POL met *toevallig* hetzelfde onderwerp als het nieuwsbericht wat jij hier plaatstequote:P.S. Waarom verwijs je voor een nieuwsbericht naar POL?
Islamitische land? Waar dan??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee? Waarom gebeuren dit soort dingen dan alleen in islamitische landen?
In jouw geval is besnijden denk ik geen optie, besnijden doe je alleen als er daarna nog wat overblijft anders heeft het geen zin.quote:Op zondag 4 juli 2004 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie ha als ervaringsdeskundige en haar ervaringen uit het verleden zijn verdomd handig voor de toekomst. ze kan beter signaleren dan iemand die niks of weinig van de islamitische cultuur weet. overigens worden er in nederland en nog veel meer landen ook nog vrouwen besneden, welk geloof hangen die aan? maw als een geloof iets, wat tegen de regels van menselijkheid ingaat, toelaat, voortzet of omarmd, dan is dat geloof daarvoor verantwoordelijk. zo zie ik besnijdenis ook als iets wat je alleen maar moet doen omdat er anders woestijnzand en kamelenshit tussen je dagenlang ongewassen piemel/vagina komt. verder vind ik het gewoon mutilatie. ik ga mijn kind ook niet vol tatoeeren omdat ik een boek gelezen heb waarin staat dat god dat wil.
vooruit ik ga er dan toch maar op in. is het wraak? of wil ze gewoon hele menselijke misstanden aan het licht brengen bij een groep die zelfreflectie of enige vorm van flexibiliteit ontbeert?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:02 schreef Ylias het volgende:
[..]
In jouw geval is besnijden denk ik geen optie, besnijden doe je alleen als er daarna nog wat overblijft anders heeft het geen zin.
tjonge jonge jonge, wat oliedom om zoiets aan het begin van je betoogje te zetten. moet ik je nu nog serieus nemen als je het zo ordinair denkt te kunnen spelen?
Mannenbesnijdenis komt ook hier in Nederland voor.
En om wat te weten te komen over de Islam moet je niet bij iemand zijn die uit de Islam is gestapt, die laat alleen horen wat de tegenstanders van de Islam willen horen. Er lopen hier zat Islamgeleerden rond. Ik weet niet of het zo goed is om iemand politiek te laten bedrijven, die een slechte jeugd heeft gehad en uit is op wraak, maar zoalng ze laat horen wat de meerderheid wil horen is daar niets aan te doen, maar dat zegt veel over haarzelf.
En om wat te weten te komen over de politiek moet je niet bij de tweede kamer zijn, die laat alleen horen wat de tegenstanders van de regering willen horen. En om wat te weten te komen over Scientologie moet je niet bij iemand zijn die uit Scientologie is gestapt, die laat alleen horen wat de tegenstanders van Scientologie willen horen. ... En om wat te weten te komen over de tweede wereldoorlog moet je niet bij de Joden zijn, die laten alleen horen wat de tegenstanders van de Nazi's willen horen.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:02 schreef Ylias het volgende:
... En om wat te weten te komen over de Islam moet je niet bij iemand zijn die uit de Islam is gestapt, die laat alleen horen wat de tegenstanders van de Islam willen horen. ...
Ik wil niks met de islam te maken hebben.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:02 schreef Ylias het volgende:
[..]
En om wat te weten te komen over de Islam ........blah blah
Zolang ze haar werk goed doet mag je haar niet uitsluiten op grond van haar verleden (zou wel erg belachelijk zijn om iemand uit te sluiten op die gronden..)quote:Op zondag 4 juli 2004 17:02 schreef Ylias het volgende:
Ik weet niet of het zo goed is om iemand politiek te laten bedrijven, die een slechte jeugd heeft gehad
Dat is je goed recht, onthoud je voortaan dan ook van een oordeel.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:25 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik wil niks met de islam te maken hebben.
Dus ik wil er helemaal niks over weten.
Aan het licht brengen?? Dacht het niet, niet op deze manier, voor velen is ze nu bezig het licht uit te doen, dat wel.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vooruit ik ga er dan toch maar op in. is het wraak? of wil ze gewoon hele menselijke misstanden aan het licht brengen bij een groep die zelfreflectie of enige vorm van flexibiliteit ontbeert?
Waarom zou je je nu moeten laten informeren bij islam geleerden ? Ik ga me toch ook niet informeren bij nazi-geleerden om me over het nazisme te laten informeren ?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:31 schreef SCH het volgende:
Dat is je goed recht, onthoud je voortaan dan ook van een oordeel.
Alleen maar op de persoon kunnen spelen. Alleen daarom zou je al een hekel moeten hebben aan de islam, en de islamofielen.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:34 schreef Ylias het volgende:
Zoals ik al eerder zei, ik weet haar beweegredenen niet, dat weet alleen zijzelf. Al geeft ze genoeg signalen af om een conclusie te trekken.
Ik heb het niet over geleerden gehad. Betreffende user zegt alleen dat hij niks van de islam wil weten. En als je ergens niks van afweet, is het niet zo gepast er een uitgesproken mening over te hebben.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:37 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom zou je je nu moeten laten informeren bij islam geleerden ? Ik ga me toch ook niet informeren bij nazi-geleerden om me over het nazisme te laten informeren ?
Lions18 reageerde op een post van Yilias waarin Yilias zei dat we ons moeten laten informeren bij islam-geleerden.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:38 schreef SCH het volgende:
[Waarom zou je je nu moeten laten informeren bij islam geleerden ? Ik ga me toch ook niet informeren bij nazi-geleerden om me over het nazisme te laten informeren ]
Ik heb het niet over geleerden gehad. Betreffende user zegt alleen dat hij niks van de islam wil weten. En als je ergens niks van afweet, is het niet zo gepast er een uitgesproken mening over te hebben.
Ok, je hebt gelijk.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:26 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zolang ze haar werk goed doet mag je haar niet uitsluiten op grond van haar verleden (zou wel erg belachelijk zijn om iemand uit te sluiten op die gronden..)
Ik reageerde op een post van Lions waarin ie zei niks van de islam te willen weten. Maar ik begrijp dat dat anders ligt?quote:Op zondag 4 juli 2004 17:42 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Lions18 reageerde op een post van Yilias waarin Yilias zei dat we ons moeten laten informeren bij islam-geleerden.
Waarschijnlijk weet hij er al genoeg van. Mag dat ? Dat hoort toch ook in een vrij land.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb het niet over geleerden gehad. Betreffende user zegt alleen dat hij niks van de islam wil weten. En als je ergens niks van afweet, is het niet zo gepast er een uitgesproken mening over te hebben.
Wraak is volgens mij de verkeerde woordkeuze. Ze zal de islam, sinds ze het licht heeft gezien, wel gewoon willen bestrijden. Niets mis mee. We leven immers in een vrij land. Islam is immers gewoon een politieke ideologie, zoals elke andere godsdienst.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:43 schreef Ylias het volgende:
.... maar hoe dan ook blijft het verkeerd wanneer ze alleen uit is op wraak, of dat ook zo is weet alleen zij natuurlijk.
Hij zegt dat ie er niks van wil weten. Prima hoor. Maar dan is het raar om een oordeel te hebben.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:44 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet hij er al genoeg van. Mag dat ? Dat hoort toch ook in een vrij land.
Ik snap het niet. Je wil niets met de Islam te maken hebben, maar je reageert wel op deze topic, waar de Islam deel van het onderwerp is? En ik zit daar echt niet mee of je de Islam leuk vindt of niet.quote:Op zondag 4 juli 2004 17:25 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Ik wil niks met de islam te maken hebben.
Dus ik wil er helemaal niks over weten.
Ga jij maar eens de BIJBEL lezen ongelovige.
![]()
De profeet, vrede en zegeningen zij met hem, wordt van pedofilie beschuldigt, vanwege zijn huwelijk met 'Aischa op negen jarige leeftijd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, donder op man. Je bent gewoon vooringenomen, omdat zij kritiek uit op de politieke doctrine die jij aanhangt.
[..]
Toen ze zei dat Mohammed een perverse pedofiel was, sprak ze daarentegen de waarheid.
[..]
AMENquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, donder op man. Je bent gewoon vooringenomen, omdat zij kritiek uit op de politieke doctrine die jij aanhangt.
AMENquote:Toen ze zei dat Mohammed een perverse pedofiel was, sprak ze daarentegen de waarheid.
Blijkbaar het is niet genoeg rezpekt hebben voor een man als je als vrouw aangifte doet van bedreiging/mishandeling/misbruikquote:Misschien dat ze is bedreigd? Of is het verboden om te zeggen dat je bent bedreigd in de door jou begeerde sjaria?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |