ja ben ook op zoek naar andere schoenen...maar helaas nergens wat te vindenquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef G1ml1 het volgende:
tip: draag andere schoenen erbijvoor de rest is t wel ok
Vind ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:56 schreef MaRySe het volgende:
verschrikkelijk, sorry:)
kijk hier houd ik weer niet van hequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Kan me niet echt boeien, als je in de stad zou lopen zou je er nou niet uitspringen om je geweldige en bijzondere kleding.
Let op: Dit is een mening!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:09 schreef Miss_mini het volgende:
maar uhhh wat voor een soort schoenen zouden hier heel mooi op staan?
Post wat pics ofzow..dankje
bedankt voor de moeite...ze zien er best leuk uit past ook bij de kleding maar zelf houd ik niet zo van slippersquote:
Ja klopt, maar dit topic gaat ook meer om het beoordelen en inmiddels schoenenadvies bij de klerenquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:17 schreef Thermo het volgende:
Hebben we hier trouwens niet een "show je nieuwe kleding" topic voor?
Voel je je op je teentjes getrapt ofzo? Je vroeg om meningen, staat zelfs in de topictitel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:07 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
kijk hier houd ik weer niet van he
[afbeelding]
Let op: Dit is een mening!
meh jah gelukkig heeft iedereen een andere smaak
wtf is er ineens mis met nikes of pumas?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:06 schreef Sphinx2K het volgende:
broek uit schoenen uit, lage lichte spijkerbroek met bootcut en witte schoenen aan (sneakers van bv D&G adidas of whatever, zolang t geen nikes of pumas zijn) mits een lekker bruin kleurtje.
Als je de broek wilt houden roze shirt en witte schoenen of teenslippers. Maaaar ik zou helemaal van outfit wisselen (sorry) en voor wat fleurigers gaan.
er wordt geen compleet advies gevraagd hoor, gewoon een meningquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:06 schreef Sphinx2K het volgende:
broek uit schoenen uit, lage lichte spijkerbroek met bootcut en witte schoenen aan (sneakers van bv D&G adidas of whatever, zolang t geen nikes of pumas zijn) mits een lekker bruin kleurtje.
Als je de broek wilt houden roze shirt en witte schoenen of teenslippers. Maaaar ik zou helemaal van outfit wisselen (sorry) en voor wat fleurigers gaan.
dat is mijn mening wat leuk zou staan, en advies om schoenen vroeg ze zelf.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:12 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
er wordt geen compleet advies gevraagd hoor, gewoon een mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |