Zowaar een goed idquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:10 schreef Maerycke het volgende:
Je laatste boek? Of aankomende nieuwe boeken... Je favoriete schrijver... Pietpraat over titels, inhoud, en dergelijke... Ik noem maar wat. Ook leuk voor dit soort topics.. top 5/10 lijstjes.. of wat je nu weer in boekenwinkel hebt zien liggen en wel wilde kopen, maar waar je nu nog geen geld voor hebt.. ruilbeurzen, etc.
Ik heb (althans mijn broertje) heeft HP deel 5 in hjet Nederlands, maar ik lees liever in het Engels eigenlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:26 schreef Maerycke het volgende:
Deel 5 van Harry Potter heb ik direct gekocht toen hij uitkwam... daar kon ik echt niet mee wachten. Wel op het verlanglijstje staan de nieuwe van Patterson en Mankell... en ook de nieuwe Stephen King die op het punt van uitkomen staat.
Een top 5 lijstje vind ik nog best moeilijk omdat ik zoveel verschillende genres lees. Overigens is dat boek Wilde Zwanen volgens mij van Jung Chang... Dat heb ik hier ook staan...
Ja maar dat eerste boek is zoooooooooooo saai! Nou ik ga gewoon beginnen maar volgens mij hou je ervan of niet. Ik zie wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:33 schreef Maerycke het volgende:
Joh.. de donkere toren serie is echt goed als je er eenmaal inzit. Dat is best een knap gemaakt fantasyverhaal (zeker als je bekend bent met het overige werk van Stephen King, want daar zie je weer van alles in terug komen). Ik heb deel 5 al liggen, deel 6 komt binnenkort uit en deel 7 (het laatste deel) in oktober volgens mij. Maar ik mag het pas weer lezen als alle delen uit zijn, anders blijf je al die boeken opnieuw lezen (en de laatste delen beslaan makkelijk meer dan 800 pagina's volgens mij).
Harry Potter in het Engels vind ik ook veel leuker. Ik ben ooit eens begonnen in het Nederlandse deel, maar dat geneuzel met die vertaalde persoonsnamen (hoe handig ook voor de jongere lezers) vond ik toch niet zo fijn. Dat had ik ook al met de ondertiteling van de film laatst in de bios trouwens. Engelse tekst, Nederlandse ondertiteling maar met de vertaalde persoonsnamen. Beetje jammer.
Is dat boek al zo oud? Ik dacht dat het vrij nieuw was.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef Maerycke het volgende:
Bag of Bones is zelfs veel ouder... dacht ik dan.. Volgens mij heb ik dat jaren terug al gelezen, was volgens mij 1 van zijn eerste verhalen (zelfs onder z'n pseudoniem Richard Bachman, maar daar kan ik het echt zwaar mis hebben).
Die vertaalde grapjes vond ik altijd nog minder erg als die namen. Ik bedoel.. Dreuzels.. hoe kom je erop?
Dat nieuwe boek is inderdaad uit de serie.. deel 6. Ergens middenin beginnen is bij deze serie geen aanrader, want dan slaat het nergens op volgens mij. Overigens is alleen het eerste deel van boek 1 echt saai, daarna moet het toch aardig bijtrekken
LIT gerelateerd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:47 schreef Mayhem het volgende:
Hey een slowchat topic
Hoezo dan Mayhem?quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:52 schreef Mayhem het volgende:
Ik zie nu pas dat ie in LIT staat!
Dat ben ik ook helemaal niet gewend. LIT in de AT op dit tijdstip. Maar goed, dan zal ik dit topic met rust laten
quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:54 schreef bolivian het volgende:
[..]
Hoezo dan Mayhem?
Wat is dan het laatste dat jij gelezen hebt?
De Playboy? De verhalen dus hè.
Van dat kwartet ken ik eigenlijk alleen de TV-gids maar,quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:58 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd de TV-gids. Op de wc net
Maar het laatste boek was Rapsodie van Elizabeth Haydon. Ik moet eigenlijk nu in het 2e deel beginnen, Profetie, maar ik zit eigenlijk te twijfelen of ik dat boek ga lezen of dat ik HasjAdriaan & HasjOlivier van Leonard Huizinga afstof.
Tsk, ik heb geen anderen nodig voor mijn woordspelingen,quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:03 schreef Mayhem het volgende:
De Adriaan en Olivier reeks zou wel wat voor jou zijn! Kun je wat leuke woorspelingen van opsteken zeg maar.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Tsk, ik heb geen anderen nodig voor mijn woordspelingen,.
Dus het is beter dan mijn Leeg Land van Jonathan Raban?quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:07 schreef Mayhem het volgende:
[..]Ja ik wou er eigenlijk nog aan toevoegen dat die woordspelingen gramaticaal nogal goed in elkaar zitten zeg maar.
Geloof me maar, lees maar een pagina of 2 van zo'n boek en je begrijpt wel wat ik bedoel.
Het is dan zeg maar net wat andersquote:Op donderdag 10 juni 2004 05:08 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dus het is beter dan mijn Leeg Land van Jonathan Raban?
Okee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:15 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Het is dan zeg maar net wat anders
gelukkig heb ik nooit geld.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:11 schreef Maerycke het volgende:
Harry Potter is natuurlijk absoluut geen origineel verhaal, maar daarom nog wel leuk om te lezenJammer dat je op de nieuwe delen zo vreselijk lang moet wachten, maar gelukkig zijn er dan de films nog
Hebben jullie ook dat je zo vreselijk hebberig wordt in de boekenwinkel? Ik ga er altijd weg met hele stapels
Man die zijn vrouw voor ene hoed aan zagquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:51 schreef Maerycke het volgende:
Ik heb die ene van Sacks met Vrouw en Hoed in de titel (alleen zit ik nu op m'n werk en ik kan niet even checken wat het nou echt is).
Overigens heb ik al echt een vreselijke boekenverzameling en staat het werkelijk opgestapeld tot aan het plafond in 8 kasten breedIk moet nog wel ergens foto's hebben maar dan moet ik even zoeken. Het neemt inmiddels echt belachelijke vormen aan en ik ben genoodzaakt dingen in dozen te gaan doen omdat ik er geen ruimte meer voor heb. Maar ze verkopen of weggeven, krijg ik dan ook weer niet voor elkaar...
![]()
Hey, die heb ik ook. Goed boek is dat, ik vond 'm een beetje maf maar erg vermakelijkquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Ik ga vandaag of morgen beginnen in The perks of being a wallflower van Stephen Chbosky. Dit op aanraden van een vriend van me. Dat lees ik in het Engels. Meestal lees ik vertalingen, omdat het lezen in het Engels me op de een of andere manier tegenwoordig vrij slecht afgaat. Een paar jaar terug had ik daar nog helemaal geen moeite mee.
Nou ja, ik doe weer eens een poging.
Nou ja, ik lees actief in The Lovely Bones en The Northern Lights, allebei zoals Silmarwen zegt gelukkig een totaal ander genre. Ik ben tijden terug in de andere twee begonnen, maar wegens schooldrukte nooit uitgelezen en aan de kant gelegd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:26 schreef Maerycke het volgende:
Hoi innepin
Verschillende boeken tegelijkertijd? En dan nog zoveel ook?
Nee, niet echt eigenlijk. Op z'n hoogst 2, maar dan moet ik het ook echt bijhouden want anders ben ik de draad kwijt. Ik lees heel snel, maar ben het daarna ook weer heel snel kwijt. Als ik zoveel boeken tegelijkertijd zou moeten lezen, zou ik constant opnieuw moeten beginnen...
Ik ga er ook wel van uit dat ik het kan waarderen. Het is aangeraden door iemand die me vaker boeken en muziek aanraadt, en dat valt zelden tegen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:34 schreef innepin het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook. Goed boek is dat, ik vond 'm een beetje maf maar erg vermakelijk.
Hoiquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:18 schreef innepin het volgende:
*zich er tussen wurmt*
Hoi.![]()
Check!quote:Ik heb HP 5 wel in het Engels, gelukkig, en ik ben er blij mee. Ik lees nooit vertaalde boeken.
Ja, ik moet alleen de andere delen eens halen en weer opnieuw gaan lezen.quote:Ik ben momenteel bezig in Philip pullman's The Northern Lights omdat een vriendin zei dat ik die maar es moest proberen. Tot nu toe beetje maf. Iemand anders die 'm heeft gelezen?
Zo mooi dat boek. Van de week weer eens gelezen, sommige pagina's geven mij nog steeds rillingen. Wordt verfilmd binnenkort door Peter Jackson trouwens. Met een beetje geluk een beetje in de stijl van What Dreams may come.quote:Ook ben ik Alice Sebold's "The Lovely Bones" aan het lezen (ja, ik heb nog wel es de neiging meer dan 1 boek tegelijk te lezen), hoewel ik 'm al eerder gelezen heb.![]()
Momenteel: Gedichtenbundel van Keats, de twee boeken in m'n sig, Thief of time van Pratchett, Milton's Paradise Lost, ik geloof nog een Clancy en nog twee of drie in meer of mindere actieve mate.quote:Ik bedenk me ineens dat ik eigenlijk ook nog eens bezig ben in Lady Chatterley's Lover (DH Lawrence) en The Vampire Lestat (Anne Rice), die moet ik weer es oppakkenHopeloos! Wie doet dit nog meer, zoveel tegelijk lezen?
Loop even door naar de ABC, daar een kortingskaart halen, ze hebben een iets andere selectie aan boeken maar zo veel! En 10% korting is best prettig, heb hem laatst verlengd (kost 7 euro) en dan nog was ik die dag goedkoper uit dan zonder die kaart.quote:Ik word trouwens ook heel hebberig van boekwinkels (Waterstones Amsterdam, iemand?) maar ik heb er nog zo veel die ik nog niet gelezen heb
![]()
Oeh, warm welkomquote:Op donderdag 10 juni 2004 19:39 schreef Dagonet het volgende:
Hoi
Is het wat?quote:Ja, ik moet alleen de andere delen eens halen en weer opnieuw gaan lezen.
Inderdaad. Ik lees boeken niet snel zomaar twee keer, maar dit boek is zo mooi... Erg aangrijpend.quote:Zo mooi dat boek. Van de week weer eens gelezen, sommige pagina's geven mij nog steeds rillingen. Wordt verfilmd binnenkort door Peter Jackson trouwens. Met een beetje geluk een beetje in de stijl van What Dreams may come.
quote:Momenteel: Gedichtenbundel van Keats, de twee boeken in m'n sig, Thief of time van Pratchett, Milton's Paradise Lost, ik geloof nog een Clancy en nog twee of drie in meer of mindere actieve mate.
Ik krijg al korting omdat ik student ben. Ik probeer Amsterdam sowieso met winkelen te vermijden, mijn geld is erg snel weg. Om de een of andere reden vind ik Waterstones een fijnere winkel dan de ABC. Kweet niet waarom, waterstones is duurder en best onoverzichtelijkquote:Loop even door naar de ABC, daar een kortingskaart halen, ze hebben een iets andere selectie aan boeken maar zo veel! En 10% korting is best prettig, heb hem laatst verlengd (kost 7 euro) en dan nog was ik die dag goedkoper uit dan zonder die kaart.
Heb je de Engelse versie gelezen of de NL versie? Ik denk dat dat wel een verschil uit zal maken. Het feit dat ik weet dat zij veel gejat heeft heeft bij mij toch wat huivering opgeleverd om aan de boeken te beginnen. Deel 1 ligt hier op de plank stof te vergaren....quote:Op donderdag 10 juni 2004 04:46 schreef Dagonet het volgende:
Interresant HP verhaal
Yup.. de Slegte verdient goed aan mij. Maar ik koop voornamelijk naslag werken e.d. en weinig leesboeken.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:11 schreef Maerycke het volgende:
Hebben jullie ook dat je zo vreselijk hebberig wordt in de boekenwinkel? Ik ga er altijd weg met hele stapels
Engels, immer Engelstalig (anders zou ik het echt niet kunnen bekostigen).quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heb je de Engelse versie gelezen of de NL versie? Ik denk dat dat wel een verschil uit zal maken. Het feit dat ik weet dat zij veel gejat heeft heeft bij mij toch wat huivering opgeleverd om aan de boeken te beginnen. Deel 1 ligt hier op de plank stof te vergaren....
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:08 schreef innepin het volgende:
Is het wat?Als ik zo bekijk wat jij voor boeken noemt in die post, denk ik dat ik wel op jouw oordeel af kan gaan
http://www.imdb.com/title/tt0380510/quote:Inderdaad. Ik lees boeken niet snel zomaar twee keer, maar dit boek is zo mooi... Erg aangrijpend.
En oeh! Film! Dat wist ik niet!Ik hoop dat ze er wat moois van maken, als er iets is waar ik pissig om word is als ze een boek compleet verneuken in de filmversie (Heeft iemand toevallig Nicholas Sparks' A Walk To Remember gelezen en gezien?
)
Lolita is juist zo'n goed boek! Maar het blijft een Rus, dus ik kan begrijpen dat het wat lastiger leest. Huur anders één van de filmversies en lees het daarna nog eens?quote:Jij wint. Wheheh. Officieel ben ik ook nog Lolita aan het lezen, maar daar kwam ik niet doorheen, heb ik maar even weggelegd (een half jaar terug ofzo). En oh! Ik ben net begonnen in Don Quixot.
Waterstones is mooier en het licht is niet zo fel. Mooiere kasten en een intiemere opstelling.quote:Ik krijg al korting omdat ik student ben. Ik probeer Amsterdam sowieso met winkelen te vermijden, mijn geld is erg snel weg. Om de een of andere reden vind ik Waterstones een fijnere winkel dan de ABC. Kweet niet waarom, waterstones is duurder en best onoverzichtelijk
Dat ik jou ooit een taalkundige fout zou zien maken. Het is opnieuw of over.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0380510/
Ik lees boeken heel veel overnieuw. Voorbeeldje: Je leest the Northworld Trilogy. In het nawoord geeft de schrijver uitleg over welke Noorse Mythologie verhalen hij heeft gebruikt (zoals Ragnarok), dan lees je een boek met die mythes, wanneer je daarna Northworld weer leest dan herken je nóg meer. Pak je daarna weer eens iets van de Wheel of Time op dan herken je opeens ook veel meer, zoals één van de hoofdpersonen die een oog verliest, aan een boom hangt, een grote hoed draagt, veel geluk heeft én een staf.
En zo kom je door herlezen achter steeds meer, andere verhalen die de schrijver er ook in heeft zitten.
Jullie maken mijn verlang lijstje met welke boeken nog te lezenw el erg lang nuquote:Lolita is juist zo'n goed boek! Maar het blijft een Rus, dus ik kan begrijpen dat het wat lastiger leest. Huur anders één van de filmversies en lees het daarna nog eens?
Waterstones is mooier en het licht is niet zo fel. Mooiere kasten en een intiemere opstelling.
En dat verkoopt goed
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:08 schreef Silmarwen het volgende:
Dat ik jou ooit een taalkundige fout zou zien maken. Het is opnieuw of over.
Ik lees rustig een boek 2 keer binnen een maandquote:Maar ik lees ook vaak boeken 2 of meer keren. Vaak zo omdat ik het na 2 a 3 jaaar voor de helft niet meer weet en dan fris ik het nog een keertje op.
quote:Jullie maken mijn verlang lijstje met welke boeken nog te lezenw el erg lang nu
Ik zal het even opnoterenquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Ik lees rustig een boek 2 keer binnen een maand
[..]
Kan je er nog wel een stuk of honderd geven mocht je dat willen
Daar zit absoluut wat in. Ik maak het alleen niet vaak mee dat ik zo'n soort boek lees waarbij dat nodig is. Ik heb een absurd 'selectief' geheugen, onthou de meest onzinnige dingen. Als ik een boek dan 2x lees weet ik dan ook precies wat er gebeurt. Dat maakt het minder leukquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:52 schreef Dagonet het volgende:
Ik lees boeken heel veel overnieuw. Voorbeeldje: Je leest the Northworld Trilogy. In het nawoord geeft de schrijver uitleg over welke Noorse Mythologie verhalen hij heeft gebruikt (zoals Ragnarok), dan lees je een boek met die mythes, wanneer je daarna Northworld weer leest dan herken je nóg meer. Pak je daarna weer eens iets van de Wheel of Time op dan herken je opeens ook veel meer, zoals één van de hoofdpersonen die een oog verliest, aan een boom hangt, een grote hoed draagt, veel geluk heeft én een staf.
En zo kom je door herlezen achter steeds meer, andere verhalen die de schrijver er ook in heeft zitten.
Nou ja, ik lees 'm gewoon in het Engels. Het probleem dat ik er mee heb is de ontzettend droge schrijfstijl, alles wordt zo uitgerekt. Hij kan drie pagina's volpraten over een rietje in een glas frisdrank, zeg maar. Maar ik ga het zeker nog een keer proberen. Hij staat nou toch al in m'n kastquote:Lolita is juist zo'n goed boek! Maar het blijft een Rus, dus ik kan begrijpen dat het wat lastiger leest. Huur anders één van de filmversies en lees het daarna nog eens?
Absoluut waar. Blijft een heerlijke winkelquote:Waterstones is mooier en het licht is niet zo fel. Mooiere kasten en een intiemere opstelling.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:15 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zal het even opnoteren
Ik geef welw eer een gil als ik naar de bieb bga maar eerst de donkere toren serie.
En ja, ik heb nu 100 pagina's gelezen, en het bevalt goed. Het lezen in het Engels is ook geen probleem. Leuk boek tot nu toe.quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ga er ook wel van uit dat ik het kan waarderen.
Ja. Op zich wel leuk maar ze halen bij lange na het niveau niet, zijn veel meer de standaard sci-fi kant op gegaan. Ik zal even een topic opzoeken over Duinquote:Op zaterdag 12 juni 2004 07:37 schreef Maerycke het volgende:
Ik zit trouwens te overwegen om de Duin serie opnieuw te lezen. Het zijn ook zulke goede boekenHeeft iemand ooit de moeite genomen om de vervolgboeken te lezen die door de zoon zijn uitgebracht?
Welke voorstelling?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:52 schreef Isabeau het volgende:
Na deze plechtige mededeling ga ik even op zoek in Lit naar boeksuggesties want ik ga zo naar de biebEn dan nog langs het theater in de hoop dat er nog kaartjes voor een bepaalde voorstelling zijn (ik vrees van niet). En shit ik ben de voorverkoop van NIck Cave vergeten
(ook nog maar even snel langs het postkantoor met schamele hoop). U wordt op de hoogte gehouden van eventuele aanwinsten
Ik heb eigenlijk pas één Nederlands boek gelezen waar ik echt helemaal weg van was / ben en dat is Karakter (F. Bordewijk). Maar ik lees niet heel veel van Nederlandstalige auteurs. Boeken als Het leven in een dag en Het dal van Hinnom zijn wel goed, maar raken me toch niet bijzonder veel.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:31 schreef stephany het volgende:
Hoi !
Ik ben nieuw hier.
Ik vroeg me af of jullie ook nederlandse literatuur lezen...![]()
The Reduced Shakespeare Companyquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:04 schreef Dagonet het volgende:
Welke voorstelling?
quote:Waarom kostbare tijd verspillen als u alle 37 toneelstukken van Shakespeare er ook in 97 komische minuten doorheen kunt jagen? Volgens de drie acteurs van The Reduced Shakespeare Company is het publiek voornamelijk geïnteresseerd in de kern: seks en doodslag. Op West End is het stuk al acht jaar een grote hit en ook in Nederland raken de voorstellingen razend snel uitverkocht. Veel kennis van Shakespeare hoeft u niet te hebben en maakt u zich ook geen zorgen om de taalbarrière, want die wordt - met deze vorm van slapstick - volledig aan gruzelementen gespeeld. ‘Hamlet’ wordt uitgekleed tot exact dertig seconden, ‘Titus Andronicus’ is een bloederig kookprogramma en ‘Othello’ wordt bezongen in een hiphoplied.
Na de voorstelling is er nazorg voor Shakespeareliefhebbers.
Oeh! Die zijn goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The Reduced Shakespeare Company
[..]
Dat was mijn aardrijkskunde leraar op het vwo. Las regelmatig hele stukken aan ons voor of vroeg ons hoe we dingen zeiden. Soms een hele les lang en dan hadden we gelukkig geen aardrijkskundequote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:31 schreef Silmarwen het volgende:
Evert Hartman
Daar hoopte ik al opquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef Dagonet het volgende:
Oeh! Die zijn goed!
Ja tijd terug, erg leuk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al opHeb je ze gezien?
Bert Visscher was uitverkocht.
Da's geen geld. Ik ben ook een beetje aan m'n Engelse bibliotheek bezig, maar wel gewoon in het Nederlands.quote:Op zondag 13 juni 2004 15:33 schreef innepin het volgende:
Ze hadden bij De Slegte Engelstalige boeken voor 2,25 euro per stuk!! Auteurs als Lewis Carroll, Charles Dickens, Jane Austen etcetera. Heb er meteen 3 gekocht
.
Kijk, dat moet je hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was mijn aardrijkskunde leraar op het vwo. Las regelmatig hele stukken aan ons voor of vroeg ons hoe we dingen zeiden. Soms een hele les lang en dan hadden we gelukkig geen aardrijkskunde![]()
quote:Op zondag 13 juni 2004 15:33 schreef innepin het volgende:
Ze hadden bij De Slegte Engelstalige boeken voor 2,25 euro per stuk!! Auteurs als Lewis Carroll, Charles Dickens, Jane Austen etcetera. Heb er meteen 3 gekocht
.
Ja, die heb ik dus ook gekocht. Alice's Adventures in Wonderland en Through the Looking-Glass in 1 boek voor 2 euro 25.quote:Op maandag 14 juni 2004 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
lewis carroll was toch van alice in wonderland ...pracht boekspam : vergelijkend waren onderzoek Alice in wondeland vs. Falilv
oehquote:Op maandag 14 juni 2004 13:41 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, die heb ik dus ook gekocht. Alice's Adventures in Wonderland en Through the Looking-Glass in 1 boek voor 2 euro 25.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 22 september 2004 03:46 schreef DaMook het volgende:
Sorry Dago
quote:Op woensdag 22 september 2004 04:13 schreef Dagonet het volgende:
Pas de probleme, toevallig zag ik het nu omdat een befaamd slowchatter als DaMook als laatste poster stond
En dan kun je verleiding niet weerstaan?quote:Op woensdag 22 september 2004 04:13 schreef Dagonet het volgende:
Pas de probleme, toevallig zag ik het nu omdat een befaamd slowchatter als DaMook als laatste poster stond
Asociatie topic, is al opgelost, mijne was 1 seconden laterquote:Op zondag 7 november 2004 18:35 schreef Isabeau het volgende:
Dubbel topic? Wat bedoel je?
Bij de Slegte zeker?quote:Op zondag 7 november 2004 19:14 schreef innepin het volgende:
Ik heb net Jonathan Safran Foer's "Everything is Illuminated" gekocht.... iemand iets over gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |