Via Bruna (online) bestellen, daar zijn ze 't goedkoopst.quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:55 schreef FremantleDockers het volgende:
FRS beide seizoenen in de 3 voor 33 bak. Maar die liggen al een tijdje dus zouden best op kunnen zijn. Probeer het anders eens online.
Mediamarkt Leeuwardenquote:Op donderdag 23 september 2004 18:00 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
waar![]()
Heb ze ook gevonden!!!quote:Op vrijdag 24 september 2004 08:55 schreef FremantleDockers het volgende:
FRS beide seizoenen in de 3 voor 33 bak. Maar die liggen al een tijdje dus zouden best op kunnen zijn. Probeer het anders eens online.
dat kan bijna niet tegenvallen, laat t ff weten wat je dr van vindquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:07 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Na aanleiding van de ontzettend positieve berichten in de twee Office-topics heb ik de twee DVD's van The Office besteld. Ik ben zeer benieuwd.
Precies, ik had precies hetzelfde. Het is geen 'Friends' humor (dus grap na grap na grap en gemakkelijk), maar anders. Wel ontzettend goedquote:Op dinsdag 28 september 2004 15:58 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb nu de eerste twee afleveringen gezien. Het is niet zo ontzettend grappig als ik het me had voorgesteld. Ik heb een paar keer moeten glimlachen en inderdaad tenenkrommend naar die baas zitten kijken. De serie op zich is goed. Ik vind het leuk om naar te kijken - leuke figuren er bij, die Dawn, dat lopende lijk met die wallen.. Ook leuk is dat-ie steeds gebeld wordt en dat daarna meteen opgehangen wordt
Ik verheug me al op de volgende afleveringenHeb geen spijt van m'n aankoop.
Hoe kun je nou iets hebben tegen Nederlandse comedy?quote:Op dinsdag 2 november 2004 10:46 schreef granuaile het volgende:
er komt ook een Nederlandse versie. bij de AVRO. De Afdeling over een paar weken. s avonds om 22.30. ik weet niet meer welke dag. zondag of vrijdag dacht ik. iig met de eerste Prins van Baantjer. zij speelt het afdelingshoofd. maar je mocht het niet vergelijken met The Office. (jaja!) volgens is het een komisch drama. de opnamens waren deze zomer. nog even wachten. ik ben benieuwd! (maar er gaat niks boven een originele BBC serie!)
een andere versie van the Office is uberhaupt te gek voor woorden. natuuuurlijk kunnen ze hier niet aan tippen!quote:Op woensdag 10 november 2004 02:15 schreef rubbereend het volgende:
ben bang dat de Nederlandse versie niet eens in de buurt van het origineel kan komen
Zondag 22.30 op Ned 1quote:Op vrijdag 12 november 2004 12:03 schreef granuaile het volgende:
[..]
een andere versie van the Office is uberhaupt te gek voor woorden. natuuuurlijk kunnen ze hier niet aan tippen!
iemand eigenlijk al een idee wanneer de Afdeling begint? ik kan het niet vinden op de website.![]()
Ik zag een voorstukje, en ik durf het nu zeker niet meer te kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:44 schreef rubbereend het volgende:
k durf gewoon niet te kijken.
deSerie is gewoon briljatn doordat Ricky m schrijft en ook nog de hoofdrol speelt, daarbij is het een uniek samanspel van de acteurs, dit is gewoon zo'n bijzonder samenloop, alles valt hier op zn plaats. En dan gaan ze dat in Nederland proberen ook te doenquote:Op zaterdag 13 november 2004 00:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje, en ik durf het nu zeker niet meer te kijken
Ik had het er vandaag nog met mijn collega over. Toen The Office werd gemaakt was het ook helemaal in om van die real-life programma's te maken. The Office deed dat met zijn camerawerk perfect na! Ik zapte destijds per ongeluk in de eerste aflevering, en mijn eerste reactie was: "wat is dit voor een rare docu?"quote:Op zaterdag 13 november 2004 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
deSerie is gewoon briljatn doordat Ricky m schrijft en ook nog de hoofdrol speelt, daarbij is het een uniek samanspel van de acteurs, dit is gewoon zo'n bijzonder samenloop, alles valt hier op zn plaats. En dan gaan ze dat in Nederland proberen ook te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |