En nu nog het type van de canon cameraquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:55 schreef XemmyX het volgende:
Specificaties
Type Digitale Camera
Merk Canon
Display type LCD-scherm
Display diagonale afmeting (inches) 1.5
Model flashgeheugen CompactFlash-kaart
Video-ingang / Lichtgevoeligheid ISO 50, ISO 100, ISO 200, ISO 400
Type lenssysteem Zoom lens
Optical Zoom 3 x
Optische sensor / Sensorresolutie 5 Megapixel
Breedte 8.7 cm
Diepte 2.8 cm
Hoogte 5.7 cm
Gewicht 185 g
Heb je het bonnetje nog en hoe lang garantie zit er op ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:00 schreef XemmyX het volgende:
Canon Digital ixus 500
Waarom? Ze geeft aan om hem voor ¤199,- weg te doen. Als er dan iemand 250 euro bied is ze achterlijk als ze het niet doet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:22 schreef Desiderius het volgende:
Shaolin je zou aan TS kunnen vragen een vraag of richtprijs te editen ipv wat er nu staat in de openingspost
Zolang je niet meebied en geen interesse toont is deze opmerking gewoon off-topic. Verdere opmerkingen graag in het feedback topic van V&A.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:28 schreef succubus het volgende:
dat was geen gezeur. deze prijs is best wel laag, hij is nieuw 400. daarom 300 haal je met gemak, zo niet meer.
zit er eigenlijk geheugen bij
logisch inderdaad, maar als ts het duidelijk had omschreven, waren er geen misverstanden ontstaan....quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
Gezeur en off-topic verwijderd. Moody het is logisch dat de camera verkocht wordt aan iemand anders als diegene meer bied.
Ik zal die ouders van je volgend jaar toch is op het hart drukken om voor je verjaardag eerst te vragen wat je wilt hebben en het garantiebewijs eens te bewaren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:56 schreef XemmyX het volgende:
gekregen van mij ouders
maar wat moet ik er met 2
die andere is ook een hele goeie
en nieuw in doos is toch beter verkopen
Of jij moet je startpost beter aanmaken. Ik las het ergens tussendoor nogquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:40 schreef XemmyX het volgende:
moet je lezen maar ixus500 dus ja, das 250
Boeie..... ik weet dat jij ook altijd alles op de goedkoop-manier doetquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:16 schreef R-e-n-e het volgende:
Hm, vaag dat je ouders zomaar een digi cam voor je kopen (en niet informeren of weten dat je al 1 hebt) en heel erg vaag dat ze het aankoopbewijs niet hebben bewaard..............
260quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:51 schreef XemmyX het volgende:
morgen vroeg kijk ik wie er het meeste geboden heeft, en aan die verkoop ik het, lijkt wel net een veiling maar zo werkt het tegenwoordig nou eenmaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |