quote:Maar die ben je per ongeluk expres vergeten![]()
Ik heb vanaf 5 juli vakantie, en ga dan tot 9 augustus werken. Dan heb ik 2 week vakantie
Heb nu nog een project tot die 5e, en komende maandag een (echt niet fijn) tentamen
Goed zo...Het leven is al ingewikkeld genoeg zonder dat mensen proberen je om de haverklap te ondermijnenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
ik heb besloten te breken met mijn moeder.
Je hebt groot gelijk. Ga eindelijk maar es aan jezelf denken hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Uh nee, dat tentamen ben ik niet vergeten, maar ik heb Pluisje's advies en natuurlijk de dringende adviezen in mijn omgeving aangenomen. Ik doe gewoon rustig aan en volgend jaar zie ik wel. Ik moet zeggen dat ik me al een stukje beter voel nu die druk weg is en ik heb besloten te breken met mijn moeder.
En dan is het behoorlijk k#t dat een aantal jou alleen zo hard laat werken voor hun achten en zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef clauwheee het volgende:
Heb voor mezelf ook besloten dat ik het rustiger aan wil doen, alleen dat is dus het nadeel van al dat groepswerk. Mijn groepsgenoten gaan doorgaans niet voor een zesje..ik ben nu op het punt beland dat ik dat ruim voldoende vind in ruil voor me beter voelen en meer vrije tijd![]()
Precies, zo denk ik ook. Ik heb nog negen jaar om mijn opleiding af te maken, dussehquote:Doe het tentamen daarnaast komende maandag wel, als ik een 2 haal heb ik pech gehad, volgend jaar weer nieuwe kansen. Ga me er niet druk om maken.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef LadyS het volgende:
check mijn nieuwe icoontje![]()
![]()
<------
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
[afbeelding]
Hij is leuk, maar ik hoop dat we hem niet nodig hebben
neeh.. niks gezien of gehoordquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef beefcake het volgende:
LadyS heb je ook de helikopters gezien (en gehoord)???
Ze zijn leuk!!
Edit- Leuke nieuwe avatar heb je!
* beefcake wil ook een oranje avatar :S)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
weet ik dus niet...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!en kan deze niet een oranje rokje en pompons krijgen?
Jaaa die welquote:
Ik weet niet waarvan het is. Het zijn Chinooks geloof ik... Met twee van die grote propellors. Ik vind het altijd supermooi, helikopters. Ik dacht misschien zag jij ze ook, maar niet dusquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
neeh.. niks gezien of gehoord
waar was dat van dan?
Hier schijnt lekker het zonnetje nogquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:20 schreef clauwheee het volgende:
Nou zeg...tis hier dus echt geen mooi weer hoor..ik zit weer helemaal verkeerd hier in het noorden. Geen zon, harde wind...vind het voor mezelf niet zo heeel erg, had gister verschrikkelijke last van mn handen en spieren enzo, das nu wel iets minder. Maar toch, ik werd gister wel erg vrolijk van dat zonnetje!!!![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik weet niet waarvan het is. Het zijn Chinooks geloof ik... Met twee van die grote propellors. Ik vind het altijd supermooi, helikopters. Ik dacht misschien zag jij ze ook, maar niet dus
of allebei tegelijkquote:PluisjeIk zou denk ik een hartverzakking krijgen, of een rolberoerte.
Nee ik denk het niet, ze vlogen de andere kant op. Maar ze vliegen nu al een paar dagen over. Zal wel oefening of whatever zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:30 schreef LadyS het volgende:nee niks hier Misschien komen ze nog wel deze kant op
Of controles voor milieu ofzo???quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, ze vlogen de andere kant op. Maar ze vliegen nu al een paar dagen over. Zal wel oefening of whatever zijn.
Dames, de eerste ronde liggen we er al uit dus waarom al die moeite ??quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Hij is leuk, maar ik hoop dat we hem niet nodig hebben
quote:Thunderchild heb je nog een beetje kunnen slapen met je nek?
Kom op Thunderchild, positief blijvenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dames, de eerste ronde liggen we er al uit dus waarom al die moeite ??
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!en kan deze niet een oranje rokje en pompons krijgen?
Met deze selectie (verliezen van de Belgen en de Ieren) ??quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:16 schreef clauwheee het volgende:
Kom op Thunderchild, positief blijven
Geweldig! Mijn dankquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:22 schreef Koningin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Met deze selectie (verliezen van de Belgen en de Ieren) ??
Talk about wishfull thinking . . . .
Ik kan er helaas de credits niet voor krijgen, want ik heb hem in het sub-forum van EK-2004 gevraagd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geweldig! Mijn dank
Nou toch bedankt! Ik ben maar zo vrij geweest om er een avatar van te maken!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik kan er helaas de credits niet voor krijgen, want ik heb hem in het sub-forum van EK-2004 gevraagd.
Ze gaat het nou wel verzetten, maar toch, dat ze er gewoon niet aan denkt dat die uitreiking dan is met het maken van die andere afspraakquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:52 schreef Mariposa het volgende:
Jeetje Sylvana, dat is a-sociaal een ander woord heb ik er even niet voor. Jij doet alles voor haar en haar man, past op je broertje terwijl je eigenlijk moet leren en dan gaat iemand anders voor de uitreiking van je diplomaHoe stom kun je als moeder zijn
![]()
Heb jij met Christan gepraat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:35 schreef Sugar het volgende:
Ikke is ook "roranje"!
Ja dat vroeg ik me nou ook al af!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef Belana het volgende:
en wat is boberen dan?
goedenavond!
proberenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef Belana het volgende:
en wat is boberen dan?
goedenavond!
Ja dat vroeg ik me ook af eigenlijk!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, wat zijn je plannen hierna? Verder studeren? Het huis uit <- hint...
Ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:26 schreef easy-going het volgende:
ik sluit me aan bij Rewimo
Ik word over 8 dagen 21quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:23 schreef beefcake het volgende:
Hee het gaat nu opeens over mijn leeftijd![]()
Leuk hoor haha. Luchtbel volgens mij was ik ouder dan jij. Ik ben nu ruim drie maanden 21. En jij?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ook
Ben geloof ik wel ouder dan het meeste van het grut hier maar laaaaaaaaaaaaang zo oud niet als Rewimo
Nu voelt ze zich vast een stuk beterquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef beefcake het volgende:
Rewimo is onze moederkloek![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou jaaaaa zeg, zie ik er zo oud uit?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik word over 8 dagen 21
Maar voelde me vet onvolwassen bij jou
Moet ik daar blijquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:28 schreef beefcake het volgende:
Rewimo is onze moederkloek![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet ik daar blijmee zijn of niet
![]()
Ja, hierna ga ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening studeren in Zwolle, heb alleen nog niet het geld om op kamers te gaan, dus blijf wel gewoon thuis wonen ( het is 40 minuten met de trein, dus das makkelijk te doenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, wat zijn je plannen hierna? Verder studeren? Het huis uit <- hint... tja, ik kan weinig zeggen, want mijn moeder flikte mij hetzelfde, alleen die kwam dus echt niet
Ik hoop dat die van jou verstandiger is
!
Wij gaan op visite
Oh ja gewoonquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou jaaaaa zeg, zie ik er zo oud uit?![]()
![]()
Ik vond je helemaal niet onvolwassen! Ik vond je gewoon, van mijn leeftijd zeg maar.
Tsja ik weet het ook niet! Ik denk het wel! We vinden je gewoon lief denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet ik daar blijmee zijn of niet
![]()
Wijs, okee, maar oudquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:31 schreef melonovy het volgende:
[..]tuurlijk! Oud & wijs!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:30 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nou jaaaaa zeg, zie ik er zo oud uit?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Tsja ik weet het ook niet! Ik denk het wel! We vinden je gewoon lief denk ik![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]Je komt alleen veel volwassener over..dat bedoelen we geloof ik
Jaa!! Lief en wijs Rewimoquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Tsja ik weet het ook niet! Ik denk het wel! We vinden je gewoon lief denk ik![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:34 schreef beefcake het volgende:
[..]
Weet ik hoor clauwheeetje! Daarom had ik er ook een
onder gezet
![]()
Mee eensquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jaa!! Lief en wijs Rewimo
O fijn, dank je welquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:35 schreef Sylvana het volgende:
Ik dacht trouwens ook dat jullie wel een stuk ouder waren dan dat ik nu in de profielen zie
Hey! Ga je dat op het Windesheim doen? Daar zit ik ook op! Gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, hierna ga ik Sociaal Pedagogische Hulpverlening studeren in Zwolle, heb alleen nog niet het geld om op kamers te gaan, dus blijf wel gewoon thuis wonen ( het is 40 minuten met de trein, dus das makkelijk te doen)
Veel plezier op visite
ja, dat ga ik op Windesheim doen jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:37 schreef Zabb het volgende:
[..]
Hey! Ga je dat op het Windesheim doen? Daar zit ik ook op! Gezellig![]()
is alleen maar positief bedoelt hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O fijn, dank je welIk begon me net weer een beetje beter te voelen.
Ach ja, wat is nou 25 jaarquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is alleen maar positief bedoelt hoor
jullie komen allemaal zo volwassen over tegenover mij
idd, is toch niksquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach ja, wat is nou 25 jaar
Joh dat is maar een kwart eeuwquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ach ja, wat is nou 25 jaar
k ben al op weg naar een halve eeuwquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:44 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Joh dat is maar een kwart eeuw![]()
In dat geval schelen we niet veelquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef clauwheee het volgende:
Om er ff een understatement in te gooien: ik zeg maar zo, je bent zo oud als je je voelt
Zie ook het vetgedrukte in mijn sigquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef clauwheee het volgende:
Om er ff een understatement in te gooien: ik zeg maar zo, je bent zo oud als je je voelt
Oprah zei steeds: "Het leven begint bij 40"... Al zei ze wel dat ze het fout had en het leven pas bij 50 begint toen ze 50 werd. Ik denk dat ik hier een patroon ziequote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
k ben al op weg naar een halve eeuw
Joh, jouw leven is net begonnen toch het leven begint tenslotte bij 40 , die ukkies hier moeten nog een poosje wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Beetje rare vraag misschien en een beetje onbeschoft misschien ook maar zijn de moeders in het dagelijks leven irl ook vaak jonger dan dat jij bent of valt dat wel mee? Bedoel het niet raar ofzo hoor, vroeg het me alleen af...quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben al jááááááren 29quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:46 schreef clauwheee het volgende:
zo oud ben je dus helemaal niet..quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:51 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hee wat leuk om te weten dat jullie in hetzelfde jaar geboren zijn als ik!
*deegrol zoekt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef Sugar het volgende:
En stukken jonger dan Rewimo!
Nogmaals niet onbeschoft bedoeldquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Nou, zoals je misschien weet beheer ik een mailinglist voor Bewust Alleenstaande Moeders en daar zijn veel (late) dertigers. Op Christans crèche zie ik van alles door elkaar, Kaylee (Christans vriendinnetje) heeft hele jonge ouders, andere kindjes hebben juist weer oudere ouders.
Hoe dat straks op school is weet ik niet, maar omdat Christan in Bloemendaal naar school gaat, vermoed ik dat ook daar redelijk veel oudere ouders rond zullen schuiven
Precies, anders stuur ik jullie allemaal met je blote benen naar bed!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef Sylvana het volgende:
wel een beetje lief zijn voor Rewimo he
En ook beslist niet zo opgevatquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:56 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nogmaals niet onbeschoft bedoeld
Ik ben ook een "zogenaamde oudere moeder" maar ik moet eerlijk zeggen dat leeftijd me niet echt veel zegt. Als ik moeders met andere kindjes spreek, spreek je elkaar tegenwoordig meer als moeder en dan valt de leeftijd wel weg vind ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:48 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Beetje rare vraag misschien en een beetje onbeschoft misschien ook maar zijn de moeders in het dagelijks leven irl ook vaak jonger dan dat jij bent of valt dat wel mee? Bedoel het niet raar ofzo hoor, vroeg het me alleen af...
Oh vergeten te zeggen, ik doe wel een andere opleiding!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, dat ga ik op Windesheim doen jaIk ben al keer meegeweest met meeloopdag, misschien ben ik je dan wel tegengekomen
dan kan ik je alsnog ergens hebben zien rondlopen/ in kantine zien zitten ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Zabb het volgende:
[..]
Oh vergeten te zeggen, ik doe wel een andere opleiding!![]()
Oke, heb wel respect voor ouderen verder hoor :pquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En ook beslist niet zo opgevat
Ja tuurlijk!! Nog een heel jaar! Ik hoop over een jaar klaar te zijn met m'n opleiding!quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan kan ik je alsnog ergens hebben zien rondlopen/ in kantine zien zitten ofzo
Ehhmmmm, vandaag nog 37quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:58 schreef Spindizzy het volgende:
Hoe oud ben jij dan Easy-Going?
Ja ik denk eigenlijk ook dat het iets is dat ik mezelf aanpraat hoor en dat anderen dat niet doen, maar toch, ff checkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:57 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ben ook een "zogenaamde oudere moeder" maar ik moet eerlijk zeggen dat leeftijd me niet echt veel zegt. Als ik moeders met andere kindjes spreek, spreek je elkaar tegenwoordig meer als moeder en dan valt de leeftijd wel weg vind ik.mijn God, ik ben echt zo'n over haar kind meutende moeder geworden
![]()
Ooooooooh...valt allemaal nog reuze mee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ehhmmmm, vandaag nog 37
Ha, dat komt in de buurtquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:00 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ehhmmmm, vandaag nog 37
Ja, maar wees niet ongerust, ik ben niet van plan je in te halen hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ha, dat komt in de buurten morgen dus nog meer
quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:04 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, maar wees niet ongerust, ik ben niet van plan je in te halen hoor![]()
Das helemaal leuk! Goed gedaan Rewimoquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Enne, ik heb toevallig wel een jongere vent aan de haak geslagen
dat houdt je jong weet ik uit ervaring, ik lijk 4 jaar jonger dan ik eigenlijk ben....quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Enne, ik heb toevallig wel een jongere vent aan de haak geslagen
nee, niets speciaals!quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:18 schreef Karin het volgende:
Wouw melonovy jij gaat ook lekker
Ben je met een speciaal dieet bezig?
Mijn hemel...Die hele klote onzekerheid weer doormakenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Dat is waar Melonovy, ik zou zelf ook echt geen 16 meer willen zijn![]()
Precies...quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:29 schreef clauwheee het volgende:
Nu ben ik veel rustiger en vin ik het heerlijk om nergens meer bij te willen of moeten horen...op die manier.
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:35 schreef easy-going het volgende:
snappen jullie een beetje hoe ik dit bedoel![]()
Ik kon me als kind niet voorstellen dat mijn ouders ook kind waren geweestquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:35 schreef easy-going het volgende:
Vroegah...als kind zijnde waren alle ouders gewoon oud. Ik had zelf ook oudere ouders, maar mijn beste vriendinnetje heeft hele jonge ouders. Vroegah..vond ik die ouders eigenlijk ook gewoon oud, en als ik er nu weleens aan terugdenk waren ze toen vééél jonger dan dat ik nu ben, vind ik weleens een vreemd idee
snappen jullie een beetje hoe ik dit bedoel![]()
Mijn ervaring is dat het niet zo heel veel uitmaakt op hoeveel graden je um wast. Ik probeerde laatst ook 2 spijkerbroeken te laten krimpen, 60 graden hielp niet, zelfs 90 graden niet!!! Ik denk dat je je hoop op de droger moet vestigenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:38 schreef E.T. het volgende:
Pfff.. heb ik 2 weken geleden een nieuwe spijkerbroek gekocht die dus echt goed zat..
Ik had 't idee dat ik toch wel zo'n beetje stilstond na de bevalling en mijn lichaam dus gewoon veranderd was.. Vandaag zakte die broek dus van m'n kontEn nu wilde ik 'm vanavond op 60 graden wassen en daarna in de droger.. Heb ik niet goed gekeken en alles op 40 graden gedaan
![]()
Morgen toch maar weer 'ns op die weegschaal gaan staan. (ook al geloof ik niet dat er iets af is)
ik hoop toch dat die broek iets gekrompen is, had 'm hiervoor nog maar 1 keer gewassen.. Hij zit zo lekker
Vorige week was mijn broer jarig, hij werd 44, ik had echt zoiets van *slik* die is oud (en dan heb ik ook nog een broer van 46quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn moeder is 65 jaar... Shit joh, das bejaard. Mijn moeder! Mijn moeder heeft een kind van bijna 40 jaar oud!Dat is pas een idiote gedachte.
Niet ik, mijn oudste broer
Mijn moeder wordt dit jaar 65 en heeft een kind van 41quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:40 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ja![]()
Mijn moeder is 65 jaar... Shit joh, das bejaard. Mijn moeder! Mijn moeder heeft een kind van bijna 40 jaar oud!Dat is pas een idiote gedachte.
Niet ik, mijn oudste broer
Op mijn leeftijd had mijn moeke drie kinderen van 1, 2 en 3 jaar oudquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt dit jaar 65 en heeft een kind van 41Zji was er vroeger bij dan ik
Goed jaar!quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
Ah what the heck . . . ben van 08/76 (Ouwe lul dat ik ben)![]()
Tsk...Broekkiequote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
Ah what the heck . . . ben van 08/76 (Ouwe lul dat ik ben)![]()
Dat bedoel ik dus....en anderen lijken dan een heel stuk volwassener terwijl ik zelf misschien net zo ben..quote:Op donderdag 10 juni 2004 05:10 schreef beefcake het volgende:
Ik zie mezelf nog steeds als meisje. Ik bedoel geloof ik hetzelfde als melonovy, je hebt niet in de gaten dat je zelf ook ouder word.
Kijk, dat wil ik nou ook! Daarom hebben wij nu een zonnebank gehuurd! Maar het lijkt wel alsof dat ding helemaal niet werktquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:21 schreef Angel22 het volgende:
![]()
Zonnebankje was errug lekker!!!!
![]()
en ik ben RETEBRUIN!!!!!!
![]()
![]()
Wij hebben nu ook zo'n inklapbare van Philps, met 3 kleine lampen volgens mij! Wij hebben hem voor 4 weken gehuurd, en volgende week moet ie alweer terug! Jammer!quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:45 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb een zonnebank (zo'n inklapbare met van die speciale lampen geen lange lampen, maar van die snelle lampen) Ik verrand altijd heel erg (rosig en sproeten) en dan i af en toe eronder wel erg lekker.
Toch gaan we hem verkopen. We gebruiken dat ding gewoon te weinig
Als er gegadigde zijn?
Dat is erg handig! Op zich wordt ik ook wel snel bruin, maar mijn benen worden weer minder snel bruinquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:50 schreef Spindizzy het volgende:
Ik hoef altijd maar heel ff in de zon te zitten en ik ben gelijk pikzwartGaat echt hartstikke hard bij mij
Je kunt die van Jessie kopenquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:52 schreef Zabb het volgende:
[..]
Wij hebben nu ook zo'n inklapbare van Philps, met 3 kleine lampen volgens mij! Wij hebben hem voor 4 weken gehuurd, en volgende week moet ie alweer terug! Jammer!
Minder handig als je liever GothicBleek wilt zijn (in mijn jonge jaren)quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:54 schreef Zabb het volgende:
[..]
Dat is erg handig! Op zich wordt ik ook wel snel bruin, maar mijn benen worden weer minder snel bruin![]()
Bij de Tuinen verkopen ze zakjes Dode Zeezout voor in bad. Maar 's een zak halenquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:59 schreef Jessicaa het volgende:
Ja zon en zout Spindizzy!
Kun je niet een tijdje 'deeltijd' thuishulp krijgen als het nodig blijkt te zijn? Dus voor twee uur 's ochtends (aankleden en zo) en later op de middag?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:01 schreef Jessicaa het volgende:
Volgende week komt mijn thuishulp nog 2 keer en dan sta ik er alleen voor op de dagen dat Geer werkt. Ik zie er best tegenop, maar aan de andere kant heb ik er ook wel weer zin in hoor. Lekker alleen in mijn eigen huis ipv een half jaar lang iemand 40 uur per week om je heen. Beetje dubbel allemaal.
Ja, daar kwam ik ook pas laatst achterquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:57 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahaha ja preices de hebben wij die van Philps. Ik wist niet dat je ze ook kon huren joh.
Volgens mister_d welquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:25 schreef LadyS het volgende:
is het niet zo benauwd meer, miss-d?zo lekker klef enzo?
Uh... als ik het zelf niet meer nodig heb, goedquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:49 schreef LadyS het volgende:
owmag ik niet wat van jouw bloed dan?
dan pasquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uh... als ik het zelf niet meer nodig heb, goed??
Dat is het hierquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:52 schreef LadyS het volgende:
ik vind een graad of 23 wel goed.... wat mij betreft hoeft het niet veel warmer te worden.. (mag wel, maar dan niet klefwarm)23 graden en een fris briesje
Ik heb er ook een...quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:26 schreef Syrena het volgende:
Tot dalijk mijn zeik-collega komt, die gaat alles weer dicht gooien, omdat ze nekpijn krijgt van de tocht...... ZUUUUUUUCCHHHTTTTT.
De collega die meteen het knaloranje zonnescherm naar beneden doet zodra ze binnen is, is gelukkig op vakantie.....quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:36 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb er ook een...
Hij wil altijd alle lamellen dicht omdat hij niks meer ziet op zijn beeldscherm. We zitten hier dus altijd in het donker terwijl we een prachtig uitzicht hebben (en de zon schijnt)![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:07 schreef Sugar het volgende:
Oke, Coolbabe! Toch hoop ik het!!!!
Ik wil nog wel een kindje zien met zulk leuk haar als Tom, namelijk!![]()
Nee, dat is niet hetzelfde. JBM mag al vanaf het begin door de voeding (Nutriton) en dat andere dus niet (dat is pap).quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:27 schreef Jonnetje het volgende:
Hoi hoi...
Nog niet bijgelezen...
Maar even een vraagje van de buuf van dinnetje..
Ze heeft een zoontje van drie maanden, maar die komt om de anderhalf tot twee uur om voeding.
Nou vond ze om de anderhalf uur wel kort... Nutrilon Forte heeft ze geprobeerd maar daar leek het van dat ie er alleen maar meer honger van kreeg. Een schepje Nutrix heeft ze ook geprobeerd maar dat hielp ook niet echt.
Nou is de vraag.. mag hij al een beetje Johannesbroodpitmeel door zijn voeding?
want ze had het wel over molen-kinder-meel/kinder-molen-meel ofzoiets en dat zou voor kinderen vanaf 7 maanden zijn. Maar is dat het zelfde als JBM?
Geen druppel nog gezien hier (wel wolken, geen zon) . . .quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:33 schreef coolbabe het volgende:
Het gaat hier ook regenen
Ahaaaaaaaaa..quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:56 schreef Grijs het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde. JBM mag al vanaf het begin door de voeding (Nutriton) en dat andere dus niet (dat is pap).
Maar JBM is niet tegen het hongergevoel, maar om de voeding dikker te maken, zodat de baby'tjes niet zo snel spugen. Ik denk dat ze beter kontakt kan opnemen met het cb.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:16 schreef ezzi het volgende:
omdat je smiley iets aan z'n lip heeft hangen........)))
Ik ook..ben al een keer daar geweest en heb toen al een paar dingen afgesproken..maar heb echt weer even een luisterend oor nodig omdat ik er zelf niet meer ff uitkom allemaal. Had vandaag zelfs het gevoel of ik sowieso nog wel de moed heb om door te gaan...quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:20 schreef beefcake het volgende:
Clauwheee niet huilenIk hoop dat je wat aan het gesprek met de decaan zult hebben!!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:34 schreef pluisje het volgende:
Kom op meid, je bent al zo ver!
HBO's zijn slecht geregeld, het is een zooitje, en je medestudenten lopen de kantjes ervan af. Valt niks aan te veranderen, dus probeer dat ook niet, en heb er ook geen hoop op, en denk lekker alleen aan jezelf, en je toekomst. Je zit er om een diploma te halen, zorg gewoon lekker dat je dat haalt, en maak je niet druk om de dingen erom heen. Je verandert er toch niks aan, helaas.
Ik heb er zelf ook 7 jaar tegen lopen vechten, om uiteindelijk gefrustreerd bij de opleidingsdirecteur aan te kloppen, omdat 3 kwart van mijn cijfers opeens zoek was, terwijl ik bijna klaar was... Die vond dat te erg voor woorden, en heeft er voor gezorgd dat ik 2 weken later een diploma in huis had. Welliswaar met de aantekening dat ik geen scriptie had gemaakt, maar dat trok ik dan ook echt niet meer.
Ik ken dus je frustratie, maar weer ook hoe zonde het is er energie aan te verspillen. Hou vol joh
hmmm. maar de 5e ziekte begint met vlekjes, en de 6e begint met koorts. en Piet had al een paar dagen flinke koorts. nou ja we zullen zien.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:36 schreef Rewimo het volgende:
Ja het vliegveld was leuk, alleen vloog er niksMaar we gingen er een hapje eten dus we hadden het evengoed wel naar onze zin
Klinkt inderdaad als een vlekjesziekte, wat Piet heeft. Of het nu 5e of 6e is...? Bij 6e duurt de uitslag wat langer meen ik. Julian zat nog wel onder, maar het was de afgelopen dagen heel vurig en nu meer roze.
valt nog wel mee vind ik hoor, meestal 2 en soms 3 keer in de weekquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje, hoe vaak per week sport je Sylvana? Best veel, of niet?
haha, neuh, ben deze week maandag, dinsdag en vandaag geweest en dat vind ik wel weer genoegquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Oww ok..hehe..ik had op de een of andere manier steeds het gevoel dat ik elke avond las dat je net van de sportschool kwam
aahhhquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:53 schreef Jessicaa het volgende:
Ja zag er gezellig uit
Ik doe net alsof ik Janneke niet hoort nu.
Bah Geer vanavond bij schoonpapa met de compie aan het klooien en ik zit al weer de hele avond met een huilende Janneke.
Ik zou het ook niet kunnen hoor, me kind zo lang laten huilenquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:56 schreef Jessicaa het volgende:
Ik ga dr pakken ik kan dit niet.
Zwak enzo
Doei doei tot morgen ergens
Ja idd, dat vind ik ook wel fijn! Ik hou ook niet van die dichte dingen!quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:30 schreef Jessicaa het volgende:
Clauwhee dikke kus hoor
Dat klopt Zabb. Bij de 'normale' banken lig je er helemaal tussen als het ware en deze zitten vrij hoog boven je. Doe je dit niet dan verbrand je echt (ik dus wel) De lampen zijn veel sterker als in zo'n tostiding vandaar. Ik zelf vind het wel beter liggen, niet zo'n opgesloten gevoel.
Een vlekjesziektequote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
Mij niet weten wat 6e ziekte is![]()
Kan iemand dat ff uitleggen in 4 regeltjes ??
Google is je vriendquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
Mij niet weten wat 6e ziekte is![]()
Kan iemand dat ff uitleggen in 4 regeltjes ??
Gelukkig dat het beter gaat!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:57 schreef Anitra het volgende:
Met duvel gaat het een stuk beter. Ik durf niet te zeggen of hij nu beter is of niet, zijn vacht is weer een stuk witter en hij verliest geen hele plukken meer. Ook is het niezen weg. Hij komt soms nog wel eens sloom over, maar hij is stukken beter dan 2 weken geleden. Hij word ook netjes verzorgd door de hond en de andere kat, wat weer een heel lief gezicht is.
Deze nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Beefcake, rooie zijn meestal katersHij lijkt op mijn Olivier... RIP
Of poezen zien er hetzelfde uit onder hun staart als katersquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Deze nietHet is echt een meisje
![]()
Als katers geholpen zijn soms welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Of poezen zien er hetzelfde uit onder hun staart als katers![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:01 schreef beefcake het volgende:
LadyS wat lief![]()
Dat bestekje is echt zoiets om door meerdere generaties te laten gebruiken.
Zo van: "Hier heeft mijn betovergrootoma nog mee gegeten. Ze heette BabyS"
![]()
Kijk, het vriendje missen is tot daar aan toen, maar ons??quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:43 schreef clauwheee het volgende:
Nou zeg..boe..ik ga me opmaken voor een moeilijk weekendMn mannetje wordt zo opgehaald en gaat een weekendje weg met de voetbalclub...en ik ga straks naar mn ouders, daar het hele weekend leren voor een tentamen komende maandagochtend. Ik kan niet zo heel goed alleen zijn de laatste tijd dus ga ik daar maar tot zondagmiddag ofzo heen. Ook wel even gezellig.
Maar..dan moet ik dus én mn vriendje én jullie allemaal missen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |