Maar daar doe je geen half uur over toch? Lijkt me niet echt lekker, je laatste 20 minuten stinkend door te brengen....quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:22 schreef Croupouque het volgende:
Ik zou waarschijnlijk in mijn broek poepen.
en wat doe je als je niet blij bent en op de maan staat en nog maar 30 minuten te leven hebt?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:23 schreef Echo99 het volgende:
ik zou niet blij zijn
Misschien drijf je wel terug naar aardequote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Heel hard rennen en dan afzetten, dan maar hopen dat ik door blijf vliegen, kan ik tenminste nog een half uurtje lol hebben terwijl ik wegdrijf.
Kan je mooi nog ff bbqen in de dampkring das wel lekker met dit weerquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Misschien drijf je wel terug naar aarde
Topquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
Heel hard rennen en dan afzetten, dan maar hopen dat ik door blijf vliegen, kan ik tenminste nog een half uurtje lol hebben terwijl ik wegdrijf.
Ja, en dan in je hoofd van die wals muziek afspelen terwijl je over het maanlandschap darteld...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
er zit geen rits in je ruimte pakquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
nog één keer masturberen en het kwaeckje de eeuwigheid in laten zweven naar een ander sterrenstelsel.
Als je dat dat en beetje goed timed hab je toch nog een keer aan wurgsex gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
nog één keer masturberen en het kwaeckje de eeuwigheid in laten zweven naar een ander sterrenstelsel.
jamaar, stel je telefoon doet het niet, wat dan?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:32 schreef mcDavid het volgende:gewoon de ANWB bellen natuurlijk
ff e-mailtje sturenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:39 schreef L-mo het volgende:
[..]
jamaar, stel je telefoon doet het niet, wat dan?
Reken maar dat dat kicken is op de maan!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef Mister_Slide het volgende:
Blaasvoetballen
ten eerste leeft je zaad niet zolang, ten tweede gebruik je dan nog meer zuurstofquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Reken maar dat dat kicken is op de maan!![]()
Ik ga toch liever dood aan zuurstofgebrek dan dat ik uit elkaar spatquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:49 schreef BazP het volgende:
Lekker gaan liggen, nog een keer denken aan alle leuke dingen die je hebt meegemaakt, en dan af met die helm.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:54 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
Rook een joint. Fantaseer daarna marsmannetjes maanmannetjes. En die helpen je dan misschien![]()
Oh nee. Repareren heeft geen zin want de brandstof is op.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:54 schreef Laura 2000 het volgende:
Heel hard huilen![]()
![]()
![]()
En daarna doorgaan en proberen dat ding te repareren wat het niet meer deed. Niet opgeven![]()
wel als er geen zwaartekracht isquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef L-mo het volgende:
[..]
Maar daar doe je geen half uur over toch? Lijkt me niet echt lekker, je laatste 20 minuten stinkend door te brengen....
je hebt te veel films gekekenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:51 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik ga toch liever dood aan zuurstofgebrek dan dat ik uit elkaar spat.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:14 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
wel als er geen zwaartekracht is
tis iig VEEL beter om dood te gaan aan zuurstof gebrekquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je hebt te veel films gekeken
wat er gebeurt is dat je speeksel gaat koken door het vacuum, en later ook je bloed en andere lichaamssappen, maar voor die tijd ben je al lang en breed buiten westen
Ik vroeg het me gister gewoon af... kijk je weet maar nooit, misschien sta ik volgende week ineens op de maan en is de brandstof van m'n maanlander op... en dan is het goed als je vantevoren eens hebt nagedacht over je laatste 30 minuten! Dus bedankt alvast voor de goede ideeenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:56 schreef Echo99 het volgende:
Hey TS: Wat moest jij trouwens zo nodig op de maan doen?
met nieuwe brandstof?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:47 schreef jaguar het volgende:
mijn adem elke keer zo lang mogelijk inhouden en vragen of ze een nieuwe raket willen sturen
Als je dat doet gaan je longen meteen vliegenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:49 schreef BazP het volgende:
Lekker gaan liggen, nog een keer denken aan alle leuke dingen die je hebt meegemaakt, en dan af met die helm.
jij bent een echte patriootquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:54 schreef cerror het volgende:
Ik zou die vlag van amerika in 2en breken en dan mezelf door het hart steken!
maanzaad...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:29 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
kwaeckje
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maanzaad...
Soms zie je ineens dat je reactie eigenlijk niets bijdraagt en eigenlijk maar dom is. Ik heb het nu.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:55 schreef Guidosaurus het volgende:
Ik zou maar een lekker gaan auwhoeren op de maan. Beetje zuipen enzo...
Je was niet de enige.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:56 schreef Guidosaurus het volgende:
[..]
Soms zie je ineens dat je reactie eigenlijk niets bijdraagt en eigenlijk maar dom is. Ik heb het nu.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:05 schreef Jaystified het volgende:
Zeer waarschijnlijk mijn vinger in me kont doen en dan tot 10 tellen
Laat ik zon dikke scheet dak regelrecht word geterpodeerd terug naar de Aarde waar ik precies terug in me bedje belandquote:Op donderdag 10 juni 2004 01:11 schreef L-mo het volgende:
Wat gebeurt er dan na 10?
Voor altijd zelfs! (het waait niet op de maan, geen erosie, alleen een meteor kan de engel in de war schoppen)quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:13 schreef krakkemieke het volgende:
Een maanengel maken, net als een sneeuwengel. Maar de maanengel blijft langer bestaan....![]()
of FOK!quote:Op donderdag 10 juni 2004 01:18 schreef L-mo het volgende:
[..]
Voor altijd zelfs! (het waait niet op de maan, geen erosie, alleen een meteor kan de engel in de war schoppen)
Zou je in een half uur tijd iets op de maan kunnen schrijven wat vanaf de aarde met een telescoop te zien zou zijn? Zo ja; wat zou je schrijven?
Ik zou WTF neerzetten.![]()
Jij draagt ook niet echt bij aan een betere wereld hequote:Op donderdag 10 juni 2004 01:20 schreef krakkemieke het volgende:
XS 650! (m'n favo motor)
Je avatar is bijna 1MB man..quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:26 schreef br.tuck het volgende:
pis in je brandstof tank , mischien werkt het
Geluid draagt niet ver in de ruimte... dus hard hoeft het niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:53 schreef mcDavid het volgende:grote avatar's united!
ontopic:
heel hard zingen van blof:
eerst "hier" en daarna "mooie dag"
1. microfoonquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef L-mo het volgende:
[..]
Geluid draagt niet ver in de ruimte... dus hard hoeft het niet.
En wat zou het rottig zijn als je de tekst niet meer weet.
geeft niet, je geboortedatum is 2000, dus de kennis komt nogquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:55 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Oh nee. Repareren heeft geen zin want de brandstof is op.![]()
potje rukken ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:20 schreef L-mo het volgende:
..., je maanlander doet het niet meer want de brandstof is op.![]()
En je hebt nog maar een half uur aan zuurstof...
Wat zou jij doen in dat half uur?!
The Tick.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:13 schreef hmmm_lasagne_ het volgende:
Met grote koeienletter proberen CHAIRFACE in de maan n te schrijven
mijn advocaat bellen dat-ie esa voor de kadi moet sleuren. het zou namelijk betekenen dat als ik wel geland was, de zuurstof ook binnen een paar minuten op zou zijn. een wanprestatie dusquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:20 schreef L-mo het volgende:
..., je maanlander doet het niet meer want de brandstof is op.![]()
En je hebt nog maar een half uur aan zuurstof...
Wat zou jij doen in dat half uur?!
quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
mijn advocaat bellen dat-ie esa voor de kadi moet sleuren. het zou namelijk betekenen dat als ik wel geland was, de zuurstof ook binnen een paar minuten op zou zijn. een wanprestatie dus
misschien zit ik wel op de maan, maar heb ik nog voor een paar dagen zuurstof.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:35 schreef Kuzco het volgende:
Een topic op fok! openen in de hoop dat zij nog tips hebben!
Maar hij dat met het licht van een zaklamp die 10000000x werd vergroot terwijl hij nog op aarde was , dus dat is uitgeslotenquote:Op donderdag 10 juni 2004 16:43 schreef L-mo het volgende:
[..]
The Tick.![]()
De rits discussie was al geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:17 schreef martinuhhh het volgende:
Masturberen
quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:28 schreef xman het volgende:
[..]
Je avatar is bijna 1MB man..![]()
Ja zo kan ik het ook!
die berhartigen alleen de belangen van wielrijdersquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:55 schreef savelkoul het volgende:
ANWB bellen
Jamaar stel hè.... die ben je vergeten, wat dan?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:31 schreef Illigit het volgende:
Je maanlander deed het blijkbaar wel... hoe kom je anders op de maan, ik bedoel, je moet er toch landen.
Wat je nodig hebt is een maanopstijger
eerste stap is dus om wielen te monteren onder de raketquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:30 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
die berhartigen alleen de belangen van wielrijders
My sentiments exactly.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:25 schreef jogy het volgende:
een encyclopedie, eveneens onmisbaarquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:20 schreef cerror het volgende:
Vergeet de prihaldrylatorcoëficiëntiemeterapparaat niet!
Je kan Rad van Fortuin gaan doen met dat woord hou je het wel een half uur volquote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:20 schreef cerror het volgende:
Vergeet de prihaldrylatorcoëficiëntiemeterapparaat niet!
Dat is een hele lap tekst, misschien kan je het beter afkorten;quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:46 schreef B_BOY het volgende:
heel groot op de maan schrijven. SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST VORBEI. en ANTI BUSH!
zodat ze ut vanaf aarde kunnen lezen.
Zonde. Kindertjes in de arme landen doen een moord voor een maanlander.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:55 schreef Niwa het volgende:
Mijn maanlander laten ontploffen, zonder reden..
als dat echt zo isquote:Op vrijdag 11 juni 2004 19:41 schreef Rampestamper het volgende:
Het schijnt zo te zijn dat als je na zuurstofgebrek opeens veel zuurstof binnen krijgt, dat je dan ape-lazerus wordt.(Heb ik horen zeggen hè).
Dus:
Kraantje dicht, ff wachten kraantje open. Ga je in ieder geval wel lachend...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |