precies, vanavond wat drinken in de stadquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
't is wel dorstig weer.
nu of in de stad?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
klein biertje om in te drinken.
ach, eentje kan toch wel!?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:38 schreef Twoflower het volgende:
Ik moet gewoon werken, in Almere, dus drinken zit er niet in vanavond...
Nee, ik was gisteren en eergisteren al veel te laat thuis, dus vanavond duik ik er vroeg in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:41 schreef Lievebees het volgende:
[..]
ach, eentje kan toch wel!?
Een vroeg biertje dan, kun je goed van slapen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:49 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee, ik was gisteren en eergisteren al veel te laat thuis, dus vanavond duik ik er vroeg in.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:30 schreef DrMarten het volgende:
Vanmiddag lekker heerlijk decadent bij een 4 sterrenhotel een uitsmijter met rosbief en rollade van 11.25 euro zitten eten en na de vergadering sigaren zitten roken bij een goed glas bier, en dat alles op kosten van de belastingbetaler
Ah, jij hebt ook gewerkt met de verkiezingen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:30 schreef DrMarten het volgende:
Vanmiddag lekker heerlijk decadent bij een 4 sterrenhotel een uitsmijter met rosbief en rollade van 11.25 euro zitten eten en na de vergadering sigaren zitten roken bij een goed glas bier, en dat alles op kosten van de belastingbetaler
Bedankt voor dit zinnige antwoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 03:16 schreef DrMarten het volgende:
hips
Ik niet, ik heb de tijd niet om zo'n beest genoeg aandacht te schenken. Daarnaast lopen er in de buurt al genoeg poezebeesten rond...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Als iemand een kater zoekt.............
ja, en ik vind dat dat nog ff zo moet blijven, want zondag ben ik jarig! Dan wil ik niet dat mn BBQ in de soep (of de regen natuurlijk) loopt!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:27 schreef Troel het volgende:
Blegh, het is nog steeds warm
Volgens mij is er op de oude markt 1....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Als iemand een kater zoekt.............
Beetje te laat ja. Ik heb zelfs een enorme plensbui gehad net voorbij Almelo op de snelweg...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:07 schreef poep het volgende:
noodweer is weg nu!! of is het te laat??
wat is een "hang"?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:25 schreef Arma_Angelus het volgende:
same here, same here, en ik heb dit weekend mijn hang gekneusd dus veel progressie verwacht ik ook niet eerlijk gezegd.
Same here, ik heb er echt geen zin in. Ik wou dat ik me lam kon drinken en pas over 3 weken met een kater weer wakker kon worden, dan is alles achter de rug en is het vakantie enzo...quote:Op maandag 14 juni 2004 12:18 schreef wendy-tje het volgende:
Ik ook, maar voordat het zover is, kom ik nog om in de verslagen....
Hehe, ja, dat zou ik ook wel willen... en dan lekker vakantie vieren. Echt een hels weekend achter de rug vanwege mijn stageverslag, op een gegeven moment heb je het dan echt gezien. Maar... als je tussendoor ook nog wat leuke dingen plant (zuipen met een oud-huisgenoot bijvoorbeeld) dan kun je er de volgende dag toch wel tegenquote:Op maandag 14 juni 2004 16:31 schreef Adagio het volgende:
[..]
Same here, ik heb er echt geen zin in. Ik wou dat ik me lam kon drinken en pas over 3 weken met een kater weer wakker kon worden, dan is alles achter de rug en is het vakantie enzo...
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:06 schreef Adagio het volgende:
Ik wil vakantie
Biertje dan maar?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb een afstudeeropdracht.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:02 schreef wendy-tje het volgende:
En ik wil regen![]()
Oh ja, en een afstudeeropdracht
Sorry voor jullie, maar ik kan weer ademenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:35 schreef QyRoZ het volgende:
En de regen komt er aan.
Zolang het vanavond maar droog is. Ik moet nog even naar TwoFlower toe.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:56 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Sorry voor jullie, maar ik kan weer ademen(hooikoortsdagje)
I'll see what I can doquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zolang het vanavond maar droog is. Ik moet nog even naar TwoFlower toe.
Even de weergoden lief aankijken.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:01 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
I'll see what I can do![]()
Bij mij gaat voetbal echt niet aan hoor!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 20:04 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik moet vanavond ook die kant nog op.
ff potje voetbal kijken.
ik zeg 2-1 voor de pruisen.
Daarom. Als jullie met gebergtes overdrijven, dan doe ik het met afstanden...quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:44 schreef QyRoZ het volgende:
Peking - Den Haag... scheelt niet veel hè?
Sorry, maar ik heb ervoor getekend dat ik de enige ben die achter het stuur van deze auto mag kruipen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef Arma_Angelus het volgende:
tut, overdrijven? laat mij maar stukje rijden dan.
en wat is dan je nieuwste cd??quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:53 schreef Troel het volgende:
Zo, mijn nieuwste cd is mooi.
Het Eiland in de Verte van Boudewijn...quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:13 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
en wat is dan je nieuwste cd??
Deze reeks wacht tot jij het goede voorbeeld geeft...quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:30 schreef Dance-Commander het volgende:
is deze reeks nu nog niet uit z'n lijden verlost??
Ik heb hem afgelopen jaar twee keer gezien. Dat was veel toffer! (o.a. de dag na de begrafenis van Lennaert, dat was best indrukwekkend)quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:22 schreef QyRoZ het volgende:
Boudewijn de Groot is een held!
Ik heb hem onlangs nog gezien. Dat was tof. En volgend jaar weer minimaal 2x..
ben ik zo'n zeef? Ik dacht dat dat afgelopen november wasquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Lennaert is al sinds november 2002 dood hoor. Dus dat was langer geleden.
Niet afgelopen jaar.
Dat kan iedereen opzoeken uiteraard, TF. Dat weet jij ook niet uit je hoofd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:54 schreef Twoflower het volgende:
Om precies te zijn: hij is overleden op 29/11/2002...
Dat beweer ik toch ook helemaal niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat kan iedereen opzoeken uiteraard, TF. Dat weet jij ook niet uit je hoofd.
Tja, daarom zijn er zoveel mensen of gewoon homo of gewoon heteroquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
IK HAAT BI
IK HAAT BI
IK HAAT BI
IK HAAT BI
IK HAAT BI
IK HAAT BI
IK HAAT BI
IK HAAT BI
Had ik al gezegd dat ik BI haat?
Daar kwam ik te laat achter. En met alleen MEAO kan je niet zoveel kiezen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook een andere opleiding kunnen kiezen
Moet ik mijn etterige buurjongen even langssturen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:27 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil gewoon zo graag slaan..
Is dat die ene die mij vorige week in elkaar sloeg?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet ik mijn etterige buurjongen even langssturen?
heette die Ronnie?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Is dat die ene die mij vorige week in elkaar sloeg?.
Dan was het hem niet, mijn buurjongen is een slappeling.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dat weet ik niet meer, maar hij was wel 1 meter groot en heel sterk..
Ben je niet in de war met je eigen knuffelbeer?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:39 schreef QyRoZ het volgende:
Dat weet ik niet meer, maar hij was wel 1 meter groot en heel sterk..
Weet je....quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:22 schreef QyRoZ het volgende:
Owja.
IK HAAT DE SAXION HOGESCHOOL ENSCHEDE
zomaar.
Goh, wat raar zeg...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:43 schreef badgirl18 het volgende:
[..]
Weet je....
Ik ben het helemaal met je eens...
zomaar
Hehe, waarom gaan we er eigenlijk nog heen he?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:08 schreef DrMarten het volgende:
kutborrels, alweer teveel gezopen
Bikkel!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:30 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga nergens heen.
Tot 1:30 doorgewerkt aan verslagen en nu alweer op de Hogeschool.
Ik hou absoluut niet van voetbal. Daarnaast vind ik dat er veel te veel geld in omgaat, vergeleken met andere (proferssionele) sporten. Het is allemaal veel te commercieel geworden...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 10:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
en waarom hoop je dat? in de hoop dat er geen voetbal meer op TV is? of dat er geen mensen meer over praten?
nouja, helaas ik hou ook niet echt van voetbal, maar ik heb me er maar gewoon aan overgegeven dat je gewoon gedissed wordt met voetbal tijden EK's en WK's.
tsja, dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:05 schreef Twoflower het volgende:
Ik hou absoluut niet van voetbal. Daarnaast vind ik dat er veel te veel geld in omgaat, vergeleken met andere (proferssionele) sporten. Het is allemaal veel te commercieel geworden...
Ik was om 9:00 ofzo al wakker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:49 schreef Lievebees het volgende:
Net wakker
Da's nog eens duidelijke taalquote:Op zondag 20 juni 2004 20:01 schreef QyRoZ het volgende:
Moe. Druk. Druk. School. Blegh..
Das niet lief!quote:Op zondag 20 juni 2004 23:10 schreef Troel het volgende:
Whehehehe
Zaterdagavond bezoek gehad. (weer taart) Maar we hoorden dus twee keer een toeter. Toenw as het 2-0 dus. Mijn eerste reactie was: ow, dan geven ze de wedstrijd nog wel weg, want ze denken dat ze het al voor elkaar hebben.
Ik heb echt HEEL hard gelachen toen het 2-3 bleek te zijn geworden
Ik heb helaas alle mooie actie moeten missen (dus de doelpunten van NL).quote:Op maandag 21 juni 2004 15:27 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik heb niet veel te zeggen, maar godverdomme nederland had gewoon moeten winnen.
als zelfs lievebees dat al zegt.
Ik zie geloof ik een beetje dubbel...quote:Op maandag 21 juni 2004 15:52 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh. Moe. Enorm.
Staan we daar niet om bekend dan?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:53 schreef Lievebees het volgende:
[..]
Ik zie geloof ik een beetje dubbel...
stelletje lamlendige lamzakken hier in enschede
Inderdaad, mijn stage gaat iets langer duren dan geplannedquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:21 schreef Arma_Angelus het volgende:
tsja, ik geloof dat heel studerend enschede zich weer in de nesten heeft gewerkt als ik het zo goed lees.
mijn vooruitzichten voor het assesment van zometeen zijn weer wat somberder geworden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:21 schreef Arma_Angelus het volgende:
tsja, ik geloof dat heel studerend enschede zich weer in de nesten heeft gewerkt als ik het zo goed lees.
Ik ga voor 17,5 SP tentamens maken (zijn er slechts 3).quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:32 schreef Adagio het volgende:
17 sp is naar veel
haalkansen?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:26 schreef Lievebees het volgende:
[..]
Ik ga voor 17,5 SP tentamens maken (zijn er slechts 3).
En het zitten niet eens herkansingen bij!
Echt veel te veel![]()
BEN AL WAKKER!!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:07 schreef wendy-tje het volgende:
WAKKER WORDEN
Ja, jij al welquote:Op woensdag 23 juni 2004 11:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
BEN AL WAKKER!!!!!!!
Om 6.30 al, met als gevolg dat ik nu bijna zit te slapenquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:14 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Ja, jij al wel
Hier op de zesde verdieping heb je mooi zicht op de buien die er aan komenquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:29 schreef wendy-tje het volgende:
Ik zit hier tussen het leren door te genieten van de storm
Die vogels hier beginnen vrolijk te fluiten als het ietsiepietsie minder waait.
Trouwens, hoe gaat het met je stage en heb je al een afstudeerplek? Ik ben ook nog hard op zoek, misschien nog contactjesquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hier op de zesde verdieping heb je mooi zicht op de buien die er aan komen
Stage loopt richting eind. Zou eigenlijk volgende week vrijdag klaar moeten zijn, dat ga ik niet halen vanwege afspraken op de UT die niet geheel op tijd gemaakt konden worden.quote:Op woensdag 23 juni 2004 16:19 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Trouwens, hoe gaat het met je stage en heb je al een afstudeerplek? Ik ben ook nog hard op zoek, misschien nog contactjes?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 juni 2004 21:36 schreef Adagio het volgende:
Yeehaw, ik ben jarig. Taart en bier voor iedereen.
Owja, en Dick, ik vraag maar 1 klein kadootje voor vanavond...
En ineens lijkt het net of Turkije gewonnen heeftquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:05 schreef Adagio het volgende:
WHaaaaaa, ENSCHEDE gaat los!
Jaaaah, ik ga gewoon ALLES halen,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:29 schreef Adagio het volgende:
[..]
haalkansen?
Neem een kop koffie, kun je nog wat langer doorquote:Op donderdag 24 juni 2004 14:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
't schiet niet op en moet morgen af. Futurologie stinkt
esspresso is een goed idee.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:23 schreef Lievebees het volgende:
Neem een kop koffie, kun je nog wat langer door
Maareh, veel sterkte nog met typen met 1 hand....
of is je andere alweer wat minder dik?
Wat heb je nou weer gedaan?quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:49 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
typen met 2 handen gaat steeds beter, ik voel het alleen nog bij het indrukken van de enter.
Verkloot.quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:06 schreef Arma_Angelus het volgende:
hehe succes ermee.
leuk rugbyweekend gehad 2 weken terug. denk gekneusd, misschien middenhandsbeentje gebroken volgen de clubfysio, maar ik ben momenteel niet verzekerd, dus de dokter zit er even niet in.quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:01 schreef DrMarten het volgende:
Wat heb je nou weer gedaan?
Mooi!quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:06 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
leuk rugbyweekend gehad 2 weken terug. denk gekneusd, misschien middenhandsbeentje gebroken volgen de clubfysio, maar ik ben momenteel niet verzekerd, dus de dokter zit er even niet in.
maar het gaat al beter
Goed bezig. Doe mij es adden op msn trouwens...quote:Op donderdag 24 juni 2004 16:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Verkloot..
Er wil iemand mij de hele tijd toevoegen. Ik voeg geen onbekenden toe. Wat is je adres?quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:25 schreef Adagio het volgende:
[..]
Goed bezig. Doe mij es adden op msn trouwens...
meet?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:26 schreef QyRoZ het volgende:
Morgen Efteling..
Neuh. Vrienden. Hebben me vannacht overgehaald toen ik teveel had gedronken.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:39 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
meet?
iets met josuf en 808 en hotmail. maar jij hebt msn-stalkers dusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er wil iemand mij de hele tijd toevoegen. Ik voeg geen onbekenden toe. Wat is je adres?
Toegevoegd.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:09 schreef Adagio het volgende:
[..]
iets met josuf en 808 en hotmail. maar jij hebt msn-stalkers dus
Digitale camera's zijn gaaf, ga er zelf deze vakantie ook eentje kopen. En dan ga ik echt foto's makken van alles wat los en vast zit. Voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Toegevoegd.
Ik heb een Digital Ixus II
en ik maar denken dat mensen die niets van voetbal weten het altijd goed doen in zo'n poolquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:48 schreef DrMarten het volgende:
Mijn voetbalpool is nu defintief begraven, maar wat een schitterende actie van Griekenland
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:50 schreef Adagio het volgende:
[..]
Digitale camera's zijn gaaf, ga er zelf deze vakantie ook eentje kopen. En dan ga ik echt foto's makken van alles wat los en vast zit. Voor het nageslacht.
Hmz, ik bedoelde meer nageslacht in het algemeen. En go Griekenland, verdiende overwinning. En tot morgen trouwens....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]Nu al? En wanneer kunnen we de eerste verwachten?
Gvd, m'n pool is nu weer een halve finalist armer....
Wie gelooft er nou dat Frankrijk van Griekenland verliest ...
Oja ennuh heb je misschien een reserve toetsenbord? Buurman beneden klingelt net een pul bier over z'n toetsenbordquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:45 schreef Adagio het volgende:
[..]
Hmz, ik bedoelde meer nageslacht in het algemeen. En go Griekenland, verdiende overwinning. En tot morgen trouwens....
Hehe, nee, helaas, wel bij mijn ouders denk ik, maar daar heeftie nu niet zoveel aanquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oja ennuh heb je misschien een reserve toetsenbord? Buurman beneden klingelt net een pul bier over z'n toetsenbord
Moest jij niet flyeren op Roze Zaterdag of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:00 schreef wendy-tje het volgende:
Hmm, bier kan soms wel erg stimulerend werken![]()
Gisteren nog even onverwacht te stad in geweest, maar daar was helaas weinig te beleven...
Ja dat was ik, maar gelukkig maar van 11 tot 1. Nu weer braaf aan het studeren voor ethiek maandag. Het is inderdaad superdruk in de stad, ze hebben het weer ook wel mee trouwensquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moest jij niet flyeren op Roze Zaterdag of was dat iemand anders?
Het is wel godsgruwelijk druk in de stad.
Altijd is wel wat overdreven hoor. Geen enkele stad/plaats/gehucht is altijd tof. Maar met de algemene strekking ben ik het wel eens. Nu nog een oplossing voor de lange afstand naar de rest van Nederland...quote:Op zondag 27 juni 2004 10:38 schreef QyRoZ het volgende:
Enschede is altijd tof.
Ben ik helemaal met je eens. Maar Den Haag is bijvoorbeeld wel weer een prettige stad (vind ik).quote:Op maandag 28 juni 2004 12:25 schreef wendy-tje het volgende:
Maar ik zit liever in enschede, dan in Amsterdam bijvoorbeeld
In den Haag ben ik alleen maar om in Scheveningen op de pier te gaan staan en uit te waaienquote:Op maandag 28 juni 2004 13:20 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar Den Haag is bijvoorbeeld wel weer een prettige stad (vind ik).
Heb je al zicht op een afstudeerplaats? Ik heb vrijdag een gesprek, goeie kans dat ik dan een opdracht heb. Ze hadden daar in prncipe verschillende ideeen voor onderzoek, dus misschiend aty ik eens voorzichtig zou kunnen informeren voor jequote:Op maandag 28 juni 2004 12:25 schreef wendy-tje het volgende:
Devetner is best cewl, maar misschien ben ik bevooroordeeld
Maar ik zit liever in enschede, dan in Amsterdam bijvoorbeeld
Nee, nog niet, ik zal zelf ook eens goed moeten informeren.quote:Op maandag 28 juni 2004 14:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb je al zicht op een afstudeerplaats? Ik heb vrijdag een gesprek, goeie kans dat ik dan een opdracht heb. Ze hadden daar in prncipe verschillende ideeen voor onderzoek, dus misschiend aty ik eens voorzichtig zou kunnen informeren voor je
Bron: tubantiaquote:Lijk hangt mogelijk maanden in Enschedese boom
ENSCHEDE - In een boom in bosschages tussen de Westerval in Enschede en bedrijven op het naastgelegen industrieterrein is zondagavond een lijk in een vergaande staat van ontbinding aangetroffen.
Het vermoeden bestaat, dat het lijk – vermoedelijk van een man - er tussen de drie maanden en enkele weken heeft gehangen. Onderzoek tot nu toe wijst niet op een misdrijf.
Het gaat om een persoon van ongeveer 1.80 meter lang met vermoedelijk bruin haar. Hij of zij was gekleed in een witte trainingsbroek van het merk Sportsworld met een zwarte bies over de pijpen en een oranje koord en droeg verder witblauwe sportschoenen van het merk Nike, een boxershort van het merk Time sport, een groen T-shirt en daarover een grijs velours jasje met rits van het merk Iridaily.
Uiteraard wil de politie graag in contact komen met mensen die deze persoon missen of die wellicht meer over het slachtoffer kunnen vertellen. Zij worden verzocht contact op te nemen met telefoon 0900-8844.
Ja, dacht ik wel...iemand die het weet?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:36 schreef Adagio het volgende:
Is dat waar de autoweg begint?
Brr, eng dichtbij eigenlijkquote:Op maandag 28 juni 2004 21:23 schreef QyRoZ het volgende:
De Westerval wel ja. Voorbij de Pathmos-hal.
Het is meer dat ik daar volgens mij altijd langs fiets naar de UT, alleen gisteren uiteraard een andere route genomen. Raar idee dat daar dan een man in de boom heeft gehangen.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:42 schreef QyRoZ het volgende:
Valt mee voor mij. Toen niet-zo-lang-geleden die ene vrouw van het balkon was geduwd was het dichterbij. Dat was hier tegenover
Tot anderhalve week geleden reed ik er elke werkdag 2 keer langs. Toch vreemd idee, dat er dan al tijden iemand zo heeft kunnen hangen....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:34 schreef wendy-tje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik daar volgens mij altijd langs fiets naar de UT, alleen gisteren uiteraard een andere route genomen. Raar idee dat daar dan een man in de boom heeft gehangen.
Whehe, vlakbij mijn oude school dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:59 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tot anderhalve week geleden reed ik er elke werkdag 2 keer langs. Toch vreemd idee, dat er dan al tijden iemand zo heeft kunnen hangen....
In principe zou je zo'n lijk toch wel moeten ruiken.........quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehe, vlakbij mijn oude school dus.
Tja, dat het niet eerder opgevallen is. Ik kijk daar altijd in de bosjes op zoek naar flitsdingen
deel die ervaring eens?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:09 schreef Lievebees het volgende:
In principe zou je zo'n lijk toch wel moeten ruiken.........
*spreekt uit ervaring
Goed bezig q?quote:Op woensdag 30 juni 2004 10:54 schreef QyRoZ het volgende:.
Euforie alom..
Ik doe alsof.quote:Op woensdag 30 juni 2004 11:05 schreef Adagio het volgende:
[..]
Goed bezig q?
3 woorden: veel te vroegquote:Op donderdag 1 juli 2004 08:20 schreef Arma_Angelus het volgende:
2 woorden: te vroeg.
Gewoon paar keer F5-en, tis ff wachten maar meestal kom je er dan wel door.quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:23 schreef QyRoZ het volgende:
Kut-Postbank:
Vanwege het grote aantal bezoekers op Mijn Postbank.nl is het op dit moment niet mogelijk om uw rekeningen en andere producten te bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u vriendelijk om het over een half uur opnieuw te proberen, bij voorkeur niet op werkdagen 's avonds .
De linker of de rechter? En de capslock?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:46 schreef QyRoZ het volgende:
kutschool. mn shift werkt niet.
Ik dacht dat het de bedoeling was dat je tegenwoordig tijdens de studie ook leerde nadenken (en daardoor ook improviseren). Dus dan moet je slim en flexibel genoeg zijn om van de rechter shift gebruik te maken.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:12 schreef QyRoZ het volgende:
de linker. de capslock werkt wel. maar die kan je niet gebruiken voor speciale tekens. en ik gebruik normaal alleen links. lastig bij verslagen typen dit.
Dat is niet improviseren, dat is gewoon stom.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de bedoeling was dat je tegenwoordig tijdens de studie ook leerde nadenken (en daardoor ook improviseren). Dus dan moet je slim en flexibel genoeg zijn om van de rechter shift gebruik te maken.
Ja, en ik moet nu op de fietsquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:43 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij gaat het zo flink regenen...
idd, kunnen we eindelijk een nieuwe openenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:51 schreef Arma_Angelus het volgende:
nog 22 posts en dan is het over met de ellende.
Is het niet verstandiger er een eind aan te breien dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
idd, kunnen we eindelijk een nieuwe openen
eentje om het af te lerenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef DrMarten het volgende:
Een laatste condoleancetopic
Zei je dat zo'n 50 topics geleden ook niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
eentje om het af te leren
En daarna nog eentje. Of 100. Of 10000000.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:38 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
eentje om het af te leren
Zeg Q, schiet eens op zeg. Je moet nog zo'n 8700 posts om hier bij in de buurt te komen...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
En daarna nog eentje. Of 100. Of 10000000.
Brechtje voegde me gisteren toe op MSN. Ze wilde dat ik 'even' door zou posten om yvonne in te halen.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg Q, schiet eens op zeg. Je moet nog zo'n 8700 posts om hier bij in de buurt te komen...
Jezus, wat een tijd. Toen was ik al weer bijna wakker.quote:Op zondag 4 juli 2004 06:29 schreef Adagio het volgende:
Goeienavond, wat een avond. Flesje whisky soldaat gemaakt met een exhuisgenoot, daarna stad in, daarna weer terug, verder gedronken en tot de conclusie gekomen dat ook vandaag de zon weer opgekomen is. Het zal wel weer een mooie dag worden, alleen ga ik zo slapen. Welterusten allen en tot snel...
Whehe, wat moet jij zo vroeg op zondag er uit dan?quote:Op zondag 4 juli 2004 11:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Jezus, wat een tijd. Toen was ik al weer bijna wakker..
Het lukt mij nooit om lang te slapen.quote:Op zondag 4 juli 2004 12:39 schreef Adagio het volgende:
[..]
Whehe, wat moet jij zo vroeg op zondag er uit dan?
Trouwens, veel zuipen en niet erg brak zijn is okay...
Jaha, bijna.....quote:Op zondag 4 juli 2004 19:40 schreef Troel het volgende:
Is het nou al vohol?
Wat zijn we goed he?quote:Op zondag 4 juli 2004 19:53 schreef Dance-Commander het volgende:
een maand doen over 1 deel van een reeks![]()
![]()
zo hoort datquote:Op zondag 4 juli 2004 06:29 schreef Adagio het volgende:
Goeienavond, wat een avond. Flesje whisky soldaat gemaakt met een exhuisgenoot, daarna stad in, daarna weer terug, verder gedronken en tot de conclusie gekomen dat ook vandaag de zon weer opgekomen is. Het zal wel weer een mooie dag worden, alleen ga ik zo slapen. Welterusten allen en tot snel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |