Ik denk vanwege de mondkapjes en pakken dat het om een moord/afrekening gaat. Deze mensen doen vaak sporenonderzoek en bij een zelfmoord is de toedracht vaak wel duidelijk.
- Het moment dat hij valt en denkt, shit tis te laag
- Of het moment dat hij op de grond ligt en de bevestiging krijgt van het hiervoorgenoemde
quote:en daarna verlamd in een rolstoel beland en alleen nog maar kan eten en drinken met een rietje
Op vrijdag 28 november 2003 13:23 schreef Jesuz het volgende:
Welk moment zou meer klote zijn...- Het moment dat hij valt en denkt, shit tis te laag
- Of het moment dat hij op de grond ligt en de bevestiging krijgt van het hiervoorgenoemde
quote:Kandie altijd nog het rietje proberen in te slikken
Op vrijdag 28 november 2003 13:25 schreef rwr-xr-x het volgende:[..]
en daarna verlamd in een rolstoel beland en alleen nog maar kan eten en drinken met een rietje
quote:lijkt me ook, als je zelfmoord wil plegen spring je niet van zo'n dergelijke "hoogte" af...
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef Sinat het volgende:
Ik denk vanwege de mondkapjes en pakken dat het om een moord/afrekening gaat. Deze mensen doen vaak sporenonderzoek en bij een zelfmoord is de toedracht vaak wel duidelijk.
quote:Zelfmoord denk ik ook niet. Want ik zag ze binnen lopen in witte stoffen pakken met mondkapjes (kijk maar op de foto). Dus er moet binnen ook iets gebeurd zijn.
Op vrijdag 28 november 2003 13:21 schreef Conflict het volgende:
Zelfmoord van 3 hoog
quote:De daken kun je als het goed is niet meer op. Doordat mijn buurkinderen daar laatst gevoetbald hebben :S Dus nu is alles op slot....vreemd trouwens dat dat eerst niet was.
Op vrijdag 28 november 2003 13:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Dan was het iig iemand van de bovenstre of het dak, anders heeft het weinig zin denk ik.
quote:-> GC
We realiseren ons dat veel mensen graag willen 'keuvelen' over wat in onze ogen onder het kopje 'overig en divers nieuws' valt. Bijvoorbeeld: "Een brand in Amsterdam", "Auto-ongeluk op het kruispunt" of "Ik hoor sirenes!!". En hoewel dit ook nieuws is, hoort dit niet in OOG. Dit soort topics horen thuis in een ander subforum op FOK! (bijvoorbeeld General Chat of Slowchat).De huisregels/FAQ van 'Met het Oog op het Nieuws'.
quote:Nou ja 10 meter komt hard aan. Maar de waslijnen van de flat onder hun zijn kapot...dus dat heeft haar (schijnt een haar te zijn) val een beetje gebroken.
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef Sinat het volgende:
Dat overleef je toch wel? Wat zal het zijn 10 meter?Ik denk vanwege de mondkapjes en pakken dat het om een moord/afrekening gaat. Deze mensen doen vaak sporenonderzoek en bij een zelfmoord is de toedracht vaak wel duidelijk.
quote:Ja, idd, zag hier allemaal politie ook net. Maar als je van hier naar beneden springt ben je echt niet dood hoor.
Op vrijdag 28 november 2003 13:20 schreef K3 het volgende:
Hee, jij woont vlak bij QyRoZ!
quote:Nee de gelderlandstraat...in mijn flatgebouw op de hoek.
Op vrijdag 28 november 2003 13:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Is dat bij de Belgielaan?
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:40 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Nee de gelderlandstraat...in mijn flatgebouw op de hoek. Kotmanlaan kruist het.
quote:Klopt maar wist niet waar wel..deze leek me het meest voor de hand liggend.
Op vrijdag 28 november 2003 13:39 schreef Kozzmic het volgende:
Topic is geen discussie over nieuws...
[..]-> GC
Staat nog 1 politieauto, net waren het er een stuk meer en een flink oploop net. Nu niets meer.
quote:Ja klopt dat is boswinkel. De meeste politie vertrekt alweer. Linten zijn ook weg.
Op vrijdag 28 november 2003 13:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar dat is wel bij Boswinkel of niet?
quote:Wat een kutwijk is het ook. Zelfs nieuws is net-niet-nieuws.
Op vrijdag 28 november 2003 13:43 schreef Nasawingman het volgende:[..]
Ja klopt dat is boswinkel. De meeste politie vertrekt alweer. Linten zijn ook weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |