Moet je wel en francais doe he G_E, anders snapt ie er niks van.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoehohoheei! Stel je voor, straks komt een pompier op het idee om met google wat te gaan zoeken en dan komt-ie hier bij dit topic uit..
*verlegen naar brandweermeneer zwaai*.
Misschien maar goed ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet je wel en francais doe he G_E, anders snapt ie er niks van.
Trusten G_Equote:Op woensdag 9 juni 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook..
Ik ga slapen. Doeg!
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef ajuu het volgende:
ik zeg je: tis allemaal verzonnen! G_E speldt ons maar wat op de al-dan-niet-RL mouw!
ga je nu dromen van spuitende brandweerjongens en uniformen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook..
Ik ga slapen. Doeg!
jij hebt dan ook een RL mouw, dus voor jou maakt het niks uit.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?
ik heb er zelfs tweequote:Op woensdag 9 juni 2004 01:11 schreef ajuu het volgende:
[..]
jij hebt dan ook een RL mouw, dus voor jou maakt het niks uit.![]()
twee, met deze hitte?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb er zelfs twee
Maar wat hebben mijn RL mouwen er mee te maken?
Jeej Freek, je moet toch echt wat sneller worden wil je het in dit topic uithoudenquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:13 schreef freek_mst het volgende:
En weer door!! was jullie kwijt![]()
ik heb aircoquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:15 schreef ajuu het volgende:
[..]
twee, met deze hitte?
maar dat heeft er nu even niks mee te maken
waar was joij? jij?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:13 schreef freek_mst het volgende:
En weer door!! was jullie kwijt![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeej Freek, je moet toch echt wat sneller worden wil je het in dit topic uithouden
ik ben naar het strand geweest vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb airco
bij de toren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:17 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ben naar het strand geweest vandaag![]()
Nog in 936 was druk bezig op msn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:16 schreef ajuu het volgende:
[..]
waar was joij? jij?
*Freek's hoofdje bij muur weg haalt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:17 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Freek's hoofdje bij muur weg haalt*
Doe maar niet.
Je leert het heus wel
was het leuk op msn? kom daar niet. moet ik daar ook eens komen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:18 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nog in 936 was druk bezig op msn.![]()
Nou zat met vrienden, bekenden op mijn msn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
was het leuk op msn? kom daar niet. moet ik daar ook eens komen?
*volk*quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:38 schreef Waxxer het volgende:
*wakker schrik*quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:38 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:40 schreef XMN8R het volgende:
*ook nog even inklok*
He, waren jullie al lang hier?quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:40 schreef XMN8R het volgende:
*ook nog even inklok*
tja, geen sokken en schoenen aan met dit weer he...quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
He, waren jullie al lang hier?
ik heb jullie niet horen binnenkomen
Stiekemerds!quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, geen sokken en schoenen aan met dit weer he...
Ga maar weer braaf slapenquote:Op woensdag 9 juni 2004 01:53 schreef beaverhausen het volgende:
Stiekemerds!
En die citroen is ook slapen zie ik. Lekker is dat. Me eerst wakker laten schrikken en dan weer weg gaan.
Kijk en dan weer stiekem effe terug komen als je denkt dat ie weg is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:54 schreef Waxxer het volgende:
mja ik heb weer gewerkt, zeg ik heel neutraal
maar ik moet echt gaan slapen, dit is anders een ritme van niks
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ga maar weer braaf slapenIk doe het licht zo wel uit
quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow ja, de afwas staat euhm... ja, waar staat de afwas eigenlijk?
Euhm..oh ja, daar in de hoek.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:02 schreef wizarddragon het volgende:
Sloddervossen......
Ja daaaaaaaaaag ik ga dat echt niet afwassen.
JAAAAAAAA.... jij gaat afwassenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:07 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
Nou bedankt wiz.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
JAAAAAAAA.... jij gaat afwassen
quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:22 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou bedankt wiz.![]()
*afwasborstel pakt*
quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]![]()
Ga lekker slapen trustequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:33 schreef freek_mst het volgende:
[..]
![]()
*wegren* want anders struikel ik over de slapende mensen of ik eet Kiki per ongeluk op.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:47 schreef XMN8R het volgende:
*uitklok & licht uitdoe*
huh? slapen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
*wegren* want anders struikel ik over de slapende mensen of ik eet Kiki per ongeluk op.
Nouhou..... 't is echt waar...quote:Op woensdag 9 juni 2004 01:07 schreef ajuu het volgende:
ik zeg je: tis allemaal verzonnen! G_E speldt ons maar wat op de al-dan-niet-RL mouw!
wat ga je dit weekend allemaal doen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:52 schreef Sunjammer het volgende:
* Tof weekend voor de boeg
Heb VIP kaarten gekregen voor het Arrow Classic Rock Festival in Lichtenvoorde... wordt wel erg kewl. Komen paar goeie bands en artiesten. Toch een paar levende legende's live gaan zienquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat ga je dit weekend allemaal doen?
dit weekend wordt inderdaad echt cool
heb even de line-up gekeken. zitten inderdaad wel een aantal leuke dingen tussen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb VIP kaarten gekregen voor het Arrow Classic Rock Festival in Lichtenvoorde... wordt wel erg kewl. Komen paar goeie bands en artiesten. Toch een paar levende legende's live gaan zien
Whoeiii!
Ja daarom! Vooral Yes en Fish wil ik zienquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb even de line-up gekeken. zitten inderdaad wel een aantal leuke dingen tussen!
tijd zatquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja daarom! Vooral Yes en Fish wil ik zien
Ik zou eigenlijk dit weekend naar m'n ex gaan, maar goed... ik was dus vergeten dat dat festival was. Kwam m'n ex ook wel uit eigenlijk haha, hij moest werken
Nah, ff ander weekend plannen
Een ex en een van m'n beste vrienden ook he...quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
tijd zat
het is dan ook een ex
and thats like 30?quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:14 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Een ex en een van m'n beste vrienden ook he...
We hebben afgesproken dat als we voor een bepaalde tijd geen relatie hebben dan we dan gewoon maar weer met elkaar gaan![]()
Like 28quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
and thats like 30?
*reken*quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is al bijna![]()
ach tegen die tijd hebben we vliegende auto's enzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*reken*
1 jaar en 3 maanden
Wordt wel een lange-afstands-relatie hoor... Veenendaal-Groningen
Gewone auto werkt ook momenteelquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach tegen die tijd hebben we vliegende auto's enzo
En wat gaat meneer Cybart in Rotterdam uitvreten?quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:41 schreef Cybart het volgende:
ijsmeneer!
jeeej maandagmiddag vrij, dus kan ik op tijd richting r'dam
marco borsato (incl opnames live dvd)quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:56 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
En wat gaat meneer Cybart in Rotterdam uitvreten?
Het is een goede zanger dus het is idd cool dat je er bij kunt zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
marco borsato (incl opnames live dvd)
eng he!
maar wel cool (my opinion)
as usual.quote:hoe was het bij de beijaard gisteren?
maar dan dusdanig warm met een goede gele afkoeling?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Het is een goede zanger dus het is idd cool dat je er bij kunt zijn.
[..]
as usual.
Uhm...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:27 schreef Cybart het volgende:
moguh blub & vlarp...
vlarp ik neem aan dat die markt een veredelde rede tot zuipen is?
me tooquote:Op woensdag 9 juni 2004 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Les Pompiers de Paris?
C'est pompez ou eh... verzuipez? C'est le ... eh.. maniere seulement! Ofzo?
Ik heb Frans laten vallen als eerste
Vind Frans wel heel mooi klinken, en mijn nr 1 film is ook een franse film (Amelie). Maar op dat moment vond ik het wat minder... en dus liet ik 't vallen, omdat ik geschiedenis pas een jaar later kon laten vallen. Achteraf ooit wel eens spijt van gehad, want ik was altijd wel goed in talen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:33 schreef Weemz het volgende:
Idd Frans sucks!! Helaas moest ik het (vanwege die #$&^% 2e Fase) tot en met de 5e volhouden BLÈGH!!!
Vet man. Dus dat wordt dus een hoog cijfer?quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:10 schreef Jerruh het volgende:
de presentatie ging goed1!!!!!!!! tien minuten non stop engels zonder spelfouten en alles was duidelijk volgens veel mensen!!! 200 mensen en ik ben happy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YESYESYEYS!!!
nou, we hopen het, want het cijfer is ook afhankelijk van onze verslagen, wa we de afgelopen tienw eken hebben gedaan en of alles consequent is.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vet man. Dus dat wordt dus een hoog cijfer?![]()
ja!!!! ik kon wel de lucht in springen naderhand, ook allemaal goeie reacties van emdestudiegenoten en mijng roepsgenootjesquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:20 schreef Cybart het volgende:
jer!
mooi zo!
goed zo!
kei goed wanne!
dinsdag
dus nu is er alweer een rede tot feestquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja!!!! ik kon wel de lucht in springen naderhand, ook allemaal goeie reacties van emdestudiegenoten en mijng roepsgenootjes! geweldig
!
hoe ist met dinsdagbart?.
oeh vertel hahahaquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus nu is er alweer een rede tot feest
het is goed met dinsdagbart...leuke dagen in het verschiet he..
dinsdag ga ik trouwens iemand zien die ik al heel lang niet meer gezien heb![]()
hoe is het met dinsdagjer verder?
ja een of andere jerrequote:Op woensdag 9 juni 2004 16:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh vertel hahaha
ehm met dinsdagjer gaat het goe, alleen letterlijk en figuurlijk lgeeg.
jah!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja een of andere jerre
ga je dan eens snel vullen met shoarma en bier
oeh, cool, smakelijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!!
jah!!!
JAH!!!!!
yeahyeahyeah!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh, cool, smakelijk
ik wil naar huis...nog 20 minuten...
moe....
jeeeeeeeeeeer................hoi
dan ga ik richting huis denk ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeahyeahyeah!
ik ga weer richting stad, ff eten en zo.
hmmm eerlijk gezegd vind ik het niet wat...quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Voor deze vrouw wordt Ang3l hetero
en ik EIS dat zij de rol van Psylocke op zich gaat nemen in X-Men 3, en niet Kate Beckinsale!
Precies mijn type vrouw, samen met Alyssa Milano en Penelope Cruz. Allemaal dezelfde zuidelijke, donkere haren, lichtbruine huid, zwoele typjesquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:16 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmm eerlijk gezegd vind ik het niet wat...
Woei...Talisa Sotoquote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik EIS dat zij de rol van Psylocke op zich gaat nemen in X-Men 3, en niet Kate Beckinsale!
Mijn type vrouw is meer Angelina Jolie en Monica Bellucci.quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies mijn type vrouw, samen met Alyssa Milano en Penelope Cruz. Allemaal dezelfde zuidelijke, donkere haren, lichtbruine huid, zwoele typjes
heb je eenquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:06 schreef Vlarp het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/paardenmarkt2004
De eerste foto's van de markt enzo staan er op...
Ik kreeg um gratis mee...quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
heb je eenponytje
gekocht?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg um gratis mee...Hij lag alleen in honderd stukjes met marinade erover
BBQ!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kreeg um gratis mee...Hij lag alleen in honderd stukjes met marinade erover
Bij jou?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zaterdag!
Uhm nee.. bij een vriend vanquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bij jou?
*agenda pak*
Welkequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm nee.. bij een vriend vanin Delft....
Ow.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm nee.. bij een vriend vanin Delft....
Morgen is het niet meer zo warmquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Kut! Wat is het weer warm..
Gelukkig morgen weer vrij. Dat scheelt een hoop. Dagje vrij, dagje werken, dagje vrij, dagje werken, dagje vrij....
De 765ste....quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welkeis dit intussen?
.
...en jerruh homo....quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was goed weer voor de Paardenmarktquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Morgen is het niet meer zo warm
ik hoop nog dezelfde jongen als van de laatste fotoserie van je?quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De 765ste....
Of was het 766 of 764![]()
ik wacht wel op de foto'squote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het was goed weer voor de Paardenmarkt
Tsjee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De 765ste....
Of was het 766 of 764![]()
Die van de zondagavond jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 18:33 schreef WAik het volgende:
[..]
ik hoop nog dezelfde jongen als van de laatste fotoserie van je?
http://gallery.vlarp.nl/paardenmarkt2004quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wacht wel op de foto's
Catherinequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:38 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding
dies zopooooo mooi!!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Catherine
Catherinequote:Op woensdag 9 juni 2004 18:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dies zopooooo mooi!!!!!!.
je hebt klasse beaver!!
uhuh!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Catherineschopt kont!
Nou, daar zijn we dan mooi klaar mee.quote:Nederland is doelwit terreurgroep'
MADRID, 9 JUNI. Nederland is een van de Europese doelwitten van Al-Qaeda. Dat blijkt uit afgeluisterde gesprekken van een van de hoofdverdachten van de terreuraanslagen in Madrid van 11 maart.
In vrijgegeven transcripties van de gesprekken verklaart de man, Ahmed Rabei Osman S., dat in Nederland een terreurgroep heeft klaargestaan om in actie te komen. Een van de aangesloten terroristen zou nog steeds beschikbaar zijn voor het plegen van aanslagen. (..) In hetzelfde gesprek gaat S. in op de verdere organisatie van activiteiten en waarschuwt hij zijn gesprekspartner voor het bestaan van een groep in Nederland. ,,Je moet weten dat er een groep klaarstond in Nederland. Later, om verschillende redenen, is die knoop uiteengevallen. Op dit moment staat er nog maar één klaar, hij is zenuwachtig, komt net uit de gevangenis, maar alles op zijn tijd.''
In een ander gesprek legt S. het internationale karakter van Al-Qaeda uit en onderstreept het belang van de aanwezigheid in verschillende landen. Als dekmantel voor het verkrijgen van de vereiste documenten is alles geoorloofd, aldus S., inclusief trouwen met ,,christen-vrouwen'' ,,omdat die documenten nuttig zijn moeten we overal aanwezig zijn, in Duitsland, Nederland, Londen''.
Bron: NRC
Die laatste schaar ik onder dezelfde typjes als Talisa, Alyssa en Penelope. Salma s d'r ook zo eentjequote:Op woensdag 9 juni 2004 17:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mijn type vrouw is meer Angelina Jolie en Monica Bellucci.
Catherine is idd een lekkere MILF.quote:Op woensdag 9 juni 2004 18:38 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit zijn pas mooie vrouwen.
Selma Hayek en Allyssa Milano! Charmed rules!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ai caramba!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ai caramba!
Waarin danquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Neh, maar die hupst weer in anere leuke dingen rond. Met een witte slang en zo
Ja optiefen jij.... Nee geintjequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:17 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. bijna half 9...
Tijd om naar de feesttent te gaan![]()
*ook eens een fotootje het topic ingooit*quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah. Dit topic gaat wel opeens erg hetero worden.
From dusk till dawnquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:20 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Waarin dan
Ook een leuke jongenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:34 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
*ook eens een fotootje het topic ingooit*![]()
[afbeelding]
Das toch zaterdag? Ik denk het niet...er zijn nog wel kaarten, maar niet voor de zaal waar ik zou willen zittenquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Gaat er trouwens iemand naar het MegaPann feest vrijdag? ?
Vrijdag.quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das toch zaterdag? Ik denk het niet...er zijn nog wel kaarten, maar niet voor de zaal waar ik zou willen zitten
City Hall ook al volgens de sitequote:Op woensdag 9 juni 2004 20:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijdag.
En alleen de dinges.... eh.. alternative alley is toch uitverkocht?
Wie?quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:15 schreef Ang3l het volgende:
En.... anders had ik BB&B moeten missen!
Oke! Nog nooit van gehoord, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:23 schreef Ang3l het volgende:
Big........ Black........ and.... Beautifull!!!
My personal fav hero's!
http://www.bbb-online.nl
Ook niet extreem bekend, maar wel extreem goed (vind ik dan).quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oke! Nog nooit van gehoord, eerlijk gezegd
Oeh, jij dan Sander.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef ysklontje2000 het volgende:
Oeh, je bent orgineel Marc.
as usual.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:26 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Oeh, jij dan Sander.
Nee, hij zei dat ik maar een stuk klei moest kopen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:35 schreef ysklontje2000 het volgende:
Maar heeft de huisarts je eindelijk iets gegeven tegen je vrijgezelligheid?
Het boetseer je eigen hunk pakket?quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat ik maar een stuk klei moest kopen ofzo
En wiebelig.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is woelerig weer..
zomer!quote:She's a dancehall queen for life
Gonna explode like dynamite
And she's moving outta sight
Now she a guh mash up di place like dynamite
ja het is een bepaald soort volk hequote:Op woensdag 9 juni 2004 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind ze trouwens wel altijd een beetje Eng, die Expreszo jochies, maar dat ligt misschien aan mij en mijn Polo Ralph Lauren / Bijenkorf / Gant smaak..
doe je goed!quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:56 schreef freek_mst het volgende:
*Net terug van terras is*![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe je goed!
Valt wel mee 1,70 voor een cola.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
dure rekening zeker
helemaal niks. da's het mooie !quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:04 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Valt wel mee 1,70 voor een cola.
en het was gezellig en druk dus wat wil je nog meer!!![]()
Doe je hand er voor ang3l!!quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:07 schreef Ang3l het volgende:8 femmes was cool, maar nu is'k moe
quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
helemaal niks. da's het mooie !
oeh. het is alweer donderdag....
time for a shut down.... laterz, trusten!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik zat daarstraks wat foto's te bekijken op de site van Expreszo van de Booming Boat Trip II. Je moet toch wat als je je verveelt. Wat me opviel is dat zo veel van die jochies een vergelijkbaar kapsel hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dat nou Hip & Trendy, zo'n half lang naar voren gegelt kapsel?. En is het mooi?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Is dat nou Hip & Trendy, zo'n half lang naar voren gegelt kapsel?.
Ja waar is foto met lang haar?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:11 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Overigens zit mn haar anders nu omdat het veel langer is
Tja ken het probleem!quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:18 schreef ysklontje2000 het volgende:
Mijn haar zit voornamelijk niet.
Nog nie echt gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:15 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja waar is foto met lang haar?![]()
's ochtend's in de war, smiddags naar voren, 's avond naar achteren en ga zo maar door.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:19 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja ken het probleem!![]()
Met dit weer vind ik kort haar eigenlijk prettiger.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:21 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nog nie echt gemaaktIk heb wel een foto van een paar weken terug voordat ik naar de kapper ging, de kapper heeft het dus wel lang gelaten, alleen beetje in model en uitgedunt. Enniewee, tis dus langer dan :
[afbeelding]
(ziet gelukkig wel iets netter uit nu)
Prettig wel misschien maar ik vind langer mooier/leuker op het momentquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:26 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Met dit weer vind ik kort haar eigenlijk prettiger.![]()
true, truequote:Op donderdag 10 juni 2004 00:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Prettig wel misschien maar ik vind langer mooier/leuker op het moment
Ik vind lang haar ook niet lelijk alleen ik zelf sta er niet mee.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Prettig wel misschien maar ik vind langer mooier/leuker op het moment
Een lange dag van niksheid?quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:32 schreef Marc_mga het volgende:
Nou ik ga maar weer es slapen, ik ga morgen weer een lange dag van niksheid tegemoet!
Tja trustequote:Op donderdag 10 juni 2004 00:35 schreef Marc_mga het volgende:
ik probeerde een zin te vertalen "a whole day of nothing ahead"
nee. dit weekend is vrij redelijk lang...als je de dagen werken erna niet meeneemt tenminstequote:Op donderdag 10 juni 2004 08:55 schreef ysklontje2000 het volgende:
en dan is het weekend en dan is die kei kort.
verplicht werken of fun werken?quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:56 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee. dit weekend is vrij redelijk lang...als je de dagen werken erna niet meeneemt tenminste
vrijdagavond fun werken. en dan maandagochtend stage lopen....quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:57 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
verplicht werken of fun werken?
Dus jij gaat me vertellen dat je de hele vakantie niks gaat doen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
vrijdagavond fun werken. en dan maandagochtend stage lopen....
en dan dinsdag, woensdag en donderdag stagelopen
vrijdag presentatie. en de rest van de dag (as usual) hier op het bedrijf lamballen (als in stagelopen)
en dan heb ik zomervakantie![]()
en dan is het pas echt lang weekend
ik ga inderdaad de hele vakantie niets doen....quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:04 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Dus jij gaat me vertellen dat je de hele vakantie niks gaat doen?
Niet werken natuurlijk, dat heb ik al teveel gedaan. Ik ga het buitenland maar weer eens verblijden met mijn aanwezigheid, beginnende met een weekendje Parijs.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ga inderdaad de hele vakantie niets doen....
met af en toe wat afwisseling door vanaf begin juli weer 6 a 7 avonden per week te gaan werken...
en natuurlijk ga ik ook nog even niks doen in het buitenland
wat ga jij dan doen?
je gaat toch geen onzedelijke dingen met goofy uithalen he?quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Niet werken natuurlijk, dat heb ik al teveel gedaan. Ik ga het buitenland maar weer eens verblijden met mijn aanwezigheid, beginnende met een weekendje Parijs.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
je gaat toch geen onzedelijke dingen met goofy uithalen he?
zo 2003 he!quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:16 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]Nee, sex met dieren ligt ver achter me.
Voor sommige mensen wel ja. Maar goed, kunnen we over gaan naar een smakelijker onderwerp? Bier of zo?quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo 2003 he!
Geen idee, maar ik heb ze al... ff denken... eerste keer Lloret...... 6 of 7 jaar of zoquote:Op donderdag 10 juni 2004 00:29 schreef ysklontje2000 het volgende:
Wie heeft trouwens die polsbandjeshype bedacht? Het ziet er niet uit.
bierquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:19 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen wel ja. Maar goed, kunnen we over gaan naar een smakelijker onderwerp? Bier of zo?
Ik ben dan ook ouderwets en saai.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb ze al... ff denken... eerste keer Lloret...... 6 of 7 jaar of zoZe worden wel steeds breder
Eerst 1 van 1cm breed, toen 2, nu heb ik inmiddels een bruin leren met touwen, een zwart leren met gesp en een stoffen van zo'n 10cm breed, maar die's vooral handig als zweetpolsband bij het dansen.
En IK vind het er WEL uitzien!
De kans is idd groot net als gisteren trouwens. En U, wanneer komt U uw bierspiegel weer bijvullen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:21 schreef Cybart het volgende:
[..]
bier
jij gaat er vanmiddag zeker weer aan?
ja dat hadden we afgespreekt... weekje of 2?quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:23 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
De kans is idd groot net als gisteren trouwens. En U, wanneer komt U uw bierspiegel weer bijvullen?
Moet kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja dat hadden we afgespreekt... weekje of 2?
Gewoon naar een niet bestaande afspraak buiten de deur gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:27 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz.... tis mooi weer, de afdelinsgleider is vrij, alle 3 de controllers zijn op cursus. Wat is DIT verleidelijk!
dealquote:Op donderdag 10 juni 2004 09:27 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Moet kunnen lijkt me.
Ik las het verkeerd, ik denk al, wat ga je uittrekken voor ons, maar het was maar met 1 tquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:33 schreef Marc_mga het volgende:*uitrek*
Als de multifunctionele copier bij mij op het werk vastloopt dan begint-ie altijd heel verdrietig te piepenquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:37 schreef Ang3l het volgende:
*schop vloek scheld ende tier* Ik weet dat je denkt dat je slim bent, omdat je mopier heet i.p.v. copier, en dat dat zou moeten betekenen dat je een multifunctionele copier bent en dat je kan printen, mailen, faxen, scannen, broodbakken en ramenwassen........ maar als je nou nog 1x vastloopt dan moppie ik je het raam uit!!!!!!!!!!
Ja hij doet dan 3x piep piep piep, heel hoog. EN dan knippert ie met alle rode lampjes die hij heeft om aandacht te trekken. EN dan open je alle buikjes en mondjes om dat papier er uit te vissen.... maar af en toe vindt ie dat niet genoeg en blijft ie piep piep piep doen terwijl er niets te piep piep piepen valt... en als ie lang zo doorgaat dan piep piep piep ik ‘m zo PIEP het raam uit!quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Meestal is dat ding dan te gulzig geweest en heeft-ie zich verslikt in een stuk papier, waarvoor je dan z'n buik moet openmaken om het eruit te halen..
Halloquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Goeiemiddach
Euy.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:19 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Goeiemiddach
En in de vooruitgang, en op't frisofeestquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo
Jij draait toch ook op Nextdance?
Ja..waar is Nico als hem nodig hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:07 schreef Cybart het volgende:
het was vast geen Nico
jaaaa goeiemiddag allen
mjah, in paniek raken heeft al helemaal geen zinquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..waar is Nico als hem nodig hebt.
Maar ik vond wel opvallend dat zijn co-werkers zo luchtig reageerden van:"Kan gebeuren".
Da's waar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, in paniek raken heeft al helemaal geen zin
waar ligt de hand nu?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's waar.
In dat opzicht gedragen ze zich wel als echte pro's
dan heb je dus niet hard genoeg doorghezopenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:21 schreef Vlarp het volgende:
Goh.. ik heb geen kater...
Ik had net zo goed kunnen gaan werken dus.. *uche uche*
Ik heb echt geen flauw idee. Volgens hebben ze het gewoon in een vuilniszak gedaan en meegenomen naar de eerste hulpquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
waar ligt de hand nu?
die ene jongen, wit t-shirt/rode mouwen, staat er wel heel vaak opquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:38 schreef Vlarp het volgende:
http://gallery.vlarp.nl/paardenmarkt2004
Nu met zowel de dag- als avond/nacht foto's!
mwah. er is in het hele bedrijf geen werk meer, en ze sturen ons niet naar huis. da's iets minder...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Cyb
Alles goed?
eng verhaal, maar als ze snel zijn en alle stompjes in ijs doen valt het volgens mij weer prima aan te zettenquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Volgens hebben ze het gewoon in een vuilniszak gedaan en meegenomen naar de eerste hulp
found itquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Volgens hebben ze het gewoon in een vuilniszak gedaan en meegenomen naar de eerste hulp
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:25 schreef WAik het volgende:
[..]
eng verhaal, maar als ze snel zijn en alle stompjes in ijs doen valt het volgens mij weer prima aan te zetten![]()
anders heb je nog wat gratis vlees voor de BBQ van zaterdagponyvlees en mensenhand bij Vlarp
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
maar goed, wie gaat er stemmen vandaag?
Shoot the bastard!quote:
ook hoi....ohquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:29 schreef Sunjammer het volgende:
Whooooeeeeeiiii!!! Nieuwe Nightwish album binnen![]()
![]()
![]()
Oh... hoi ook
neuh, dat was het antwoord op je vraagquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]ja opeens change of subject.
Bartstkequote:Op donderdag 10 juni 2004 13:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
ook hoi....oh
dat dus iedereen vanzelfsprekend moeten doen, 70% van alle wetgeving in nederland komt uit europa... ik ga wel stemmen iigquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
maar goed, wie gaat er stemmen vandaag?
Ik weet het eigenlijk niet. Ik ken al die mensen niet.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:31 schreef WAik het volgende:
[..]
dat dus iedereen vanzelfsprekend moeten doen, 70% van alle wetgeving in nederland komt uit europa... ik ga wel stemmen iig
Bij die van ons is het essentieel dat je alle klepjes één voor één opent in de juiste volgorde (ongeacht of er iets vast kan zitten of niet) en dan weer in precies de omgekeerde volgorde één voor één sluit. Doe je dat niet, dan blijft-ie piepen en jammeren dat je z'n ingewanden achter klep D4 en E6 nog niet hebt bewonderd.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij doet dan 3x piep piep piep, heel hoog. EN dan knippert ie met alle rode lampjes die hij heeft om aandacht te trekken. EN dan open je alle buikjes en mondjes om dat papier er uit te vissen.... maar af en toe vindt ie dat niet genoeg en blijft ie piep piep piep doen terwijl er niets te piep piep piepen valt... en als ie lang zo doorgaat dan piep piep piep ik ‘m zo PIEP het raam uit!
kom op, we pakken hem met zijn alles vastquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shoot the bastard!
dit kan je op weg helpen: http://www.ukomttochook.nl/stemwijzer/sw/index.htmlquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Ik ken al die mensen niet.
das mooi klote...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:41 schreef Cybart het volgende:
hmmmm.... irritant
stagebegeleider van het bedrijf kan op de dag van de presentatie niet
en nu moeten we dus een andere dag proberen te regelen waarop iedereen kan, irritant...
en het kan zomaar eens inhouden dat mijn zomervakantie een weekje uitstel heeft
en het regentquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:42 schreef WAik het volgende:
[..]
das mooi klote...
Hmm D66 of LPF of PvdA voor mijquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:34 schreef WAik het volgende:
[..]
dit kan je op weg helpen: http://www.ukomttochook.nl/stemwijzer/sw/index.html
ik zat te twijfelen tussen pvda en vvd (ja kweet het, groot verschil) was enerzijds voor strenger toetredingsbeleid etc, maar ook voor wat socialere dingen, zoals natuurlijk het homohuwelijk. ik denk dat ik toch maar voor pvda ga
Zo leuk is dat niet als je op de fiets zitquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Oeh! *kwijl* d'r fietsen allemaal jongens in doorweekte t-shirts voorbij
quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo leuk is dat niet als je op de fiets zit
Canon?quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij die van ons is het essentieel dat je alle klepjes één voor één opent in de juiste volgorde (ongeacht of er iets vast kan zitten of niet) en dan weer in precies de omgekeerde volgorde één voor één sluit. Doe je dat niet, dan blijft-ie piepen en jammeren dat je z'n ingewanden achter klep D4 en E6 nog niet hebt bewonderd..
*ook lurk, aan thee*quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef Marc_mga het volgende:
nietes*lurk*
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:33 schreef Marc_mga het volgende:
nietes*lurk*
har, d'r zit dus een compleet nichtentheekransje deze pagina continu te refreshen zonder te posten...?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*ook lurk, aan thee*
Ik zie net dat meer dan 1/3 van de scènes die in ons stuk zitten gespeeld worden door niemand minder dan mijzelfquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*ook lurk, aan thee*
Uhm.. uitrusten ..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
mwah. er is in het hele bedrijf geen werk meer, en ze sturen ons niet naar huis. da's iets minder...
maar ach, komende week heb ik allemaal leuke dingen wederom op de planning. dus alles is wel goed ja
en wat ga jij nog doen op je vrije dag?
*guilty as charged*quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef WAik het volgende:
[..]
[..]
har, d'r zit dus een compleet nichtentheekransje deze pagina continu te refreshen zonder te posten...?![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef Vlarp het volgende:
En een spionage, statistiekensysteem achter m'n fotosite bouwen zodat ik kan zien wie daar komen
You're the star! My senorita, from my tribequote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik zie net dat meer dan 1/3 van de scènes die in ons stuk zitten gespeeld worden door niemand minder dan mijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |