Er was op die toernooien vrij weinig hockyquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:56 schreef u2petre het volgende:
frizzel het ONZIN gedeelte is niet voor hokey..
misschien is inso zo aardig om hem te unlocken en te verplaatsen naar sport...
We zullen je missen als kiespijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef frizzel het volgende:
maar als jullie willen dat dit forum een dictatuur wordt, waarbij nergens uitleg voor gegeven hoeft te worden? prima
hoezo doe ik iets niet volgens de regels?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef MarkyB het volgende:
[..]
We zullen je missen als kiespijn
fok is al 5 jaar een dictatuur, dat jij toevallig nu pas daar achter komt... tja..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef frizzel het volgende:
maar als jullie willen dat dit forum een dictatuur wordt, waarbij nergens uitleg voor gegeven hoeft te worden? prima
toen ik met fok! begon hoopte ik toch stiekum dat gebruikers iets in te brengen zouden hebben! En dat was ook zo... behalve in dit geval is alles bij mij eerlijk gegaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
fok is al 5 jaar een dictatuur, dat jij toevallig nu pas daar achter komt... tja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |