abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23681037
Ja, Intertoys heeft het goed voor elkaar. Een persvoorlichter, die de pers geeneens te woord wil staan. Omdat hij het zogenaamd te druk heeft met andere dingen. iig geen reclame voor het bedrijf om geen openheid van zaken te geven
pi_23681162
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:01 schreef golfer het volgende:
Heb in een deuk gelegen.
Ik niet.
De inhoud van het programma is best grappig enzo, maar dat kloot-figuur presenteert als een droogkloot, gewoon niet grappig.

Het had beter gekund met dezelfde inhoud, maar een goeie presentatie.
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:38:22 #228
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_23681510
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:28 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Ik niet.
De inhoud van het programma is best grappig enzo, maar dat kloot-figuur presenteert als een droogkloot, gewoon niet grappig.

Rot op, je hebt gewoon een pestbui vanavond. Je begon ook al tegen mij te blazen of ik helicopters at.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_23681847
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Rot op, je hebt gewoon een pestbui vanavond. Je begon ook al tegen mij te blazen of ik helicopters at.
Rot op, ik was keiserieus. Ja niet over die helicopters. *Blaas*
  dinsdag 30 november 2004 @ 23:02:15 #230
45206 Pietverdriet
pi_23682443
pi_23688710
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:28 schreef veldmuis het volgende:

Ik vind de presentatie een van de sterkere punten van het programma. Dat gemaakt leuk doen wat je tegenwoordig zoveel op tv ziet is er tenminste niet bij.
Lang leve de verfrissende droogkloten
pi_23751064
Genieten it is
pi_23755021
De presentatie vind ik juist werelds. Lekker droog idd, vooral bij de telefoontjes naar de klanten services. Heerlijk om te horen hoe ze mensen keer op keer stil weten te krijgen door gewoon slim hun stelling over te brengen.
Wel vind ik het jammer dat er dit seizoen niet echt spraakmakende onderwerpen bijzitten. Ik had bijvoorbeeld veel verwacht van ve-tsin, maar die aflevering was juist erg mild. De leukste tot nu toe is de speelgoed aflevering van afgelopen week, schitterend dat gekloot met dat helicoptertje. Volgende week het 2e deel.
pi_23755788
Het is één van de mooiste progamma's van de publieke omroep. Ik vind het wel jammer dat het zo kort duurt. Maak er dan een half uurtje of er drie kwartier van.
  zondag 5 december 2004 @ 20:29:48 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_23784525
Iemand gisteren Kassa gezien?? Daarin ook een instructeur radiografisch vliegen die tot de conclusie kwam dat de helikopter niet naar behoren werkt. Hij gaf dit en dat hij het een schande vindt dat het gekozen is tot 'Speelgoed van het Jaar' te kennen tegenover Thom van der Panne, juryvoorzitter van de instantie, die op zijn beurt bleef volhouden dat het ding wel werkt.

Het zou mij ook niets verbazen als die lui die het speelgoed moeten beoordelen omgekocht worden.

uitzendinggemist
pi_23809381
Ik heb de uitzending over diervoeders niet helemaal begrepen.
Nu weet ik nog niet of de kattenbrokjes van Hill's, technical, royal canin enzo echt beter zijn dan andere brokjes.
Het ging meer over nat voer.
pi_23827391
quote:
Op maandag 6 december 2004 23:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb de uitzending over diervoeders niet helemaal begrepen.
Nu weet ik nog niet of de kattenbrokjes van Hill's, technical, royal canin enzo echt beter zijn dan andere brokjes.
Het ging meer over nat voer.
Tsja... maar ik denk dat de teneur wel duidelijk was... het is allemaal dezelfde zooi... welk merk je ook neemt, er zit meer zooi in dan vlees of gezonde dingen voor je dier...
pi_23827424
quote:
Op woensdag 8 december 2004 09:27 schreef wendy-tje het volgende:

Tsja... maar ik denk dat de teneur wel duidelijk was... het is allemaal dezelfde zooi... welk merk je ook neemt, er zit meer zooi in dan vlees of gezonde dingen voor je dier...
Precies, alleen kan het zijn dat je echt verschil bij je kat merkt w.b. ontlastingprobs of zo, maar dat komt dan door hoe je kat op het voer (of de veranderingen in het voer) reageert, en niet aan het voer zelf.

Volgens de dierenarts maakte ik ook de fout door natvoer te geven en steeds te wisselen van droogvoer.
1 soort droogvoer/of wat verschillende pakken standaard door elkaar gemikt en niet te veel afwisselen schijnt volgens haar het beste voor de spijsvertering te zijn.
pi_23828945
Wat een slappe aflevering gisteren trouwens over die speelgoedfabrieken. Het viel me hardstikke mee hoe die mensen daar werkten: nette fabrieken, geen kinderen en die flats zagen er ook niet slecht uit. Beetje lomp om je westerse normen qua arbeidsomstandigheden op een ander land toe te passen.
Het is net zoiets als naar Africa gaan en dan verontwaardigd zijn dat ze geen 10 mbit internet in hun kleihut hebben .
pi_23829049
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:20 schreef Lexie het volgende:
Wat een slappe aflevering gisteren trouwens over die speelgoedfabrieken. Het viel me hardstikke mee hoe die mensen daar werkten: nette fabrieken, geen kinderen en die flats zagen er ook niet slecht uit. Beetje lomp om je westerse normen qua arbeidsomstandigheden op een ander land toe te passen.
Het is net zoiets als naar Africa gaan en dan verontwaardigd zijn dat ze geen 10 mbit internet in hun kleihut hebben .
Mwah, het gaat natuurlijk meer om het principe... het WNF geeft aan dat alles goed en netjes gebeurt, willen daar vervolgens niks over zeggen etc. Juist zo'n ideeele organisatie als het WNF zou wel wat meer openheid van zaken mogen geven
  woensdag 8 december 2004 @ 11:33:08 #241
45206 Pietverdriet
pi_23829168
quote:
IDD
  woensdag 8 december 2004 @ 11:34:08 #242
45206 Pietverdriet
pi_23829182
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:25 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Mwah, het gaat natuurlijk meer om het principe... het WNF geeft aan dat alles goed en netjes gebeurt, willen daar vervolgens niks over zeggen etc. Juist zo'n ideeele organisatie als het WNF zou wel wat meer openheid van zaken mogen geven
Dat is een andere discussie, maar je hebt wel gelijk, het is schandalig dat WNF geen openheid geeft.
  woensdag 8 december 2004 @ 11:58:27 #243
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_23829596
quote:
Ik vond het commentaar van die nederlandse ondernemer zeer reëel: qua arbeidsomstandigheden kun je gewoonweg niet verwachten, dat een land in ontwikkeling direct op het niveau zit van bijvoorbeeld Nederland. Dit is een ontwikkeling die geleidelijk gaat en heeft rechtstreeks te maken met (algemene) welvaart, scholing e.d..

Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld kinderarbeid ook pas definitief begin vorige eeuw is afgeschaft in Nederland. Relatief niet zo heel erg lang geleden dus.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_23829665
Ik zie die Chinezen al kijken als ze opeens een steuntje onder hun voeten krijgen en op een skippybal moeten zitten tegen de RSI .
pi_23829681
quote:
Op woensdag 8 december 2004 11:58 schreef Litman het volgende:

[..]

Ik vond het commentaar van die nederlandse ondernemer zeer reëel: qua arbeidsomstandigheden kun je gewoonweg niet verwachten, dat een land in ontwikkeling direct op het niveau zit van bijvoorbeeld Nederland. Dit is een ontwikkeling die geleidelijk gaat en heeft rechtstreeks te maken met (algemene) welvaart, scholing e.d..

Vergeet ook niet dat bijvoorbeeld kinderarbeid ook pas definitief begin vorige eeuw is afgeschaft in Nederland. Relatief niet zo heel erg lang geleden dus.
Klopt, net als dat de vakbeweging, pensioenvoorzieningen etc ook nog niet zo lang bestaan...
  woensdag 8 december 2004 @ 12:05:03 #246
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_23829720
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:02 schreef Lexie het volgende:
Ik zie die Chinezen al kijken als ze opeens een steuntje onder hun voeten krijgen en op een skippybal moeten zitten tegen de RSI .
Ik vond wel dat die chinees die teddyberen aan het 'stuffen' was heel angstig keek. Hij ging ook heel snel weer verder met zijn werk na het 'spontane' interview om de verloren tijd weer in te halen...
  woensdag 8 december 2004 @ 12:12:30 #247
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23829847
Het ging over kinderrrrrrarbeid, niet over de juiste werkhouding. Chinezen zijn behoorlijk flexibel...dusssss.

Dom liberaal geblaat hier.

Het past gewoon niet als je als industrie zijnde, geworteld in een westers land, je producten laat fabriceren in landen waar regels getreden worden die je zelf in acht houdt. Dat heet, het in stand houden en profiteren van.
Je mag best je producten daar laten maken omdat het zo lekker goedkoop is, daar kan je geen ondernemer ongelijk in geven.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
  woensdag 8 december 2004 @ 12:13:03 #248
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_23829858
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:03 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Klopt, net als dat de vakbeweging, pensioenvoorzieningen etc ook nog niet zo lang bestaan...
Op een of andere manier denken veel mensen dat dit universele rechten zijn, die al sinds het begin van de mensheid bestaan. Niets is minder waar inderdaad.
  woensdag 8 december 2004 @ 12:14:31 #249
45206 Pietverdriet
pi_23829886
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:12 schreef turnpike het volgende:
Het past gewoon niet als je als industrie zijnde, geworteld in een westers land, je producten laat fabriceren in landen waar regels getreden worden die je zelf in acht houdt. Dat heet, het in stand houden en profiteren van.
Je mag best je producten daar laten maken omdat het zo lekker goedkoop is, daar kan je geen ondernemer ongelijk in geven.
Spreek je jezelf niet een beetje tegen?
  woensdag 8 december 2004 @ 12:16:24 #250
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23829927
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Spreek je jezelf niet een beetje tegen?
Nee...

Maar je mag jezelf verduidelijken, ik bijt niet.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')