trustenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga slapen, de rest doe ik morgen wel
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Steve-O het volgende:
Getunede auto's
Hoe overtuig ik hem dat ik het neit over motorfietsen heb
Oja wat een rukweer zeg.
niet, is gewoon gigantisch dom!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Steve-O het volgende:
Getunede auto's
Oja wat een rukweer zeg.
sorry dat ik het zeg, maar ook hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef Steve-O het volgende:
Getunede auto's
Oja wat een rukweer zeg.
ja met motorfietsen ja daar heb ik het dus neit overquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef BazzoS het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg, maar ook hij heeft gelijk
alleen hij snapt niet dat jij het over auto-motoren hebt
ook met auto's speelt gewicht-vermogen een grote rolquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:50 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja met motorfietsen ja daar heb ik het dus neit over
joh!!! maar met motoren nog veeeeel meerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ook met auto's speelt gewicht-vermogen een grote rol
dat dan weer welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
joh!!! maar met motoren nog veeeeel meer
idd en dus neit vergelijkbaar met een autoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dat dan weer wel
dat ben ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:57 schreef BoJo het volgende:
Ik vind dat VOORBEELD dat je gaf Steve-O toch wat onduidelijk
ABSOLUUT , AB-SO-LUUTquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef Steve-O het volgende:
[..]
dat ben ik ook
Al ben je vaag snapt de andere ook nix meer van ze eigen verhaal en lult ie zichzelf vastquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
ABSOLUUT , AB-SO-LUUT
hehe... en da's de bedoeling!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Al ben je vaag snapt de andere ook nix meer van ze eigen verhaal en lult ie zichzelf vast
Na die laatste zin kan ik hem ABSOLUUT, AB-SO-LUUT niet meer uitstaanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef BazzoS het volgende:
[..]
whahahha
Jij bent geen doctor in de Nederlandse taalquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:06 schreef Steve-O het volgende:
Al vraag je em waar die het 10 minuten geleden over had weet ie het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |