en niet eens van: "22! Yes, wordt het nog gezelliger, zie ik nog meer van de FOT'ers!"quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:56 schreef pea4fun het volgende:
22! yes korting!
Het wordt inderdaad gezelliger wanneer de financiele gevolgen van zo'n meet weer een stukje worden beperktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
......maar gelijk voor het geld,je lijkt wel nederlander
Uhm...ja....nou...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
en niet eens van: "22! Yes, wordt het nog gezelliger, zie ik nog meer van de FOT'ers!"
maar gelijk voor het geld,je lijkt wel nederlander
dat is waar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad gezelliger wanneer de financiele gevolgen van zo'n meet weer een stukje worden beperkt.
Overigens moet eerst iedereen natuurlijk wel even aanwezig zijn.
Nee, maar we zitten ook nog niet in de laatste minuutquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik haak iig niet af
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee, maar we zitten ook nog niet in de laatste minuut.
Ja, want ik weet niet of ik wel durf te komen zonder burka...sharkbait rekent eropquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je hoort vaker dat er mensen last minute afhaken
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, want ik weet niet of ik wel durf te komen zonder burka...sharkbait rekent erop [afbeelding]
mooie foto :quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:51 schreef aapstok het volgende:
He, ik ga ook mee. Lekker tussen de apen.
Ik kom met een blauwe saab vanuit breda gereden, via gorinchem. Dus ik weet niet of dat er mensen mee willen rijden die op die route liggen.
http://florian.vanroekel.net
vast wel iemand die zich ziekmeld idd.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is waar.
je hoort vaker dat er mensen last minute afhaken
ik haak iig niet af
De langetermijnvoorspelling 3x woordwaarde belooft wat gematigder weerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
vast wel iemand die zich ziekmeld idd.
moet zeggen dat ik vandaag in ieder geval wel redelijk bevangen ben door de warrumtuh
Hij is binnen. Nog niet zo heel veel kunnen schieten helaas.quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:00 schreef luap het volgende:
Ik wil ook wel een mooi zonnetje hoewel kleuren beter overkomen op een bewolkte dag... Nou ja, zon/bewolking als er maar voldoende licht is. Ik laat namelijk het liefst mijn statief thuis, over de hei gaat nog wel maar in de dierentuin met veel mensen die over je (drie)poten struikelen... nee liever zonder. Ofwel geen al te donkere wolken voor mij.
He dawg, is je nieuwe speeltje (70-200) al binnen? Nou ja speeltje, 't is toch een serieus stuk glas. Ben benieuwd naar je bevindingen.
zo'n minitrekker moet ik ook nog kopen, iemand die weet waar in amsterdam? Anders moet ik gaan sjouwen met mijn oude vierkante schoudertasquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:41 schreef dawg het volgende:
Nee, moest inderdaad een andere tas voor komen. Past echt totaal niet in dat dingetje wat ik had.
Heb nu een Lowepro minitrekker aw, fijn ding. Past genoeg in.
Lowepro Dealers in amsterdam:quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:38 schreef Re het volgende:
[..]
zo'n minitrekker moet ik ook nog kopen, iemand die weet waar in amsterdam? Anders moet ik gaan sjouwen met mijn oude vierkante schoudertas
Ah, je gaat dus mee het damesclubje versterken?quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:17 schreef juss het volgende:
[..]
Ja, maar ik werk juist zaterdag.
owh, we gaan aftellen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:19 schreef dawg het volgende:
Tomtidom.![]()
Nog.......
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
3 dagen!
Het souvenir mag zeker geen foto zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:04 schreef Ymke het volgende:
Vergeten jullie mijn souvenirtje niet?
En dáár gaat het om, die groepskorting willen we!quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:12 schreef RubberDuckey het volgende:
We moeten natuurlijk niet hebben dat wij dan al uren rondlopen in Burgers Zooi dat er dan iemand bij de poort staat. Hebben we miss ook weer geen korting
Op jullie meeting verzorg ik de zieken , is dat een goed excuus?quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:24 schreef Offy het volgende:
Mijn mailadres staat in mijn profiel, dus als iemand zich geroepen voelt zijn nr achter te laten: go ahead
Wees wel gewaarschuwd: want we blijven je net zo lang bellen tot je bij de poort staat, ook al lig je met 40 graden koorts in bed
Hm....we willen wel bewijsmateriaal zien aan het eind van de dag...Dus gebruikte pleisters en stoma's enzquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Op jullie meeting verzorg ik de zieken , is dat een goed excuus?
Hahahhaa ik zal de po's niet legenquote:Op donderdag 10 juni 2004 20:50 schreef Offy het volgende:
[..]
Hm....we willen wel bewijsmateriaal zien aan het eind van de dag...Dus gebruikte pleisters en stoma's enz
Ah, ebas trakteert zondag!quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:36 schreef ebas het volgende:
Ik heb gewoon geld teveel![]()
Wees niet bang, ik kom slechts vergezeld van een oude (doch trouwe) OM10, en ik vind 1 lens ook wel genoeg.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:21 schreef Offy het volgende:
Pfff...Iedereen heeft van die mooie, nieuwe digitale spiegelreflex dingen, kom ik aan met mijn sony cybershotje![]()
(Heb ook nog wel een oud spiegelreflexje thuis liggen, maar dat gesjouw en gewissel met lenzen vind ik zo'n gedoe op zo'n dag...hehe)
Voor zover ik weet is de parkeerplaats vlak bij de ingang van het park en niet zoals in Emmen op mijlen afstand. Lijkt me het beste om daar te verzamelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef RubberDuckey het volgende:
Is er eigenlijk niet iemand bekend voor de dierentuin?
Kunnen we een plek afspreken waar we verzamelen enzo.... Of zien we daar wel waar we verzamelen?
ben er wel bekendquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:23 schreef RubberDuckey het volgende:
Is er eigenlijk niet iemand bekend voor de dierentuin?
Kunnen we een plek afspreken waar we verzamelen enzo.... Of zien we daar wel waar we verzamelen?
Ik heb jou ook even een mailtje gestuurd!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:19 schreef ebas het volgende:
Tuurlijk, maar dan heb ik wel jou adres nodig! Mail maar naar mijn adres (zie profiel), dan stuur ik m trug
GSM?quote:Op donderdag 10 juni 2004 18:43 schreef Marc H het volgende:
idd iedereen mailt even zijn gsm nummer door, en dan krijgt iedereen gewoon zaterdagmiddag/avond de lijst met alle gsm nummers terug
Ja, dat zijn die hele luxe camera's met belfunctie eropquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:38 schreef k_man het volgende:
[..]
GSM?![]()
Ach, ieder groepje heeft een zwart schaap nodigquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef k_man het volgende:
Die heb ik dus niet.
Geeft toch niet, de mensheid heeft het ruim dertigduizend jaar uitgehouden zonder GSM en toch kwam alles altijd weer goedquote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:42 schreef k_man het volgende:
Die heb ik dus niet.
you got mailquote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:13 schreef sjeffie1 het volgende:
Deze jongen wil ook mee !!!!
En mocht Re nog geen vervoer hebben, je kan mee rijden, kom uit Alkmaar dus geen probleem.
M'n e-mail staat in m'n profiel.
Ja sorry ik moest vanmorgen hard de deur uit rennen en ben nu op werk :$quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:19 schreef ebas het volgende:
Tuurlijk, maar dan heb ik wel jou adres nodig! Mail maar naar mijn adres (zie profiel), dan stuur ik m trug
wel handig opzich nickname en echte naamquote:Op vrijdag 11 juni 2004 14:16 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb mijn nr toegevoegd. Aangezien ik met dawg meerijdt (en zeker op tijd op het station ben ja) hoef ik zelf het lijstje niet zo nodig te hebben. Hij zal zeker wel bellen namens ons groepje
ja hequote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:00 schreef Xilantof het volgende:
zow, dat wachtwoord is wel erg geinig
wie heeft die bedacht?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja he
ebas denk ikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
wie heeft die bedacht?
*kudde vormt met k_man*quote:Op vrijdag 11 juni 2004 13:47 schreef Offy het volgende:
[..]
Ach, ieder groepje heeft een zwart schaap nodig
Ahjoh, went welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:25 schreef Xilantof het volgende:
mag ik even melden dat ik er zeker wel zin in heb
hoewel het toch ook wel eng/raar![]()
heb wel al 2 keer gemini-meet, maar zo'n grote nog nietquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:49 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Ahjoh, went wel
Al weet ik nog goed mn eerste meet toen er slechts een enkeling was die iemand anders al kende
That makes 2 of us!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
heb wel al 2 keer gemini-meet, maar zo'n grote nog niet
dus ben reuze benieuwd
en ik heb van te voren trouwens nog een mini-meet met Shark.Bait (ik rijd met hem mee)quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:57 schreef dawg het volgende:
[..]
That makes 2 of us!
1 keer een miniminimeet, en waarschijnlijk nog wel meer dan "2 of us".
gezelligquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:03 schreef Borelius het volgende:
Ik was nog niet in de gelegenheid geweest om uitslag te geven van mijn garage-bezoek, maar alles is ok en ik ben van de partij (met dochter van 24). De entree-prijs is 15 euri, maar bij groepen vanaf 20 personen is het 13,50 euri. Was waarschijnlijk al bekend. Het parkeerterrein is inderdaad een groot bos, en vandaar is het niet al te ver lopen naar de ingang. Er is daar een hele rits kassa's (waar je ook kunt pinnen) en als daar een groep malloten staat met camera's kan het zeker niet missen.
Ooitquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:10 schreef hooiberg het volgende:
eh.. misschien beetje snel enzo, maar wanneer komt de volgende meet?
Want dan kan ik daar iig wat eerder rekening mee houden
niet over 6 weken ofzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:20 schreef Dagobert het volgende:
[..]
OoitNa de vakantie gok ik
Maar je weet maar nooit
Dit wordt mijn eerste meetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
heb wel al 2 keer gemini-meet, maar zo'n grote nog niet
dus ben reuze benieuwd
KNMI zegt dit:quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:28 schreef NiXz het volgende:
wordt mooi weer toch?
Dat is nog maar de vraag... (we gaan er voor het gemak maar even vanuit dat het wel zo isquote:gezellige mensen..
Ik durf ook niet, maar ze komen me ophalen, dus nu kan ik er niet meer onderuitquote:*durf ik wel*
die minimeet was dus maar met 1 ander persoonquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:27 schreef Offy het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste meet
*Net zoals je vroeger altijd naar de Efteling ging, en de avond ervoor bijna niet kon slapen van de spanning*
Euh....ja, ik dacht het welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:29 schreef Dagobert het volgende:
En het was toch zondag Offy?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:33 schreef Ymke het volgende:
Als er nu bij de ingang zo'n meisje/ jongen vraagt of ze je mag fotograferen , dan met ze allen tegelijk je fototoestel pakken en vragen: wij jou????
Wordt vast een mooie foto
Maar de wind komt gelukkig uit het westenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:33 schreef Dagobert het volgende:
Hmz, die neerslag is minder fijn
Dan had je wel in de kofferbak gemoeten, want De Helmond-Beek en Donk-express zit volquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:35 schreef NiXz het volgende:
verdorie dat ik nu niet in beek en donk zit anders kon ik ook mooi meerijden
Ik las iets over zenuwachtig voor morgen enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:34 schreef Offy het volgende:
[..]
is dit een grap die ik niet begrijp, of probeer je me aan het twijfelen te maken?
Ah, ik bedoelde dat ik dan zenuwachtig was voor de volgende dag...Maar dat moet ik morgen dus nog worden....Zoietsquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:37 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Ik las iets over zenuwachtig voor morgen enzo
Jah ok, dan snap ik hetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:38 schreef Offy het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde dat ik dan zenuwachtig was voor de volgende dag...Maar dat moet ik morgen dus nog worden....Zoiets![]()
Nou ja...echte naam...das wat mensen mij noemn...geen idee waaromquote:Op vrijdag 11 juni 2004 17:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel handig opzich nickname en echte naam
Volgens mij las ik ook ergens dat het tempelflower + man was?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:43 schreef Offy het volgende:
Weer 2 erbij! Tijd voor een nieuw lijstje:
Komt zeker:
dawg
Xilantof
pea4fun
tempelflower
Dagobert
Ouwesok
Offy
luap
Geminis
Marc H
Neusaap
ebas
Sixty4
DutchBlood
Robertje
Re
pascalheister
Shark.Bait
k_man
RubberDuckey
Bowiefan
Borelius (+ dochter)
aapstok
Nog niet zeker:
JeroenH ?
Hoera, het vrouwenvolk is weer met 33% gestegen
Wat nou regen? Gister zeiden ze nog maar 20% kans op regen...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:44 schreef NiXz het volgende:
dadelijk hoop regen enzo... leuk met foto's maken..
wel of geen statief mee, hmz
Ah, hij staat erbij!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ook ergens dat het tempelflower + man was?
Zonneschijn (%) 20quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wat nou regen? Gister zeiden ze nog maar 20% kans op regen...
Ik heb potverdorie mooi weer besteld![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:47 schreef Offy het volgende:
[..]
Ah, hij staat erbij!
We hadden naar je moeten luister Pea....quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:57 schreef pea4fun het volgende:
Zie je wel! Ik wist het toch....:)
Jij bent veel te snel...ik krijg niet eens de kans om ongezien te edittenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:58 schreef Offy het volgende:
[..]
We hadden naar je moeten luister Pea....![]()
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:43 schreef Offy het volgende:
Weer 2 3 erbij! Tijd voor een nieuw lijstje:
Komt zeker:
dawg
Xilantof
pea4fun
tempelflower (+ man)
Dagobert
Ouwesok
Offy
luap
Geminis
Marc H
Neusaap
ebas
Sixty4
DutchBlood
Robertje
Re
pascalheister
Shark.Bait
k_man
RubberDuckey
Bowiefan
Borelius (+ dochter)
aapstok
Nog niet zeker:
JeroenH ?
Hoera, het vrouwenvolk is weer met 33% gestegen
Oei...Dit is een hele subtiele 'je bent verslaafd meid'...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij bent veel te snel...ik krijg niet eens de kans om ongezien te editten :')
Neem me niet kwalijkquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:02 schreef sjeffie1 het volgende:
[..]
sjeffie komt ook hoor !
![]()
![]()
Nou nee, ik heb niet alles klaarliggen hoor...Maar ik heb wel deze week mijn dochter uit mijn kast gehouden...zodat ik nog wat heb om aan te trekken zondagquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:09 schreef Offy het volgende:
[..]
Oei...Dit is een hele subtiele 'je bent verslaafd meid'...
En wat ik aandoe? Euh...tjah...Wat er niet in de was ligtIk heb wel vandaag *heel toevallig
* een nieuwe zwarte broek gekocht (lang leve de koopavond!), dus met mijn zwarte jas, zwarte tas en zwarte schoenen val ik gelukkig niet op...Of juist wel..
Nee, ik ben geen goth
Nee, mijn haar is niet zwart![]()
Heb jij alles al klaarliggen dan? (ik mis denk ik dat vrouwelijk gen van 'alles een weke vantevoren al uitzoeken')
foto? dan weet ik of dat nog een reden is om te komenquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:09 schreef Offy het volgende:
[..]
Oei...Dit is een hele subtiele 'je bent verslaafd meid'...
En wat ik aandoe? Euh...tjah...Wat er niet in de was ligtIk heb wel vandaag *heel toevallig
* een nieuwe zwarte broek gekocht (lang leve de koopavond!), dus met mijn zwarte jas, zwarte tas en zwarte schoenen val ik gelukkig niet op...Of juist wel..
Nee, ik ben geen goth
Nee, mijn haar is niet zwart![]()
Heb jij alles al klaarliggen dan? (ik mis denk ik dat vrouwelijk gen van 'alles een weke vantevoren al uitzoeken')
Dat is gezellig! Ben jij van het welkomstcomitee? (vast de hapjes en de drankjes klaarzetten voor als we daar (uitgeput van die lange reis natuurlijk) bij de ingang aankomen?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:16 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ga morgen al richting arnhem
Morgen al? weekendje dierentuin? Uhm...ik mis iets in je opsomming....fototoestel om je nek?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:16 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik ben te herkennen aan wat Lonsdale kleding (denk ik), nike air classics, een rugzak met wat sleutelhangers, rammelende bierdopjes en een golfbal.
Tot dan allemaal!!!!
Ik ga morgen al richting arnhem
Why You Should Never Put Your Picture On The Internetquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:17 schreef NiXz het volgende:
[..]
foto? dan weet ik of dat nog een reden is om te komen![]()
Succes ermee...en vergeet niet je kaartjes leeg te maken voor zondag...of fotografeer je analoog?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:25 schreef RubberDuckey het volgende:
M`n camera zal nog in m`n tas zitten denk ik
Ik ga een weekendje Veluwe doen
Hopelijk morgen niet al teveel regen om wat foto`s te maken......
Uhm ja...okquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:30 schreef RubberDuckey het volgende:
kaartjes leeg maken?
Zou dat nodig zijn met een Gb microdrive?
erwtje sexy naam hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja...echte naam...das wat mensen mij noemn...geen idee waarom![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:50 schreef Geminis het volgende:
zie je... mannen hebben ook aanloopproblemen
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 07:50 schreef stil het volgende:
Prettige fotomeet
neen je nou ook de aanhanger mee anders past de rest er niet meer in de autoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 01:19 schreef Ouwesok het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk mijn looiige Guardsman combi (een soort verhuiswagen met een riem) met daarin:
- Een Yashica 230AF met wat redelijk normale optieken(35-105 en 70-210)
- Een Yashica FR-1 met 5,6/400mm en 2,16mm
- De G5
- De S1IS
Maar de uiteindelijke vulling wordt kort voor vertrek vastgesteld. Een van de beide traditionele reflexen zou eventueel nog vervangen kunnen worden door de Horizon202 omdat je eigenlijk altijd dat ding mee moet nemen dat het minst voor de hand ligt (nee, mijn 4*5"-camera laat ik thuis)
Verder in de oto: Een kan koffie om me kort voor aanvang nog even wat moed in te drinken, en hoogstwaarschijnlijk mijn zeun (Jongesok) met in zijn combi een Yashica MP107 voorzien van 28, 50 en 135mm.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neen je nou ook de aanhanger mee anders past de rest er niet meer in de auto
Tja....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
neen je nou ook de aanhanger mee anders past de rest er niet meer in de auto
HMs Colossuszie boven = stationcar2 met ingebouwde aanhanger en nog ruimte voor gezinquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:27 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Tja....
ik begrijp hieruit dat ik in de aanhanger plaats mag nemen![]()
(hij is nou alweer vergeten dat die mij had aangeboden mee te rijden geloof ik)
en kids, zij gaan hun eigen gang, en als jullie vervelend worden bel ik mijn mannetje (mobiel) en loop over naar de andere kantquote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Volgens mij las ik ook ergens dat het tempelflower + man was?
Ha! bluf! Je bent blij dat je een keer niet op de kids hoeft te passenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:17 schreef tempelflower het volgende:
[..]
en kids, zij gaan hun eigen gang, en als jullie vervelend worden bel ik mijn mannetje (mobiel) en loop over naar de andere kant![]()
Ja maar toen was je vast niet in zo'n gemeleerd gezelschapquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:20 schreef NiXz het volgende:
ik ga denk ik toch niet mee, reden.. ben er pas al geweest. Volgende meet beter
Vin'k geen redenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:20 schreef NiXz het volgende:
ik ga denk ik toch niet mee, reden.. ben er pas al geweest. Volgende meet beter
jij begrijpt hem hihiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ha! bluf! Je bent blij dat je een keer niet op de kids hoeft te passen
er zal idd vast wel een topic voor komen denk ik zoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:04 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Ja... Wegens het gebrek van een bluf-able camera (1 mp) en geld, daarbij komt dat ik veruit de jongste zou zijn (Tsjernobyl werd ik geboren/gekweekt), dan ook nog eens een inkomen dat niet opweegt tegen mijn weekend-uitgaven in het café... kortom. Ik kan en ga niet mee...
In ieder geval wens ik iedere meet-ganger veel plezier, en... de foto's zie ik wel in een apart geopend topic *hintje*
mijn uitrusting:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:37 schreef dawg het volgende:
Zo, ik ben gewapend met een F80, geladen met een Sensia 100, en misschien nog wat Superia 200's. Verder nog een D100. Op de camera waar ik op adt moment mee schiet een 70-200VR.
Tot zover mijn patsmoment. Voelt wel lekker, een keer patsen. Ff een ander topic omhoog schoppen.![]()
maar je camera zou toch eens uit die plastic zak moeten toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:03 schreef luap het volgende:
Iedereen plastic zak meenemen anders beslaat je hele camera als je de bush ingaat, zowel van binnen als van buiten naar het schijnt. Das niet goed voor elektronika. Even acclimatiseren in plastic zak zou beter zijn... heb ik gehoord.
Tot morgen
Ik ben te herkennen aan een 10D met daarop een witte lens wat ik altijd vervelend vind
Ah, dan kan ik mijn kots-zakje nog recyclen als ik het volhou zonder over te geven!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:03 schreef luap het volgende:
Iedereen plastic zak meenemen anders beslaat je hele camera als je de bush ingaat, zowel van binnen als van buiten naar het schijnt. Das niet goed voor elektronika. Even acclimatiseren in plastic zak zou beter zijn... heb ik gehoord.
een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:37 schreef dawg het volgende:
Zo, ik ben gewapend met een F80, geladen met een Sensia 100, en misschien nog wat Superia 200's. Verder nog een D100. Op de camera waar ik op adt moment mee schiet een 70-200VR.
Tot zover mijn patsmoment. Voelt wel lekker, een keer patsen. Ff een ander topic omhoog schoppen.![]()
* alvast schone sokken klaarlegtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:08 schreef Offy het volgende:
[..]
...... als ik het volhou zonder over te geven!
had het al een keer gezegt:quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:22 schreef Marc H het volgende:
[..]
een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
[afbeelding]
Wees blij dat je niet met mij in de auto zitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
* alvast schone sokken klaarlegt
Mini Trekker AW?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:22 schreef Marc H het volgende:
[..]
[afbeelding]
* Offy is stiekem een plannetje aan het smeden om op een onbewaakt ogenblik haar cybershotje om te ruilen voor de 10D van Marc Hquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:22 schreef Marc H het volgende:
[..]
[afbeelding]
mooie set lijkt wel op die van mij, alleen ik heb ipv van die 20-70 een d70 kitlens van 18-70.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:22 schreef Marc H het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wagenzieke mensen moeten altijd voorin gaan zitten, dan is het minder heb ik gehoordquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:41 schreef Offy het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet met mij in de auto zit
Misschien om toch nog wat groothoek te hebben, i.v.m. de 1.6 cropfactor van de Canon's?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:56 schreef NiXz het volgende:
[..]
mooie set lijkt wel op die van mij, alleen ik heb ipv van die 20-70 een d70 kitlens van 18-70.
(en) waarom heb je de 20 1.8 eigenlijk aangeschaft?
oja die extenders meot ik ook nog kopen en de flitser ook
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik er was, maar was het niet bij burgers bush waar ze die soort föhns hadden om je bril en/of camera onder te houden?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:03 schreef luap het volgende:
Tot morgen
Ik ben te herkennen aan een 10D met daarop een witte lens wat ik altijd vervelend vind
Ja, ik kan vast niet slapen vannachtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:01 schreef dawg het volgende:
Ben je trouwens al zenuwachtig, pea?
Nee. Zo neem ik hem mee als ik hem alleen wil vervoeren.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Mini Trekker AW?
Maare, haal jij altijd je optiek van je camera? Als hij in je tas zit bedoel ik.
En jij dacht dat je daarvoor de kans kreeg???quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:56 schreef Offy het volgende:
[..]
* Marc H is stiekem een plannetje aan het smeden om op een onbewaakt ogenblik haar cybershotje om te ruilen voor de 10D van Marc H![]()
![]()
die 20mm is heerlijk voor landschapjes en dergelijke fotos, en fijn voor situaties met erg weinig lichtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:56 schreef NiXz het volgende:
[..]
mooie set lijkt wel op die van mij, alleen ik heb ipv van die 20-70 een d70 kitlens van 18-70.
(en) waarom heb je de 20 1.8 eigenlijk aangeschaft?
oja die extenders meot ik ook nog kopen en de flitser ook
Dat is een insiders-smoesje die wagenzieke mensen gebruiken om meer beenruimte te krijgenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wagenzieke mensen moeten altijd voorin gaan zitten, dan is het minder heb ik gehoord![]()
Nou eigenlijk niet hoor...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:38 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat is een insiders-smoesje die wagenzieke mensen gebruiken om meer beenruimte te krijgen
Het was ook eigenlijk als grapje bedoelt hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet hoor...
Ik had ooit een vriendin die breide een trui onderweg van den helder naar heerlen. Ik moest in die tijd ook van den helder naar brabant en dacht...dat ga ik ook doen....lol....nog geen 10 minuten later kon ik uitstappen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:53 schreef Offy het volgende:
[..]
Het was ook eigenlijk als grapje bedoelt hoor
Ik merk inderdaad zelf wel het verschil of ik voor of achterin zit. Wat ook helpt is vooral niet lezen in de auto, daar wordt ik echt heel snel misselijk van..(die bewegende lettertjes)
Gewoon degene met puke-risk zo bij een van de ramen zetten (bij voorkeur voorin, die kunnen verder open), en de instructie geven bij opkomende maagklachten uit het raam te gaan hangen. Dan heb je de bratZ aan de buitenkant zitten, maar op zondagmorgen is het nooit zo druk bij de wasstratenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:06 schreef dawg het volgende:
In mijn auto nekken is vertrekken.
Ik heb het gevoel dat ik niet erg gewaardeerd wordt als mede-meetsterquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gewoon degene met puke-risk zo bij een van de ramen zetten (bij voorkeur voorin, die kunnen verder open), en de instructie geven bij opkomende maagklachten uit het raam te gaan hangen. Dan heb je de bratZ aan de buitenkant zitten, maar op zondagmorgen is het nooit zo druk bij de wasstraten
Ik heb een relatief licht Tiffen-statiefje in de auto liggen die aan mijn combi kan hangen zonder al te veel druk op mijn gestel te zetten. Het zeulen met een zware driepoot in de dierentuin is nauwelijks te doen. Bijkomend nadeel van een driepoot merk je wanneer het behoorlijk druk is, en er lopen steeds van die karakteristieke aapachtigen tegen je statiefpoten aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:13 schreef luap het volgende:
Heel verstandig dawg, zou ik ook zeggen. Ik heb er geen last van maar als anderen beginnen wil wel eens aanstekelijk werken, net als lachten eigenlijk
...
naar het schijnt gaat de zon niet heel hard schijnen morgen maar het blijft wel droog! Dus das al heel wat.
Zit nog te twijfelenen of ik een statief mee moet nemen... iemand anders met statief? Is dat een beetje te doen in een drukke dierentuin?
Integendeel, we hebben nu al veel lol zelfsquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:16 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik niet erg gewaardeerd wordt als mede-meetster![]()
Ik zal geen trui gaan breienquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:06 schreef dawg het volgende:
In mijn auto nekken is vertrekken.
Ja, ten koste van anderen!quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:23 schreef luap het volgende:
[..]
Integendeel, we hebben nu al veel lol zelfs!!! je neemt dit toch niet serieus hoop ik
Mijn camera is klaar...voor de rest...ik bak morgen wel ff wat broodjes om mee te nemen...of zal ik croissantjes doen met kaas...hm...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Ja, ten koste van anderen!
Nee, ik sta er volgens mij om bekend dat ik niets echt serieus neemVoorpret is de halve pret!
Mobieltje zit in de oplader, Camera zit in de oplader, memorystick = leeg, de Ligaatjes zitten al ingepakt, i'm ready!
![]()
Dat je daar morgenochtend nog tijd voor hebtquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mijn camera is klaar...voor de rest...ik bak morgen wel ff wat broodjes om mee te nemen...of zal ik croissantjes doen met kaas...hm...
wrom heb je een statief nodig... neem aan dat je een lichtsterke lens gebruik f2/8 en dan is vanuit de hand schieten toch makkelijk.. doe ik tenminste wel altijd..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb een relatief licht Tiffen-statiefje in de auto liggen die aan mijn combi kan hangen zonder al te veel druk op mijn gestel te zetten. Het zeulen met een zware driepoot in de dierentuin is nauwelijks te doen. Bijkomend nadeel van een driepoot merk je wanneer het behoorlijk druk is, en er lopen steeds van die karakteristieke aapachtigen tegen je statiefpoten aan.
Ik sta er eerder voor opquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:30 schreef Offy het volgende:
[..]
Dat je daar morgenochtend nog tijd voor hebtIk weet wel dat het voor mij érg vroeg wordt voor een zondag...
![]()
![]()
Hahaha...voor de hele auto kan ik nog aan beginnen, voor 20 mensen lijkt me iets overdreven....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:31 schreef pascalheister het volgende:
voor de hele groep croissantjes pealekker
Klinkt wel heel lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik sta er eerder voor opMoet ik voor jou ook een broodje bakken?
Als ik toch bezig ben...Ik bak wel wat, komt wel op denk ik zoquote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:56 schreef Offy het volgende:
[..]
Klinkt wel heel lekker(als het niet teveel moeite is hoor)
Doen wequote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:47 schreef beertje_ het volgende:
Voorstel: Najaar fotomeet in Noorderdierenpark Emmen?
Moet lukken dacht ik zo, iedereen wekker gezet ?quote:Iedereen heel veel plezier morgen
Hier nog eentje! (en nu maar hopen dat ik niet vergeet de wekker te zettenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:34 schreef Xilantof het volgende:
heb er zin in
najaar.. zomer ofzo nog, dat het nog mooi weer is en niet regen enzo.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:47 schreef beertje_ het volgende:
Voorstel: Najaar fotomeet in Noorderdierenpark Emmen?
Iedereen heel veel plezier morgen
de wekker van me telefoon staat alvast...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:00 schreef Offy het volgende:
[..]
Hier nog eentje! (en nu maar hopen dat ik niet vergeet de wekker te zetten)
Wat doe jij nog opquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
de wekker van me telefoon staat alvast...
wel vroeg hoor
nu maar hopen dat het het waard is
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Wat doe jij nog op![]()
preciesquote:Tuurlijk is het de moeite waard, en anders maken we het de moeite waard
En naar beste traditie zijn Bowiefan en Ouwesok er weer eens bedroevend snel uitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:13 schreef Bowiefan het volgende:
. en nog ff met ouwesok overleggen wie er voor de koffie zorgt voor de eerste momenten
leve de F5 (kan dat ook automatitisch op FOK ?) we waren er allang uit begreep ikquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
En naar beste traditie zijn Bowiefan en Ouwesok er weer eens bedroevend snel uit.
Die föhns hebben ze in de vlindertuin in Emmen ook, werkt prima voor camera'squote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:43 schreef Borelius het volgende:
Er is aan de ingang van het tropisch oerwoud inderdaad een soort föhn, waar je je bril kunt opwarmen. Of dat ook geschikt is voor een camera? De laatste keer dat ik er was, was het buiten ook tropisch warm, dus we merkten het verschil niet. Ik hoefde de föhn toen ook niet te gebruiken voor mijn bril of mijn camera.
Het parkeren is trouwens niet gratis, dit kost 2 euro en je moet bij de kassa een muntje kopen waarmee je de slagboom kunt openen als je weggaat, niet vergeten anders sta je daar voor joker en kun je weer helemaal terug!
mogen ze wel een nummertjes automaat bij die föhn zetten gezien het grote aantal cameras.....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:52 schreef Ouwesok het volgende:
Die föhns hebben ze in de vlindertuin in Emmen ook, werkt prima voor camera's
2 euro klinkt idd redelijk vooroorloogs, ik gisteren voor 5½ eur onder de ArenA gestaan door gebruik te maken van de Transferium truc anders had het 15 eur gekost...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:52 schreef Ouwesok het volgende:
Het parkeren is weliswaar niet gratis, maar nog altijd stukken goeiekoper als in Emmen, waar je meer dan het dubbele kwijt bent voor een daggie je blik stallen.
* doos ijskoffie in de koelkast gooitquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:52 schreef Ouwesok het volgende:
edit: Kan klaarzet voor de warme koffie....
trustttttttuuuuuuuhquote:Op zondag 13 juni 2004 00:24 schreef Dagobert het volgende:
*Bed in rolt....
Tijd morgen
Moet lukken, jij ook veel plezierquote:Op zondag 13 juni 2004 01:15 schreef fotoloog het volgende:
Veel plezier allemaal!
Tnxquote:Op zondag 13 juni 2004 01:56 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Moet lukken, jij ook veel plezier
Bhurka aan?quote:Op zondag 13 juni 2004 08:14 schreef pea4fun het volgende:
Zo ik ben zo ver...hm...wachten....
Jullie bijten niet he? [afbeelding]
Nee de burka zit in de wasquote:Op zondag 13 juni 2004 08:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bhurka aan?
Ik ga Xilantof ophalen
Later dudes!
`quote:Op zondag 13 juni 2004 08:30 schreef pea4fun het volgende:
Als ik nou heel langzaam loop, zou ik dan over een stukje van 5 minuten 20 minuten kunnen doen?
of toch nog maar een kop koffie?
Ik ga vast sluiten...quote:Op zondag 13 juni 2004 08:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
`
extra bakkie is nooit gek op de zondag morgen
en je zit ook al te drammen op msn....quote:Op zondag 13 juni 2004 08:22 schreef Ouwesok het volgende:
Kortom, wat kan er mis gaan Ja, Bowiefan zou zich kunnen verslapen
shit vergeten een foto van jou te nemenquote:Op zondag 13 juni 2004 20:08 schreef Offy het volgende:
![]()
Het was supergezellig! (ik hoop alleen niet dat ik mezelf op al te veel foto's terugzie)
eens kijken wat ik er zelf van gebakken heb...
Hebben jullie foto's van elkaar gemaakt dan?quote:Op zondag 13 juni 2004 20:08 schreef Offy het volgende:
ik hoop alleen niet dat ik mezelf op al te veel foto's terugzie
als het goed is heb ik die welquote:Op zondag 13 juni 2004 20:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
shit vergeten een foto van jou te nemen
Xi heeft een hele mooie candid van haar geschoten; de flits ging ook af, en toen werd ze super-knalroodquote:Op zondag 13 juni 2004 20:21 schreef pascalheister het volgende:
shit vergeten een foto van jou te nemen
zeggikquote:Op zondag 13 juni 2004 20:22 schreef Xilantof het volgende:
als het goed is heb ik die wel
quote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xi heeft een hele mooie candid van haar geschoten; de flits ging ook af, en toen werd ze super-knalrood
Hopen dattie gelukt is natuurlijk
ik zit ineens te twijfelen of ie niet op mijn rolletje zit die nu nog in mijn camera zit....quote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xi heeft een hele mooie candid van haar geschoten; de flits ging ook af, en toen werd ze super-knalrood
Hopen dattie gelukt is natuurlijk
Gromquote:Op zondag 13 juni 2004 20:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik was een makkelijk doelwit blijkbaarquote:Op zondag 13 juni 2004 20:19 schreef m-niki het volgende:[/b]
(en ik hoor alleen nog maar over foto's van Offy...was ze zoveel interessanter dan al die duizenden dieren die jullie daar hebben gezien? Misschien is ze dan TOCH echt een vis??!!! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |