Nee er stond 735 slapen 8 uur per dag op kantoor; beter dan helemaal niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:10 schreef Magneet het volgende:
ik had er toch ook gijsjes in staan ? beetje vaag bezig dus
Roy voelt zich nu wel cool enzo nu die eindredactie achter z'n naam heeft staanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Braaf Knut
Ik voel me altijd al wel beter dan Knut hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:15 schreef gieling het volgende:
[..]
Roy voelt zich nu wel cool enzo nu die eindredactie achter z'n naam heeft staan
quote:Studenten die regelmatig de liefde bedrijven hebben een grotere kans examens en betere cijfers te halen, aldus de Duitse socioloog Werner Habermehl. Hij had samen met zijn medestudenten aan de Universiteit van Hamburg een aantal studenten getest zowel voor als na de seks.
Uit hun onderzoek bleek dat studenten die regelmatig seksueel actief zijn een veel beter denkvermogen hebben. Studenten die weinig tot geen seks hebben vinden het moeilijker om een goed cijfer te halen. "De actieve studenten hadden ook minder tijd nodig voor een oefening en haalden ook nog eens een beter cijfer", aldus Werner.
Het onderzoek was in samenwerking met het Duitse onderzoeksbureau GEWIS uitgevoerd.
Als er 1 mod is met die eigenschap .. dan ben jij dat altijd nogquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:29 schreef Knut het volgende:
En lijdt een beetje aan grootheidswaanzin
TERING!!! meen je dat!?? Magneetquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:14 schreef Knut het volgende:
[..]
Nee er stond 735 slapen 8 uur per dag op kantoor; beter dan helemaal niet.
En das ietwat verwarrend.
Gijsjes hoort erbij.
Dat jij die vergeet ligt niet aan mij.
aaaaahhhh hoer!!! nu al??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:16 schreef silver-surfer het volgende:
Ja he
Naar huis
Ik heb geen flauw idee wie jij bent en waarom je ook maar enigzins de indruk hebt dat je me kentquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:31 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Als er 1 mod is met die eigenschap .. dan ben jij dat altijd nog![]()
Sinds wanneer maak jij je druk om topictitles van reeksen!?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:10 schreef Knut het volgende:
*topictitel aanpast*
Het woord gijsjes hoort erin
Bastard is de naam.. met een hoofdletter B dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie jij bent en waarom je ook maar enigzins de indruk hebt dat je me kent.
maar ik heb het tegen een gijsje dus de andere gijsjes zijn het standaard met me eens
trust me knutquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wie jij bent en waarom je ook maar enigzins de indruk hebt dat je me kent.
maar ik heb het tegen een gijsje dus de andere gijsjes zijn het standaard met me eens
Ik ken je toch wel een beetje en je hebt zeker geen te grote dunk van jezelf hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:37 schreef Knut het volgende:
[..]
nee ik zit binnen terwijl de rest van de afdeling volgens mij ergens op een terrasje zit wat ik trouwens wilde zeggen in de titel : beter 8 uur op kantoor dan helemaal niet slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
TERING!!! meen je dat!?? Magneetkolere!!! ben je dronken gijs??
![]()
suckupquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:42 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik ken je toch wel een beetje en je hebt zeker geen te grote dunk van jezelf hoor
Ik geloof dat er op het moment geen modjes nodig zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
suckupjij wil zeker mod worden
Hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:39 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Bastard is de naam.. met een hoofdletter B dus.
Krijg ik een note nu?
hij gaat zeker berichtjes maken op games.fok.nlquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Giebel wil geen mod worden
Knut valt idd erg meequote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:45 schreef gieling het volgende:
ik wil absoluut geen mod meer worden, dank je.
Maar knut helpt me wel eens met dingen enzo! Ik ken hem niet anders
En ik denk hetzelfde over jou.. poepzak.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:45 schreef Knut het volgende:
[..]
He
Dan ben je gewoon een klootzak
Sinds ik de keywords niet kan filteren en er dan per ongeluk op klikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om topictitles van reeksen!?
Is geen modverering, deed ie ook al voordat crew @ fok!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Knut valt idd erg mee
Maarre dit is geen modvereringstopic. Dan open je er maar eentje
Kheb, en hoor andere verhalen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Knut valt idd erg mee
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij gaat zeker berichtjes maken op sport.fok.nl![]()
![]()
Ach dat zal over iedereen wel zo zijn, over jou, mij en over wie nog meerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:48 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb, en hoor andere verhalen.
Middag Toadettequote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:50 schreef Toadette het volgende:
goeiemiddag
games bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:48 schreef Nuongirl het volgende:
[..]![]()
eSSe is wel genoeg hoor
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
games bedoelde ik eigenlijk![]()
Zou ik idd geen bezwaar tegen hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
games bedoelde ik eigenlijk![]()
AHUM?!?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:53 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Gelukkig
heeft je al gesollicidingest bij Nootje?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:08 schreef gieling het volgende:
[..]
Zou ik idd geen bezwaar tegen hebben
*insert middelvingersmilie*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:08 schreef gieling het volgende:
[..]
AHUM?!?
Ach, sport is toch kut![]()
wat dacht jequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
heeft je al gesollicidingest bij Nootje?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Sailing, dat boek over de slag bij Kursk waar jij het laatst over had, was dat The Last Citadel van David Robbins? Die heb ik namelijk net gekocht.
Mooie voorkant...Tiger-tanks in een bos omhuld door ochtendmist.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heel goed ChOas![]()
Ik probeerde te helpen hoor!quote:
Je bent een schatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:48 schreef ChOas het volgende:
Ik probeerde te helpen hoor!
Surequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:50 schreef Strolie75 het volgende:
ChOas, kom je na 01-08 ook een biertje drinken in mijn nieuwe huis?
en een draadloos netwerk aanleggen
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:08 schreef gieling het volgende:
[..]
AHUM?!?
Ach, sport is toch kut![]()
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:55 schreef kepler het volgende:
Regelmatig seks goed voor studenten
probleem gevonden
ok, dan is Nadine voor mijquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
![]()
Nuon? Kun je mij helpen goeie cijfers te halen?
Waarom ik ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
![]()
Nuon? Kun je mij helpen goeie cijfers te halen?
Slimme jongen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:59 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Waarom ik ?
Ik ben altijd de pineut.
Vraag een ander maar
nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Sailing, dat boek over de slag bij Kursk waar jij het laatst over had, was dat The Last Citadel van David Robbins? Die heb ik namelijk net gekocht.
Anders help jij hem even ChOasquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Slimme jongen...
Nuon ? ... Roy vroeg me net of ik jou wou vragen of je hem kon helpen goede cijfers te halen...
Sure...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Anders help jij hem even ChOas
Wat lief van jequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sure...
*linker pols even goed losschudt*
I aim to pleasequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:05 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Wat lief van je
Ik wil ook geen sex met jouquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil geen sex met ChOas![]()
Ondankbaar krengquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor een leuk bedragje wil ik wel een goed woordje voor je doen bij nadine!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nadine is van Sven. Dus dat hoeft nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:10 schreef gieling het volgende:
[..]
Voor een leuk bedragje wil ik wel een goed woordje voor je doen bij nadine!
Nee, anders zouden jullie straks een handgemeen krijgenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:08 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik wil ook geen sex met jou
Ok, doe ik een goed woordje voor bij svenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nadine is van Sven. Dus dat hoeft niet![]()
Heb jij je eerste natte droom eigenlijk al gehad ? ... of plas je er alleen nog maar mee ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:12 schreef gieling het volgende:
[..]
Nee, anders zouden jullie straks een handgemeen krijgen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Heb jij je eerste natte droom eigenlijk al gehad ? ... of plas je er alleen nog maar mee ?
Dat ga ik jou niet aan je leuter hangenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:14 schreef ChOas het volgende:
[..]
Heb jij je eerste natte droom eigenlijk al gehad ? ... of plas je er alleen nog maar mee ?
Ah, je plast er alleen nog meequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:15 schreef gieling het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je leuter hangen![]()
![]()
![]()
Komt nog welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:19 schreef gieling het volgende:
mm, ben een beetje door m'n one-liners heen
Klinkt goed gozer!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
ChOas heeft zo'n levendige fantasie, die lul je niet zomaar uit
Maar goed, ik ga zo wijnproeven met ons huis. Even de tentamenstress wegdrinken ..
Choas, please, je krijgt steeds complimentjes, ff een uurtje niet, nu vergaat de wereld nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:20 schreef ChOas het volgende:
[..]
Komt nog wel
Niemand reageert meer op mijn topic(Nee, betekent niet dat jij moet reageren, van jou weet ik wel dat je leest) Zouden andere mensen het nog leuk vinden ?
Proef jij de wijn eigenlijk nog wel?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:22 schreef ChOas het volgende:
[..]
Klinkt goed gozer!!!
Geniet er van!!
Ja hoor... gister was fijn...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:23 schreef gieling het volgende:
[..]
Proef je de wijn eigenlijk nog wel?
Ben een beetje onzekerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:22 schreef gieling het volgende:
[..]
Choas, please, je krijgt steeds complimentjes, ff een uurtje niet, nu vergaat de wereld niet
2130 ben ik erquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:30 schreef Nadientje het volgende:
21 uur live??
please iemand ?
ja je bent er toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
Lekker boeiend inderdaad
jummie!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:57 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
My first Aarbei uit de tuin![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me pc is overleden
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:57 schreef SailingAce het volgende:
[afbeelding]
My first Aarbei uit de tuin![]()
Vertel eens over die droom ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nadine & Nuoneja-vu gevoel van droom heeft*
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nadine & Nuon
*deja-vu gevoel van droom heeft*
En zo zoet dat er geen suiker bij nodig wasquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:18 schreef Toadette het volgende:
[..]
jummie!![]()
Ik ook over Nadinequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:32 schreef Chocobo het volgende:
Ker !
Lekkere rollende meelbalkikker van mequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:33 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik ook over Nadine
He poepsappie
Ben je aan het werk?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekkere rollende meelbalkikker van me![]()
Aaaah, daar ben jequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:35 schreef Nadientje het volgende:
We hadden ook niets anders verwachtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:36 schreef Nadientje het volgende:
ik heb gewoon the lizzy mcguire movie gehuurd voor dalijk![]()
ohja en freaky friday, met mijjn vriendin huur ik namelijk altijd komedies of romantische filmsquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:37 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
We hadden ook niets anders verwacht
wil je dan ff langskomen en me pc ff fixxen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:38 schreef Nadientje het volgende:
ik heb gewoon zelf de tv gefixthij deed het niet meer namelijk
De rest vind ze eng?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ohja en freaky friday, met mijjn vriendin huur ik namelijk altijd komedies of romantische films
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
T-Toadette
Nadine
Strol
Aarbei
nee maar enge films kijk ik altijd met svenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De rest vind ze eng?
Ja ik ken hetquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:40 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
* Nuongirl touw pakt met lusquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ken het
Je was er nog nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ken het
Ik was er welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je was er nog niet![]()
voor Nuon en Cho
Gelukkig zag ik hetquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
over jou dromen ze tenminste nog.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:40 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
* Chocobo doet touw om Nuon's nekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:43 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
* Chocobo touw pakt met lus
Trek maar aan hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Nuongirl doet touw om Nuon's nek
Nee ik help je. Ik confronteer je met je suicide neigingenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Trek maar aan hoor![]()
![]()
* Nuongirl troost Toadettequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef Toadette het volgende:
[..]
over jou dromen ze tenminste nog.![]()
spamquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef SailingAce het volgende:
Ff als mededelnig.. als iemand het boeit hoor
Als je een ENORM goed open source programma wil hebben om mee te downloaden.. check dan eens www.kceasy.com
Werkt allerlei netwerken af.. op zoek naar jou gezochte bestand.
Ik begon om 2045 met de installatie.. zocht ff wat nummer van Sinatra.. (Ja dat vind ik cool ja) en heb nu 12 nummers al in mijn playlist gegooid![]()
Dat ding kan downen.. gaat nergens over!!
===Einde dienstmedeling===
*snif....snif*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:55 schreef Chocobo het volgende:
Douchen
verder alles goed?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:08 schreef SailingAce het volgende:
New york, new YOOOOORRRRKKK
*tAPPERDIETAP*
Boeien.. dit MOEST ik gewoon kwijtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:12 schreef Nadientje het volgende:
[..]
spam
sorry ik MOEST het gewoon zeggen![]()
ik snaopte het al niet dat jullie allbei online waren maar jullie zijn niet samen zekerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn kuiken is een date af aan het spreken met Nadine.
strol zit in de woonkamer en ik in de logeerkamerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:20 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik snaopte het al niet dat jullie allbei online waren maar jullie zijn niet samen zeker
whahahahahaha,........ zo heerlijk ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:21 schreef Toadette het volgende:
[..]
strol zit in de woonkamer en ik in de logeerkamer
ohhhquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:21 schreef Toadette het volgende:
[..]
strol zit in de woonkamer en ik in de logeerkamer
waarom sven en ik hebben een computerroomquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaha,........ zo heerlijk ziek![]()
Desktop en een laptop. Ik zit achter de laptop in de woonkamer...ondertussen CSI miami aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:23 schreef Nadientje het volgende:
ohhhhebben jullie toch 2 pc's??
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:24 schreef Nadientje het volgende:
iemand pleasssssssssssssssse rs3en
heerlijk is andersquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaha,........ zo heerlijk ziek![]()
ik kom er aan! Ben je al online?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:24 schreef Nadientje het volgende:
ehhhh... ik ben er al??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:24 schreef Nadientje het volgende:
gatverdamme....je hebt je bedachtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef Strolie75 het volgende:
Zo even douchen...alles plakt.
niet echt design.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
en ik weet precies welk draadje waarnaartoe gaat
Hopelijk vannacht over je dromen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:58 schreef Toadette het volgende:
[..]
niet echt design.....
Nee hoor, ik ga nu nog even...en danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef Toadette het volgende:
gatverdamme....je hebt je bedacht![]()
holy shitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
en ik weet precies welk draadje waarnaartoe gaat
Hardquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:59 schreef Toadette het volgende:
[..]
gatverdamme....je hebt je bedacht![]()
We hebben niet lang gegamed hoor... heel evenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niemand meer online :"0
Dat wilde ik even wetenquote:Op woensdag 9 juni 2004 07:16 schreef SailingAce het volgende:
poepen
Nu al Gijs, tis 20,33 uurquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:30 schreef Magneet het volgende:
das wel een betere temperatuur dan gister ja
*gunt*quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
Mobbuh![]()
teringg...... wat ben ik moe..... slecht geslapen!!! kuiken is een beetje onrustigheeft het warm
schopt elke x de deken wegdan trek ik die weer omhoog....
en schopt zij hem even later weer weg
Pleurt ze het raam wijd open..... gaat mijn rolgordijn klapperenzij weer eruit..... raam stukje dicht
*zucht*
Ik gun het je zooooo schatjequote:Op woensdag 9 juni 2004 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
Mobbuh![]()
teringg...... wat ben ik moe..... slecht geslapen!!! kuiken is een beetje onrustigheeft het warm
Pleurt ze het raam wijd open..... gaat mijn rolgordijn klapperenzij weer eruit..... raam stukje dicht
*zucht*
zoooo gijssssquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:40 schreef Gaaaast het volgende:
Heb al 2 nachten maar een uurtje of 5 geslapenIs echt te weinig voor mij.
Moest gistermiddag de auto aan de kant zetten omdat ik inslaap sukkelde
heb ik ook wel eens ja, is zwaar irriquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooo gijssssdat had eergisteren
stond ik in een lange rij voor een verkeerslicht en ik doe mijn ogen open en er staat gewoon niemand meer voor me
achter mij mensen toeteren en er gingen mensen zelfs om mij heen.....
typhus!! dan schrik je wel ff hoor
maar je bent wel tegelijk weer wakker
dan ga ik altijd mensen bellen, want anders pleur ik weer in slaapquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens ja, is zwaar irri
Guntquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:32 schreef mr_Brown het volgende:
Mobbuh![]()
*zucht*
Schatjequote:Op woensdag 9 juni 2004 08:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooo gijssssdat had eergisteren
stond ik in een lange rij voor een verkeerslicht en ik doe mijn ogen open en er staat gewoon niemand meer voor me
achter mij mensen toeteren en er gingen mensen zelfs om mij heen.....
typhus!! dan schrik je wel ff hoor
maar je bent wel tegelijk weer wakker
ik probeer binnendoor weggetjes te pakken ipv lange stukken dat scheelt ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dan ga ik altijd mensen bellen, want anders pleur ik weer in slaap
dat kan ik dus niet hè..... ik moet echt altijd iets om me heen hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gunt
Whehehehehe ... dit is zooo irritant inderdaad...
Wij hebben gewoon de hele nacht boven de dekens geslapen... anders was er geen houden aan...
ik rij dus altijd binnendoor.... bij helpt dat dus nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik probeer binnendoor weggetjes te pakken ipv lange stukken dat scheelt ook
aiquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:55 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik rij dus altijd binnendoor.... bij helpt dat dus niet
gijssssssquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh Gijsjes.
Was inderdaad een benauwde nacht, ik heb ook beroerd geslapen.
Knallen was weer heerlijk gister. We gingen best goed, vooral in Garage.quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:59 schreef mr_Brown het volgende:
gijssssss![]()
whahahahahahaha ja hij zoog weer heerlijkquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Knallen was weer heerlijk gister. We gingen best goed, vooral in Garage.
Alleen heb ik slurfer nauwelijks gesproken, die was altijd na 5 sec. al dood.
Klopt!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
goeie taktiek heerst
jaaa..... ben ook errug benieuwdquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt!Ik heb echt zin in dat nieuwe deel, dan kun je van tevoren per team nog even de taktiek bespreken.
Moet je wel je mute-knop uitzetten Gijs.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:08 schreef mr_Brown het volgende:
jaaa..... ben ook errug benieuwdtaktiek is wel belangrijk ja.... en je positie doorgeven.... waar je bent..... dan weet de rest ongeveer waar ze moeten zoeken/ oppassen
jaaaaa......quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet je wel je mute-knop uitzetten Gijs.
Wat ook helpt is altijd met teams van 2 man ergens heengaan. Dan is het makkelijker om te volgen waar iedereen zit en je heb de tegenstander bijna altijd outgunned.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:20 schreef Magneet het volgende:
*proest* soms heb ik echt het idee dat jij een blond negertje bent
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
als mijn kuiken thuis is.... dan hoor ik altijd: je staat op mute eikel.... ze horen je niet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
zooooooo guuuuuuntquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]wordt ze gewoon boos op mij
Je kuiken heerst Gijs!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:31 schreef mr_Brown het volgende:wordt ze gewoon boos op mij
whoehahahaquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jaaaaa......die mute knop van mij
aaaahhhhhh soms ben ik echt in gevecht ofzo en dan heb ik hulp nodig.... of ik geef ff mijn positie en de positie van de "enemy" door
maar dan denk ik..... waarom reageerd er niemand..... wordt ik weer genegerd
whehehe
als mijn kuiken thuis is.... dan hoor ik altijd: je staat op mute eikel.... ze horen je niet
![]()
![]()
ikke nietquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kuiken heerst Gijs!
Gijsjes zitten gewoon allemaal zwaar onder de plak.
onder de plak zitten heeersscchhhtttttquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kuiken heerst Gijs!
Gijsjes zitten gewoon allemaal zwaar onder de plak.
whahaha, die site van jouw in je sigquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
onder de plak zitten heeersscchhhttttt![]()
gijsjes heersen
![]()
Ooit hoop ik net zo onder de plak te zitten als Magneet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:37 schreef mr_Brown het volgende:
onder de plak zitten heeersscchhhttttt![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:gijsjes heersen
![]()
ga us wegquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:54 schreef G-SaS het volgende:
moguh![]()
whehehehe lachen hè.....quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:41 schreef kepler het volgende:
[..]
whahaha, die site van jouw in je sig![]()
![]()
met die foto van slurfer![]()
Magneet is de Master Plakkert!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooit hoop ik net zo onder de plak te zitten als Magneet.Maar zo'n hoog doel is denk ik onbereikbaar.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Magneet is de Master Plakkert!!!maar daarom heet hij ook magneet
quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:59 schreef G-SaS het volgende:
[..]
ga us weg
[strolmodus]
Flikker op !!
[/strolmodus]
Ja mooi... toen ik net binnen kwam werd ik de eerste 5 potjes meteen neergeknalt.... kut garage.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahahahaha ja hij zoog weer heerlijk![]()
![]()
jaaa..... ging echt goed ja..... Nexiums hadden best last gisteren..... maar ook Carnival ging errug goed.... met Odin ook nog in het teamgoeie taktiek heerst
niemand niet geloof ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
let maar niet op hem.... hij weet niet wat hij doet
Ik vond het zo zielig voor je.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
Ja mooi... toen ik net binnen kwam werd ik de eerste 5 potjes meteen neergeknalt.... kut garage.
Carnival heerst idd... die gaat altijd lekker ..
het ging bij mij echt goed gister. Vooral mijn laatste potje, het was gewoon prijsschietenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:13 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja mooi... toen ik net binnen kwam werd ik de eerste 5 potjes meteen neergeknalt.... kut garage.
Carnival heerst idd... die gaat altijd lekker ..
bij die tunnel, daar maakte ik nog iets grappigs mee. Volgens mij samen met jouwquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond het zo zielig voor je.
Gister was het in die tunnel bij Garage echt Nexium-prijsschieten.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Inderdaad...was net een zombie-film.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:18 schreef kepler het volgende:
bij die tunnel, daar maakte ik nog iets grappigs mee. Volgens mij samen met jouw
we hadden er net eentje neergeknald, en die lag daar nog. Zie ik hem opeens weer opstaan en gaan schieten![]()
Was het dus een andere Nexium die zijn hoofd om het hoekje stak, waardoor het leek alsof die ander weer tot leven kwam![]()
Zielig ook... Whahahaha...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
zielig?? whehahahahahahahahaquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
bizar manquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad...was net een zombie-film.![]()
![]()
Ik was sarcastisch Gijs...ik gun het hem ook wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
zielig?? whehahahahahahahahagijss..... ik kwam echt niet meer bij elke keer
![]()
![]()
Vuile Klootzakquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:20 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zielig?? whehahahahahahahahagijss..... ik kwam echt niet meer bij elke keer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Morgen Gijsjes
Strol,....... zo liefquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dawn of the Dead gaat straks in de brievenbus.
Je gaat genieten Gijsquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:32 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag "Last Samurai" op dvd![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:22 schreef Strolie75 het volgende:
Je zou ze toch...![]()
Vriendin alwéér belaagd!
Hoest trouwens op je werk??? Nog een beetje gezellig??quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:29 schreef silver-surfer het volgende:
Stelletje patsers...
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:36 schreef Nadientje het volgende:
haaaaaai.. ik he trouwens wel goed geslapenin mijjn eentje nog wel
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoest trouwens op je werk??? Nog een beetje gezellig??![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef D-Devil het volgende:
[..].
Jep... die is er volgens MuPu pas om 11.30 ...quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Tiggy heeft nog niet gepost.... die heeft zich vast WEER verslapen
Ja.. best welquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoest trouwens op je werk??? Nog een beetje gezellig??![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. best wel... ik ben net klaar met likken..
![]()
Maar volgens mij is het hier met Mupu nog altijd beter als in het Hellhole waar jij zit..
sorry schat.... moet werkenquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]ik wil een neger vrijdag
![]()
half 12!!!! Damnquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jep... die is er volgens MuPu pas om 11.30 ......over slecht gesproken..
Ik doe jou ook... in het echtquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je gaat genieten GijsIk doe Tom Cruise in die film.
Dat mag sowieso wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:45 schreef mr_Brown het volgende:
half 12!!!! Damnals ik dat hier doe.....dan mag ik direct doorlopen naar het UWV
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat mag sowieso wel.![]()
Ben je dan jarigquote:Op woensdag 9 juni 2004 10:39 schreef Nadientje het volgende:
[..]ik wil een taaaaaaaaaaartje vrijdag
![]()
jaquote:
Daar gaat de verrassingquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jaen helemaal alleen... gaan we dan donderdagavond rs3en
dan ben ik om 24 uur jarig en dan kunnnen jullie voor me zingen
Saluutschoten in de nek van slurfer!quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef Nadientje het volgende:
moet jij niet ergens zijn nu?quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar gaat de verrassing
Ik was te brak van de wijn toen de wekker om half 8 gingquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef kepler het volgende:
[..]
moet jij niet ergens zijn nu?
Whahahahahah briljante foto's ...hoe die gozer ook kijkt...quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef mr_Brown het volgende:
Hoe bedoel je ..... ik sta voor lul op het internet![]()
![]()
http://www.despecial.de/honks/
dat is een vrouwquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Whahahahahah briljante foto's ...hoe die gozer ook kijkt...
Jaaaa... jij hebt ook voor mij gezongen vorige maand..quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:01 schreef Nadientje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik was te brak van de wijn toen de wekker om half 8 gingHalf 11 ging het ietsje beter...
Die met die Tattoo is toch een gozer... (hoop ik voor em)quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is een vrouw
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is een vrouw
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Saluutschoten in de nek van slurfer!
Mooi. Ik wil die dan ookquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef kepler het volgende:
[..]
een huisgenoot is wel gegaan, daar kan ik het van kopieren waarschijnlijk
ow die, dat is wel een gozer. Maar ik vind die blik van dat vrouwtje veel vreemderquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die met die Tattoo is toch een gozer... (hoop ik voor em)
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef mr_Brown het volgende:
[..]die 2e niet ......
tot zover het bewijs van Kep met vrouwen![]()
dan zal ik ze 2x kopierenquote:Op woensdag 9 juni 2004 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi. Ik wil die dan ook
quote:Op woensdag 9 juni 2004 11:16 schreef silver-surfer het volgende:
WHAHAHAHA die foto van The Matrix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |