Ik ging net echt heerlijk....... schoot een hoop mol. Eindigde op 1140quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kut avondIk suckte, maar laatste potje toch nog Rouge geschoten, kan ik toch nog slapen
Voelt lekker he!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een kut avondIk suckte, maar laatste potje toch nog Rouge geschoten, kan ik toch nog slapen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:22 schreef silver-surfer het volgende:
Ik zoog weer vanavond![]()
Odin ging erg lekker
Slapen
Waarom nou weer in Rotterdam...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:26 schreef Chocobo het volgende:
De Rotterdamse deelgemeente Feijenoord heeft dit jaar een islamitische feestdag uitgeroepen tot koopzondag. Islamitische winkeliers verwachten dat hun klanten op deze dag extra inkopen willen doen.
![]()
![]()
Ben je mol Gijs? Laat gegamed zag ikquote:Op dinsdag 8 juni 2004 06:41 schreef Strolie75 het volgende:
mogeuh...
Zo weer NS-en
Ja ik ben er ......quote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:20 schreef Gaaaast het volgende:
Tig ?
Werk ja, helaas héquote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ja ik ben er ......
Ben ook ff met werk bezig...moet ook soms he
Das op tijdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:25 schreef Gaaaast het volgende:Ik heb geen zin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |