abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2004 @ 11:37:15 #1
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_19700889
Misschien herinner je je dit topic nog: Klote-------nen in het zwembad! waarin m'n vriendin belaagd werd door een aantal lichtgekleurde medelanders?

Afgelopen zaterdag ging ze stappen met een vriendin (ik ging niet mee, girls-night-out). Ik had niet zoveel zin om uit te gaan met vrienden, dus ik had wat mensen uitgenodigd om bij mij thuis Kill Bill 2 te kijken. Rond drie uur zou ze thuis zijn had ze gezegd, dus ik bleef gewoon wakker om haar op te wachten en dan samen naar bed te gaan.

Ron half drie kreeg ik een telefoontje, waarin een vreemde man zei dat hij van een of ander politiebureau in Utrecht was, en mij vroeg of ik [...] kende. Ik antwoordde met groeiende angst bevestigend, waarop hij zij dat ze daar vast zat wegens vermeende mishandeling.

Wat bleek nou, ze scheen die avond geregeld last gehad te hebben van één van die gasten uit het bovengenoemde topic (zijn andere vriendjes waren er blijkbaar niet bij volgens haar). Eerst was ze vooral bang dat hij op wraak uitwas, maar hij was 'gewoon' 'vervelend' bezig. Maar na verloop van tijd zat hij opeens met z'n handen onder haar rokje...
Uit pure kwaadheid heeft ze hem toen een achterwaartse trap gegeven, waardoor zijn kaak gebroken is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taxichauffeurs hebben toen surveillerende agenten gewaarschuwd, en hebben haar, die kutm.......n en wat getuigen meegenomen.
Eerst leek het er wel slecht voor haar uit te zien, maar uiteindelijk mocht ik haar gewoon meenemen, zonder dat ze een proces verbaal kreeg, omdat het voor de agenten uiteindelijk duidelijk werd dat ze zich bedreigd voelde en verweer bood.

Ik ben erg blij dat ze zich heeft kunnen verdedigen, maar nu zit ze zich af te vragen of het misschien wel aan haar lag, omdat ze een (behoorlijk) kort minirokje droeg?

WAAROM KUNNEN DIE KLOTE-AFRIKANEN NIET GEWOON VAN VROUWEN AFBLIJVEN DIE ZICH NIET VERHULLEN ONDER EEN LAAG BURKHA'S EN/OF KHIMARS (hoofddoek) ???
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 7 juni 2004 @ 11:38:39 #2
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew İ
pi_19700925
Whehehe. Wat een kenau. Gewekdig!
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 7 juni 2004 @ 11:40:22 #3
31816 thumper
pi_19700983
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:38 schreef robh het volgende:
Whehehe. Wat een kenau. Gewekdig!
Kenau??? Pas op hoor, anders stuur ik haar ook wel op jou af
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_19701002
mooie vriendin heb je! , zo hoort het ook..die gasten moeten weten waar de grens is.
Zo slap om van die vrouwen zomaar lastig te gaan vallen

edit-

ik ben het ook met je spoiler eens whehehehe
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_19701004
quote:
WAAROM KUNNEN DIE KLOTE-AFRIKANEN NIET GEWOON VAN VROUWEN AFBLIJVEN DIE ZICH NIET VERHULLEN ONDER EEN LAAG BURKHA'S EN/OF KHIMARS (hoofddoek) ???
Dus daarom doen die moslims dat. Pure zelfprotectie
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  maandag 7 juni 2004 @ 11:42:25 #6
39059 QOnline
Jolijt alom
pi_19701048
Nice job! Het zou toch wat zijn als noodweer niet eens meer mogelijk is. Dit soort tuig van de richel mag wat mij betreft, ook al is het niet de communis opinio, onmiddellijk linea recta de gevangenis in.
pi_19701085
quote:
Uit pure kwaadheid heeft ze hem toen een achterwaartse trap gegeven, waardoor zijn kaak gebroken is.
Hoe doet ze dat? Zat hij op z'n knieen onder d'r rok te kijken?

Maar goed, primma aktie van je vriendin. Persoonlijk zo ik die gozer nog een tweede gebroken kaak slaan als ik agent was en dan zeggen dat hij van de trap af viel
  maandag 7 juni 2004 @ 11:43:54 #8
31816 thumper
pi_19701090
Tsja, ik weet niet wat er nu met hem gaat gebeuren, maar ik denk dat zijn kaak een tijdje in het gips zal moeten
pi_19701126
Tjah die gozers kunnen blijkbaar niet normaal doen, ik weet niet waar je woont maar in Amsterdam is het H-E-L-E-M-A-A-L errug. Niet normaal. Word tijd dat er wat aan hun gedaan word.
  maandag 7 juni 2004 @ 11:45:59 #10
31816 thumper
pi_19701132
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:43 schreef Nitrogen het volgende:

[..]

Hoe doet ze dat? Zat hij op z'n knieen onder d'r rok te kijken?

Maar goed, primma aktie van je vriendin. Persoonlijk zo ik die gozer nog een tweede gebroken kaak slaan als ik agent was en dan zeggen dat hij van de trap af viel
Ze stonden allebei overeind, en ze heeft hem een tae-kwon-do achtige trap achterwaarts gegeven. Voor het voorval in het zwembad deed ze niks aan zelfverdediging, maar daarna heeft ze les genomen, en met resultaat Ze heeft er behoorlijk wat kracht achter gezet, blijkbaar...
pi_19701134
Je vriendin verdiend een lintje. Echt. Je kunt als vrouw niet eens meer normaal ergens naar toe gaan zonder dat die knuffelmarokkanen denken dat ze alles kunnen maken. Oprotten met die lui.
En het ligt helemaal niet aan je vriendin. Ze mag toch aantrekken wat ze wil. Je gaat toch niet zomaar ongevraagd bij een griet onder de rok voelen.
Hoe is het nu met 'r?
pi_19701173
Die Marokkanen van tegenwoordig...

Net goed! Dat zal ze leren, die ongewenste intimiteiten! Misschien is het in Marokkanie normaal, maar hier weten de vrouwtjes wel van zich af te bijten. Top-actie!!!
  maandag 7 juni 2004 @ 11:47:55 #13
4842 D-FENS
Weapon of mass distraction
pi_19701178
quote:
Ik ben erg blij dat ze zich heeft kunnen verdedigen, maar nu zit ze zich af te vragen of het misschien wel aan haar lag, omdat ze een (behoorlijk) kort minirokje droeg?
Natuurlijk lag dat aan die mini-rok. Met een strakke broek aan had ze waarschijnlijk nooit zo'n trap uit kunnen delen.
People should stop blaspheming and comparing Lemmy to God. He might be a decent chap but he certainly isn't Lemmy.
  maandag 7 juni 2004 @ 11:48:33 #14
31816 thumper
pi_19701189
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:46 schreef _Flea_ het volgende:
Je vriendin verdiend een lintje. Echt. Je kunt als vrouw niet eens meer normaal ergens naar toe gaan zonder dat die knuffelmarokkanen denken dat ze alles kunnen maken. Oprotten met die lui.
En het ligt helemaal niet aan je vriendin. Ze mag toch aantrekken wat ze wil. Je gaat toch niet zomaar ongevraagd bij een griet onder de rok voelen.
Hoe is het nu met 'r?
Ze zegt dat ze zich helemaal top voelt omdat ze die gozer het ziekenhuis ingeschopt heeft
* thumper denkt dat de uiteindelijke bibberreaktie nog wel zal komen, maar deze aktie is in elk geval wél goed voor haar zelfvertrouwen
pi_19701249
TS: ze heb wel lekkere tieten, maar das natuurlijk nog geen reden enzo
  maandag 7 juni 2004 @ 11:51:09 #16
80732 Xternal
Say Hé! Say Ho!
pi_19701253
Schitterende actie van je vriendin! Petje af!

Hou haar de komende tijd goed in de gaten, reken maar dat die lui op wraak zinnen. Die gozer met de gebroken kaak is in zijn eer aangetast (verrot getrapt door een meisje) en zal haar ongetwijfeld wat aan willen doen. En reken maar dat hij zijn vriendjes meeneemt, want hij zal het ongetwijfeld niet in zijn hoofd halen om nog eens een keer alleen op je vriendin af te stappen
  maandag 7 juni 2004 @ 11:51:59 #17
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_19701268
Wow wat een vrouw,

Hulde voor deze actie, dat hem leren dat er met hollandse dames niet te spotten valt,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  maandag 7 juni 2004 @ 11:54:05 #18
31816 thumper
pi_19701324
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:51 schreef -Xerxes- het volgende:
TS: ze heb wel lekkere tieten, maar das natuurlijk nog geen reden enzo
Ja, maar daar zat hij (deze keer) niet aan...
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wow wat een vrouw,

Hulde voor deze actie, dat hem leren dat er met hollandse dames niet te spotten valt,
Ze is geen hollandse dame
  maandag 7 juni 2004 @ 11:56:44 #19
80068 gfree
Rettekkettet, naar Beter Bed!
pi_19701404
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:47 schreef D-FENS het volgende:

[..]

Natuurlijk lag dat aan die mini-rok. Met een strakke broek aan had ze waarschijnlijk nooit zo'n trap uit kunnen delen.

Lekker om te lezen hoe dat rotvolk klappen krijgt.
Saubere Schuhe gefallen jedem!
  maandag 7 juni 2004 @ 11:58:21 #20
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19701453
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:51 schreef Xternal het volgende:
reken maar dat die lui op wraak zinnen
Psies, ik zou voortaan met stappen een end hout met roestige spijkers meenemen !!
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  maandag 7 juni 2004 @ 11:58:36 #21
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_19701463
Mooi. Idioten (van wat voor afkomst dan ook) hebben gewoon met hun handen van anderen af te blijven. Het oude gezegde " wie niet luisteren wil moet maar voelen" is hier zker van toepassing. Goed trouwens dat de politie geen proces-verbaal tegen haar heeft opgemaakt. Je moet net zo een eikel tegen komen die er geen zak van begrijpt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_19701472
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:47 schreef D-FENS het volgende:

[..]

LOL
fotografie FTW
  maandag 7 juni 2004 @ 11:59:09 #23
30039 vinnie81
Italia Championi
pi_19701481
Mooi zo. Van mij mag je vriendin er dan gewoon op los beuken. Dat recht heeft ze dat in mijn ogen wel. Als dat bij mijn vriendin gebeurd was en ik was erbij dan had ik zelf ook nog wat klappen uitgedeeld. Maakt niet uit wat ze zeggen van mishandeling of wat dan ook
pi_19701497

Goed dat ze haar tanden (uuh voet) liet zien.

Maar ik vind het argument dat ze een minirokje aan had, onzin. Als ze in een zwembad rondzwemt en lastig gevallen, dan is dat zeker omdat ze een bikini aan heeft
Kolerelijers moeten gewoon de poten van anderen houden en ook van andermans spullen en anders basta, jij legt de grens en jij maakt duidelijk wat de grens is.
Mocht de grens voor de ander onduidelijk zijn dan moet deze (desnoods) met een corrigerende tik duidelijk gemaakt worden. Dat werkt ook bij lastige huisdieren.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
  Moderator maandag 7 juni 2004 @ 12:00:26 #25
18653 crew  D.
pi_19701528
hopelijk eet ie voortaan met een rietje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')