Misschien herinner je je dit topic nog:
Klote-------nen in het zwembad! waarin m'n vriendin belaagd werd door een aantal lichtgekleurde medelanders?
Afgelopen zaterdag ging ze stappen met een vriendin (ik ging niet mee, girls-night-out). Ik had niet zoveel zin om uit te gaan met vrienden, dus ik had wat mensen uitgenodigd om bij mij thuis Kill Bill 2 te kijken. Rond drie uur zou ze thuis zijn had ze gezegd, dus ik bleef gewoon wakker om haar op te wachten en dan samen naar bed te gaan.
Ron half drie kreeg ik een telefoontje, waarin een vreemde man zei dat hij van een of ander politiebureau in Utrecht was, en mij vroeg of ik [...] kende. Ik antwoordde met groeiende angst bevestigend, waarop hij zij dat ze daar vast zat wegens vermeende mishandeling.
Wat bleek nou, ze scheen die avond geregeld last gehad te hebben van één van die gasten uit het bovengenoemde topic (zijn andere vriendjes waren er blijkbaar niet bij volgens haar). Eerst was ze vooral bang dat hij op wraak uitwas, maar hij was 'gewoon' 'vervelend' bezig. Maar na verloop van tijd zat hij opeens met z'n handen onder haar rokje...
Uit pure kwaadheid heeft ze hem toen een achterwaartse trap gegeven, waardoor zijn kaak gebroken is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taxichauffeurs hebben toen surveillerende agenten gewaarschuwd, en hebben haar, die kutm.......n en wat getuigen meegenomen.
Eerst leek het er wel slecht voor haar uit te zien, maar uiteindelijk mocht ik haar gewoon meenemen, zonder dat ze een proces verbaal kreeg, omdat het voor de agenten uiteindelijk duidelijk werd dat ze zich bedreigd voelde en verweer bood.
Ik ben erg blij dat ze zich heeft kunnen verdedigen, maar nu zit ze zich af te vragen of het misschien wel aan haar lag, omdat ze een (behoorlijk) kort minirokje droeg?
![]()
WAAROM KUNNEN DIE KLOTE-AFRIKANEN NIET GEWOON VAN VROUWEN AFBLIJVEN DIE ZICH NIET VERHULLEN ONDER EEN LAAG BURKHA'S EN/OF KHIMARS (hoofddoek) ???
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".