Toen ik de oudste van de twee een hand op een borst van haar zag leggen werd ik witheet van woede, en gooide zo'n rubberen opblaasband naar het groepje. Deze kwam precies in die grote klotemarokkaan z'n knieholte terecht, waardoor hij met een smak op de tegels klapte
De rest verloor meteen de belangstelling voor m'n vriendin en gingen achter mij aan, maar ik was al aan de andere kant het bad uitgekropen.
De drie overgebleven knaapjes renden naar me toe, de grootste lag met een gezicht vol bloed nog aan de rand van het water, voor de voeten van mijn inmiddels hysterisch gillende vriendin...
Ik heb ooit in een ver verleden aan taekwondo gedaan (ik ben nooit verder gekomen dan de blauwe band) en op zo'n gladde zwembadvloer is het ook niet alles, maar beter dan nix.....
De oudste van de drie (in elk geval de grootste) liep voorop, en met een welgemikte draaitrap lag hij ook op de grond. De jongste twee wisten niet goed meer wat ze moesten doen, en werden vlak daarna door de badmeesters vastgehouden en meegenomen, evenals de jongen die ik een trap had gegeven...
De politie was inmiddels ook al ter plaatse, en alle vier, ook de jongen die gewond langs de rand lag, werden door hun meegenomen.
Eind goed, al goed, hoewel ons zwemplezier tot onder het vriespunt was gedaald, en mijn vriendin zo snel mogelijk wegwilde....
Ik ben blij dat ik de grootste 2 klotemarokkanen heb kunnen vloeren waardoor de andere twee niets meer durfden, maar WAAROM MOET MIJN DAGJE UIT DOOR DIT SOORT UITSCHOT WORDEN VERGALD???
Ik kan me hier zo kwaad over maken. Bah bah bah bah!
Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)
En uiteraard personeel inschakelen om evt. te helpen.
[Dit bericht is gewijzigd door michiel- op 24-07-2003 13:01]
quote:Vergald? Je hebt een goede daad gedaan man
Op donderdag 24 juli 2003 12:57 schreef thumper het volgende:
Ik ben blij dat ik de grootste 2 klotemarokkanen heb kunnen vloeren waardoor de andere twee niets meer durfden, maar WAAROM MOET MIJN DAGJE UIT DOOR DIT SOORT UITSCHOT WORDEN VERGALD???
En ik denk dat je dat eigenlijk even wilde melden. Je bent stoer
quote:En terecht in dit soort situaties.
Op donderdag 24 juli 2003 13:01 schreef L.Denninger het volgende:
Wat ben jij een aggressief ventje zeg !
Moet je altijd alles maar pikken dan tegenwoordig??
Goed opgelost Thumper
dat er nog veel mensen zoals jou mogen volgen
ik zou psies hetzelfde gedaan hebben, ook al zou die achterwaartse trap een beetje moeilijk worden voor mij
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 24-07-2003 13:06]
quote:Denk je dat die jongens luisteren als je vraagt "Uhm meneer zou u alstublieft uw hand van mijn vriendins borst afwillen halen?"
Op donderdag 24 juli 2003 13:01 schreef michiel- het volgende:
Damn, flinke actie ...Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)
En uiteraard personeel inschakelen om evt. te helpen.
Ben alleen verbaasd dat je nog niet bent aangeklaagd voor mishandeling ofzo.
Als ik groot en sterk zou zijn geweest dan zou ik zelf ook wat vaker een paar irri's in elkaar trappen.
quote:Jij krijgt ongetwijfeld ook een rode waas voor ogen als iemand aan je vriend/vriendin zit. En daarnaast ze zijn al way te ver gegaan, ze zaten namelijk aan zijn vriendin, ze hebben maar met hun poten van je af te blijven, tuig is het.
Op donderdag 24 juli 2003 13:01 schreef michiel- het volgende:
Klinkt het betuttelend als ik me toch afvraag of je goed gehandeld hebt? Daarmee bedoel ik dezelfde 'agressie' die de 2 AH medewerkers gebruikt hebben? Misschien was minder 'geweld' ook al prima. (dus niet gelijk troep gooien, maar eerst vragen of ze ermee kunnen kappen, doen ze dat niet, DAN pas actie ondernemen)En uiteraard personeel inschakelen om evt. te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |