tis buiten gewoon té warm, echt niet normaal. ik ga over een uurtje denk ik wel zonnen, nu kook je gewoon zo wat man pfffquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:17 schreef Waxxer het volgende:
hmm, ik moet ook eens naar buiten, ben de hele dag al binnen bezig
ik merkte het toen ik net even in de brievenbus keekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:24 schreef blublub het volgende:
[..]
tis buiten gewoon té warm, echt niet normaal. ik ga over een uurtje denk ik wel zonnen, nu kook je gewoon zo wat man pfff
![]()
![]()
leef jij nog dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef beaverhausen het volgende:
*lokalisatiebericht doe*
oh ja haaai!
Je kan natuurlijk ook doen alsof je enthousiast bent.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef blublub het volgende:
[..]
leef jij nog dan?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik merkte het toen ik net even in de brievenbus keek
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook doen alsof je enthousiast bent.
*kusknufkroel*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
*stil*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
*znztvpoz*
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*kusknufkroel*
yo dude, what up?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
*znztvpoz*
een beetje, maar nog niet echt dat je zegt woeiiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef blublub het volgende:
[..]WHOEI
![]()
weer een beetje beter?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Afgelopen zondag lag ik met G_L op het Place des Vosges in Parijs.
[afbeelding]
Op een gegeven moment voerde de locale kleutermafia een heel gesprek in het Frans. Volgens G_L hadden ze een hele discussie over gras eten. "Ik heb in mijn hele leven (!!) veel meer gras gegeten dan jij! Jij weet helemaal niets van gras eten!" We zijn toen maar ergens anders gaan zitten, uit angst voor langsgrazende kleuters, die dan per ongeluk je voet meenemen ofzo..
[afbeelding]
Gelukkig waren er niet alleen irritante kleuters maar zaten er ook schattige jongens in het gras..
Ze zijn overal.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
Toen ik van de week bij Harry Potter tussen al die krijsende kinderen zat moest ik meteen aan jou en de kleutermaffia van E. denken. Ik wist opeens precies wat je bedoelde..
ohwquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
een beetje, maar nog niet echt dat je zegt woeii.
Jah. Zelfs Harry Potter is niet veilig voor zequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ze zijn overal..
jah hier!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:37 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ze zijn overal..
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:45 schreef beaverhausen het volgende:
Blub is lid van de kleutermaffia van U..
Ach, neme ze mee naar Y tu mama tambien. Gewoon zeggen dat het van dezelfde maker is als van HP3 (en dat is zo). Je hebt 1,5 uur geen kind aan zequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jah. Zelfs Harry Potter is niet veilig voor ze.
Nou, ik hoop van wel. Ik denk dat het last minute wordt, in de weken voor lowlands. En dan een of ander warm ding als italie, griekenland of turkije of zo. Ibiza is misschien ook wel stoer.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:07 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l, ga jij trouwens nog op vakantie deze zomer...?
NIETES!quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIETES!
Ja oke, in het weekend van 16 17 en 18 juni gaan pup en ik naar Duitsland
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:52 schreef Waxxer het volgende:
Ja in Dinxperlo heb je wel veel Kamperen bij de boer
Heej... dat advies zal ik maar aannemen dan.quote:
daar heb jij vroeger veelvuldig in een tentje gezeten?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
ik in een tentje?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
daar heb jij vroeger veelvuldig in een tentje gezeten?
quote:Meneer oordeel,
quote:ga er eerst maar eens kijken, zou ik zeggen
misschien is het ook een idee voor Waxjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:07 schreef Timmah het volgende:
[..]
Heej... dat advies zal ik maar aannemen dan.![]()
Nou als het verhaal op de Frontpage klopt dan duurt dat niet lang meerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:24 schreef Waxxer het volgende:
Ja en voor Biefje, of ben je al afgestudeerd?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:18 schreef beaverhausen het volgende:
Psssst, Timmah
*naar sig wijs*
maar op dit moment zie je zeg maar meer zaadlozingen dan studiestof?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou als het verhaal op de Frontpage klopt dan duurt dat niet lang meer![]()
Ohja hoiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:32 schreef Marc_mga het volgende:
Ik wou dat de zon es niet aan mijn raamkant onderging, tis hier nu net een broeikast
*kusknufkroel*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:31 schreef Timmah het volgende:
Ik voel me vereerd beavje
*airco aan heb staan*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:32 schreef Marc_mga het volgende:
Ik wou dat de zon es niet aan mijn raamkant onderging, tis hier nu net een broeikast
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
maar op dit moment zie je zeg maar meer zaadlozingen dan studiestof?![]()
![]()
Ja die hebben wij ook nog .......ergens....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*airco aan heb staan*
Met een airco hoef je niet te plakkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ja die hebben wij ook nog .......ergens....
Mag ik naast aan je komen zitten plakken?
Jij kent mijn toestand nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met een airco hoef je niet te plakken
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:42 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jij kent mijn toestand niet
Tsssh! Make that raspbery swirl honey!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:42 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jij kent mijn toestand niet
It is too hot to swirlquote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tsssh! Make that raspbery swirl honey!
It's a sticky situation!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik die nu nog wil weten
It is NEVER too hot to swirl!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:07 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
It is too hot to swirl
Vast. Raspberry zie je overal tegenwoordigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It is NEVER too hot to swirl!
Zouden ze ook Festini raspberry hebben?
Geen van de twee is reden tot traantjes toch? Of is het een heel heel koud ijsje?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:23 schreef Waxxer het volgende:
ijsje....
en konijntje knuffelen........
of een heel koud konijntjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:28 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Geen van de twee is reden tot traantjes toch? Of is het een heel heel koud ijsje?
Beaverhausje en seks?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou als het verhaal op de Frontpage klopt dan duurt dat niet lang meer![]()
Of een heel lekker konijntje zodat er een dilemma ontstaan tussen ijs en konijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
of een heel koud konijntje.
Dan stop je toch gewoon met achter de bar staan en ga je lekker een ijsje eten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:03 schreef Waxxer het volgende:
Ik wil een ijsje --->
Ik wil een konijntje --->
Maarja
Vogel he.....
Straks moet ik WEEEERRRR achter de bar staan, het wordt wel een beetje veel zo, maarja. Hai Vlarp!Nou, vorig jaar rond deze tijd had je de hele dag moeten fietsen
en dan had je een pakje aan en alles
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Beaverhausje en seks? [afbeelding]
Misschien is G_E wel je moeder en post ze hier om jou in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:22 schreef Waxxer het volgende:
jaweeeeeeeellllllll Kiki is lief lieflief!!!
En jij gaat met mijn moeder omnu weet ik het zeker.
Gelukkig heb je maar één Kikiquote:Maar kiki's kosten geld he.
quote:en mijn moeder had inkopen gedaan bij de Bijenkorf..
Woei...klinkt spannend...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:25 schreef Jerruh het volgende:
goeienavond.
de posters van het project hangen, de maquetes zijn klaar! en morgen nog steeds presenteren!!!!!!!
alles goe hier?>
Wax!.
Yup, tis ff stressen, maar als alles afgelopen is --> PARTY UP?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:44 schreef Jerruh het volgende:
dankjewel wiz.
tis wel ff stressen.
zeker weten!!! donderdag gaan we met projectgroep uit!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yup, tis ff stressen, maar als alles afgelopen is --> PARTY UP?![]()
Geloof me - ik ken je moeder niet. Ik heb inderdaad ook een hekel aan dat soort mannen, alleen om andere redenen. Ten eerste zijn het halfbakken huichelachtige bi's (hoe kun je anders ooit met een vrouw iets begonnen zijn) en ten tweede heeft zo iemand zichzelf en anderen jarenlang voor de gek gehouden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:22 schreef Waxxer het volgende:
jaweeeeeeeellllllll Kiki is lief lieflief!!!
En jij gaat met mijn moeder omnu weet ik het zeker. Zij heeft ook een hekel aan mannen die hun vrouw jarenlang bedriegen en dan verdwijnen om een man
![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien is G_E wel je moeder en post ze hier om jou in de gaten te houden
Da's wel cool.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeker weten!!! donderdag gaan we met projectgroep uit!!!!!!.
mee eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geloof me - ik ken je moeder niet. Ik heb inderdaad ook een hekel aan dat soort mannen, alleen om andere redenen. Ten eerste zijn het halfbakken huichelachtige bi's (hoe kun je anders ooit met een vrouw iets begonnen zijn) en ten tweede heeft zo iemand zichzelf en anderen jarenlang voor de gek gehouden..
Douchen doe ik wel rond 23 uur als het afgekoeld is...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:55 schreef wizarddragon het volgende:
Hot hot hot ...ik ga maar douchen, dus laterzzzzz
Daar kan jij niet over oordelen, die zijn misschien in een heel ander milieu opgevoed waarin homoseksualiteit nog niet zo vanzelfsprekend was als nu. Onzin dus wat je zegt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geloof me - ik ken je moeder niet. Ik heb inderdaad ook een hekel aan dat soort mannen, alleen om andere redenen. Ten eerste zijn het halfbakken huichelachtige bi's (hoe kun je anders ooit met een vrouw iets begonnen zijn) en ten tweede heeft zo iemand zichzelf en anderen jarenlang voor de gek gehouden..
Ja, even voor de duidelijkheid - ik heb niets tegen bi's. Een bi kiest op een gegeven moment voor een man of vrouw als partner, prima. Maar ik heb er wel wat tegen als iemand eerst begint aan een relatie met een vrouw en dan "opeens" beseft dat-ie ook op mannen valt en dan maar weggaat bij zijn vrouw waar-ie wel oorspronkelijk met heel z'n hart voor heeft gekozen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mee eens.
ach ze zorgen weer voor stigmatisering van de bisexuelen...
we worden gewoon verstoten.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mee eens.
ach ze zorgen weer voor stigmatisering van de bisexuelen...
Jerruh!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:01 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!.
hoe rigide dat klinkt, DAN NOG houden ze zichzelf en andere jaren voor de gek. Besides: je weet waar je aan begint als je een relatie begint, of dat me teen man of vrouw is. als jij weet dat je gevoelens voor mannen hebt terwijl je met een vrouw begint, hoe moeilijk de opvoeding is geweest, dan weet je waar je aan begint: een hoop ellende en geen eerlijkheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:01 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over oordelen, die zijn in een heel ander milieu opgevoed waarin homoseksualiteit nog niet zo vanzelfsprekend was als nu. Onzin dus wat je zegt.
Toch mooi dat er mensen zijn die mensen wel zo accepteren zoals ze zijn....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
we worden gewoon verstoten.
Homo's zeggen dat we gewoon niet uit de kast zijn helemaal.
Hetero's zeggen dat we eigenlijk gewoon homo zijn.
En allebei zijn ze het erover eens dat we van twee walletjes proberen te eten.
Stelletje barbaren dat het zijn, in Griekenland en Rome zouden we tenminste geaccepteerd worden!
druk!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jerruh!!
Hoe is 't??
Ik denk dat maar weinig homo's opgroeien in een milieu waar homoseksualiteit vanzelfsprekend is. En dan nog. Je kunt het milieu waar in je opgroeit niet de schuld geven van je eigen lafhartigheid om niet je eigen keuzes te maken en je eigen leven te leiden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:01 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Daar kan jij niet over oordelen, die zijn misschien in een heel ander milieu opgevoed waarin homoseksualiteit nog niet zo vanzelfsprekend was als nu. Onzin dus wat je zegt.
Er zijn ook duizenden hetero stellen die uit elkaar gaan en weer wat beginnen met een andere hetero, dat vergeten we voor het gemak? Ik vind het helemaal niet zo'n probleem, misschien dat een bi-persoon op een gegeven moment wel kiest voor het andere geslacht maar dat betekent NOOIT dat hij of zij niet van zijn of haar vorige partner heeft gehouden, ze zijn niet altijd uit elkaar gegaan omdat er geen sprake van liefde zou zijn geweestquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe rigide dat klinkt, DAN NOG houden ze zichzelf en andere jaren voor de gek. Besides: je weet waar je aan begint als je een relatie begint, of dat me teen man of vrouw is. als jij weet dat je gevoelens voor mannen hebt terwijl je met een vrouw begint, hoe moeilijk de opvoeding is geweest, dan weet je waar je aan begint: een hoop ellende en geen eerlijkheid.
zie bovenstaand berichtquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig homo's opgroeien in een milieu waar homoseksualiteit vanzelfsprekend is. En dan nog. Je kunt het milieu waar in je opgroeit niet de schuld geven van je eigen lafhartigheid om niet je eigen keuzes te maken en je eigen leven te leiden.
Oeh! Powerpointquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
druk!!
willem en ik zijn een powerpoint aan het maken!
hoe ist met jou eej?!?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe rigide dat klinkt, DAN NOG houden ze zichzelf en andere jaren voor de gek. Besides: je weet waar je aan begint als je een relatie begint, of dat me teen man of vrouw is. als jij weet dat je gevoelens voor mannen hebt terwijl je met een vrouw begint, hoe moeilijk de opvoeding is geweest, dan weet je waar je aan begint: een hoop ellende en geen eerlijkheid.
nee, maar het gaat ook om mannen die het jarenlang verzwijgen en daarna opeens met een vent ervandoor gaan! niet over bisexuelen in het algemeen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:06 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Er zijn ook duizenden hetero stellen die uit elkaar gaan en weer wat beginnen met een andere hetero, dat vergeten we voor het gemak? Ik vind het helemaal niet zo'n probleem, misschien dat een bi-persoon op een gegeven moment wel kiest voor het andere geslacht maar dat betekent NOOIT dat hij of zij niet van zijn of haar vorige partner heeft gehouden, ze zijn niet altijd uit elkaar gegaan omdat er geen sprake van liefde zou zijn geweest
Ohja, nog iets. Het was nog niet lang geleden dat men opgroeide in een milieu waarin zelfs sex taboe was, jij kan dus niet oordelen over hoe iemand in het leven staat. Ik ben getuige geweest van een homo die weer 'hetero' is gemaakt door zijn ouders. Noem hem laf, noem hem labiel, dat kan best, maar een slecht persoon? Nee, dan wijs ik liever met mijn vingertje naar de apen die alleen toekijken en al een oordeel klaar hebben staan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig homo's opgroeien in een milieu waar homoseksualiteit vanzelfsprekend is. En dan nog. Je kunt het milieu waar in je opgroeit niet de schuld geven van je eigen lafhartigheid om niet je eigen keuzes te maken en je eigen leven te leiden.
*bla bla bla*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:07 schreef fulco- het volgende:
Zwaai![]()
We zitten hier op Curacao en het is zo'n 30 grad.... wat bij jullie ook? Maar bij ons waait de wind lekker en het is *niet* benauwd!![]()
Zoals ik al zei, misschien gaat de vorige relatie gewoon stuk om andere redenen en kan iemand dan, hoe gek als het klinkt, zich toegeven aan iets nieuws. Als jij jerre nu met Tim gelukkig blijft, trouwt en er over 40 jaar achterkomt dat het niet meer werkt. Mag ik dan ook een oordeel vellen als je dan voor een vrouw kiest?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar het gaat ook om mannen die het jarenlang verzwijgen en daarna opeens met een vent ervandoor gaan! niet over bisexuelen in het algemeen.
En jij denkt dat ze dat voor hun lol verzwijgen? Ik denk dat daar heel veel meer redenen achter zitten dan wij, jij, hij of zij ooit kunnen weten. Dus nee, ik vind diegene niet laf. En "er vandoor gaan" is een breed begrip. Je kunt op een gegeven moment eindelijk genoeg moed verzameld hebben om voor jezelf te kiezen ondanks alle vooroordelen en vervloekingen (die er voor homo's/bi's van de vorige generaties ECHT wel meer zijn dan voor ons nu). EN dan kun je "weggaan".quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, maar het gaat ook om mannen die het jarenlang verzwijgen en daarna opeens met een vent ervandoor gaan! niet over bisexuelen in het algemeen.
wat dus uiteindelijk mijn punt is: waarom zou je jarenlang tgen je eigen partner je eigen bisexualiteit verzwijgen? wat voor relatie heb je dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:13 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, misschien gaat de vorige relatie gewoon stuk om andere redenen en kan iemand dan, hoe gek als het klinkt, zich toegeven aan iets nieuws. Als jij jerre nu met Tim gelukkig blijft, trouwt en er over 40 jaar achterkomt dat het niet meer werkt. Mag ik dan ook een oordeel vellen als je dan voor een vrouw kiest?
Misschien denk jij dat deze situatie totaal anders is omdat jij ervoor uitkomt bi te zijn, maar ik vind het wel erg vergelijkbaar, zodra iemand gelukkig is met een ander kan ik me voorstellen dat je niet de wereld wilt shokeren met het feit dat je OOK op het zelfde geslacht valt, want je hebt nu toch iemand waarmee je gelukkig bent! En vooral als je in jaren ´50 of ´60 leeft.
Jij ook al?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*bla bla bla*
*plak*
*jaloers kijk*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:07 schreef fulco- het volgende:
Zwaai![]()
We zitten hier op Curacao en het is zo'n 30 grad.... wat bij jullie ook? Maar bij ons waait de wind lekker en het is *niet* benauwd!![]()
zie dus me reactie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dat voor hun lol verzwijgen? Ik denk dat daar heel veel meer redenen achter zitten dan wij, jij, hij of zij ooit kunnen weten. Dus nee, ik vind diegene niet laf. En "er vandoor gaan" is een breed begrip. Je kunt op een gegeven moment eindelijk genoeg moed verzameld hebben om voor jezelf te kiezen ondanks alle vooroordelen en vervloekingen (die er voor homo's/bi's van de vorige generaties ECHT wel meer zijn dan voor ons nu). EN dan kun je "weggaan".
Maar er zijn verschillende soorten weggaan. Als je echt je vrouw en kinderen in de steek laat, dan vind ik je een klootzak. Kies je voor een man maar onderhoud je je kids en zo nog steeds... dan vind ik je misschien wel dapper.
Jerruh, jij bent van een hele andere generatie als de mannen van 40 die nu ineens er met een man vandoor gaan. Je kunt daar helemaal niet over oordelen. JIJ komt er nu openlijk voor uit, maar JIJ bent geboren in een hele andere tijdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat dus uiteindelijk mijn punt is: waarom zou je jarenlang tgen je eigen partner je eigen bisexualiteit verzwijgen? wat voor relatie heb je dan?
My point exactly, je moet niet ieder over één kam scherenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze dat voor hun lol verzwijgen? Ik denk dat daar heel veel meer redenen achter zitten dan wij, jij, hij of zij ooit kunnen weten. Dus nee, ik vind diegene niet laf. En "er vandoor gaan" is een breed begrip. Je kunt op een gegeven moment eindelijk genoeg moed verzameld hebben om voor jezelf te kiezen ondanks alle vooroordelen en vervloekingen (die er voor homo's/bi's van de vorige generaties ECHT wel meer zijn dan voor ons nu). EN dan kun je "weggaan".
Maar er zijn verschillende soorten weggaan. Als je echt je vrouw en kinderen in de steek laat, dan vind ik je een klootzak. Kies je voor een man maar onderhoud je je kids en zo nog steeds... dan vind ik je misschien wel dapper.
Ik schrijf nergens dat zo iemand een slecht persoon zou zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:09 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ohja, nog iets. Het was nog niet lang geleden dat men opgroeide in een milieu waarin zelfs sex taboe was, jij kan dus niet oordelen over hoe iemand in het leven staat. Ik ben getuige geweest van een homo die weer 'hetero' is gemaakt door zijn ouders. Noem hem laf, noem hem labiel, dat kan best, maar een slecht persoon? Nee, dan wijs ik liever met mijn vingertje naar de apen die alleen toekijken en al een oordeel klaar hebben staan.
Ja en daar ben ik 't dus niet mee eensquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie dus me reactie.
Ja maar ik was net thuis.. en ik dus zweten en lekker zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Douchen doe ik wel rond 23 uur als het afgekoeld is...
Een relatie waarin je gelukkig bent? Als jij zeker weet op een gegeven moment dat je partner de ware is, dan is elk ander persoon toch onbelangrijk? Jij weet dat je de ware hebt gevonden en je bent gelukkig met diegene, dat je zonder die persoon eventueel op hetzelfde geslacht zou KUNNEN vallen doet er dan helemaal niet meer toe, want jij hebt iemand waarmee je oud wordt!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat dus uiteindelijk mijn punt is: waarom zou je jarenlang tgen je eigen partner je eigen bisexualiteit verzwijgen? wat voor relatie heb je dan?
*bureau van arm trek*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:16 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jij ook al?
*pen van arm af pluk*
* wizardkiddo pakt koffers in en gaat gewoon in jullie logeerkamer bivakkerenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:07 schreef fulco- het volgende:
Zwaai![]()
ja, en in eenr elatie gaat naar mijn mening een groot deel over vertrouwen en over openheid. hoe moeilijk het ook kan zijn, dingen moeten bespreekbaar kunnen zijn, anders vraag ik me af waarom je een relatie hebt, als je niet in je relatie dingen over je geveoels bespreekt of open bent, OOK AL is je verleden enorm overheersend geweest. ik bedoel maar: dat is enminste je kans om dat verleden achter je te laten en eindelijk open te kunnen zijn over hoe je werkelijk bent. dat is nou een relatie...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik 't dus niet mee eens
Wie weet heeft die man het wel jarenlang verdrongen en komt hij er nu pas echt achter. Ik was ook pas 21 toen ik er echt voor uit kwam. En ik heb daarvoor 1,5 jaar een vriendinnetje gehad. Ben ik dan laf en hypocriet omdat ik het met haar uitmaakte omdat ik toch meer voor mannen voelde?
Jij kunt het dom vinden, misschien omdat jij niet zo bent als bovenstaanden. Maar iedereen doet wel dingen in z'n leven omdat een ander dat wil, verwacht, leuk vind of mooi vind. Je ouders, de broer, je leraar, je poes, je hond, je geliefde, die ene leuke jongen die altijd aan de bar zit waardoor je nu net wat extra gel in je haar hebt.... dus iedereen laat zich in meerdere of mindere mate wel beinvloede door de buitenwereld. Kortom, in jouw woorden: iedereen is DOMquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Iedereen die zich te veel aantrekt van wat anderen vinden van z'n partner, z'n vakantiebestemming, z'n auto of z'n huisdier is dom. Maar iedereen mag dom zijn van mij, als ze daar maar zelf voor kiezen..
Ach ja...ik bemoei me er ff niet mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
Zijn we weer lekker mensen aan het veroordelen om hun gedrag?
* fulco & error sturen een Curacaoos briesje van windkracht 5-6 naar Vlarp toe.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*bla bla bla*
*plak*
Ik ben me juist aan het inlezen, an sich een boeiende discussie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja...ik bemoei me er ff niet mee.
Tot je 21e ben je nog aan het ontdekken wie je bent. Of je 25e van mij part. Maar ontdekken wie je bent, dat is wel iets anders dan trouwen, kids krijgen, een huis en een hypotheek nemen... Dan ben je niet meer aan het ontdekken wie je bent, maar dan maak je definitieve keuzes, die ook andere mensen treffen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en daar ben ik 't dus niet mee eens
Wie weet heeft die man het wel jarenlang verdrongen en komt hij er nu pas echt achter. Ik was ook pas 21 toen ik er echt voor uit kwam. En ik heb daarvoor 1,5 jaar een vriendinnetje gehad. Ben ik dan laf en hypocriet omdat ik het met haar uitmaakte omdat ik toch meer voor mannen voelde?
Dan zijn bijna alle homo's dus hypocriet en laf, want ik ken maar heel weinig homo's die niet op een bepaald moment in hun vroege leventje een relaie hebben gehad met een meisje terwijl ze stiekem op mannen vielen, maar daar nog niet geheel achter waren of niet aan toe waren om er voor uit te komen. En ik heb echt wel van dat meisje gehouden, maar ben er later achter gekomen dat dit het niet was, en dat ik meer voor mannen voelde.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, en in eenr elatie gaat naar mijn mening een groot deel over vertrouwen en over openheid. hoe moeilijk het ook kan zijn, dingen moeten bespreekbaar kunnen zijn, anders vraag ik me af waarom je een relatie hebt, als je niet in je relatie dingen over je geveoels bespreekt of open bent, OOK AL is je verleden enorm overheersend geweest. ik bedoel maar: dat is enminste je kans om dat verleden achter je te laten en eindelijk open te kunnen zijn over hoe je werkelijk bent. dat is nou een relatie...
Wie zegt dat de mensen die hun vrouw en eventuele kinderen verlaten zonder een woord te zeggen? Het is zo makkelijk een oordeel te vellen over iemand, en te lullen over hoe laf ze wel niet zijn, maar er is echt moed voor nodig om zoiets tegen je vrouw te vertellen, erover te praten, ermee om te leren gaan.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, en in eenr elatie gaat naar mijn mening een groot deel over vertrouwen en over openheid. hoe moeilijk het ook kan zijn, dingen moeten bespreekbaar kunnen zijn, anders vraag ik me af waarom je een relatie hebt, als je niet in je relatie dingen over je geveoels bespreekt of open bent, OOK AL is je verleden enorm overheersend geweest. ik bedoel maar: dat is enminste je kans om dat verleden achter je te laten en eindelijk open te kunnen zijn over hoe je werkelijk bent. dat is nou een relatie...
Ja ik ook, maar ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik ben me juist aan het inlezen, an sich een boeiende discussie.
ff voor de duidelijklheid: als ik een relatie heb, ga ik er van uit dat die lang kan duren, en daairn ben ik dan zeer duidelijk eerlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:20 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Een relatie waarin je gelukkig bent? Als jij zeker weet op een gegeven moment dat je partner de ware is, dan is elk ander persoon toch onbelangrijk? Jij weet dat je de ware hebt gevonden en je bent gelukkig met diegene, dat je zonder die persoon eventueel op hetzelfde geslacht zou KUNNEN vallen doet er dan helemaal niet meer toe, want jij hebt iemand waarmee je oud wordt!
Jij ziet het misschien als liegen etc. ik zou het nu inderdaad ook gekker vinden als iemand zoiets zou verzwijgen, maar 40 jaar geleden? Echt niet hoor..
joh.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:25 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wie zegt dat de mensen die hun vrouw en eventuele kinderen verlaten zonder een woord te zeggen? Het is zo makkelijk een oordeel te vellen over iemand, en te lullen over hoe laf ze wel niet zijn, maar er is echt moed voor nodig om zoiets tegen je vrouw te vertellen, erover te praten, ermee om te leren gaan.
In ieder geval een STUK meer dan nu. Kijk op gay.nl... hoeveel mennekes van 14 zijn e rnu al vor uit?! Dat was toen ECHT nog niet. Alles is een heel stuk eerder dan vroeger. Ooit de flm Far from heaven gezien?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Natuurlijk kun je dan opeens op je 45e ontdekken dat je homo bent, maar je hebt dan wel 20 jaar met enorme oogkleppen rond gelopen. En dát mag je iemand best aanrekenen, vind ik. En iemand die nu 45 is, was 20 in begin jaren 80. En homoseksualiteit was toen echt niet zo'n verschrikkelijk taboe als jullie nu doen voorkomen.
noem ik het laf en hypocriet????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zijn bijna alle homo's dus hypocriet en laf, want ik ken maar heel weinig homo's die niet op een bepaald moment in hun vroege leventje een relaie hebben gehad met een meisje terwijl ze stiekem op mannen vielen, maar daar nog niet geheel achter waren of niet aan toe waren om er voor uit te komen. En ik heb echt wel van dat meisje gehouden, maar ben er later achter gekomen dat dit het niet was, en dat ik meer voor mannen voelde.
Mag jij laf en hypocriet noemen. Ik zie de wereld gelukkig heel anders.
Nou én? Ik kan me zelfs met de huidige openheid nog goed voorstellen dat iemand voor zichzelf niet kan of wil accepteren dat ie homo is. Het is gewoon niet makkelijk, zeker als je niet zo stevig in je schoenen staat of weet dat je omgeving het moeilijk van je zal accepteren.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tot je 21e ben je nog aan het ontdekken wie je bent. Of je 25e van mij part. Maar ontdekken wie je bent, dat is wel iets anders dan trouwen, kids krijgen, een huis en een hypotheek nemen... Dan ben je niet meer aan het ontdekken wie je bent, maar dan maak je definitieve keuzes, die ook andere mensen treffen.
Natuurlijk kun je dan opeens op je 45e ontdekken dat je homo bent, maar je hebt dan wel 20 jaar met enorme oogkleppen rond gelopen. En dát mag je iemand best aanrekenen, vind ik. En iemand die nu 45 is, was 20 in begin jaren 80. En homoseksualiteit was toen echt niet zo'n verschrikkelijk taboe als jullie nu doen voorkomen.
Klopt, en daar is niets mis mee, als je het maar beseft. Ik doe gel in mijn haar als ik boodschappen ga doen bij de Albert Heijn. Dat is dom, maar ik weet hoe dom het eigenlijk is, en het is maar een klein dingetje, vergeleken met trouwen, kinderen etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kortom, in jouw woorden: iedereen is DOM
lol, volgens mij had ik februari/maart er al 1quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:58 schreef Vlarp het volgende:
O ja.. zaterdag heb ik m'n eerste bbq van het jaar![]()
over acceptatie kan ik allemaal mee inkomen, helemaal mee eens enzovoorts. maar als ik een vrouw was, kinderen had bij een man waarmee ik al jaren ben getrouwd, die er OPEENS vandoor gaat met een andere man, dan ga ik mij afvragen met wie ik een relatie heb gehad in die jaren....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nou én? Ik kan me zelfs met de huidige openheid nog goed voorstellen dat iemand voor zichzelf niet kan of wil accepteren dat ie homo is. Het is gewoon niet makkelijk, zeker als je niet zo stevig in je schoenen staat of weet dat je omgeving het moeilijk van je zal accepteren.
Toch vind ik het gek Jerre. Als een homo in dit geval altijd zichzelf heeft kunnen zijn, waarom zou hij dan in de eerste plaats iets beginnen met een vrouw? Er is meer aan de hand. Bij homo´s die PLOTSELING hun vrouw en kinderen op gruwelijke wijze verlaten zou ik eventueel jou nog wel deels gelijk kunnen geven, maar het ging zojuist DUIDELIJK over biseksuelen die een relatie krijgen met hetzelfde geslacht, en daar vind ik dat je sowieso geen oordeel over mag vellen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ff voor de duidelijklheid: als ik een relatie heb, ga ik er van uit dat die lang kan duren, en daairn ben ik dan zeer duidelijk eerlijk!
als ikjarenlange relatie heb, dan ga ik er vanuit dat er een vertrouwens band is. dat je dingen bespreekbaar maakt. en dat je gerust kan vertellen dat je bisexueel bent. hoe hard het klinkt (en hoe erg ik het er misschien nie mee eens ben), je houdt jezelf voor de gek, je bent niet in die relatie zoals je zelf bent!!!! da kan je wel ontkennen en onder het kleedje genaamd ontkenning en geheimhouding in het verleden sweepen, maar je bent niet jezelf. daarinn"bedrieg je mensen"
en ik scheer niks over dezelfde kam, ik heb het in dit geval over mannen die na jarenlange relatie OPEENS met een man ervandoor gaan.... vooral dat opeens...
thats it
voor de rest LAAT ik het wel om mening te vormen over dingen die mensen zo graag in hokjes willen stoppen.
Ooh, maar ik vind het nu nog steeds lastig. Mijn vriendje niet, die zegt tegen iedereen dat hij homo is en een vriendje heeft. Ik kwebbel er vaak overheen, of ga er niet op in.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:27 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nou én? Ik kan me zelfs met de huidige openheid nog goed voorstellen dat iemand voor zichzelf niet kan of wil accepteren dat ie homo is. Het is gewoon niet makkelijk, zeker als je niet zo stevig in je schoenen staat of weet dat je omgeving het moeilijk van je zal accepteren.
En daar heb ik het ook nog steeds overquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
noem ik het laf en hypocriet????
ik heb het nog steeds over jarenlange relaties met kinderen enzovoorts, iets waar G_E over is begonnen.... niet over bisexuelen die van man naar vrouw enzovoort shoppen....
Ik kan me goed voorstellen dat je je als vrouw in kwestie dan 'belazerd' voelt, maar kun je dat die man verwijten? Natuurlijk moet betreffende man zijn verantwoordelijkheden ten op zichte van de kinderen nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
over acceptatie kan ik allemaal mee inkomen, helemaal mee eens enzovoorts. maar als ik een vrouw was, kinderen had bij een man waarmee ik al jaren ben getrouwd, die er OPEENS vandoor gaat met een andere man, dan ga ik mij afvragen met wie ik een relatie heb gehad in die jaren....
doe ik ook niequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:30 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Toch vind ik het gek Jerre. Als een homo in dit geval altijd zichzelf heeft kunnen zijn, waarom zou hij dan in de eerste plaats iets beginnen met een vrouw? Er is meer aan de hand. Bij homo´s die PLOTSELING hun vrouw en kinderen op gruwelijke wijze verlaten zou ik eventueel jou nog wel deels gelijk kunnen geven, maar het ging zojuist DUIDELIJK over biseksuelen die een relatie krijgen met hetzelfde geslacht, en daar vind ik dat je sowieso geen oordeel over mag vellen.
Als homo kan je best van een vrouw houden, je moet het allemaal wat minder beknopt zien denk ik. Het wordt inderdaad pas laf als iemand zijn vrouw zonder veel verklaring te geven verlaat en de zorg voor zijn kinderen vergeet, daar kunnen we het gelukkig allemaal over eens zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ooh, maar ik vind het nu nog steeds lastig. Mijn vriendje niet, die zegt tegen iedereen dat hij homo is en een vriendje heeft. Ik kwebbel er vaak overheen, of ga er niet op in.
Maar het er moeilijk mee hebben, het verzwijgen, of desnoods jarenlang vrijgezel blijven... Dat is toch wat anders, vind ik, dan trouwen en kinderen krijgen.
En dan ben je dus eigenlijk nog dommer dan de rest (niet verkeerd opvatten). Want als je al WEET dat het dom is en dat je het dan NOG niet... dat is eigenlijk eger dan mensen die het onbewust doen. Niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat is dom, maar ik weet hoe dom het eigenlijk is,
ik ken ook een verhaal van iemand die wel aan zijn vrouw vertelde dat hij op mannen viel, maar dacht dat hij was genezen enzo. maar na 30 jaar kwam ie tot inzicht dat dat niet zo was, scheiding etc. das niet echt met oogkleppen lopen, misschien meer het leven gewoon graag willen beleven als jij wil dat het gaat...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar het er moeilijk mee hebben, het verzwijgen, of desnoods jarenlang vrijgezel blijven... Dat is toch wat anders, vind ik, dan trouwen en kinderen krijgen.
Ik kan me goed voorstellen dat je in zo een geval een vrouw tegen het lijf loopt waarmee je het op een niet-sexuele manier heel erg goed mee kunt vinden, en dat dat uiteindelijk huwelijken en kinderen oplevert.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
mijn relaties gingen nochtans kapot omdat ze niet werkten, maar ze wisten wel da ik bisexueel wasquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En daar heb ik het ook nog steeds overEN ik vind nog steeds dat je die over 1 kam scheert. Het mag dan een kleiner hokje zijn dan "DE bisexuel", maar "DE man met kinderen en vrouw die hen verlaat voor een man" is nog steeds een hokje en dus wordt er nog steeds een kam geschoren. Al die mannen hebben vast wel gemeenschappelijke kenmerken, maar jij noch ik kennen de ware redenen waarom ze weggaan bij hun gezin en ook over waarom NU pas. En om dan al die mannen over 1 kam te scheren... neh. Niet goed vind ik.
En je antwoorde met JA toen ik vroeg of je mij dan ook hypocriet vond omdat ik 1,5 jaar een vriendin heb gehad voordat ik er voor uitkwam. Dus.... vandaar dat ik wel er vanuit ging dat je dat laf en hypocriet noemde
Wanneer denk je dat het een ziekte is? Als mensen dat zeggen, als jij wordt opgevoed met het idee dat God je ziek heeft gemaakt of whatever, in ieder geval DOOR jouw omgeving, en in dat geval mag jij dit NIET laf vinden. Iemand probeert zijn geaardheid te genezen, hij heeft verkeerde dingen geleerd, maar hij geeft om zijn vrouw genoeg om het te proberen. Een hele nieuwe optiek he?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:34 schreef WAik het volgende:
[..]
ik ken ook een verhaal van iemand die wel aan zijn vrouw vertelde dat hij op mannen viel, maar dacht dat hij was genezen enzo. maar na 30 jaar kwam ie tot inzicht dat dat niet zo was, scheiding etc. das niet echt met oogkleppen lopen, misschien meer het leven gewoon graag willen beleven als jij wil dat het gaat...
In een relatie moet je natuurlijk open met elkaar om kunnen gaan, maar wmb mág je met alle respect bepaalde gedachten of gevoelens best voor jezelf houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mijn relaties gingen nochtans kapot omdat ze niet werkten, maar ze wisten wel da ik bisexueel was.
kijk, ik kan er het prima begrijpen dat jij met een meisje hebt gehad en da je er gevoelsmatig achterkomt dat je eigenlijk niet op meisjes valt. maar waarom zou dat meisje niet met die menselijke ontwikkeling "op de hoogte" gehouden worden? een relatie lijkt me altijd een ding van twee personen. daaorm snap ik dat mensen het een ander kunnen verwijten..
Matthijs van Boxsel zegt in "De Encyclopedie van de Domheid" dat je een onderscheid moet maken tussen de onbesefte domheid en het besef van domheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan ben je dus eigenlijk nog dommer dan de rest (niet verkeerd opvatten). Want als je al WEET dat het dom is en dat je het dan NOG niet... dat is eigenlijk eger dan mensen die het onbewust doen. Niet?
Gelijk heb je, veel plezier en de groeten aan de 'dansers' hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben trainen! En dat ga ik doen in kleren waarvan ik weet dat de andere dansers die mooi vinden... want dan voel ik me mooi. DOM he!
Ik vind ze trouwens zelf OOK mooi, dus dat is dan weer mooi meegenomen he!
Sterker nog, ik zou het vreselijk ongezond vinden als je dat niet hadquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
In een relatie moet je natuurlijk open met elkaar om kunnen gaan, maar wmb mág je met alle respect bepaalde gedachten of gevoelens best voor jezelf houden.
en de basis van jouw universele gevoelens jegens anders personen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:42 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
In een relatie moet je natuurlijk open met elkaar om kunnen gaan, maar wmb mág je met alle respect bepaalde gedachten of gevoelens best voor jezelf houden.
Inderdaad, je blijft nog altijd twee aparte personen met een eigen persoonlijkheid enzo.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zou het vreselijk ongezond vinden als je dat niet had
Dat hangt er maar net vanaf in hoeverre je dat zelf wilt, ik zie op dat vlak geen verplichtingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en de basis van jouw universele gevoelens jegens anders personen?dansze ang4l en take it easy
.
dat speelt heel erg mee ja. maar je neemt nog altijd zelf de beslissingquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:37 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat het een ziekte is? Als mensen dat zeggen, als jij wordt opgevoed met het idee dat God je ziek heeft gemaakt of whatever, in ieder geval DOOR jouw omgeving, en in dat geval mag jij dit NIET laf vinden. Iemand probeert zijn geaardheid te genezen, hij heeft verkeerde dingen geleerd, maar hij geeft om zijn vrouw genoeg om het te proberen. Een hele nieuwe optiek he?
mjwa, ik ergens wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Dat hangt er maar net vanaf in hoeverre je dat zelf wilt, ik zie op dat vlak geen verplichtingen.
volgens mij wel, als er al wat te sussen vielquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
uhmmm ...komt ff sneaky binnen... gessssssusssst?
[edit] ik mag gesust geblust worden, ik zweet hier nog in mijn kamertje, zelfs met alleen korte broek aanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef WAik het volgende:
[..]
volgens mij wel, als er al wat te sussen viel
Ohw nee!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef ysklontje2000 het volgende:
*hips*
yeah right!
Aan het eind van de dag bén je de persoon die jij je voordoet, want, wie zou het anders zijn? snap je hem nog? Hoe iemand over komt in zijn denken en doen is wat iemand een persoon maakt, als jij jouw gedeeltelijke geaardheid ontkent omdat jij als persoon vindt dat het niet ertoe doet, dan weet jouw partner waar ze aan toe is. Als jij het haar verteld dan weet ze dat ook, in beide gevallen ben je gewoon jezelfquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, ik ergens wel.
zie het nie verkeerd, maar bisexualiteit of homosexualiteit heeft qua liefdesgebied gewoon een belangrijke basis... als dat niet zo was, waarom had je dan homosexualiteit enzovoorts... en als je dat ten opziche vn anderen compleet ontkent, dan houdt die persoon in principe bijn alleen van de persoon die jij jezelf voordoet, en niet op hoe je werkelijk op het gebied van leifde denkt en voelt...
Help...nee LUCY... hij moest geblust worden...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:53 schreef WAik het volgende:
[..]
[edit] ik mag gesust geblust worden, ik zweet hier nog in mijn kamertje, zelfs met alleen korte broek aan[/edit]
Geloven we niet! Foto!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:53 schreef WAik het volgende:
[..]
[edit] ik mag gesust geblust worden, ik zweet hier nog in mijn kamertje, zelfs met alleen korte broek aan[/edit]
Vreemd, die woorden kwamen ook in me op toen ik je online zag komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw nee!!
Fijn dat we elkaar nog steeds begrijpenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Vreemd, die woorden kwamen ook in me op toen ik je online zag komen.![]()
whehehe, je bent lieuf...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Help...nee LUCY... hij moest geblust worden...
[afbeelding]
Slecht, het bier wordt immers niet meer naar m'n tafeltje gebracht.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fijn dat we elkaar nog steeds begrijpen
Hoe is het?
Geen dank, ook namens WAik.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dank je
ff photosjoppenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Geloven we niet! Foto!
????quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:06 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Geen dank, ook namens WAik.
hmmm nog niet aan toegekomen, zat zonet ff met drie computers tegelijk te werken, toen iedereen ook nog eens begon te bellen en msn-enquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ben benieuwd...![]()
Druk druk druk... JAJAquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:13 schreef WAik het volgende:
[..]
hmmm nog niet aan toegekomen, zat zonet ff met drie computers tegelijk te werken, toen iedereen ook nog eens begon te bellen en msn-en![]()
Laat maar, dat was hogere humor.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:13 schreef WAik het volgende:
[..]
????
Het is warm, en ik heb niet eens bier in huisquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:03 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Slecht, het bier wordt immers niet meer naar m'n tafeltje gebracht.
*wedervraag stelt*
Erg aardigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:35 schreef Andyvie het volgende:
*biertje geef aan Vlarp*
naugthy nath boy...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Druk druk druk... JAJA
bier is hier ook opquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:38 schreef ysklontje2000 het volgende:
*echt flesje opentrekt*
Nu je het zegt.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:50 schreef WAik het volgende:
[..]
naugthy nath boy...![]()
waarschijnlijk leest ie dit helemaal niet meer...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nu je het zegt.....
Nathan...wanneer kom je terug?[afbeelding]
Ik denk het wel...als lurker dan ...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:58 schreef WAik het volgende:
[..]
waarschijnlijk leest ie dit helemaal niet meer...
zou je denken?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik denk het wel...als lurker dan ...
Die ene die altijd als een vis kijkt is wel leuk. Jammer dat de serie redelijk duf is.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:02 schreef blublub het volgende:
dat vriendje van Amy in Everwood is echt
Ja natuurlijk...altijd maar kijken en afvragen of we over hem hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:05 schreef WAik het volgende:
[..]
zou je denken?
welke?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:17 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die ene die altijd als een vis kijkt is wel leuk. Jammer dat de serie redelijk duf is.
Hij had zo'n vage naam --> Ephram..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:23 schreef blublub het volgende:
[..]
welke?
gehe mal duschenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:25 schreef Ang3l het volgende:
back.......... ik guts
Heeft voor mij ook eens iets te hoog EO kleine huis in de everwoods gehalte. Vond Dawsons Creek nog wel leuk, maar everwood vind ik net iets te zoetig. Maar je zult 't wel vanaf 't begin gevolgd moeten hebben en zo om het te kunnen waarderen. Ieder z'n serie zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
Everwood!!!
*in ballen schopt*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
Everwood!!!
mwah, Ephram is wel schattig, maar Brighton en nieuwe vriendje van Amy zijn beterquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij had zo'n vage naam --> Ephram..
Bright heeft ook wel wat.
Ik ga zo douchen... eerst ff etennnn!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:34 schreef WAik het volgende:
[..]
gehe mal duschenof vindt pup het wel leuk zo?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo douchen... eerst ff etennnn!!
De laatste twee hebben ook wat, maar ze zijn te cliché goodlooking.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:40 schreef blublub het volgende:
[..]
mwah, Ephram is wel schattig, maar Brighton en nieuwe vriendje van Amy zijn beter
Ik kijk haast nooit meer tv, ik zag nou net toevallig everwood omdat ik zat te etenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:38 schreef Ang3l het volgende:
Vroeger volgde ik echt heel veel series: X-Files, Milennium, Profiler, Dawsons Creek, Friends, Will & Grace, Roswell, American Gothic (), the Sentinel etc enz usw aso. Maar nu ei'k niets meer
Ja...peking express
jah das waar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De laatste twee hebben ook wat, maar ze zijn te cliché goodlooking.
En je hield je eten binnen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik kijk haast nooit meer tv, ik zag nou net toevallig everwood omdat ik zat te eten
Ja ik zapte ook toevallig langs van Ned2...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:48 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik kijk haast nooit meer tv, ik zag nou net toevallig everwood omdat ik zat te eten
*vreugdedansje op maag doet*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oeh!!
Mooi. Dan kan ik nu.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ik kom verfrisd onder de douche vandaan
't was gelukkig erg lekker he, maar andersquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je hield je eten binnen?
Aaah! Ik word helemaal orgastisch!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
[..]
*vreugdedansje op maag doet*
i know you love it
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi. Dan kan ik nu.
Heb je wel wat shampoo overgelaten?
Ik ga douchen nu *pakt hand* dus wacht maarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Aaah! Ik word helemaal orgastisch!
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga douchen nu *pakt hand* dus wacht maar
de wattes?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Aaah! Ik word helemaal orgastisch!
kan je nagaan!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef blublub het volgende:
[..]
de wattes?
reminder: * blublub is een meisje
*van stoel val*quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:13 schreef blublub het volgende:
[..]
de wattes?
reminder: * blublub is een meisje
ielh!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
kan je nagaan!
hihihihihihihiquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*van stoel val*
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoeoehoei! Zit iedereen hier nu fris dampend met natte haartjes?.
nee ik stinkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ruik naar Kokos
Tis Jamaica Badschuim met kokosgeur, van de Kruidvat. Hele grote fles met wit spulquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mijn Grote Liefde gebruikt ook altijd een of ander speciaal kokos-douche spul uit een rechthoekige fles..
Ja, ik ben net voor de tweede keer onder de douche geweestquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:33 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ja, ik ben net voor de tweede keer onder de douche geweest
Jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef freek_mst het volgende:
Gaat iedereen nu weg![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef freek_mst het volgende:
zou het door mijn petro-chemische luchtje kunnen zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:58 schreef freek_mst het volgende:
En, is het dán wel leuk?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:02 schreef Marc_mga het volgende:
Ik volg Everwood al sinds afl. 1, toen dacht ik eerst dat het een film was
ikzag net 2 minuten en ik ovnd het vooral heeeel saaaaaiiiiiiquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
En, is het dán wel leuk?
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:00 schreef ajuu het volgende:
[..]
![]()
nee, ik ben er nog
[afbeelding]
tsjip tsilp tsliiiiiii[pp
Het is wel geinig ja maar geen topserie, het zou me niet boeien als ik een aflevering mis ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
En, is het dán wel leuk?
Oh, nou dan zal het mij ook niet boeien als ik zal allemaal misquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Het is wel geinig ja maar geen topserie, het zou me niet boeien als ik een aflevering mis ofzo
Ik ga slapen
Trustequote:Op woensdag 9 juni 2004 00:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Het is wel geinig ja maar geen topserie, het zou me niet boeien als ik een aflevering mis ofzo
Ik ga slapen
*hand van de tafel losruk*quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:10 schreef freek_mst het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag!!![]()
hoop dat het morgen ook zo goed is ga ik lekker de stad in en het terrasje op![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*hand van de tafel losruk*
Nou, ik vind het maar vies warm en broeierig hoor
Nou ja, discussie... Het was meer langs elkaar heen praten, geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:27 schreef ajuu het volgende:
kan niet slapen
wow er was zo waar een interessante discussie hier vanddag in dit topic. een discussie, oei!
Ja zag het!!!! *op de kalender schrijf*quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:27 schreef ajuu het volgende:
kan niet slapen
wow er was zo waar een interessante discussie hier vanddag in dit topic. een discussie, oei!
Er was een discussie dat is al bijzonder.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, discussie... Het was meer langs elkaar heen praten, geloof ik..
warm in mestreech he.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
*weer terug is*
eg welquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:32 schreef freek_mst het volgende:
[..]
warm in mestreech he.![]()
![]()
Moet je je een airco kopen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is nog te warm om te gaan slapen..
Zou het in Parijs nu ook zo warm en benauwd zijn?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Het is nog te warm om te gaan slapen..
Mjah, maar dan is het anders. Dan zit je nog tot laat op een koel terras tussen de Franse meneren, waarna je lekker naar je hotel gaat en je verder niets hoeft.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou het in Parijs nu ook zo warm en benauwd zijn?
ga je naar Parijs?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou het in Parijs nu ook zo warm en benauwd zijn?
Franse menerenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, maar dan is het anders. Dan zit je nog tot laat op een koel terras tussen de Franse meneren, waarna je lekker naar je hotel gaat en je verder niets hoeft..
Nee, maar onze G_E komt er net vandaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:37 schreef freek_mst het volgende:
[..]
ga je naar Parijs?
Pompiers!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Franse meneren
ah, ouiquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:37 schreef Great_Expectations het volgende:
En desnoods zijn er de Pompiers die voor verkoeling kunnen zorgen..
ja daar is het ook een discussie in het [HOMO] topic voorquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou ja, discussie... Het was meer langs elkaar heen praten, geloof ik..
Dan word het verhaal een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, maar onze G_E komt er net vandaan
ach, je kent ze bij naamquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ah, oui
Didier et Francois
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:43 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach, je kent ze bij naam![]()
Pompiers log nr 69quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ah, oui
Didier et Francois
is/wordt dit een nieuwe gay-fetisch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Zou onze Francois zich vanavond eenzaam voelen?
Misschien is ie wel op zoek naar jou!!! beavquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Zou onze Francois zich vanavond eenzaam voelen?
ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Pompiers log nr 69
Emergency, code red this evening. Matthieu from the Rue Keller phoned to report that he's feeling "a bit lonely" now that his usual club's monthly underwear party has been canceled due to unfavorable weather. A squadron of 5 of our best men has been dispatched to deal with the situation forthwith. I shall remain in bed at base with Didier to pray for their safe return...
Hij kijkt wel eenzaam en verward he?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:47 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Misschien is ie wel op zoek naar jou!!! beav![]()
vuurtje hierquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ajuu, waarom let jij toch steeds zo op wat ik zeg?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef ajuu het volgende:
[..]
vuurtje hier
brandje daar
overal zit beverhaar
Echte liefde heeft geen woorden nodig beavje!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij kijkt wel eenzaam en verward he?
Maar mijn frans is niet zo goed..
zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En m'n vodka dan?
hoge vlammen, echte liefdequote:Op woensdag 9 juni 2004 00:52 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Echte liefde heeft geen woorden nodig beavje!!!![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:52 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Echte liefde heeft geen woorden nodig beavje!!!![]()
quote:De ogen en de blikken, zoals ik dat in Nederland ook kende. Jongens, veel jongens zelfs. In een café gingen we wat drinken. Mijn reisgenoot, die niet erg blij was met mijn plannen, voelde zich zwaar bekeken. Ik ook, maar ik vond het geweldig. En jawel, een beau garçon sprak mij – internationale homo die ik ben – aan:
- "Bonsoir, ça va?"
- "Ça va bien, merci!" antwoordde ik in middelbareschool-Frans. Tot zover ging het me goed af. Maar toen volgde er een riedel Frans van zijn kant waar ik ne peut pas faire le chocolat (geen touw aan vast kon knopen). Ik kan heus wel een broodje bestellen, maar bij een huis-, tuin- en keukenpraatje stuit ik toch op wat moeilijkheden.
Ik heb het gelezen, ajuutje, maar ach... om de discussie weer zo aan te zwengelen zo voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:52 schreef ajuu het volgende:
[..]
zeg!
toch was het helmmaal niet zo oninteressant wat ik daar net even aan de discussie toevoegde, maar ja, wie leest het?
het zijn dingen die eigenlijk ook allemaal gewoon niet gezegd mogen worden.![]()
![]()
les gays pompiersquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
En hun kazerne is in de zomer versierd met bloemen, en in de winter uitgebreid met kitschere kerstfrutsels..
zeg, ben je alweer een beetje uitgeblust, menener G_E?quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
Even een korte uitleg: midden in Le Marais, de homo-wijk van Parijs, zit een Brandweerkazerne, vol met atletische heren in een strak uniform. Ze rukken (no pun intended) er voortdurend op uit, om in rood glanzende auto's door de straten vol homo-bars te scheuren. En hun kazarne is in de zomer versierd met bloemen, en in de winter uitgebreid met kitschere kerstfrutsels..
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verzin dit niet, ajuu.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:57 schreef ajuu het volgende:
[..]
zeg, ben je alweer een beetje uitgeblust, menener G_E?
ja die zwengel moet je ook gewoon met rust latenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, ajuutje, maar ach... om de discussie weer zo aan te zwengelen zo voor het slapen gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |