hoe warm is het eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, warmste dag van 2004 tot nu toe, en wie heeft er tentamen
En ja, ik wil een N-Gage
Ik ga straks naar het strand! (lang leve Den Haag!) Mijn tentamens beginnen gelukkig volgende week pas (en tegen die tijd is het hopelijk weet enorm slecht weer, maar dat zal wel niet want bij mijn tentamens is het altijd goed weer...)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, warmste dag van 2004 tot nu toe, en wie heeft er tentamen
En ja, ik wil een N-Gage
ik heb het gevoel dat als ik nog een paar topics doorga capibar weggaatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:48 schreef capibar het volgende:
[..]
(en in de op dat mordradead op moet tieven)
Gijs, serieus, de N-gage suck net zo erg als slurfer choco in een donkere kamerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik onthoud het wel
ben ook al 3 dagen ziekquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:39 schreef mordradead het volgende:
ik ben verdomme ziek, en wat nou capibar als ik dit topic had gemaakt dan was het dus geen cam geweest he
heb jij een ngage?? nee, dan moet je je bek houwenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:59 schreef gieling het volgende:
[..]
Gijs, serieus, de N-gage suck net zo erg als slurfer choco in een donkere kamer
wat ben jij in een kutbui vandaag zeg....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
heb jij een ngage?? nee, dan moet je je bek houwen![]()
nu weer vrienden ?
ik heb zondagochtend voor het laatst gegeten, daarna het er weer uit gekotst voor de rest alleen sproeipoepquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef capibar het volgende:
[..]
wat ben jij in een kutbui vandaag zeg....
en ik heb nogwel buikpijn en het is veel te warm om ziek te zijn en ik heb al sinds zondagochtend niks meer gegeten![]()
ik heb ook gekost nadat ik avond eten heb gehad....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb zondagochtend voor het laatst gegeten, daarna het er weer uit gekotst voor de rest alleen sproeipoepopzich wel geinig en lekker vrij
jij ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:14 schreef jercovski het volgende:
sukkkuulll jij moet naar school
morge komen!!
trap er niet in...... het is een list.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:18 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij ook
boeiendquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:21 schreef mordradead het volgende:
dan wordt ik vast weer gepest enzonet zoals altijd
tegen hooikoorts heb je van die machtige pilletjes heb ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Het gaat goed, alleen die verdomde hooikoorts
nog geen nieuwe consoles, wacht op de DS
ja
goed en ja dat was ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |