zijn niet meer bij elkaar, weet alleen niet meer waar ik dat gelezen hebquote:Op zondag 15 oktober 2006 11:22 schreef WonderMe het volgende:
[..]
ik heb even gekeken op Imdb.commaar er staan amper gegevens bij,slecht bijgewerkt
er staat inderdaad iets over dat auto ongeluk maar that's it
of de 2 nog bijelkaar zijn (Anita,Drazic) staat er niet bij...ook geen recente foto's ofzo
erg jammer
Ik meen het antwoord al ergens gelezen te hebben, maar is die film voor of na z'n ongeluk?quote:Op zondag 15 oktober 2006 11:26 schreef -Sum- het volgende:
[..]
zijn niet meer bij elkaar, weet alleen niet meer waar ik dat gelezen hebmaar imdb is altijd goed bijgewerkt wat betreft film/tv activiteiten hoor. er werd tenslotte gevraagd wat ze tegenwoordig doen. als ze nu bij de slager werken, is dat niet hun taak bij te houden
![]()
en over thunderstruck, de laatste film van callan, is genoeg te vinden
na de opnamens en voor de promotie, daar kon hij dus niet bij zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:13 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik meen het antwoord al ergens gelezen te hebben, maar is die film voor of na z'n ongeluk?
Je bent een engel!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:50 schreef DonDirk het volgende:
Goed nieuws mensen!!
Dankzij Greetings kan ik de borg overmaken aan degene die mij de videobanden bezorgd!
Ik kan dus deze week nog beginnen met het converteren naar dvd's.. Uiteraard inclusief mooi menutje erbij.
Ik moet nog even kijken hoeveel afleveringen er op 1 dvd gaan, ik vermoed rond de 4/5/6...
Zodra er vorm in begint te komen laat ik het jullie weten.
Met vriendelijke groet,
Don Dirk
lol, die ken ik van the guardian en nog tig andere dingen, maar die had ik nooit aan HBH gekoppeldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef Q. het volgende:
Ik was in de bios bij The Devil wears Prada en zag daar een bekend gezicht maar ik kon hem niet plaatsen. Bleek Simon Baker (Tom Summers) te zijn.![]()
quote:Ben Gannon has passed away
above: Ben with the star of The Boy from Oz, Hugh Jackman
Heartbreak High creator and producer Ben Gannon has died at his home in Sydney's eastern suburb of Tamarama after a long battle with cancer.
Aged 54, his 30-year career spanned television, theatre and cinema. As well as bringing us Heartbreak High, Ben's credits include the smash hit Broadway musical The Boy From Oz, The Heartbreak Kid, Head Start and The Man Who Sued God.
Recently, Ben completed a hugely successful arena tour of his musical, starring Hugh Jackman. He was hospitalised for liver cancer before opening The Boy From Oz in New York in 2003.
In 2004, I was fortunate enough to have met Ben in London, where he spoke with me about his career, and Heartbreak High in particular:
"I look for things that appeal to me personally, and find that I'm much more successful when I do something that I would actually want to watch, rather than saying just I'm going to make all this stuff because there's a demand for it."
It's a testament to his success as a producer that eight years after Heartbreak wrapped production, viewers worldwide continue to enjoy his work. My thoughts are with his friends and family.
[heartbreak-high.com]
Ik heb the Devil wears Prada ook gezien en kende hem ook ergens van, maar niet uitgezocht waarvan precies. Maar je hebt gelijk. Ik ken hem ook van HBHquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:24 schreef Q. het volgende:
Ik was in de bios bij The Devil wears Prada en zag daar een bekend gezicht maar ik kon hem niet plaatsen. Bleek Simon Baker (Tom Summers) te zijn.![]()
Ik snap zelf niet dat die Duitsers daarnaar kunnen kijken. Het enige maar dan ook het enige wat Duits ingesproken leuk klinkt zijn Bud Spencer en Terence Hill films.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Duitsland heeft al wel een dvd box van HBH uitgebracht, maar dat is wel heerlijk Duits gesproken. Bleh.
Ik heb Nick en Jody als eerste gezien, dus het eerste seizoen maakt bij mij juist de meest nostalgische gevoelens losquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:54 schreef zwambtenaar het volgende:
Prachtige serie! Ik vind zelf vooral de periode met Ryan en Anita en Sarah enzovoort het mooiste. Maar dat komt vooral omdat ik die periode als eerste heb gezien. De maakt de meeste nostalgische gevoelens bij mij los.
idd, dat ventje heeft nooit meer wat laten horen met z'n dvdtjesquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:28 schreef skiczukie het volgende:
Nou DonDirk, had ik nou gelijk of niet?
Dat mocht toch ook niet meer van de modjes?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:39 schreef -Sum- het volgende:
[..]
idd, dat ventje heeft nooit meer wat laten horen met z'n dvdtjes![]()
Hij heeft m'n mail adres...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:08 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat mocht toch ook niet meer van de modjes?
Gaat niet gebeuren. Hoeveel dvd's denk je dat dat zou worden???quote:Op maandag 26 februari 2007 08:58 schreef Troel het volgende:
Ik hoop gisteren, maar het zal wel over tig jaar worden als het ooit komt.
Heb ik ooit eens op de BBC gezien. Best leuk, met al veel acteurs uit de serie, o.a. Nick.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Gunner het volgende:
HBH is gebaseerd op de film "The Heartbreak Kid"
De film was er dus eerder.
Ah! Dat wist ik nietquote:Op maandag 26 februari 2007 14:05 schreef Gunner het volgende:
HBH is gebaseerd op de film "The Heartbreak Kid"
De film was er dus eerder.
Neh, maar toch bedankt.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:55 schreef DonDirk het volgende:
Mensen die ene proef DVD willen ontvangen, om de kwaliteit etc. te beoordelen
kunnen mij een mail sturen naar
drazic989@hotmail.com.
Dit is de eerste dvd van seizoen 1 ( 4 afleveringen ) Engels gesproken en nederlands ondertiteld.
mvg.!!
PS.
Sommige mensne hebben weinig geduld
ik heb geen reactie op mail gehadquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef Greetings het volgende:
Zo, ik heb de proef DVD binnen!![]()
Kwaliteit is zeer acceptabel, valt me alleszins mee!
Alleen kon ik niet uitvinden hoe ik afleveringen 2,3 en 4 kon zien, maar daar kom ik nog wel achter. Kon alleen 1 zien en als die afgelopen is en ik druk enter start ie weer opnieuw....
Verder alleen maar Hulde!![]()
Hij wordt steeds beter, de kwaliteit..quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:17 schreef Greetings het volgende:
Zo, ik heb de proef DVD binnen!![]()
Kwaliteit is zeer acceptabel, valt me alleszins mee!
Alleen kon ik niet uitvinden hoe ik afleveringen 2,3 en 4 kon zien, maar daar kom ik nog wel achter. Kon alleen 1 zien en als die afgelopen is en ik druk enter start ie weer opnieuw....
Verder alleen maar Hulde!![]()
ik stuur niet vanaf hotmail dus ik stuur NU nog een keer en dan moet je maar je junk in de gaten houdenquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:19 schreef DonDirk het volgende:
Sum,
wat is je emaildres dan, misschien wordt hij geblokkeerd...ik beantwoord alles,
heb al diverse mensen de proef dvd verstuurd, en die hebben hem goed ontvangen..
Heb nu nog betere software dus word steeds mnoooier
groeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |