Ik vond het altijd wel een toffe serie, maar ik wacht even af hoeveel dvd's/geld het gaat worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:08 schreef DonDirk het volgende:
Goed nieuws!!
Ik ontvang binnen enkele dagen alle videobanden van Heartbreak High op videoband,...
Ik start met het maken van DVD's hiervan, inclusief menutje..
Mocht je graag HBH op dvd ontvangen mail dan even naar:
drazic989@hotmail.com
om het een en ander af te spreken
Hoeveel dvd's het worden kan ik op dit moment niet zeggen...die info volgt nog
met vriendelijke groet
Ik heb zeker grote interesse!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:08 schreef DonDirk het volgende:
Goed nieuws!!
Ik ontvang binnen enkele dagen alle videobanden van Heartbreak High op videoband,...
drazic989@hotmail.com
met vriendelijke groet
Stoer!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:08 schreef DonDirk het volgende:
Goed nieuws!!
drazic989@hotmail.com
met vriendelijke groet
Super man! Geweldig dat je die moeite wil doen!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:46 schreef DonDirk het volgende:
Kosten zullen niet veel bedragen..
Hoef er niet veel op te verdienen ofzo, koop lege dvd schijfjes voor 40 cent per stuk...
stel dat het 6 dvd's per seizoen is * 7 seizoenen zijn 42 dvd's a 40 cent...
is niet veel dus, maar wellicht zijn het er minder dan 6 per seizoen..
Hou jullie op de hoogte
Hij krijgt van mij iig fooi!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Super man! Geweldig dat je die moeite wil doen!
Je mag er best wat loon voor rekenen hoor, zou raar zijn als je dat niet zou doen![]()
Ik heb wel vaker mensen beloftes zien doen op dit forum.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:08 schreef DonDirk het volgende:
Goed nieuws!!
drazic989@hotmail.com
met vriendelijke groet
Kun jij ook nog iets anders dan spoileren, zaniken en klonen aanmaken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:53 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mensen beloftes zien doen op dit forum.
gayste kutpost in dit topic.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef vencodark het volgende:
Drazic en Anita hadden ook enorme chemie met elkaar op het scherm. Hadden in het echt ook wat.![]()
Nou en? Die post is gay en irriteert me iedere keer als ik dit topic lees.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:39 schreef Orealo het volgende:
[..]
Eh?
voor zover ik weet is dat wel zo hoor..
Oh ehm.. Ok.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:42 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Nou en? Die post is gay en irriteert me iedere keer als ik dit topic lees.
Wat zegt je psycholoog daar over?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:42 schreef VinoTinto het volgende:
Nou en? Die post is gay en irriteert me iedere keer als ik dit topic lees.
Ik vond dus de eerste zin gay ("Drazic en Anita hadden ook enorme chemie met elkaar op het scherm"), de tweede is gewoon een feit.quote:
Alsof het ons iets interesseert dat jij dat vindtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:51 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Ik vond dus de eerste zin gay ("Drazic en Anita hadden ook enorme chemie met elkaar op het scherm"), de tweede is gewoon een feit..
Het is gewoon zo, waarschijnlijk post die gozer nooit meer in dit topic. En ik heb maar een enkele kloon.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kun jij ook nog iets anders dan spoileren, zaniken en klonen aanmaken?![]()
Gelijk heeft ie, hij heeft 210 afleveringen HBH voor de boeg, dat is 175 uur televisie kijkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, waarschijnlijk post die gozer nooit meer in dit topic.
* skiczukie op knietjes gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef DonDirk het volgende:
Wat een vetrouwen is er hier......
Heb de videobanden nog niet ontvangen, dit omdat degene van wie ik ze krijg een borg ervoor wilt hebben, die ben ik eerst bij elkaar aan het rapen..
Echter degene die moeilijk doen en zeuren dat ik van alles beloof en niet meer post op dit topic hoeven niet te rekenen dat ze iets krijgen..!!
Zal volgende week de video's ontvangen..en dan direkt beginnen
Even gedult aub
Dirk
Oeh, wat een gebla over mijn ontschuldige post van enkele weken geleden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:51 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Ik vond dus de eerste zin gay ("Drazic en Anita hadden ook enorme chemie met elkaar op het scherm"), de tweede is gewoon een feit..
Take it easy, zo zijn mensen op fokquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef DonDirk het volgende:
Heb de videobanden nog niet ontvangen, dit omdat degene van wie ik ze krijg een borg ervoor wilt hebben, die ben ik eerst bij elkaar aan het rapen..
Echter degene die moeilijk doen en zeuren dat ik van alles beloof en niet meer post op dit topic hoeven niet te rekenen dat ze iets krijgen..!!
Even gedult aub
Dirk
Neem je tijd, en nogmaals bedankt voor je inzet!quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef DonDirk het volgende:
Even gedult aub
Dirk
gelijk heb jequote:Op zondag 8 oktober 2006 10:31 schreef DonDirk het volgende:
Even gedult aub
Dirk
ik heb een hele leuke dvd met callan mulveyquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:30 schreef WonderMe het volgende:
weet iemand eigenlijk waarom de serie gestopt is en wat de acteurs en actrices nu
tegenwoordig doen???
auchquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:47 schreef -Sum- het volgende:
na deze film een vrij ernstig auto ongeluk heeft gehad en dat ie weer helemaal in elkaar moet worden gezet![]()
http://www.smh.com.au/articles/2004/05/11/1084041396669.html
In de zin van geld ja.....Ben een regeling aan het treffen met de persoon die mij de banden gaat leveren, wilt hoge borg ervoor..quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:39 schreef outcast_within het volgende:
Borg?
In de zin van geld?
niet op basis van vetrouwen?
Als het stuk gaat krijg je je borg niet terug?
anyway succes
ik heb even gekeken op Imdb.comquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:14 schreef Soul79 het volgende:
Imdb.com is your friend als je wilt zien wat ze nu doen.
Jodie (Abi Tucker) is idd redelijk succesvol, op tv hier is die idd te zien in een vreselijk slechte serie en ook zijzelf was een stuk minder betoverend dan in HBH. Ik meen dat Nick (Alex Dimitriades) een erg gerespecteerd acteur is in Australië.
Maar bijvoorbeeld Danni (Emma Roche) heeft nauwelijks meer iets gedaan na HBH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |