Gewoon doenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik vat het niet, ik heb dit plaatje, een .gif welke on-line staat, maar nu wil ik em opslaan, en kan ik alleen maar opslaan als .bmp kiezen
Nee want hij beweegt, en als bpm doet die dat natuurlijk niet meerquote:Op maandag 7 juni 2004 17:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Okequote:Op maandag 7 juni 2004 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee want hij beweegt, en als bpm doet die dat natuurlijk niet meer
ckech m'n icon maar
hier kan ik hem gewoon als gif opslaanquote:Op maandag 7 juni 2004 17:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee want hij beweegt, en als bpm doet die dat natuurlijk niet meer
ckech m'n icon maar
Zal wel aan mij liggen danquote:Op maandag 7 juni 2004 17:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hier kan ik hem gewoon als gif opslaan
ik mail hem je wel eve.....quote:Op maandag 7 juni 2004 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal wel aan mij liggen dan
TOPquote:Op maandag 7 juni 2004 17:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik mail hem je wel eve.....
gelukt neem ik aan?quote:Op maandag 7 juni 2004 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zekerquote:Op maandag 7 juni 2004 17:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gelukt neem ik aan?
Wist je dat niet dan? Ik heb ze al vanaf m'n 11e ongeveer, toen begon het.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:52 schreef BoJo het volgende:
sinds wanneer heb je tieten
ik kan m'n ogen er niet vanaf houdenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wist je dat niet dan? Ik heb ze al vanaf m'n 11e ongeveer, toen begon het.
Als je lief bent mag je ze wel ff vasthoudenquote:Op maandag 7 juni 2004 18:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan m'n ogen er niet vanaf houden![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je ze wel ff vasthouden
quote:Op maandag 7 juni 2004 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welk strandquote:Op maandag 7 juni 2004 18:42 schreef Fugie het volgende:
whieee ik ga ff voetballeh, op het strand wel te verstaan![]()
![]()
![]()
In Zeeland ergens waarschijnlijkquote:Op maandag 7 juni 2004 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welk strand
wat hij zegtquote:Op maandag 7 juni 2004 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
hooi, pfff... ik ben echt te weinig in de SC de laatste tijd..
quote:zeg krijg je hier voor je eigen 10.000 posts barriere ook nog een eigen fan/afzeiktopique?
't is dan ook een kutkoreaanquote:Op maandag 7 juni 2004 19:36 schreef Repeat het volgende:
3,5 liter v6 en dan maar 192pk is niet echt efficient he.
't Is toch te zielig voor woorden!quote:Op maandag 7 juni 2004 19:48 schreef Tjabbo het volgende:9999
2 weken is die bijna niet aanwezig, en dan moet die nu inees aandachtquote:
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
* PeuRac is er ook weer!! En prijst PeuRac voor zijn avatar!!!![]()
Sterktequote:Op maandag 7 juni 2004 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
damm zo gaat je vader naar de dokter en zo wordt die opgenomen![]()
tintelingen in de benen, en ze weten niet wat het is, morgen komt het hoofd neurologie....en gaan ze test uitvoeren![]()
Damn, dat is klote.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
tintelingen in de benen, en ze weten niet wat het is, morgen komt het hoofd neurologie....en gaan ze test uitvoeren![]()
damn, sterkte !!quote:Op maandag 7 juni 2004 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
damn.... dat is zwaar ruk... maar het kan NOG erger...quote:Op maandag 7 juni 2004 20:49 schreef ThaFreak het volgende:
Damn, gecondoleerd kerel.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
damn.... dat is zwaar ruk... maar het kan NOG erger...
we worden afgelopen maandag gebeld dat het niet zo goed gaat met mijn oma, gaan kijken, en de verpleegster zegt dat het allemaal wel meevalt.... we gaan naar huis, worden om 01.10 uur gebeld dat mijn oma is overleden....![]()
thnx.... ze was 89... maar toch..... blijft gewoon RUK....quote:Op maandag 7 juni 2004 21:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
Damn, gecondoleerd kerel.![]()
Gecondoleerdquote:Op maandag 7 juni 2004 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
damn.... dat is zwaar ruk... maar het kan NOG erger...
we worden afgelopen maandag gebeld dat het niet zo goed gaat met mijn oma, gaan kijken, en de verpleegster zegt dat het allemaal wel meevalt.... we gaan naar huis, worden om 01.10 uur gebeld dat mijn oma is overleden....![]()
Ik kan er nog steeds niet m'n ogen van af houden.quote:Op maandag 7 juni 2004 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
Of over de avatar van Peu natuurlijk
Bijna zuremelk zo! Stop eens met dat kneden..quote:Op maandag 7 juni 2004 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dankje.... jij ook sterkte!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:34 schreef ThaFreak het volgende:
shit dat is helemaal fucked up zeg![]()
gecondoleerd hermandeperman
haha... same here!!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet m'n ogen van af houden.![]()
Het is het eerste wat ik zie als dit topic in kijk![]()
Nee, ik wordt er alleen maar bloedgeil vanquote:Op maandag 7 juni 2004 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
Peu... doet dat geen pijn op den duur...
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet m'n ogen van af houden.![]()
Het is het eerste wat ik zie als dit topic in kijk![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik wordt er alleen maar bloedgeil van![]()
En die melk wordt niet zuur gek, ik ben em aan t kloppen, zodat je heerlijke zoete room krijgt
altijd leuk....quote:Op maandag 7 juni 2004 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Wow ben ik net aan het fietsen...
Zie ik me toch een leuk meisje
Als je me ook van m'n geilheid af helptquote:Op maandag 7 juni 2004 21:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mag ik proeven?????
![]()
wow, was ik net aant voetballe zag ik daar een mooi boerinnetjequote:Op maandag 7 juni 2004 21:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Wow ben ik net aan het fietsen...
Zie ik me toch een leuk meisje
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
altijd leuk....
ga ik vanmiddag naar school... kom ik langs Hogeschool Rotterdam op Dijkzigt.....
zie ik me daar toch wel 100000000 leuke meisjes...![]()
(je zou er voor je plezier de hele dag gaan zitten loeren)
Huilquote:Op maandag 7 juni 2004 21:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
wow, was ik net aant voetballe zag ik daar een mooi boerinnetjetot ze ging praten, dat was zo plat daar verstond ik nix van
![]()
Vlakbij onze school (<5min) zit de horeca en toerisme schoolquote:Op maandag 7 juni 2004 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
altijd leuk....
ga ik vanmiddag naar school... kom ik langs Hogeschool Rotterdam op Dijkzigt.....
zie ik me daar toch wel 100000000 leuke meisjes...![]()
(je zou er voor je plezier de hele dag gaan zitten loeren)
moet dat....quote:Op maandag 7 juni 2004 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je me ook van m'n geilheid af helpt
quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vlakbij onze school (<5min) zit de horeca en toerisme school![]()
en dan nu al slapen???quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ga slaapies doen
Morgen wer 7 uur op
Slaap lekker...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ga slaapies doen
Morgen wer 7 uur op
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 juni 2004 22:00 schreef MutZ het volgende:
Ik ga ervandoor...
Absoluutquote:Op maandag 7 juni 2004 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bestaat echt NIETS beters dan die scholen!!!!
![]()
Wat denk jequote:Op maandag 7 juni 2004 21:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
moet dat....![]()
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat denk je![]()
Voor wat, hoort wat.
Goeie jongenquote:Op maandag 7 juni 2004 22:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vooruit dan maar
![]()
In mijn schoogebouw zitten 3 richtingen:quote:Op maandag 7 juni 2004 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vlakbij onze school (<5min) zit de horeca en toerisme school![]()
wat voor school doe je?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
In mijn schoogebouw zitten 3 richtingen:
-techniek (vrijwel alleen maar jongens)
-economie (dames en heren, maar meer dames)
en..
*roffel roffelderoffel*
-VERZORGINGhubba hubba de pauze's zijn altijd weer feest
![]()
Jij bent de beste van de klas zeker?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:39 schreef BazzoS het volgende:
medewerker beheer ICT op MBO niveau3
(klinkt heel wat, maar het is echt KUT)
Als die de beste van de klas zou zijn, zou die Nivo 4 doen, en geen 3quote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij bent de beste van de klas zeker?
Maar dat kan je vergelijken als de beste van de jostiband zijn
jij bent echt lief hèquote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij zit in Doetinchem op school (5min van mijn huis).quote:Op maandag 7 juni 2004 22:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat voor school doe je?
nee ben verre van de bestequote:Op maandag 7 juni 2004 22:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2004 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij zit in Doetinchem op school (5min van mijn huis).
Bij mij komen er anders 3 langs hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 22:48 schreef BazzoS het volgende:
[..]
stimmt als einer bus
nee.. jullie ML blijft lekker heelquote:Op maandag 7 juni 2004 22:51 schreef ook_gek het volgende:
dan moet je ook niet straat racen
maar wel een cool geluidquote:Op maandag 7 juni 2004 22:50 schreef Metalfreak het volgende:
Hoi mensen
Het is niet cool als je middendemper in één keer in 2 stukken breekt...
74 zit ik altijd in, waar in dtc woon jij ergens dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij komen er anders 3 langs hoor(23 uit Borculo, 25 stadbus, 74 uit Enschede/Groenlo)
Ja, maar ben maar gestopt voordat ik de bewoonde wereld weer in kwam...quote:Op maandag 7 juni 2004 22:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
maar wel een cool geluid![]()
Man ik zal je sterker vertellen. We hebben hem nu terug. Dat ding is STRAK geworden dat wil jij niet weten zeg! Alles is gewoon gedaan. Er zit geen krasj meer op. Hij is gewoon 100% nieuw. Steenslag beschadigingen aan de velgen alles is weg. Er zaten 2 hele diepe krassen op de bumer. Echt door de lak heen. Is helemaal strak gemaakt. Als of er een nieuwe bumer op zit. Echt niet normaal meer die auto. SUPER mooi gewoonquote:Op maandag 7 juni 2004 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee.. jullie ML blijft lekker heel
blijft een mercquote:Op maandag 7 juni 2004 23:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Man ik zal je sterker vertellen. We hebben hem nu terug. Dat ding is STRAK geworden dat wil jij niet weten zeg! Alles is gewoon gedaan. Er zit geen krasj meer op. Hij is gewoon 100% nieuw. Steenslag beschadigingen aan de velgen alles is weg. Er zaten 2 hele diepe krassen op de bumer. Echt door de lak heen. Is helemaal strak gemaakt. Als of er een nieuwe bumer op zit. Echt niet normaal meer die auto. SUPER mooi gewoon![]()
hij is idd erg SLOW ja...quote:Op maandag 7 juni 2004 23:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat een kut SC
Als je van Westendorp af, Dtc in rijd, en je gaat niet linksaf, maar rechtdoor (over de sloot dusquote:Op maandag 7 juni 2004 22:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
74 zit ik altijd in, waar in dtc woon jij ergens dan?tussen school en afslag westendorp iig, maar aan de "hoofdweg" dan?
Het zijn hangtieten die van een vies dik wijf zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
PeuRac HAAL DIE TIETEN WEG
ik word daar nerveus van
Jaloers jongen?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
PeuRac HAAL DIE TIETEN WEG
ik word daar nerveus van
ik nietquote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik word daar nerveus van
loop je nog steeds op je blote potenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:54 schreef ook_gek het volgende:
Op die uiers? Als ze 30 is heeft ze geen sloffen meer nodig. Dan liggen ze op haar voeten![]()
Het scheelt dat ik de enige met een bewegend plaatje benquote:Op maandag 7 juni 2004 23:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
niet nerveus van nerveus... maar omdat het zo beweegt ofzo. daar wordt ik ook_gek van.. snap je wel? ik mag geen bier meer vandaag denk ik
hehehe.. maar jouwe heeft iets... ja, iets.. naja iets weet je wel?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik de enige met een bewegend plaatje ben
Wat dan? Nee sorry, totaal geen ideequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehehe.. maar jouwe heeft iets... ja, iets.. naja iets weet je wel?
ik weet het ook niet.. iets waardoor je er na kijktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat dan? Nee sorry, totaal geen idee
TJa, das vervelend zegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik weet het ook niet.. iets waardoor je er na kijkt
en dan kan ik me niet concentreren e.d.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TJa, das vervelend zeg![]()
zal ik em maar weer veranderen dan?
Die was ook niksquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
NEEEEEEEEEEEE
doe niet...
vond je oranje-avatar toch nix
Ben niet kapot van zo'n tuscan .... daarintegen is het geluid altijd monsterlijk van die TVR's. En hand gemaakt spul is wel oke natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:27 schreef PeuRac het volgende:
The good old TVR will be replaced by the Tuscan S soon.
Check !quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:28 schreef PeuRac het volgende:
Je bedoelt de Nürnburg Ring? Alleen als je verdomd goed kunt rijden.
Wat wil je met, motorfiets dempersquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben niet kapot van zo'n tuscan .... daarintegen is het geluid altijd monsterlijk van die TVR's. En hand gemaakt spul is wel oke natuurlijk
Tuurlijk wel, met de Zafiraquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Check !
Mee eens ... je hoeft er zelf ook niet op
Hmmwhah ... dat zeg ik niet meteen ... maar het is erg okequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je met, motorfiets dempersIk vind het mooier klinken als dan (
) een Ferrari
Ikzelf ben er wel meerdere keren opgeweest ... nog nooit zelf geredenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, met de Zafira(die is er al op geweest
)
Ik reed toen niet zelf (had nog geen rijbewijs). En van de zomer met de M5 ('00) van m'n neef er opquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ikzelf ben er wel meerdere keren opgeweest ... nog nooit zelf gereden
Kijk alsjebleift uit zeg .... straks rij je em kort.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik reed toen niet zelf (had nog geen rijbewijs). En van de zomer met de M5 ('00) van m'n neef er opdat word
eerst rijdt hij 5 rondjes, en dan mag ik er een paar.
Ik kijk zeker uit, en heb absoluut niet de ilusie om ook maar in de buurt van m'n neef z'n tijd te komen. Ik rij gewoon lekker relax over die baan daar, ga geen gekke dingen doen ofso, ook niet in de buurt van de grens rijden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk alsjebleift uit zeg .... straks rij je em kort.
Ach.... ik heb met verschillende monsters meegereden over de ring. Ook wat minder snelle auto's
Wel een wereldbak zo'n M5 heh? Erg dik geluid in zo'n ding. Zou maar wat graag eens een ritje maken met zo'n auto. Alhoewel ik al vergelijkbaar spul heb geredenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kijk zeker uit, en heb absoluut niet de ilusie om ook maar in de buurt van m'n neef z'n tijd te komen. Ik rij gewoon lekker relax over die baan daar, ga geen gekke dingen doen ofso, ook niet in de buurt van de grens rijden.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:58 schreef Fugie het volgende:
mogeh![]()
lekker weertje he ?
Een vriend van me heeft een motordemper onder zijn Peugeot 106, wat klinkt dat gaaf zegquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je met, motorfiets dempersIk vind het mooier klinken als een Ferrari
dus als ik die bus kaap en rechtdoor rijd dan heb jij geen last meer van roest aan je opel?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je van Westendorp af, Dtc in rijd, en je gaat niet linksaf, maar rechtdoor (over de sloot dus) Dan kom je bij onze buren uit.
nee dat is geen goeje ootoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:18 schreef riceboy het volgende:
hey is dat een goeje auto zon sorento?
ik ga morgen ook een motordemper van een vrind zijn CBR1000F onder mijn Express hangen...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:20 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft een motordemper onder zijn Peugeot 106, wat klinkt dat gaaf zeg
en 't ziet er nog heel goed uit ook
wel de einddemper er af halen he?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ga morgen ook een motordemper van een vrind zijn CBR1000F onder mijn Express hangen...
het is een Devil... hij heeft er nu een zelf gemaakt.. TERING wat een geluidjequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wel de einddemper er af halen he?
nee, JOU einddemper er af, en die motordemper er onderquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het is een Devil... hij heeft er nu een zelf gemaakt.. TERING wat een geluidje![]()
Waarom hebben jullie er dan een topic overquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee dat is geen goeje ooto![]()
LOL anders zou dat motording op de grond liggenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nee, JOU einddemper er af, en die motordemper er onder
dit is geen topic over die otooquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:31 schreef riceboy het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie er dan een topic over
om slap te ouwehoeren, jan doedelquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:31 schreef riceboy het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie er dan een topic over
Maar wrom dan die auto in de naamquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dit is geen topic over die otoo![]()
dit is een SlowChat
is jou Reno zover verlaagd?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
LOL anders zou dat motording op de grond liggen
ik heb geen idee wie er een impreza turbo heeft, ik weet wel dat StefanP een Supra heeftquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:35 schreef riceboy het volgende:
ow maar als hullie hier altijd sijn misschien weten jullie ook sijn er hier veel mensen met mooie auto's met spoilers en turbo en zo? misschien impreza turbo of zo?
dat jij die vraag snapt.. huldequote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie er een impreza turbo heeft, ik weet wel dat StefanP een Supra heeft
supra is dat zon japans hok?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:38 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie er een impreza turbo heeft, ik weet wel dat StefanP een Supra heeft
oja dat word dan lassen, en das niet verstandig met andermans uitlaatquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat jij die vraag snapt.. hulde![]()
en nee mijn Reno is niet verlaagd![]()
alleen ik heb zo'n naar beneden in de grond stekende uitlaat weet je wel..
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:39 schreef riceboy het volgende:
[..]
supra is dat zon japans hok?
een impreza is geen japanse auto?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:39 schreef riceboy het volgende:
[..]
Of je bent gewoon zo onnozel of je vraagt er gewoon om.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:39 schreef riceboy het volgende:
[..]
ej bojoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Of je bent gewoon zo onnozel of je vraagt er gewoon om.![]()
Heey Tommeeeyyhhhquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ej bojo![]()
sorry hoor ik vraag maar maar ik ken niet zoveel van die auto's maar ik vin die supra zo vierkant en de impreza is 1337quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
Of je bent gewoon zo onnozel of je vraagt er gewoon om.![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:45 schreef riceboy het volgende:
[..]
sorry hoor ik vraag maar maar ik ken niet zoveel van die auto's maar ik vin die supra zo vierkant en de impreza is 1337
gaat zon supra harder dan?
oe is dat ene nieuwe model?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je nou nog zegt dat ie vierkant is krijg je geen koekje meer![]()
type MK4 uit 1994quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:50 schreef riceboy het volgende:
[..]
oe is dat ene nieuwe model?
Je hebt The Fast and The Furious toch wel gezien?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:50 schreef riceboy het volgende:
[..]
oe is dat ene nieuwe model?
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
et forum doet et weer
Ah ja die het ik wel gezien dat is een vette fillum!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je hebt The Fast and The Furious toch wel gezien?![]()
[afbeelding]
dat is dat japanse hok jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:48 schreef riceboy het volgende:
[..]
Ah ja die het ik wel gezien dat is een vette fillum!
is die oranje de supra in die film dan? die is
Achjah... je kunt het hem ook niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 11:48 schreef riceboy het volgende:
[..]
Ah ja die het ik wel gezien dat is een vette fillum!
is die oranje de supra in die film dan? die is
En zijn BrEeZaH sig dan....quote:Geboortedatum: 1987-02-06
Een auto als je 17 bent en WTF IS 1337quote:PeTj3S ZiJn 1337 en me ibiza ook
1337 is "leet" en dat is weer een taal die ooit gebruikt werd door computernerds/hackers/coders/gamers e.d.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achjah... je kunt het hem ook niet kwalijk nemen
[..]
En zijn BrEeZaH sig dan....
[..]
Een auto als je 17 bent en WTF IS 1337![]()
wat betekent leet danquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
1337 is "leet" en dat is weer een taal die ooit gebruikt werd door computernerds/hackers/coders/gamers e.d.![]()
nu wordt het door iedere BrEeZaH slet en PeTj3S mongool gebruikt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat betekent leet dan![]()
lees onderstaande voor meer uitlegquote:The term "leet" comes from the word "elite". Leet can be either pronounced as "leet" (monosyllabic, rhymes with "eat") or by pronouncing the L separate from the rest of the word as "elle eat" (elite).
thnx... weer een woord wijzer van de BrEeZaH generation...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
[..]
lees onderstaande voor meer uitleg
1337 uitleg
nee dat dus niet...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
thnx... weer een woord wijzer van de BrEeZaH generation...![]()
AHHHHHHHHHHHHHH HELLUPPP... een spook hier...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:43 schreef MutZ het volgende:
*boe*
dat klinkt helemaaaal niet goedquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
ook nog...!!!
zit nu op school... ben fijn bezig aan het project![]()
sterker nog... het IS helemaal niet goed.... kan ik gelijk uit school ook nog door naar mijn werk...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat klinkt helemaaaal niet goed![]()
wat voor iets doe je dan? dat je er niet van snapt?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:53 schreef Fugie het volgende:
ik ook op schoolmet zulk weer
en we snappen er nix van
en ik moet nog veel te lang
longlist criteria opstellen voor erp pakketselectie ofzo, maar me dit weer kan ik met niet concentreren, ik zie alleen maar mooie vrouwen in te weinig kleding voorbij lopenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor iets doe je dan? dat je er niet van snapt?![]()
dat is een voordeel met dit weerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
longlist criteria opstellen voor erp pakketselectie ofzo, maar me dit weer kan ik met niet concentreren, ik zie alleen maar mooie vrouwen in te weinig kleding voorbij lopen![]()
ja maar ik ga zo ook naar huis denk ik, fuck deze onzinquote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat is een voordeel met dit weer
wat moet je doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef BazzoS het volgende:
BazzoS die eindelijk thuis is en er achter komt datie nog veel moet doen
ik ben er allang achter dat ik nog veel moet doen, maar met dit weer doe ik nixquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:03 schreef BazzoS het volgende:
* Fugie die eindelijk thuis is en er achter komt datie nog veel moet doen
I LOVE THIS WEATHER!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:58 schreef Fugie het volgende:
[..]
longlist criteria opstellen voor erp pakketselectie ofzo, maar me dit weer kan ik met niet concentreren, ik zie alleen maar mooie vrouwen in te weinig kleding voorbij lopen![]()
jazeker, primaaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
I LOVE THIS WEATHER!!!!!!!!!!!!!!!
Damn... het lijkt altijd wel alsof ze zodra het mooi weer wordt een blik mooie vrouwen opentrekken...![]()
wat voor scooter heb je?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jazeker, primaaIk ga zo es ff naar het plaatselijke watergat scooteren, om ff wat te kijken
eerst nog een handleiding schrijven over een helpdeskprogramma, helpmaster genaamd![]()
helpdeskquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
eerst nog een handleiding schrijven over een helpdeskprogramma, helpmaster genaamd![]()
Peugeot Speedfight MK1 (klinkt stoerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
wat voor scooter heb je?
goed hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
Lekker joh, zo'n airco op de kamer
lekker joh. op school computeren en het raam 10 cm voor me wagenwijd open!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:11 schreef Tjabbo het volgende:
Lekker joh, zo'n airco op de kamer
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:12 schreef Fugie het volgende:
ik ga naar huis, ben ik om 4 uur thuisLekker kansloos in de trein met dit weer
dat redt het niet tegen een aircoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker joh. op school computeren en het raam 10 cm voor me wagenwijd open!!!![]()
hehe...... idd iddquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat redt het niet tegen een airco
wel als jullie beide straks weer naar buiten moetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat redt het niet tegen een airco
Mijn auto staat in de schaduw, en de raampies gaan lekker open.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:18 schreef BazzoS het volgende:
[..]
wel als jullie beide straks weer naar buiten moeten
ik heb geen auto...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mijn auto staat in de schaduw, en de raampies gaan lekker open.
Daarbij gaan we geregeld ff naar buiten van de zon genieten. gewoon wanneer wij willen.
nu jij weer
mijne staat in de zonquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mijn auto staat in de schaduw, en de raampies gaan lekker open.
Daarbij gaan we geregeld ff naar buiten van de zon genieten. gewoon wanneer wij willen.
nu jij weer
lekker lan-nenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mijne staat in de zonwel met de ramen open
en als het echt warm wordt kan ik altijd nog in de lan-ruimte gaan zitten![]()
![]()
ik rook nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb geen auto...
en ik zit bij een raam....
en ik ga buiten roken wannee rik wil![]()
nu jij weer![]()
nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lekker lan-nen![]()
nee... en BTW... ik ga nu ff rokenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
roken is vies
smeerlapOrijquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee... en BTW... ik ga nu ff roken![]()
tot zo![]()
Roken is vies.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb geen auto...
en ik zit bij een raam....
en ik ga buiten roken wannee rik wil![]()
nu jij weer![]()
heb je eigenlijk airco in je celica?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Roken is vies.
Ik ga met collega's mee naar buiten als ze roken. + als ik verder nog naar buiten wil, zegt ook niemand iets van.
Geen auto hebben is in dezen een nadeel dunkt me, en bij een raam zitten is nog niet half zo goed als airco hebben.
jullie weer
Arcoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je eigenlijk airco in je celica?![]()
rolatorrrrquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:40 schreef BazzoS het volgende:
ik ga weer verder met mijn handleiding
latOr
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb je eigenlijk airco in je celica?![]()
precies.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
met de nadruk op Kunnen![]()
ja eik ben ik erg druk. maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
hehehe... idd idd.... maar moet jij niet eens wat gaan doen ofzo
lol..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja eik ben ik erg druk. maar ik heb geen zin
same here....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja eik ben ik erg druk. maar ik heb geen zin
Function Geenzin(integer) : Integer;quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lol..
die functie(GeenZin) zat anders niet verwerkt in je proggie van vanochtend![]()
![]()
kuck nueken kuchquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
same here....
met dit weer wil je echt gewoon wat anders gaan doen....
kuch strand kuch
ja maar die functie moet je nog implementeren in je libaries zodat je em kan aanroepen in je programma, anders kan je niet fokken en het druk op je werk hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Function Geenzin(integer) : Integer;
Begin
If Geenzin.check != false then
return(1) else return (0);
End;
zo goed tomz ?
lijkt excel welquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Function Geenzin(integer) : Integer;
Begin
If Geenzin.check != false then
return(1) else return (0);
End;
zo goed tomz ?
neinquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lijkt excel wel
Pseudocodequote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
lijkt excel wel
ahhhhhhhh ook mooi...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nein
dat is TjabboTommy's![]()
me2quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:32 schreef PeuRac het volgende:
Heyylang leve de airco
![]()
ik ga ze ff lekker in de zon liggen denk ik, biertje erbij
ja je krijgt er spontaan zin van hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:33 schreef BoJo het volgende:
goh wat een geil weer![]()
uhuquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja je krijgt er spontaan zin van he
Foei!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:35 schreef PeuRac het volgende:
Ik begin me met dit weer af te vragen waarom ik ook alweer een vriendin heb![]()
Ik bedoel, al dat lekkere geile spul wat voorbij komt, vaak met weinig aan
Kn ik me voorstellenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:36 schreef BoJo het volgende:
Opeens een heel wespen/bijen zwerm voor ons keukenraam, ziet er best eng uit![]()
Best wel hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
mnja je hebt wel gelijk![]()
johquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kn ik me voorstellen
TIP: hou t raam dicht
waarom moet ik altijd werken op dit soort dagenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:32 schreef PeuRac het volgende:
ik ga ze ff lekker in de zon liggen denk ik, biertje erbij
Ik ben blij dat ik nu niet hoef te werken, ik moet dan in m'n pak en het jasje aanhouden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom moet ik altijd werken op dit soort dagen![]()
Gelukkig hebben ze op mijn werk airco... en arkoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu niet hoef te werken, ik moet dan in m'n pak en het jasje aanhouden.![]()
waarom...??? Staat niets onlogisch bij hor!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben doorgedraaid
Ik was effe vergeten dat die directiebakken ook uitgerust zijn met arko natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze op mijn werk airco... en arko
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Function CheckWeer(integer) : Integer;
Begin
Wolk=0;
For i=1 to Num(wolken) do wolk=wolk +1
For temp = 1 to 3 do temp=temp + Readtemp(sensor & 'sensor');
If temp > 20 AND wolk < 10 then return(1) else return(0)
End;
Begin
if CheckWeer = 1 then
BierDrink=1;
VrouwKijk=1;
LigTuin=1;
else
BierDrink=1;
VrouwKijk=1;
LigTuin=0;
end;
ik ben doorgedraaid
Ik vraag me af of ik je nu moet feliciteren, want je moet ook nieuw werk zoeken natuurlijk, en dat is ook niet altijd even handigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb nu definitief ontslag genomen btw
wat ga je nu doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:01 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb nu definitief ontslag genomen btw
Werk zoeken... dat zegt die tochquote:Op dinsdag 8 juni 2004 16:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat ga je nu doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |