Hmm ok, daar zit wel wat in.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Butra het volgende:
Horna heeft een gras record van 0-1 en die Italiaan heeft een paar keer de 2e ronde op Wimbledon gehaald. Maargoed, Pescosolido is wel afgezakt en is te pakken natuurlijk.
Ik denk en hoop Federer. Voor de Engelsen zou het natuurlijk super zijn als Henman wint. Hoe lat speelt Federer morgne overigens? Ik dacht dat de titelverdediger (Federer dus) altijd op de eerste maandag om 14.00 uur Nederlandse tijd het Center Court opent.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:36 schreef TheRoach het volgende:
Zal Federer winnen, of wint iemand anders volgens jullie, ik denk dat Federer een grote kans maakt.
Wimbledon Today vond ik echt leuk vorig jaar. Eltingh, Siemerink en ook Wilfried Genee vond ik erg grappig. Wie gaan er trouwens Wimbledon volgen via de BBC en wie via RTL5? Ikzelf waarschijnlijk via de BBC (vind het commentaar beter), maar ik vind de nabeschouwingen op RTL5 een stuk leuker.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:55 schreef Morphieus het volgende:
Wimbledon is en blijft leuk om naar te kijken. Ik tip Roddick en Hewitt voor een finale plaats. Trouwens komen er dit jaar weer uitzendingen van Wimledon Today, was wel een leuk programma. Zou iemand mij ook kunnen zeggen of er een Wimbledon Manager komt?![]()
![]()
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden voor degenen die zich dit ook afvroegen: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op zondag 20 juni 2004 13:23 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik denk en hoop Federer. Voor de Engelsen zou het natuurlijk super zijn als Henman wint. Hoe lat speelt Federer morgne overigens? Ik dacht dat de titelverdediger (Federer dus) altijd op de eerste maandag om 14.00 uur Nederlandse tijd het Center Court opent.
De wedstrijden van de Nederlanders zal de BBC niet uitzenden (tenminste de eerste paar rondes niet), misschien Schalken een keer, maar verder niet, dus dan kijk ik naar RTL5 (als er tenminste een camera op de baan aanwezig is). Bij andere wedstrijden zap ik een beetje tussen BBC en RTL5. De nabeschouwingen zijn idd erg leuk op RTL5, vooral wanneer er weer een Wimbledonmanager komt en wanneer Jan of Jacco het niet goed doet daarin. Dan willen ze dat wel een paar keer vertellenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef girllover het volgende:
Wie gaan er trouwens Wimbledon volgen via de BBC en wie via RTL5?
correctie:quote:Op zondag 20 juni 2004 13:42 schreef Leatherface het volgende:
Hoop dat Srichaphan kan stunten. Gisteren in Nottingham voor het eerst een ATP - toernooi gewonnen.
Leuke speler en lijkt goed in vorm te zijn.
Bron: http://www.atptennis.com/(...)sp?playernumber=S675quote:SINGLES CAREER TITLES (4): 2002--Long Island, Stockholm; 2003--Chennai, Long Island FINALIST (4): 2002--Chennai, Washington; 2003--Indianapolis; 2004--Chennai
Ik vind het commentaar bij RTL5 ook best wel ok.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef girllover het volgende:
[..]
Wimbledon Today vond ik echt leuk vorig jaar. Eltingh, Siemerink en ook Wilfried Genee vond ik erg grappig. Wie gaan er trouwens Wimbledon volgen via de BBC en wie via RTL5? Ikzelf waarschijnlijk via de BBC (vind het commentaar beter), maar ik vind de nabeschouwingen op RTL5 een stuk leuker.
en weer onderbrokenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:16 schreef Juan Zueco het volgende:
Sluit is begonnen.
J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |