Wimbledon today announced a 4.8% increase in singles prize money (including the qualifying competition) at the 2004 Championships (21st June - 4th July). The Gentlemen’s Champion will receive £602,500 (£575,000 in 2003) and the Ladies’ Champion £560,500 (£535,000 in 2003).quote:Op maandag 7 juni 2004 16:33 schreef TheRoach het volgende:
Wat kan men eigenlijk winnen, 1e en 2e bij de mannen en vrouwen? Hoeveel geld?
Zoals een beroemde tenniser ooit zei: "Gras is voor koeien, maar niet om op te tennisen. "quote:Op maandag 7 juni 2004 17:19 schreef I.R.Baboon het volgende:. Gras.
.
Nou ja, ik moet toegeven dat ik het zelf ook een enorme kutondergrond vind om op te spelen, maar als TVsport heb ik een voorliefde voor service-volley spelers en die komen natuurlijk het beste uit de verf op gras. En tja, Wimbledon heeft gewoon meer uitstraling dan de andere Grand Slams.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals een beroemde tenniser ooit zei: "Gras is voor koeien, maar niet om op te tennisen. "
Of Roddick.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:36 schreef TheRoach het volgende:
Zal Federer winnen, of wint iemand anders volgens jullie, ik denk dat Federer een grote kans maakt.
Ik denk dat v. Lottum net niet rechtstreeks toegelaten gaat worden, het zal er iig om spannen want hij is vandaag buiten de top 100 gevallen. Dennis van Scheppingen mag wel direct meedoen, denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kom na de grastoernooien wel met een definitieve voorspelling
Even wat puntjes vooraf:
- Federer heeft het spel om te gaan winnen
- Verkerk hoeft maar 2 potjes te winnen om goed punten te gaan pakken
- Sluiter, Schalken, v Lottum vinden gras helemaal niet erg
Ik hoop het. Ik zou het hem meer dan ieder ander gunnen.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:43 schreef mitt het volgende:
Het laatste kunststukje van Goran
Zou geweldig zijn, alleen wordt het em niet helaasquote:Op maandag 7 juni 2004 17:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik zou het hem meer dan ieder ander gunnen.
http://www.wimbledon.com/en_GB/about/tickets/tickets_prices.htmlquote:Op maandag 7 juni 2004 18:12 schreef Sasandra het volgende:
Ik zou graag een keer een dagje rondlopen op het terrein, en dan de kwartfinales zien, ofzo. Weet iemand wat het kost om een wedstrijd op het center court te zien?
Wimbledon is het enige Grand Slam toernooi dat ik echt volg. Roland Garros vind ik ook nog wel leuk, maar de rest boeit me echt helemaal niets.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toegeven dat ik het zelf ook een enorme kutondergrond vind om op te spelen, maar als TVsport heb ik een voorliefde voor service-volley spelers en die komen natuurlijk het beste uit de verf op gras. En tja, Wimbledon heeft gewoon meer uitstraling dan de andere Grand Slams.
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk...quote:Op maandag 7 juni 2004 18:48 schreef TIM-846 het volgende:
dat is aardig prijzigmaar dan heb je ook wat
Volgens mij wordt de grens van directe toelating tot het toenooi al ver voor het toernooi gemaakt en niet pas een week vantevoren.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat v. Lottum net niet rechtstreeks toegelaten gaat worden, het zal er iig om spannen want hij is vandaag buiten de top 100 gevallen. Dennis van Scheppingen mag wel direct meedoen, denk ik.
Ik hoop het.,quote:Op maandag 7 juni 2004 19:18 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de grens van directe toelating tot het toenooi al ver voor het toernooi gemaakt en niet pas een week vantevoren.
Ik denk dat Van Lottum gewoon mee mag doen
Als het net zoals vorig jaar is zal dat zeker het geval zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:20 schreef Butra het volgende:
Met Siemerink en Eltingh worden het sowieso 2 leuke weken.
Ik ben er 100% voor dat gras voor koeien is en niet om op te tennissenquote:Op maandag 7 juni 2004 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet toegeven dat ik het zelf ook een enorme kutondergrond vind om op te spelen, maar als TVsport heb ik een voorliefde voor service-volley spelers en die komen natuurlijk het beste uit de verf op gras. En tja, Wimbledon heeft gewoon meer uitstraling dan de andere Grand Slams.
Goed punt, want al die suffe spanjaarden hebben natuurlijk geen zin.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:49 schreef Andiyan het volgende:
Het lijkt mij zeer waarschijnlijk dat van Lottum gewoon wordt toegelaten in het hoofdschema van Wimbledon. Want aangezien er 100 man rechtstreeks worden toegelaten en er meestal een hoop afmeldingen zijn valt van Lottum automatisch binnen de top 100. Hij staat nu 109e en tsja.. minder dan 9 afmeldingen lijkt me wel erg weinig![]()
Zeker nu zonder Henin en Clijsters.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:42 schreef Leatherface het volgende:
Bij de dames zal het vast en zeker een Williams worden.
Ik hoop het idd ook, maar de zusjes Williams zijn natuurlijk extra gemotiveerd na die blamage (zo kun je het wel noemen) op RG. Het zal dus wel moeilijk worden voor de Russische dames, op gras lijkt het mo sowieso zwaarder voor hen. Maar misschien zit er nog een verrassinkje in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zeker nu zonder Henin en Clijsters.
Denk niet dat de Russischen op dit moment op gras een vuist kunnen maken. Ik hoop het wel.
Mauresmo??.. Wanneer gaat ze dat eens een keertje waar maken dan.. Ze draait toch al lang genoeg mee..quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef mitt het volgende:
Of eindelijk Mauresmo..veruit de beste tennister samen met de Williams-zussen, jammer dat ze niet met de spanning omkan gaan.
En ik hoop toch wel dat Jelena Dokic eindelijk weer eens wat gaat winnen.
Ja dat hoop ik ook, ben altijd wel een beetje fan van haar geweestquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:55 schreef mitt het volgende:
En ik hoop toch wel dat Jelena Dokic eindelijk weer eens wat gaat winnen.
Het feit dat ze toch wel hoog op de ranglijst staat vind ik toch wel een indicatie dat ze 1 van de beste speelsters is....quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:08 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Mauresmo??.. Wanneer gaat ze dat eens een keertje waar maken dan.. Ze draait toch al lang genoeg mee..![]()
Tsjah.. ik vind dat dat neit zoveel zegt.. Als je elk jaar trouw overal je puntjes haalt en verdedigt blijf je wel hoof staan.. maar dan hoef je nog geen echte topper te zijn..quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het feit dat ze toch wel hoog op de ranglijst staat vind ik toch wel een indicatie dat ze 1 van de beste speelsters is....
Ja maar je moet toch wel wat puntjes halen wil je zo hoog komen te staan. daar zitten de nodige goeie resultaten bij iig.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:16 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Tsjah.. ik vind dat dat neit zoveel zegt.. Als je elk jaar trouw overal je puntjes haalt en verdedigt blijf je wel hoof staan.. maar dan hoef je nog geen echte topper te zijn..
Ok dude. get your point.. En der zit ook wel een redelijke kern van waarheid in..quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja maar je moet toch wel wat puntjes halen wil je zo hoog komen te staan. daar zitten de nodige goeie resultaten bij iig.
Zeker als je een paar jaar zo hoog blijft staan. Betekend toch dat je al een paar jaar een heleboel punten bij mekaar speelt.
Misschien zit er verschil tussen mijn definitie van een topper en die van jou
Ik weet heel goed wat er voor nodig is om zo ver te komen als dat bijvoorbeeld Mauresmo gekomen is. Heb het van heel dichtbij meegemaakt. Ik ben redelijk thuis in het wereldje.
En dat vormt bij mij de mening dat ook als je 20ste van de wereld staat, je nog een redelijke topper bent.
ik bedoel hier trouwens niet mee te zeggen dat jij er geen verstand van hebt of dat jij niet weet wat er voor nodig is oid. Ik vind alleen dat als je er zoveel voor gedaan hebt als dat zij ongetwijfeld gedaan heeft, dat je dan al een redelijke topper bent.
Zeker, volgens mij speelt Nalbandian geen voorbereidingstoernooien voor Wimbledon.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:38 schreef zjroentje het volgende:
Ben benieuwd hoe Nalbandian het gaat doen.
Roddick, Hewitt, Federer, dat zijn wel de topfavorieten voor Wimbledon.quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:48 schreef Leatherface het volgende:
Verwacht dat Hewitt ook weer ver komt.
En wie dat zegt heeft nog niet naar Queens gekeken..quote:Op donderdag 10 juni 2004 17:02 schreef mitt het volgende:
Wie zegt dat Hewitt niet de supervorm heeft heeft blijkbaar niet naar Roland Garros gekeken
Zelfs daar was ie erg goed(kwartfinale), ik heb wel het gevoel dat de Hewitt van 2002 terug zit te komen, helaas
Geen idee.. Mischien dat aan waanbeelden lijdt.. Verblijf je momenteel in een inrichting.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:06 schreef The_Hives het volgende:
Hoe kom ik er dan bij dat Hewitt er uit lag![]()
neequote:Op vrijdag 11 juni 2004 01:01 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Geen idee.. Mischien dat aan waanbeelden lijdt.. Verblijf je momenteel in een inrichting.![]()
![]()
![]()
Nou goed, ze heeft idd nog geen groot toernooi gewonnen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:06 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Ok dude. get your point.. En der zit ook wel een redelijke kern van waarheid in..![]()
Alleen denk ik dat Mauresmo niet de geschiedenis boeken in zal gaan als een echte wereld topper aangezien ze geen grote toernooien kan winnen..
Ik weet persoonlijk ook heel goed hoe het er in het wereldje aan toe gaat, ik maak het namelijk ook van dichtbij mee.. En heb zeker ook wel respect voor de mensen die zo ver komen, want het is zeker geen pretje.. (En het draait ook allemaal redelijk om geld..
Ik iig niet...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 15:02 schreef Chepke het volgende:
Is er nog niemand ooit bij Wimbledon geweest als toeschouwer??
de eerste 128 toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:59 schreef mitt het volgende:
Elise Tamaela gaat over een uurtje beginnen aan haar eerste ronde kwalificatie..
en hoe zit het met John van Lottum, nu 111 op de wereld en speelt zeker geen kwalificatie, is hij toch rechtstreeks geplaatst dan?
Dat is inclusief de wildcards en qualifiers.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
de eerste 128 toch?
dat zijn er meestal toch een stuk of 10 (iig 10 max.)?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:41 schreef Butra het volgende:
[..]
Dat is inclusief de wildcards en qualifiers.
Dat vroeg ik me ook al af, maar iemand had wel een slimme opmerking in dit topic: dat veel spanjaarden zich afmelden voor Wimbledon. Dus ik denk dat dat het geval is.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:59 schreef mitt het volgende:
Elise Tamaela gaat over een uurtje beginnen aan haar eerste ronde kwalificatie..
en hoe zit het met John van Lottum, nu 111 op de wereld en speelt zeker geen kwalificatie, is hij toch rechtstreeks geplaatst dan?
Wimbledon heeft meer uitstraling dan de andere Grand Slams, maar ik prefereer toch RG, omdat de tennissport als geheel op gravel gewoon het beste tot z'n recht komt.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Yep!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, maar iemand had wel een slimme opmerking in dit topic: dat veel spanjaarden zich afmelden voor Wimbledon. Dus ik denk dat dat het geval is.
Ik zie eigenlijk alleen Schalken doorgaan en misschien van Scheppingen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:37 schreef golfer het volgende:
LONDEN - Sjeng Schalken moet normaal gesproken eenvoudig de tweede ronde van Wimbledon kunnen bereiken. Hij is donderdag bij de loting van het Londense grandslamtoernooi in de eerste ronde gekoppeld aan de Brit Lee Childs, de nummer 262 van de wereld.
Martin Verkerk moet het in de openingsronde opnemen tegen de Rus Davidenko. Raemon Sluiter treft de Zweed Jonas Bjorkman en Dennis van Scheppingen speelt tegen de Peruaan Luis Horna. John van Lottum, die deze week geblesseerd uitviel bij het tennistoernooi van Rosmalen, lootte de Rus Igor Andrejev.
Vind ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef Butra het volgende:
Davydenko haat gras, dus ik zie wel kansen voor Verkerk. Hij speelde vandaag in Rosmalen ook erg sterk.
En waarom zou Sluiter niet kunnen winnen? Hij is op dit moment beter in vorm dan Bjorkman, afgaande op de resultaten van deze week.
pietje moet voor dat miljoen 25 jaar werken. Tim niet. Tim kan na zijn 30ste lekker op zjin reet zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:46 schreef nickybol het volgende:
pietje gaat gewoon naar de basisschool speelt elke middag met zn vriendjes, dan gaat ie naar de havo, elke dag een uurtje huiswerk en dan stoere dingen doen met zn vrienden, dan gaat ie naar de lerarenopleiding engels en gaat ie engels geven, hij krijgt 3000 euro per maand. Piet heeft een relaxt leven
tim begint op 3 jarige leeftijd met tennissen, hij staat elke dag uren op de tennisbaan, tijd om te spelen met vriendjes heeft hij niet, want op zijn 6e zit hij al bij de bond. op de middelbare school zit hij bij een lootopleiding dat betekent elke ochtend naar school en `s middags urenlang tennissen en conditietraining. `s avonds moet ie aan zn huiswerk, tijd om stoere dingen te doen met zn vriendjes heeft ie niet, elke avond ligt ie afgepeigerd in bed.Als ie 21 is breekt ie eindelijk door, nadat ie jarenlang die hele wereld over heeft gereisd om op kkleine slechte georganiseerde toernooitjes voor een paar honderd dollar prijzengeld. Vrienden heeft ie niet, die kan ie niet meenenmen. Nu ie doorgebroken is mag hij eindelijk de grote toernooien spelen, en na 2 jaar verdient ie eindelijk zn eerste miljoen na 20 jaren hard werken.
Zie je het verschil.....
Je denkt toch niet dat je het 20 jaar volhoud alleen voor een paar stomme dollars.
Nogal onzinnige vergelijking, user boven me heeft het al gezegd. Sommigen verdienen in een paar jaar waar een normaal mens 20 jaar voor moet werken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:46 schreef nickybol het volgende:
pietje gaat gewoon naar de basisschool speelt elke middag met zn vriendjes, dan gaat ie naar de havo, elke dag een uurtje huiswerk en dan stoere dingen doen met zn vrienden, dan gaat ie naar de lerarenopleiding engels en gaat ie engels geven, hij krijgt 3000 euro per maand. Piet heeft een relaxt leven
tim begint op 3 jarige leeftijd met tennissen, hij staat elke dag uren op de tennisbaan, tijd om te spelen met vriendjes heeft hij niet, want op zijn 6e zit hij al bij de bond. op de middelbare school zit hij bij een lootopleiding dat betekent elke ochtend naar school en `s middags urenlang tennissen en conditietraining. `s avonds moet ie aan zn huiswerk, tijd om stoere dingen te doen met zn vriendjes heeft ie niet, elke avond ligt ie afgepeigerd in bed.Als ie 21 is breekt ie eindelijk door, nadat ie jarenlang die hele wereld over heeft gereisd om op kkleine slechte georganiseerde toernooitjes voor een paar honderd dollar prijzengeld. Vrienden heeft ie niet, die kan ie niet meenenmen. Nu ie doorgebroken is mag hij eindelijk de grote toernooien spelen, en na 2 jaar verdient ie eindelijk zn eerste miljoen na 20 jaren hard werken.
Zie je het verschil.....
Je denkt toch niet dat je het 20 jaar volhoud alleen voor een paar stomme dollars.
Dit is idd grotendeels mijn meningquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:57 schreef Georges het volgende:
[..]
Nogal onzinnige vergelijking, user boven me heeft het al gezegd. Sommigen verdienen in een paar jaar waar een normaal mens 20 jaar voor moet werken.
Maar goed, dit soort salarissen worden gerechtvaardigd door te wijzen op de vraag die er is naar een sport.
Tennis is populair, wordt veel geld aan verdiend (net als voetbal, formule 1 enz) dus mogen de spelers daar ook best een graantje van meepikken.
Neemt niet weg dat de prijzengelden belachelijk hoog zijn. Nogmaals, laten ze de prijzengelden eens flink laten zakken, kijken wie er dan nog wil spelen.
en die heeft geen vriendenquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:02 schreef nickybol het volgende:
er is maar een tennisser die wimbledon kan winnen
Maar ze was ook geïnteresseerd in jongens (logisch in de pubertijd), waardoor tennis op een lager pitje kwam te staan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:06 schreef nickybol het volgende:
Ik ken toevallig Misa vrij persoonlijk. Ze heeft een keer gezegd :"Mijn enige echte vrienden zijn mijn ouders"
Ja, en er is maar een president commissaris van Phillips of president van een land. Die doet belangrijker werk dan een tennisser. Tja, maar er is veel vraag naar Wimbledonkampioenen dus die moeten veel verdienen, bla bla bla.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:02 schreef nickybol het volgende:
even over mijn vergelijking
er lopen honderdduizenden leraren engels rond
er is maar een tennisser die wimbledon kan winnen
Weet ik. Ik zeg toch: ik gebruikte haar als voorbeeld voor jongeren die anders reageren.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:12 schreef nickybol het volgende:
tennis is nooit op een lager pitje komen te staan, en ja interesse, daar blijft het bij haar wel bij, meer is bij haar niet mogelijk
Bij Fok! komt er volgens mij geen manager iig....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:55 schreef Morphieus het volgende:
Wimbledon is en blijft leuk om naar te kijken. Ik tip Roddick en Hewitt voor een finale plaats. Trouwens komen er dit jaar weer uitzendingen van Wimledon Today, was wel een leuk programma. Zou iemand mij ook kunnen zeggen of er een Wimbledon Manager komt?![]()
![]()
Van Scheppingen nu tegen Pescosolido ipv Horna. Lijkt me niet al te gunstig.quote:Nalbandian out of Wimbledon
Nalbandian faces an anxious wait
Fourth seed David Nalbandian will miss Wimbledon because of an abdominal muscle tear.
Nalbandian was forced to retire after just five games of an exhibition match against Chilean Nicolas Massu at Stoke Poges, Buckinghamshire on Friday.
The Argentine - a Wimbledon finalist in 2002 - was scheduled to face Croatian Mario Ancic in the first round.
Nalbandian was a potential quarter-final opponent for British number one Tim Henman.
Peru's Luis Horna replaces Nalbandian in the draw.
Pescosolido is dan een lucky loser neem ik aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:37 schreef Butra het volgende:
[..]
Van Scheppingen nu tegen Pescosolido ipv Horna. Lijkt me niet al te gunstig.
Hmm ok, daar zit wel wat in.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Butra het volgende:
Horna heeft een gras record van 0-1 en die Italiaan heeft een paar keer de 2e ronde op Wimbledon gehaald. Maargoed, Pescosolido is wel afgezakt en is te pakken natuurlijk.
Ik denk en hoop Federer. Voor de Engelsen zou het natuurlijk super zijn als Henman wint. Hoe lat speelt Federer morgne overigens? Ik dacht dat de titelverdediger (Federer dus) altijd op de eerste maandag om 14.00 uur Nederlandse tijd het Center Court opent.quote:Op maandag 7 juni 2004 17:36 schreef TheRoach het volgende:
Zal Federer winnen, of wint iemand anders volgens jullie, ik denk dat Federer een grote kans maakt.
Wimbledon Today vond ik echt leuk vorig jaar. Eltingh, Siemerink en ook Wilfried Genee vond ik erg grappig. Wie gaan er trouwens Wimbledon volgen via de BBC en wie via RTL5? Ikzelf waarschijnlijk via de BBC (vind het commentaar beter), maar ik vind de nabeschouwingen op RTL5 een stuk leuker.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:55 schreef Morphieus het volgende:
Wimbledon is en blijft leuk om naar te kijken. Ik tip Roddick en Hewitt voor een finale plaats. Trouwens komen er dit jaar weer uitzendingen van Wimledon Today, was wel een leuk programma. Zou iemand mij ook kunnen zeggen of er een Wimbledon Manager komt?![]()
![]()
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden voor degenen die zich dit ook afvroegen: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op zondag 20 juni 2004 13:23 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik denk en hoop Federer. Voor de Engelsen zou het natuurlijk super zijn als Henman wint. Hoe lat speelt Federer morgne overigens? Ik dacht dat de titelverdediger (Federer dus) altijd op de eerste maandag om 14.00 uur Nederlandse tijd het Center Court opent.
De wedstrijden van de Nederlanders zal de BBC niet uitzenden (tenminste de eerste paar rondes niet), misschien Schalken een keer, maar verder niet, dus dan kijk ik naar RTL5 (als er tenminste een camera op de baan aanwezig is). Bij andere wedstrijden zap ik een beetje tussen BBC en RTL5. De nabeschouwingen zijn idd erg leuk op RTL5, vooral wanneer er weer een Wimbledonmanager komt en wanneer Jan of Jacco het niet goed doet daarin. Dan willen ze dat wel een paar keer vertellenquote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef girllover het volgende:
Wie gaan er trouwens Wimbledon volgen via de BBC en wie via RTL5?
correctie:quote:Op zondag 20 juni 2004 13:42 schreef Leatherface het volgende:
Hoop dat Srichaphan kan stunten. Gisteren in Nottingham voor het eerst een ATP - toernooi gewonnen.
Leuke speler en lijkt goed in vorm te zijn.
Bron: http://www.atptennis.com/(...)sp?playernumber=S675quote:SINGLES CAREER TITLES (4): 2002--Long Island, Stockholm; 2003--Chennai, Long Island FINALIST (4): 2002--Chennai, Washington; 2003--Indianapolis; 2004--Chennai
Ik vind het commentaar bij RTL5 ook best wel ok.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:28 schreef girllover het volgende:
[..]
Wimbledon Today vond ik echt leuk vorig jaar. Eltingh, Siemerink en ook Wilfried Genee vond ik erg grappig. Wie gaan er trouwens Wimbledon volgen via de BBC en wie via RTL5? Ikzelf waarschijnlijk via de BBC (vind het commentaar beter), maar ik vind de nabeschouwingen op RTL5 een stuk leuker.
en weer onderbrokenquote:Op maandag 21 juni 2004 13:16 schreef Juan Zueco het volgende:
Sluit is begonnen.
J.
Nope, morgen.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:00 schreef Frenkie het volgende:
Goed bezig die Sluiter!!!
ENig idee of er vandaag nog andere Nederlanders in actie komen?
Oke, welke zijn dat nog meer behalve Sluitert?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:02 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Nope, morgen.
J.
heel goed Frenkiequote:Op maandag 21 juni 2004 15:05 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oke, welke zijn dat nog meer behalve Sluitert?
Verkerk, Schalken, Van lottum en Van Scheppingen?
Ik had met die namen al ff ge-CTRL-F-ed op de Wimbledon site, maar ik kon ze bij vandaag niet vinden.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:06 schreef mitt het volgende:
[..]
heel goed Frenkie
Volgende ronde Dokic of Dulko, van die Dulko verloor ze nog erg dik op Roland Garros.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Navratilova valt me niet tegen. Maar goed, Columbianen zijn vast ook geen geweldige grasspelers.
Daar deed hij het waarschijnlijk ook omquote:Op maandag 21 juni 2004 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
En we hebben weer regen, stoppen op advies van Sluiter...
Misschien wel even goed voor em...
Ik ben benieuwd waar dat allemaal over ging, hopelijk horen we het straksquote:Op maandag 21 juni 2004 19:39 schreef mitt het volgende:
'Leuke' conservatie tussen de twee over het constante vuistjes maken van Bjorkman
Duidelijk was wel dat Sluiter niet te spreken was over de maniertjes van Bjorkman..quote:Op maandag 21 juni 2004 19:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar dat allemaal over ging, hopelijk horen we het straks.
Misha denk ik dat je bedoeld of heb je het over Richardquote:Op maandag 21 juni 2004 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Tijdens het voetbal wat naar Wimbledon Today geschakeld, was weer leuk om te zien. Jacco en Jan gaan met een Engelse bus langs bekende Nederlanders om te kijken hoe hard ze kunnen serveren bijv.(Krajicek beet het spits af met 174 km/u).
Wordt weer een hoop ergernis morgen.quote:Tuesday:
Scattered light showers during the morning, more persistent rain for the afternoon. Gentle southeasterly breeze. Maximum temperature 18 deg C (64 deg F).
Nou enquote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:17 schreef Butra het volgende:
Ach, Kraai stond in zn achtertuin in een spijkerbroek met een gammele meter.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nou en
Of ik nou me dagelijkse kloffie aan heb of me tenniskleding maakt voor een keer serveren bij mij niet uit hoor
Siemerink vind ik een aardige gozer, maar die Eltingh vind ik zo'n ei. Geef mij maar lekker tuttige Marcella.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:28 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
zow hee
Eltingh en Siemerinkze maken er altijd een leuk programma van vind ik
Tanasugarn heeft gewonnen, dus Verkerk zometeen op de baanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:04 schreef tukkeronline het volgende:
Verkerk is bijna aan de beurt, Tanasugarn heeft de 1e set gewonnen en staat een dubbele break voor in de 2e
en Safin wordt op 5 uitgezondenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tanasugarn heeft gewonnen, dus Verkerk zometeen op de baan
Siemerink had het over Schalken gisteren he.... (ik neem aan dat je het hebt over het opeten van zijn schoenen???) en niet over Verkerk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Frenkie het volgende:
Als het zo doorgaat dan heeft Siemerink vanavond een smakelijke maaltijd..
Safin naar huisquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef Andiyan het volgende:
Nou.. hij doet t wel, alleen die automatische up-to-date scores niet... [spannend bij Safin!]
Wat een stunt van die Tursunov zeg, die is sowieso aardig onbekend, en dan meteen in de eerste ronde een topfavoriet naar huis sturen, wel netjes, maar zonde voor t tournooi, ik mag Safin zelf ook graag zien spelenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Safin naar huis
Zegt vooral wat over Llodra denk ik....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Andiyan het volgende:
Nog zoiets.. winnaar van het toernooi in Rosmalen, Michael Llodra, vliegt er in de eerste ronde uit tegen Cyril Saulnier.. 7-5 4-6 7-6 7-6.
Zegt dat iets over de sterkte van de Ordina Open, of iets over de vermoeidheid van Llodra?![]()
Nou ja, bekend fenomeen, Srihaphan vloog er gisteren ook uit. Is vaak met de mensen die de de weken daarvoor goed spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:54 schreef Andiyan het volgende:
Nog zoiets.. winnaar van het toernooi in Rosmalen, Michael Llodra, vliegt er in de eerste ronde uit tegen Cyril Saulnier.. 7-5 4-6 7-6 7-6.
Zegt dat iets over de sterkte van de Ordina Open, of iets over de vermoeidheid van Llodra?![]()
Ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:57 schreef Frenkie het volgende:
Als het zo doorgaat dan heeft Siemerink vanavond een smakelijke maaltijd..
Nee klopt, Genee gaf net wel een verslagje, omdat de baan achter het balkon van de RTL5-studio ligt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen showcourt klaarblijkelijk?
Neejquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Geen showcourt klaarblijkelijk?
Ik dacht het niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:25 schreef Ambrosius het volgende:
Schalken begint meteen om 13.00 net als Van Scheppingen. Na de partij van Van Scheppingen komt Van Lottum op die baan.
Nee, zal ook nog wel ff duren volgens Genee, er zal weinig getennist worden vandaag.quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:07 schreef jaspah het volgende:
ist al droog..?
Wat had ie dan gezegd?quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:32 schreef zjroentje het volgende:
Prachitg de reactie van Safin op zijn nederlaag.
"Ik haat dit klote gras. Ik ga me ook nooit meer serieus voorbereiden op dit toernooi"quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat had ie dan gezegd?
Dat maakt nu nog niet zoveel uit. Dat gaat pas echt uitmaken in de laatste week van het toernooiquote:Op woensdag 23 juni 2004 14:38 schreef Remzz het volgende:
Dat ze nou nog steeds niet door hebben dat een dak best wel handig is.
er na dan?quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:18 schreef Ambrosius het volgende:
Voor 15.00 (Nederlandse tijd) iig geen tennis.
Zonder meer de mooiste die ik bewust gezien hebquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:09 schreef erikh het volgende:
net op de bbc de herhaling va de finale van 2001 tussen rafter en ivanisevic. Nog steeds eenva de mooiste finales die ik op wimbledon gezien heb moet ik zeggen.
's Ochtends bewolkt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:26 schreef mitt het volgende:
Iemand een idee over het weer van morgen in Londen?
Gaat er in drie sets af vandaag. Zijn spel is niet bestendig bij deze windquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:28 schreef mitt het volgende:
van Scheppingen verliest de derde set van Pescosolido met 6-4
quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Frenkie het volgende:
Speelt van Lottum vandaag ook?? en op een showcourt??
Zelfde baan als Van Scheppingen, helaasquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef Frenkie het volgende:
Speelt van Lottum vandaag ook?? en op een showcourt??
klo-te..quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:52 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Na van Scheppingen op dezelfde baan, die geen camera's heeft
Lijkt me wel, natuurlijk wel op een van de hoofdbanenquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:53 schreef Frenkie het volgende:
[..]
klo-te..
wanneer speelt verkerk.?? morgen??
Ja, als het meezit komt vandaag Navratilova weer op de baan. Nu tegen de Argentijnse Gisela Dulkoquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:53 schreef Frenkie het volgende:
[..]
klo-te..
wanneer speelt verkerk.?? morgen??
8-10 in vijfde set, zonde van die ATP-puntjes, kansen gemistquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:44 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gaat er in drie sets af vandaag. Zijn spel is niet bestendig bij deze wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |