Dat ziet er ongeveer zo uit. Dit is van de vorige bbq.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef Jessicaa het volgende:
Ja en dan ook nog een keer bbqen voor de volzittende mond van vlees(vr )etende Bram
Nee, dat is niet echt in de buurt neequote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Ja het was me inmiddels weer te binnen geschotenIk vroeg me af of we daar over twee weken in de buurt zitten ( www.sprookjescamping.nl ) maar echt dichtbij is het geloof ik niet
Vla met slagroom MINDERquote:Op zondag 6 juni 2004 23:01 schreef clauwheee het volgende:
Karin wat goed van je!! Je gaat goed hoor!! Ben trots op je. Heb de laatste tijd heel veel te lekkere dingen gegeten door de stress, maar was in tijden niet zo dun geweest dus kon me ook niet boeien...maar lijkt wel alsof die kilo's er nu ineens allemaal in een keer bijkomenTis nie erg hoor, kan het wel hebben, maar toch maar een bakje vla met slagroom minder per dag
quote:Op zondag 6 juni 2004 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vla met slagroom MINDER???
Grrrrrr...... mandarijntje iemand
Aardbeienquote:Op zondag 6 juni 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
Liever een kiwi of aardbeien eigenlijk
Now it's payback timequote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Sorry, had de laatste weken een erg bont eetpatroon
Always look on the bright side of lifequote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef StoneddutchmaN het volgende:
totdat ie begint te smijten met zen mayo en mamaas nieuwe jurkje onder zit of hij is klaar met eten en gaat rondrennen, stoot de barbeque om die de planten in de fik zet waarna heel het huis afbrand
Aalbessen dan? Die zag ik laatst bij een groenteboer, klein bakje voor ¤ 5,98quote:Op zondag 6 juni 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Aardbeien???
Weet je wat dat kost??
Je bent me zeer dierbaar, maar 3,50 per pond was me iets te gortig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |